Şimdi Ara

Citroen DS sahipleri

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
3.069
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • citroen DS kullanıcıları olarak ayrı bi başlığı hak ediyoruz sanırım. Burada bir DS kullanmanın ayrıcalığını sürüş izlenimlerini, yakıt verileri gibi bilgileri paylaşabiliriz.
    Benim aracım DS3 156 THP d-sport tam bir yol canavarı
    dün Ankaradan Didime geldim kilometrede 28 kuruş yaktı (ortalama hız110) benzinli bi araca göre çok ekonomik, ayrıca spor bi araca görede çok çok konforlu bi yolculuk oldu(700km)

    bu araçla ilgili sorularınız olursa buradan cevaplayabilirim.



  • Bu ara ilgimi çeken bir otomobil.. Üniversite sınıf 2 artık ailemi araba almaya ikna ettim sayılır.. Test sürüşü yaptığım rx-8 in ikinci elini almak için herşeyi yapardım ancak gerçekci olmak lazım bizimkiler arkadan itişli 230 beygir hemde ikinci el bir otomobil asla almaz..Bunun sonucunda hem güvenli (ncap ten 5 yıldız) hem yeni model hemde biraz atik araç olarak ds3 1.6 thp(156 bg) çıkıyor.. Birkaç sorum olacak..

    1-Aracın ses yalıtımı nasıl?
    2- yüksek hızlarda rüzgardan çok etkileniyor mu?
    3-Malzeme kalitesi ne durumda?
    4-Sürerken güven veriyor mu?
    5-motorunun ufak modifiyeler ile çok rahat 200+ bg leri görebileceği söyleniyor.. Öyle bir araştırmanız oldu mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stealth213

    Bu ara ilgimi çeken bir otomobil.. Üniversite sınıf 2 artık ailemi araba almaya ikna ettim sayılır.. Test sürüşü yaptığım rx-8 in ikinci elini almak için herşeyi yapardım ancak gerçekci olmak lazım bizimkiler arkadan itişli 230 beygir hemde ikinci el bir otomobil asla almaz..Bunun sonucunda hem güvenli (ncap ten 5 yıldız) hem yeni model hemde biraz atik araç olarak ds3 1.6 thp(156 bg) çıkıyor.. Birkaç sorum olacak..

    1-Aracın ses yalıtımı nasıl?
    2- yüksek hızlarda rüzgardan çok etkileniyor mu?
    3-Malzeme kalitesi ne durumda?
    4-Sürerken güven veriyor mu?
    5-motorunun ufak modifiyeler ile çok rahat 200+ bg leri görebileceği söyleniyor.. Öyle bir araştırmanız oldu mu?



    1. hem miniyle hemde ds3 ile uzun yol yaptım ikisinni arasında hiç bir fark yok. aynı sınıftaki araçlara görede çok çok sessiz. sadece yüksek hızlarda sol aynadan rüzgar sesini duyuyorsun (160km ve üzeri)

    2. ve 4. araç yere yakın olduğu için rüzgar çok etkilemiyor ankara esenboğa yolunda sonuna kadar zorladım aracı 210 la giderken bile çizgisinden çıkmadıki oralar çok rüzgarlıdır. bi çok kez sınırlarını zoralmama rağmen her seferindee hayatımı kurtardı 200 le giderken ani frende savrulmadan durdu. esp açıkken kendini çok hızlı toparlıyor kapattığında da eğlenceyi sonuna kadar yaşatıyor :) sonuçta insan ürünü ama bence çok güvenli bi araç...

    3. işçilik ve malzeme kalitesi fransız otomobillerine göre çok çok iyi oynayan gevşek bi parça yok zaten iç malzeme kalitesi başka hiçbir citroen aracında yok ilerde DS5 gelecek belki o DS3 den daha iyi olur ama ozaman kadar citroende kullanılan en kalteli malzemeler bu araçta.

