Şimdi Ara

CIVIC VTEC İES HAKINDA

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
15.496
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR MERHABA ARABAMI DEĞİSTİRİP 2005 VTEC ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM AMA CIVIC LER HAKINDA PEK BİLGİM YOK PROBLEMLİ BİR ARABAMI ACABA HASAS NOKTALARI VARMI KULLANAN ARKADAŞLAR ARTILARI VE EKSİLERİ KONUSUNDA BANA YARDIMCI OLURSALAR ÇOK SEVİNİRİM



  • isin ucunda vtec varsa problem yoktur temız bir civic bulduysan servise goster ve al derim hondadan zarar gelmez ayrıca 2005 civiclerinde

    performansları hic fena diil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    isin ucunda vtec varsa problem yoktur temız bir civic bulduysan servise goster ve al derim hondadan zarar gelmez ayrıca 2005 civiclerinde

    performansları hic fena diil
    hocam anladığım kadarı ile sende honda kullanıcısısın ama bana biraz daha teknik bilgiler gerek forumdaki arkadaşların yazılarını inceledim ama yeterli olmadı elinde eğer standart veriler olan arkaşlarla paylaşabilirsek sevinirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 16 m p ı

    hocam anladığım kadarı ile sende honda kullanıcısısın ama bana biraz daha teknik bilgiler gerek forumdaki arkadaşların yazılarını inceledim ama yeterli olmadı elinde eğer standart veriler olan arkaşlarla paylaşabilirsek sevinirim

    Alıntıları Göster
    honda konusunda benimde kuşkularım yok otomatik almayı düşünüyorum ama şanzıman problemleri varmı sorun çıkarırmı manuel ve otomatik arasında yakıt tüketimi farkı nedir bağzı araçların otomatik tüketimleri manuellere göre bayağı uçuk bunları öğrenmek istiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 16 m p ı

    honda konusunda benimde kuşkularım yok otomatik almayı düşünüyorum ama şanzıman problemleri varmı sorun çıkarırmı manuel ve otomatik arasında yakıt tüketimi farkı nedir bağzı araçların otomatik tüketimleri manuellere göre bayağı uçuk bunları öğrenmek istiyorum

    Alıntıları Göster
    otomatiği en sorunsuz araba hondadır (mercedes, bmw araba değildir), yalnız o kasalarda otomatik performans olarak beklentinizi bilmiyorum ama manuel ataklığında değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ıspanak

    otomatiği en sorunsuz araba hondadır (mercedes, bmw araba değildir), yalnız o kasalarda otomatik performans olarak beklentinizi bilmiyorum ama manuel ataklığında değil.

    Alıntıları Göster
    ıspanak karkeşim bizde gazlamayı seviyoruz ama bu zamanda performans en son arayabileceğimiz lüks olsa gerek benzin almış başını gidiyor ayağımızı yerden kessin yeter ben kullanıcı arkadaşlardan tüketimlerini öğrenmek istiyorum istanbul trafiğinde manuel araba ile çile çekmeye değermi değmezmi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 16 m p ı

    ıspanak karkeşim bizde gazlamayı seviyoruz ama bu zamanda performans en son arayabileceğimiz lüks olsa gerek benzin almış başını gidiyor ayağımızı yerden kessin yeter ben kullanıcı arkadaşlardan tüketimlerini öğrenmek istiyorum istanbul trafiğinde manuel araba ile çile çekmeye değermi değmezmi

    Alıntıları Göster
    Bir defa tüketim senin için birinci öncelikse manuel alman daha mantıklı neticede %10 %20 illaki tüketim farkı oluyor. Ama sol ayak kenarda durcak dersen alınır bir araç VTEC ler.

    Ayrıca 2005 model ies yoktur. iesler 2001 yılında bitti. Sizinki Ya ES yada LS olabilir.

