Şimdi Ara

Çİzgi Elektronik'in Yaptıkları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Bundan 3 hafta önce Asus Striker2 Formula boardu mu PCI-EXP 1. slotu sorunlu diye garantiye gönderdim.Bu arada kartta hiç bir başka sorun yoktu.Ne yuvasında ne PCI-EXP kilidinde Ne de veri yollarında.

    2 Hafta sonunda ÇİZGİ'den geldi kart ve bilgisayarcımda kartı deneedik işlemci ve ram'imi getirmiştim ordan çalışan bir ekran kartı ile denedik sorun giderilmemişti.Garantiye tekrar gönderdik.

    1 hafta daha geçti ve 3. hafta sonunda kartı iade etmişler kartın hali:

    1- Sözde CPU yuvası arızalıymış DEĞİŞMİŞ
    2- Sözde verdiğimde PCI-EXP 1 slotu kilidi VERDİĞİMDE KIRIKMIŞ
    3- Veri yolları TORNAVIDA ile de TABİKİ BEN ÇİZMİŞİM.
    4- KART GARANTİ DIŞI KALMIŞ.

    Bu nasıl bir teknik servistir nasıl bir zihniyettir.Kartın hala PCI-EXP 1 slotu çalışmıyor.CPU yuvası değişmiş bozukmuş artık veri yolarıı tornavida darbelerinden dolayı bozuk ve bide pişkin pişkin teknik servis elemanları SERVİS MÜDÜRÜ ve ORANIN SORUM MÜDÜRÜ burada böyle bişey olması imkansız diyor ve kartı kabul etmiyor.

    İlk bilgisayarcıma verdikleri teknik servis formunda hiç birşey şey yazmıyordu.Ne cpu yuvası ne veri yolundaki tornavida darbelerinden ne de kırık PCI-EXP kilidinden tabi garantiden ürünü alırken bu belgeyi ÇİZGİYE geri veriyoruz ve ürüü alıyoruz.Şimdi ise bilgisayardan hazırladıkları bir düküman ile biz daha önce bunları size söylemiştik diyorlar.

    Arkadaşlar siz siz olun garantiye kartı vermeden önce fotoğrafını çekin verdileri tüm evrakları fotokopilerini alın.

    Ben bu işi sonuna kadar kovalayacağım ve TÜKETİCİ MAHKEMESİNE vereceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kreasom -- 14 Şubat 2009; 15:16:23 >







  • Hadi başka yer olsa neyse de çizginin bunu yapması şaşırttı beni.
  • Şahsen ülkemizde teknik servisliği hakedecek bir yer olduğuna inanmıyorum. Tek yapılan ürünü getirip satmak. Teknik servisin oluşabilmesi için -mesela anakart - ; anakartı üretebiliyor olmamız lazım. Birşeyi yapamıyorsan onun sorununu çözmekte zorlanırsın.

    ''Veri yolları TORNAVIDA ile de TABİKİ BEN ÇİZMİŞİM'' - Pahalı bir anakarttı sanırım Formula, tornavida ile çizecek kadar saçma bir davranış içine gireceğini zannetmiyorum.

    Haklıysan hakkını da araman kadar doğal bişey yok tabiki. Umarım işin hallolur.
  • Geçmiş olsun kardeşim... Çizgi'ye ben de 3 kere anakartımı verdim bakım için ama gayet güzel ilgilendiler, bazen bu tip sorunlar olabiliyor, en son mesela ön usb portlara baktırmak için yolladım biosumu güncelleyip kilitlediler ve arıza devam ediyordu tekrar gönderdim ve çözüldü ayrıca bios için yeni çip yazıp yedek olarak verdiler, yani savunmak olarak algılama bunu yaşadığım servis süreci böyleydi, sana tavsiyem servis bölümünden M.Uğur Arat Bey'i telefonla arayıp sıkıntını anlat eminim çözecektir.
  • En iyisini yapmış olursunuz. Hakem heyetinden hemen rapor alın. Durumu bildirin, noterden de ihtar çektirin. Noter kısmı çok önemli.
  • pazartesi olsun bakalım tekrar bir konuşacağım sonra da artık elimizde olan imkanları kullanacağım tüketici derneği olsun mahkemesi olsun elimden geldiğince işi kovalayacağım.
  • Çizgi elektronik zaten sarhoş mudur nedir. Sitelerinde güç kaynağı hesapla programı yanlış değerler hesaplayıp duruyor. 300 Wat çeken sistemi 450W çekiyor diye hesaplıyor. Tabi 27$ lık güç kaynağı yerine adam 80$lık alsın daha iyi.
    Ayrıca bazı firmalar bir ürünün distribütörü oldu mu kendini sanki ilah olmuş zannediyor. Adamlar sanki devlet daire gibi çalışıyorlar, bu gün git yarın gel.
    Bir de beni en çok kızdıran pişkin pişkin abuk subuk laflar etmeleri. Adam psikopat mı 300$ lık anakatın veriyolunu tornavida ile çizsin.
    Kendi teknik sevislerinin yaptıkları sakarlıkları kullancıya yıkmaya çalışıyorlar. Ve bunu yaparken açıkça yalan söylüyorlar.
    Tüketici hakları mahkemesine vermek lazım. İnat edip kovalamak gerekiyor. İnşallah sorunun çözülür arkadaşım.

