Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (653. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28.972
Cevap
173
Favori
1.792.775
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 651652653654655
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: godsend



    Hocam çok teşekkürler. Yazdılarınızı göz önünde bulundurarak son haline getiririm.

    uamrım en azından kendi adımıza çözümler blabiliriz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: godsend

    ....

    yazarken yoruldum şimdilk aklımda kalanlar bunlar olursa eklerim..dediğim gibi genel anlamda baktığımzda çokkk dert edilecek şeyler gibi gözükmesede çözümü olmayan sorunlar. mesela bunlar yerine bazı arkadaşların başına gelen tork burcu (yanlış biliyor olabilirim) olayı yani frenlemede titreme olayının çözümü var. bende olmadı amcak ileride olacakmış servisin dediğine göre ve garantiden değişecekmiş. böyle bir arızayı tercih ederim en azından telafisi mümkün. bunları yazarken bir art niyet düşünmedim o yüzden bu sorunları yaşamamış olanlar bende yok, ben duymadım, sınıfının en sorunsuz aracı gibi şeylere girmezseler sevinirim. zira bende var

    bu tork burcu nedir?

    benim 2 ve 3. viteslerde ayağımı gazdan çekince bir illeri atılma isteği, bir sallama oluyor gibi gelmişti. o tarz bir şey mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: ANKARAKULLANICISI

    Hayırlı olsun. 4 tekere birden mi?
    Bu arada fiyatta iyi gibi

    Evet hocam. Zaten olması gereken de 4 tekere birden almak aslında. Hem yazlık lastikler de 4-5 ay dinlenmiş olacak.

    Sizin memleket neresiydi?4-5 ay uzun bir süreç bence kış lastiği için.takılması gereken ayların aralık ocak şubat olduğunu düşünüyorum...

    Yazı da güzel bir an önce gönderin sonucu beklemeye başlayalım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutsal


    Sizin memleket neresiydi?4-5 ay uzun bir süreç bence kış lastiği için.takılması gereken ayların aralık ocak şubat olduğunu düşünüyorum...

    Yazı da güzel bir an önce gönderin sonucu beklemeye başlayalım...

    Hocam benim memleket sivas. Bu sene Karabüğe taşınmak zorunda kaldım Doğru söylüyorsunuz 5 ay uzun olur.
    Sivas da Kasım da takar, Mart ayında çıkarırdık. Burada Kasım sonu- Aralık-Ocak-Şubat. Mart başında çıkarırım.




  • @fenermaniac ===>
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: godsend



    Hocam çok teşekkürler. Yazdılarınızı göz önünde bulundurarak son haline getiririm.

    hocam mailin ciddiye alınması açısından bence şu 150 km üstü rüzgar sesi alma(almayan araç var mı bilmiyorum)
    dönüş çapı eleştirisi (c4'ün dönüş çapı 10.7 metre ford focus 11 golf 10.9 megane 2 ise 11 metrenin üstünde bu nasıl bir mantıktır çözemedim, sanırım arkadaş araca daha alışamamış)
    ve çocuk kilidi olayını yazmayalım. çocuk kilidinin kapının arkasında olması tamamen güvenlikle ilgili bir uygulama.

    diğerleri mantıklı ama bunlar bana pek makul gelmedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 7 Aralık 2012; 11:40:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustafasd

    Tüm dostlara selamlar , hayırlı cumalar..

    forumu günlük takip ediyorum lakin fazla yazmıyorum ama benimde 2 tane şikayetim ve bir sorum olacaktı.

    birincisi cam silecekler hızlandığında sağ taraftaki cam silecekten aşırı derecede bir savrulma sesi (vurma gibi, sangi camdan çıkıp geri geliyor) gibi bir ses geliyor! varmı benzer olayı yaşayanlar?

    ikincisi de aracı yeni çalıştırıpta gittiğimde bazı zamanlar acayip bir ses geliyor arka disklerden sanki tam bırakmıyor da sürtüyor gibi, bir müddet sonra yada hızlanınca kesiliyor

    soru olarakta beyaz arabama tavan filmi yaptırmayı düşünüyorum Varmı acaba yaptıran varsa resim paylaşa bilirmi?

    arkadaki disklere soğuk su tutulduysa uzun yol sonrası eğilme olmuş olabilir. servise bir baktırın hocam.
    sileceğin lastiğine de baktırın arada aynı zamanda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shooter13

    quote:

