Merhaba. Daha önce bir konu açmıştım hatta ama durumlar değişti biraz. Civic 2021 sıfır - 290 bin TL Subaru XV 2017 orta üst paket - 280 bin TL Suzuki Vitara 2019 2020 - 290 - 300 bin TL Kafam çok karışık. Araç seçmek bu kadar zor olmamalı cidden. Hem hevesten hem değişiklik olsun diye aslında SUV istiyoruz. Ancak bu fiyat bandındaki SUV'lar ya boş ya da istediğimiz iç mekan kalitesine sahip değil. Biz araç bakarken birde sıfır Civic ÖTV düzenlemesi nedeniyle gündemimize girdi. SUV olmasa bile sıfır araç olması cazip tabiki. LPG vs hiç gözümde değil. KM yapmıyorum. Araç keyfi kullanılıyor. İçlerinde makul SUV olan Vitara. Yeni, turbolu motor vs. Ama iç malzeme kalitesi hiç keyif vermedi. Civic sıfır olduğundan makul ama sürüş pozisyonunu, motoru, kabin sesi handikap. Full olması güzel. Sadece mantığım Civic diyor. Kalbim çok uzak ondan. Subaru içlerinde en çok beğendiğim. İç kalite ve konfor çok iyi. Araç yerden yüksek. Donanım full. Amaaa eski ve ikinci eli çok zayıf. Motor zaten kötü. 1-2 gün içerisinde seçim yapıp yolumu çizmem gerek. Hadi bana bir destek atalım, fanatiklik yapmayalım :( |
Civic - XV - Vitara
-
-
Xv yeni kasa mı eski kasa mı düşünüyorsunuz?
Bence ihtiyacınıza net belirleyin. Suv araçlar kullanışlı oluyor ama 4*4 çok karlı ya da arazi şartlarında kullanmıyorsanız pek ihtiyaç olmuyor. Güvenlik olarak artısı illaki var ama getirdiği ağırlık = yüksek tüketim, düşük performans da önemli. Ara sıra doğa gezileri yaparım, karda keyif atmak isterim, güvenlik benim için önemli derseniz xv aksi durumda civic.
2015 xv kullanıyorum. Beklediğimden daha memnun kaldım. Sorunuz olursa yanıtlarım. Vitara bana da kalitesiz geliyor. O kadar verdikten sonra xv daha mantıklı geliyor.
-
2017 yeni kasa düşünüyorum. Yanı iSight mutlaka olacak.
Dağ tepe ile pek işim yok doğrusu ama malzeme kalitesi ve konfor açısından çok keyifli geldi XV.
Gitmiyor ama onu bile dert etmedim. Zaten civic de gitmiyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
XV kaliteli, iyi güzel hoş ama ben ilk kullandığımda bu motor ne ya dedirtti. Araç bağırdığı kadar gidiyor olsa tamam, gitmiyor. 2.0 motorun yurtdışı incelemelerini detaylı incelemiştim. Tam oturmuş üstüne. Hatta sınıfında 4x4 performansı XV'den daha iyi SUV yok ama bunu 2.0 motorluyken...
300.000 bandına çıkıyorsanız, Opel Crossland 1.2T Ultimate. Baldır destekli koltuk var ki es geçilecek bir şey değil cam tavan da cabası. Renault Captur, 1.3 tce icon. İyi motor, kalitesi ve albenisi artmış bir Captur. Peugeot 2008 derdim ama o kadran ve göğüs tasarımı herkese uygun değil. Oturuş pozisyonu o araçta olmamış bence yine de çok tutuluyor bir bakın.
-
Vitara'da ki motor ve şanzuman hiçbirinde yok. Vitara diğer modellerin sağır motorlarından çok daha üstün turbolu motor ve Aisin tam otomatik şanzumanla sorunsuz bir yürüyen sunmaktadır. 140 HP / 230 Nm motor degerleri mevcut, 10 saniye altında 0-100 km/h yapılabiliyor.
ilave olarak Vitara'daki aktif güvenlik donanımları bahsedilen diger modellerde bulunmamaktadır, ACC, çarpışma önleyici sistem vb.. standart olarak sunulmaktadır ve sorunsuz çalışmaktadır.
4x4 Vitara ile dağ bayır kar çamur sıkıntısız sürüş keyfi mevcuttur ve araç hafif oldugundan tüketimi tasarrufludur. Ağırlık merkezinin yeri dolayısıyla da yol tutuş ve viraj alışı iyidir.
sunroof vss.. bunlar zaten standart olarak mevcut Vitara'da.
iç plastik kalitesi arabayı statü olarak gören kişilerde memnuniyetsizlik oluşturabiliyor fakat harcadıgı paraya karşılık alacağı sonuca bakanlarda Vitara üzmez. Kaldı ki bu kadar pahalı da olmaması gerekiyor ama Türkiye şartları işte. Vitara orta segmente hitap eden bir araba ama muadillerinin hepsini hem performans, hem güvenlik hem de donanım seviyelerinde tokatlar.
Subaru ah o Subaru şayet XV'ye o ölü motoru koymayıp, Levorg'da ki 1.6 DIT turbo motoru koysaydı kesinlikle XV derdim.
-
civic alın beğenmezseniz hızlıca satarsınız.
-
Hocam aldınız mı araç? Ne aldınız?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X