    Bizim de bozuk bir 700W FSP epsilon güç kaynağı gidecek. Tükiye distrbütörü çizgiydi sanırım. Allah sonunmuzu hayır etsin...
    Biraz ağır konuştum ama bu lafları gerçekten hakediyorlar.




  • Aynı sorunu Gigabyte ile yaşadım, Asus iyidir dedim ona geçtim, yi de etmemişim. Bunun firmalardan ziyade yasa ile ilgisi var sanırım.

    Kartı garantiye direkt yolluyorsunuz, ortadan ikiye bölüp garanti dışı deseler bile kendinizi savunacak hiç bir delil yok elinizde. En güzeli şansınızı bir kere deneyip akabinde kartı çöpe atmak. Ya da atlayacaksınız bir araca Türkiye'nin neresinde olursanız olun elden teslim edeceksiniz. Teknik servis elemanlarının insafına kalıyorsunuz. Kartınızın garanti dışı başka bir modelle seri numarasını değğiştirseler bile (ki bizzat yaşadım) kesinliklikle ispatınız yok. Belki de var henüz ben bilmiyorum.
  • artık servise göndermeden ürünün görünüşüyle ilgili noter onayı alalım yapacak başka birşey kalmıyo rezillik yaaaaaaaaaaaa
  • Teknik servislerin garanti kapsamı dışı bırakmak için uğraştıkları biraz doğru ama kartı bile bile sabote edeceklerini sanmıyorum, büyük bir ihtimalle aynı karttan bir tane daha vardır tamirde ikisi karışmıştır, sana bozuk kart gelmiştir.
  • eger haklı oldugun ortaya cıkarsa kartın aynısını ve kart kadar da para iste.(kartın olmadıgı gunler.masrafların vs vermek zorundalar)bunlar herseyı hakedıyor valla.yurt dısından urun almak daha cazıp hale gelıyor.onlar hıc olmazsa sorun varsa yenısını gonderıyolar.belki burda garantisi olmuyor urunun ama olsada goruyoz ıste ne kadar garanti var.
  • 1 sene kadar önce asus anakart ile bios update yaparken bios göçtü makine açılmadı. Çizgi ye mail attım adresinizi verin size yeni bios gönderelim dediler adresi verdim 3 gün içinde yeni bios geldi kargo dahil hiçbir ücret ödemedim.
    Bu başlığı görünce çok şaşırdım...
  • Bende çok şaşırdım benimde monsetlerin den biri yandı anakartımın servise girdi ve bir gün içinde tamiir edildi. İlginç ya firma olarakta kirlememek lazım çalışan bi insan hatasını kapatmak için bunları uydurmuşta olabilir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: JeFFreY.JeY

    1 sene kadar önce asus anakart ile bios update yaparken bios göçtü makine açılmadı. Çizgi ye mail attım adresinizi verin size yeni bios gönderelim dediler adresi verdim 3 gün içinde yeni bios geldi kargo dahil hiçbir ücret ödemedim.
    Bu başlığı görünce çok şaşırdım...



    her zaman iyi niyet olmayabiliyor oraya bakanların elinde aslında neden böyle yapıyorlar anlamıyorum böyle yaparak ellerine ne geçiyorsa işini iyi yapsa sanki zarar edicekler tonlarca kar yapıyorlar
  • ülkemiz işte böyle kim kime dum duma
  • herhalde konuyu anakart kısmından buraya atan admin kardeşimiz olayın büyümeyip insanların bilgilenmeyip hemen konu dışına atalım olay kapansın düşüncesinde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kreasom -- 15 Şubat 2009; 1:43:55 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.