    Genel olarak hondalar çok sorunusuz araçlardır. Tanıdık bir tamirciye gidip kabaca baktırsan sana sorun çıkmaz. Genelde bütün hondaların kazası olur. Seri araçlar olduğu için illa ki kaza bela oluyor.

    Aracı almadan önce çık bir test et içine sinerse zaten bir sorun çıkmaz daha. Yetkili servislere de pek uğrama.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    MAREA ALBEA KIYASLAMASI
    16 yıl önce açıldı
    sirion,palio speedgear,ibiza
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 16 m p ı

    ıspanak karkeşim bizde gazlamayı seviyoruz ama bu zamanda performans en son arayabileceğimiz lüks olsa gerek benzin almış başını gidiyor ayağımızı yerden kessin yeter ben kullanıcı arkadaşlardan tüketimlerini öğrenmek istiyorum istanbul trafiğinde manuel araba ile çile çekmeye değermi değmezmi



    Arkadaşım eskiden 2005 Honda Civic Es otomatik sahibiydim. 3 sene kullandım, araçta herhangi bir sorun çıkmadı. Servisin yolunu unutmuştum. Otomatik vitesi çok rahattır kesinlikle arıza çıkarmaz. Aracın İstanbul şehir içi trafikte yakışı 100 km'de 9 lt civarlarındaydı. Uzun yolda ise yaklaşık 6,5 lt yakıyordu. Bu kasaların tek eksiği yol bilgisayarı olmaması ve birazda yol sesidir. f/p olarak araç çok başarılıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can_vtec

    quote:

    Orijinalden alıntı: 16 m p ı

    ıspanak karkeşim bizde gazlamayı seviyoruz ama bu zamanda performans en son arayabileceğimiz lüks olsa gerek benzin almış başını gidiyor ayağımızı yerden kessin yeter ben kullanıcı arkadaşlardan tüketimlerini öğrenmek istiyorum istanbul trafiğinde manuel araba ile çile çekmeye değermi değmezmi



    Arkadaşım eskiden 2005 Honda Civic Es otomatik sahibiydim. 3 sene kullandım, araçta herhangi bir sorun çıkmadı. Servisin yolunu unutmuştum. Otomatik vitesi çok rahattır kesinlikle arıza çıkarmaz. Aracın İstanbul şehir içi trafikte yakışı 100 km'de 9 lt civarlarındaydı. Uzun yolda ise yaklaşık 6,5 lt yakıyordu. Bu kasaların tek eksiği yol bilgisayarı olmaması ve birazda yol sesidir. f/p olarak araç çok başarılıdır.

    Alıntıları Göster
    İes olanlar 1996-2001 arası çıkanlar civic'ler. şöyle söyleyim 1.6 160 bg VTi'ler varya o kasadan ama motor 1.6 120 Bg, 1.4 90Bg'dir. Ben şuan 2001 1.6 ies kullanıyorum sorunsuz bir araç.
    2001-ile 2005 arasında ise ES ve LS vardır. 1.6 110 Bg olanlar. Otomatiklerinin sorunsuz olduğunu duydum.
    Özetle ES ve LS'ler en yeni civic'in bir öncesi, İES'ler ise onunda öncesi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: madboyuksel06

    İes olanlar 1996-2001 arası çıkanlar civic'ler. şöyle söyleyim 1.6 160 bg VTi'ler varya o kasadan ama motor 1.6 120 Bg, 1.4 90Bg'dir. Ben şuan 2001 1.6 ies kullanıyorum sorunsuz bir araç.
    2001-ile 2005 arasında ise ES ve LS vardır. 1.6 110 Bg olanlar. Otomatiklerinin sorunsuz olduğunu duydum.
    Özetle ES ve LS'ler en yeni civic'in bir öncesi, İES'ler ise onunda öncesi

    Alıntıları Göster
    ben vtec lere yabancıyım nette baktıgı kadar bilgim var sahibindene baktım benim alacağım makyajlı kasalar 2004 te başlıyor 4 versiyonu gözüküyor (es,ls ,ies, ils) ve es ve ies arasında çok fiyat farkı var demekki ilanı veren arkadaşlar neye bindiklerini bilmiyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 16 m p ı

    ben vtec lere yabancıyım nette baktıgı kadar bilgim var sahibindene baktım benim alacağım makyajlı kasalar 2004 te başlıyor 4 versiyonu gözüküyor (es,ls ,ies, ils) ve es ve ies arasında çok fiyat farkı var demekki ilanı veren arkadaşlar neye bindiklerini bilmiyorlar

    Alıntıları Göster
    var öyle dangozlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkercom

    var öyle dangozlar.