    5. DS3 ün türkiyeye gelmeyen 200bg lik bi modeli var. söylendiğine göre bu araçla ile 156 thp nin tek farkı kullanılan chip. yani yazılımla araca yaklaşık bi 50 bg daha ekleyebiliyorsun




  • Hızlı cevabınız için teşekkürler. Mazda 2 ile neredeyse aynı boyutlarda o yüzden tereddütte kalmıştım yüksek hızlarda stabilitesi hakkında. Özellikle mini nin gereksiz yüksek fiyatlarından dolayı ds3 gayet iyi bir seçenek
  • Araştırmalarımda bu aralar gözüme çarpan bir araç. Gerçekten dış tasarım olarakta iç mekan tasarımı olarakta çok kaliteli duruyor. Ayrıca sanırım aracı sıfır alıyorken Mini ve Fiat 500 gibi istediğiniz şekilde özelleştirebiliyorsunuz. Tavan renginden aynalara, koltuktan janta, vites topuzuna kadar siz seçip taktırabiliyorsunuz. Birçok kombinasyon çıkabilir bu durumda. Motor olarakta sanırım Peugeot ile ortak kullandıkları 1.6 THP motor var üzerinde (RCZ'de kullanılan motor). Bence gayet yeterli. 156hp'e rağmen 0-100 hızlanması 7.4 sn. Bu çok iyi bir değer. 156hp'lik güç; chip + hava filtresi ile 200hp'i bulur hatta egr iptali ve egzoz ile geçer diye tahmin ediyorum. Turbo da Blow Off ile tamamlanırsa tam bir spor otomobil olur. Sınıfındaki diğer rakiplerine oranla (Ibiza Cupra, Scirocco, Mito, Mini, 500) hem fiyat olarak çok daha uygun, hem daha kişiselleştirilebilir, hem de kaliteli görünüyor. Keşke piyasası olsa da daha çok kişiden yorum alabilsek...

     Citroen DS sahipleri

     Citroen DS sahipleri

     Citroen DS sahipleri

     Citroen DS sahipleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lee-on! -- 20 Kasım 2011; 17:49:50 >




  • Ben Citroen Ds4 Sports 1.6 THP 156 MCP Beyaz Renk araca sahibim. Listeye ekeleyebilirsiniz..
    Organize olma açısından iyi bir adım umarım diğer kullanıcılara bu başlık altından ulaşabiliriz.
  • Citroen DS4 DSport 1.6 e-HDI MCP Gümüş Gri Navigasyon benide ekleyin
  • DS4 DSport 1.6 e-HDI MPC Platin Gri
  • DS sport Dizel mcp sedefli beyaz
  • DS4 Style - Beyaz
  • Selamlar,

    Bende de DS4 DSport 1.6 THP var Navigasyon ve Prestij Paket ilaveli..

    Araç şu anda 600km'de ve ortalama yakıt 12 litrede. Genel olarak sakin sürüyorum ama çok ağır köprü trafiğinde oluyorum sabah akşam toplam yaklaşık 3 saat..

    Soğuk hava ve yeni motorla alakalı sanırım, 10 litre civarına düşerse yeterli olacak. Önceki aracım 308 dizel olduğu için genelde 5 litre ortalamalar alışmıştık :)

    Benim araçta en beğendiğim özellikler yönlendirmeli bi-xenon farlar ve siyah iç tavan döşemesi oldu açıkcası..
  • Yavru geldi. Yerimizde duramıyoruz.
  • Günaydın,

    Dün aracı teslim aldım. Daha önce yazdığım gibi tam sıfırı alacakken, Bayraktar İstinye'nin full donanımlı test aracını satın aldım. Araç 6400 km'de Premium + Navigasyonlu ve Bronz Kahve renginde.

    Bir önceki aracım 308 1.6 hdi 112hp(aynı motor) Auto6R (aynı şanzıman buna değineceğim). Ben 308'i sınıfının en sessiz aracı zannediyordum yanılmışım değilmiş DS4 daha sessiz. Ayrıca aynı şanzıman deyip duruyor fakat kesinlikle farlı kalibre edilmiş daha iyi geçişler var DS4'de. Bu kalibrasyon 308'e yapılabilirmi araştırmak lazım. 308 baz versiyonun bir çıt üstü donanıma sahipti bu yüzden DS4 onun yanında Premium duruyor. Yorumlarım yanlış anlaşılmasın 308 bence parasının karşılığını veren optimum bir araç. Bence iç tasarımı yenilenmeli başka şeye ihtiyacı yok.