    Orijinalden alıntı: godsend

    ....

    yazarken yoruldum şimdilk aklımda kalanlar bunlar olursa eklerim..dediğim gibi genel anlamda baktığımzda çokkk dert edilecek şeyler gibi gözükmesede çözümü olmayan sorunlar. mesela bunlar yerine bazı arkadaşların başına gelen tork burcu (yanlış biliyor olabilirim) olayı yani frenlemede titreme olayının çözümü var. bende olmadı amcak ileride olacakmış servisin dediğine göre ve garantiden değişecekmiş. böyle bir arızayı tercih ederim en azından telafisi mümkün. bunları yazarken bir art niyet düşünmedim o yüzden bu sorunları yaşamamış olanlar bende yok, ben duymadım, sınıfının en sorunsuz aracı gibi şeylere girmezseler sevinirim. zira bende var

    bu tork burcu nedir?

    benim 2 ve 3. viteslerde ayağımı gazdan çekince bir illeri atılma isteği, bir sallama oluyor gibi gelmişti. o tarz bir şey mi?

    arkadaş salıncak burçlarından bahsediyor hocam hiç ilgisi yok sizin dediğiniz devirsizlik kaynaklı bir şey. dizel araçların tamamında olur.

    bu olay 120 km'yi geçince frene bastığınızda direksiyon titrerse salıncak burçlarında sorun var demek. garantiden değiştiriyorsunuz.




  • @godsend bazı sorunlarını paylaşmış.bazılarını katılmakla beraber bazılarına katılmıyorum yani ben gözlemleyemedim.Forumu takip edenler genelde otomobilini dinleyen inceleyen insanlarız.

    ıslık sesi oluşmuyor mesela bende.ama 150 km ve üstünde genel bir rüzgar ve yol sesi artışı var.şuana kadar kullandığım araçlarda hep bu vardı.bir iş için 740 li kullanmıştım onda yoktu

    bu arada bana göre hararet göstergesi eksiklik.ben aracımın kaloriferini eskiden hareret göstergesine göre açardım.hareret kımıldadığında açardım ki ilk soğuk havaya mağruz kalmayayım diye...

    Radyonun cılız çektiği bir gerçek ve bluetooth usb cd kombinasyonunun bazen kafasının da karıştığı oluyor.özellikle bluetooth mesela dün şarkımı çalamadı ve telefondan arama geçişini alırken geçişi aldı fakat sesi vermedi.

    fan sesi olarak ıslığı duymadım ancak yüksek devirde uğultulu çalışması normal gibi geldi bana.

    fan tamamen kapalı olduğunda kış günü soğuk havanın üflemesi sinir bozucu.ben tamamen fan çıkışlarından da kapatıyorum.böylelikle tamamen kesiliyor.Ayrıca buda citroene özgü birşey değil.yine kullandığım ve net olarak gördüğüm vectra corsa ve insignia da da mevcut...

    mcp zaten bilinen bir gerçek.yakın zamanda bununla ilgili bir video paylaşmayı düşünüyorum.

    Arka amortisörler zaten benim kanayan yaram.Bunu düzeltsinler başka bitey istemiyorum yemin ederim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: godsend



    Hocam çok teşekkürler. Yazdılarınızı göz önünde bulundurarak son haline getiririm.

    hocam mailin ciddiye alınması açısından bence şu 150 km üstü rüzgar sesi alma(almayan araç var mı bilmiyorum)
    dönüş yarıçapı eleştirisi (c4'ün dönüş yarıçapı 10.7 metre ford focus 11 golf 10.9 megane 2 ise 11 metrenin üstünde bu nasıl bir mantıktır çözemedim)
    ve çocuk kilidi olayını yazmayalım. çocuk kilidinin kapının arkasında olması tamamen güvenlikle ilgili bir uygulama.

    diğerlerin mantıklı ama bunlar bana makul gelmedi.

    dostum ben bunları mail için yazmadım..kaldı ki 150 km üstü rüzgar sesi almayan araç varmı sorusuda ne öle. tabiki var. imkanın varsa bin astraya, hondaya, forda çık yola varmı yokmu gör.