    Alıntıları Göster
    Hocam bu v-tec tam olarak nedir açıklayabilecek olan varmı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: postgres

    Hocam bu v-tec tam olarak nedir açıklayabilecek olan varmı acaba?

    Alıntıları Göster
    Değişken sübab zamanlaması.

    Motor her devirde farklı hava girişine ihtiyaç duyar. Vtec teknolojisi olmayan motorlarda sübaplar tek ekzantrik milinden sabit biçimde açılır kapanır. Vtec motorlarda ise belirli devirden sonra sübapların açılma kapanma zamanı ve mesafesi değişir.

    Vtec teknolojisine benzer olarak toyota VVT-I , BMW Vanos , Mercedes valvematic ( yanlış hatırlamış olabilirim ) gibi teknolojiler kullanırlar.

    Eski VTi gibi araçlarda performans maksatlı VTEc kullanır. ES vteclerde ise hem ekonomi hem performans bir arada olması için ayarlanmıştır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkercom

    Değişken sübab zamanlaması.

    Motor her devirde farklı hava girişine ihtiyaç duyar. Vtec teknolojisi olmayan motorlarda sübaplar tek ekzantrik milinden sabit biçimde açılır kapanır. Vtec motorlarda ise belirli devirden sonra sübapların açılma kapanma zamanı ve mesafesi değişir.

    Vtec teknolojisine benzer olarak toyota VVT-I , BMW Vanos , Mercedes valvematic ( yanlış hatırlamış olabilirim ) gibi teknolojiler kullanırlar.

    Eski VTi gibi araçlarda performans maksatlı VTEc kullanır. ES vteclerde ise hem ekonomi hem performans bir arada olması için ayarlanmıştır.

    Teşekkürler ilkercom




  • quote:

    Orijinalden alıntı: postgres

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkercom

    Değişken sübab zamanlaması.

    Motor her devirde farklı hava girişine ihtiyaç duyar. Vtec teknolojisi olmayan motorlarda sübaplar tek ekzantrik milinden sabit biçimde açılır kapanır. Vtec motorlarda ise belirli devirden sonra sübapların açılma kapanma zamanı ve mesafesi değişir.

    Vtec teknolojisine benzer olarak toyota VVT-I , BMW Vanos , Mercedes valvematic ( yanlış hatırlamış olabilirim ) gibi teknolojiler kullanırlar.

    Eski VTi gibi araçlarda performans maksatlı VTEc kullanır. ES vteclerde ise hem ekonomi hem performans bir arada olması için ayarlanmıştır.

    Teşekkürler ilkercom

    Alıntıları Göster
    rica ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkercom

    rica ederim.

    Alıntıları Göster
    Hele şükür bu konuda bilincli bir arkadaş bulduk peki ilker kardeşim es ve ls arasındaki farklar sadece aksesuar mı yoksa motorlarında bir değişiklik mi var sanırım ikisindede aynı motor kullanılıyor sadece es lerde çelik cant sanruf ön sis vs mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 16 m p ı

    Hele şükür bu konuda bilincli bir arkadaş bulduk peki ilker kardeşim es ve ls arasındaki farklar sadece aksesuar mı yoksa motorlarında bir değişiklik mi var sanırım ikisindede aynı motor kullanılıyor sadece es lerde çelik cant sanruf ön sis vs mi

    Alıntıları Göster
    Motorlar aynı fakat ES modellerde bulunan lastikler daha kalın diye biliyorum. Bir kaç özellik farkı var. Mesela hava yastığı sayıları vs. Bundan dolayı LS modeller daha hafif ve performanslı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkercom

    Motorlar aynı fakat ES modellerde bulunan lastikler daha kalın diye biliyorum. Bir kaç özellik farkı var. Mesela hava yastığı sayıları vs. Bundan dolayı LS modeller daha hafif ve performanslı.