    Gelelim DS4'e, Scirocco'dan sonra sahip olduğum en pahalı ve en donanımlı araç. İnsanı şımartıyor resmen, dünden beri yüzümde hakim olamadığım bir gülümseme ve heyecan var. En son bu hissi Mini Cooper S aldığımda yaşamıştım.

    Masaj Yapan Koltuklar, Viraj Aydınlatmalı Farlar, Stop-Start ilk başta en fazla hoşuma gidenler oldu. Araca dokunduğumda kesinlike üst sınıf araç kullanıyorum hissi var. Konforlu ama bir taraftan da bende 18" jant var hatırlatırım diyor alet. Bir çok oyuncağı var sanırım zamanla keşfedeceğim.

    Beğenmediğim yanları sanki stop-start yokuşta biraz sarsıntılı çalışmasına sebep oluyor gibi. Aracın içi maşallah karaköy elektronikçiler çarşısı gibi, allahtan ışıklar kapatılabiliyor. Navigasyon kullanımı çok karmaşık.

    Şimdilik bu kadar. Gelelim yapacağımız işlemlere;

    - Hemen Gençler Oto Tanzer kardeşime gidip full cam filmi,
    - Belki İskender ustaya çift ekzoz çıkısı (Bunun için yeni bir arka difüzör şart)
    - Krom Ayna Kapakları.
    - Renkten sıkılırsak Ankara GMG'de güzel bir sedefli beyaz kaplama.
    - Denon yalanmış bu arada, ancak güzel tarafı o tesisatı kullanarak yeni sistem çok kolay yapılabilir. Bu hali bir 308'den iyi.




  • Bende bir DS3 kullanıcısı olarak en kısa zamanda ve müsait olduğumda tüm izlenimlerimi yazacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lecher

    Bende bir DS3 kullanıcısı olarak en kısa zamanda ve müsait olduğumda tüm izlenimlerimi yazacağım.

    İzlenimleri paylaşmanın zamanı geldi sanki artık..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: to1ga

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lecher

    Bende bir DS3 kullanıcısı olarak en kısa zamanda ve müsait olduğumda tüm izlenimlerimi yazacağım.

    İzlenimleri paylaşmanın zamanı geldi sanki artık..

    İzlenimlerimi yazarım tabi. Çok şey var aslında yaşadığım. En hüzünlüsü de bundan tam 2 sene önce kaza sonucu arabamdan olmak oldu.

    DS3 kullanan ve bu sayede tanıştığım birçok arkadaşım oldu. Hiçbirinden mutsuzluk duymadım. Sadece en son bir arkadaşım aldı ve mutsuz olup 2 ay içinde tekrar geri sattı. Nedenini hala çözebilmiş değilim.

    Gelelim araca. Ben aracımla 1.5 sene içerisinde 30.000-35.000km filan yaptım. Bol bol İstanbul-Antalya arası kullandım.
    Uzun yolda yakıt cimrisi olduğunu gördüm, istediğimde de zaptedilmeyecek bir canavar.

    Ekstralara sahip bir aracım vardı. Yaklaşık ~230-240hp civarı idi son hali.
    Aşağıdaki video en son haline yakın hali ile İntercity İstanbulPark'taki sürüş keyfimdi. İyi bir derece çıkmıştı.


    Ayrıca trafikte çoğu kişi tarafından bakılan, çoğu kişinin özellikle de bayanların beğenerek bindiği bir araçtı.

    Bazı problemler yaşadım ama hiç biri motor ile alakalı değildi. Farların verniğinin soyulmaya başlaması, koltuk mekanizmasının yıkamacı tarafından bozulması, emniyet kemeri yerinin bozulması, cam krikosunda problem... vs. gibi. Ama hiç biri için bir kuruş para ödemedim. Garantiden hepsi haloldu. Servis tarafından hem Antalya'da hemde İstanbul'da çok memnundum.

    Kaza ile ilgili videoyu da instagram hesabımdan 1 sene geriye giderek bulabilirsiniz. Instagram hesabım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KYTECHNGAMING -- 29 Eylül 2015; 9:58:47 >




  • 2011 Citroen DS4 1.6 THP DSport MCP6 156HP navigasyon, deri koltuklar, bi-xenon, full paket, sedefli beyaz rengi aracımın.
     Citroen DS sahipleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ULUSOY -- 14 Kasım 2015; 11:06:38 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.