    Alıntıları Göster
    ilker kardeşim sitelere bakıyorum da hondaların km si diğer modelere göre çok yüksek sence bunda alınabilecek kilometre sınırı kaçtır birde makytajlı ve makyajsız olayı var benim niyetim 2005 es aut tavsiyede bulunsan bana ne önerirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 16 m p ı

    ilker kardeşim sitelere bakıyorum da hondaların km si diğer modelere göre çok yüksek sence bunda alınabilecek kilometre sınırı kaçtır birde makytajlı ve makyajsız olayı var benim niyetim 2005 es aut tavsiyede bulunsan bana ne önerirsin

    Alıntıları Göster
    Markadan bağımsız olarak bir çok aracın km si yüksek aslında. bakıyorum 1 yaşında aracın km si 70,000 de

    Ayrıca km olayına çok takma. orda bazen aldatmaca oluyor. Aracın genel bakımına bakmak lazım. Yürürü motoru iyi bakılmış kollanmışsa km çok önemli değil. Ben 1,6 ies 2000 model aracımı geçen yaz sattığımda 190,000 i geçmişti. ama triger kayışı sübap ayarı vs yeniydi. Ve ufak modifiyelerle 138 hp ölçülmüştü.
    Ben o şekilde kullanmaya devam etsem 300,000 de o aracı 160 hp ye getirirdim :D

    2005 vteclerin km si 110,000 i geçmemişse az sayıcaksın. Ayrıca triger kayışları değişmişmi onu öğren.

    Şimdi seni yanlış yönlendirip başına kötü bir alışveriş gelsin istemem ancak benim kendi stratejim şu.
    Kendime aldığım 2 honda olsun arkadaşlara aldıklarım olsun hep kendim ufak bir tur attım. Genelde sorun olmaz. Araba eğer laçka değilse zaten 2 sene dağılmaz. Sonra da tanıdık tamircilere götürürüm. Onlarda teyid eder.

    Ben honda alıp başına bela eden pek görmedim. Görmek te istemem :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkercom

    Markadan bağımsız olarak bir çok aracın km si yüksek aslında. bakıyorum 1 yaşında aracın km si 70,000 de

    Ayrıca km olayına çok takma. orda bazen aldatmaca oluyor. Aracın genel bakımına bakmak lazım. Yürürü motoru iyi bakılmış kollanmışsa km çok önemli değil. Ben 1,6 ies 2000 model aracımı geçen yaz sattığımda 190,000 i geçmişti. ama triger kayışı sübap ayarı vs yeniydi. Ve ufak modifiyelerle 138 hp ölçülmüştü.
    Ben o şekilde kullanmaya devam etsem 300,000 de o aracı 160 hp ye getirirdim :D

    2005 vteclerin km si 110,000 i geçmemişse az sayıcaksın. Ayrıca triger kayışları değişmişmi onu öğren.

    Şimdi seni yanlış yönlendirip başına kötü bir alışveriş gelsin istemem ancak benim kendi stratejim şu.
    Kendime aldığım 2 honda olsun arkadaşlara aldıklarım olsun hep kendim ufak bir tur attım. Genelde sorun olmaz. Araba eğer laçka değilse zaten 2 sene dağılmaz. Sonra da tanıdık tamircilere götürürüm. Onlarda teyid eder.

    Ben honda alıp başına bela eden pek görmedim. Görmek te istemem :D

    Alıntıları Göster
    eyvallah ilker kardeşim tavsilerini dikkate alıcam




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.