    dönüş çapı olayına gelirsek keşke 2 ay önce konuşuyor olsaydık. aynı şehirdeysek (ankaradayım) beraber test ederdik. eğer yine imkanın varsa bu saydığım arabalardan birine sahip olan bir arkadaşınla dar alanda u dönüşü denemesi yap sonucu hep berarber tartışalım. çocuk kilidi olayı kapıda olunca emniyetli çocuk kiliti tuşunda olunca emniyetsizmi oluyor şimdi..bende megan kardeşimce jazz varken tek tuşla bu işi halledip yine tek tuşla iptal edebiliyorduk. şimdi ya çocuğu ortaya alıyoruz yada inip o kapıyı elle biz açmak zorunda kalıyoruz. 2012 modelde olacak iş değil.

    katalog değerlerini yazmışsın...c4 katalog değerine göre şehir içi 4,6-4,7 diye yazıyor ancak bunu yapabilen nerdeyse yok. katalogda yaklaşık olarak 1236 kg gibi bişey yazıyor ağırlığı ruhsatta 1440kg. ben değerlendirme yaparken katalog da yazılanlara bakmıyorum. megan varken oturduğum evde oturyorum. dar bir otoparkımız var. meganla 2 manevra yaparken bununla 3 yapıyorum. bunun gibi kıstas alabildiğim 3-4 nokta var aynı seyleri defalarca yaşadım. dediğim gibi yanyana olsak daha güzel ispatlarım söylemlerimi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi godsend -- 7 Aralık 2012; 11:53:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mustafasd

    Tüm dostlara selamlar , hayırlı cumalar..

    forumu günlük takip ediyorum lakin fazla yazmıyorum ama benimde 2 tane şikayetim ve bir sorum olacaktı.

    birincisi cam silecekler hızlandığında sağ taraftaki cam silecekten aşırı derecede bir savrulma sesi (vurma gibi, sangi camdan çıkıp geri geliyor) gibi bir ses geliyor! varmı benzer olayı yaşayanlar?

    ikincisi de aracı yeni çalıştırıpta gittiğimde bazı zamanlar acayip bir ses geliyor arka disklerden sanki tam bırakmıyor da sürtüyor gibi, bir müddet sonra yada hızlanınca kesiliyor

    soru olarakta beyaz arabama tavan filmi yaptırmayı düşünüyorum Varmı acaba yaptıran varsa resim paylaşa bilirmi?

    arkadaki disklere soğuk su tutulduysa uzun yol sonrası eğilme olmuş olabilir. servise bir baktırın hocam.
    sileceğin lastiğine de baktırın arada aynı zamanda.

    Hocam her zaman ve devamlı yapması gerekmezmi eğilme olsa?

    bazen yapıyor ve uzun sürmüyor ses. bırakmıyor sanki balatalar bir süre..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: godsend

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: godsend



    Hocam çok teşekkürler. Yazdılarınızı göz önünde bulundurarak son haline getiririm.

    hocam mailin ciddiye alınması açısından bence şu 150 km üstü rüzgar sesi alma(almayan araç var mı bilmiyorum)
    dönüş yarıçapı eleştirisi (c4'ün dönüş yarıçapı 10.7 metre ford focus 11 golf 10.9 megane 2 ise 11 metrenin üstünde bu nasıl bir mantıktır çözemedim)
    ve çocuk kilidi olayını yazmayalım. çocuk kilidinin kapının arkasında olması tamamen güvenlikle ilgili bir uygulama.

    diğerlerin mantıklı ama bunlar bana makul gelmedi.

    dostum ben bunları mail için yazmadım..kaldı ki 150 km üstü rüzgar sesi almayan araç varmı sorusuda ne öle. tabiki var. imkanın varsa bin astraya, hondaya, forda çık yola varmı yokmu gör.

    dönüş çapı olayına gelirsek keşke 2 ay önce konuşuyor olsaydık. aynı şehirdeysek (ankaradayım) beraber test ederdik. eğer yine imkanın varsa bu saydığım arabalardan birine sahip olan bir arkadaşınla dar alanda u dönüşü denemesi yap sonucu hep berarber tartışalım. çocuk kilidi olayı kapıda olunca emniyetli çocuk kiliti tuşunda olunca emniyetsizmi oluyor şimdi..bende megan kardeşimce jazz varken tek tuşla bu işi halledip yine tek tuşla iptal edebiliyorduk. şimdi ya çocuğu ortaya alıyoruz yada inip o kapıyı elle biz açmak zorunda kalıyoruz. 2012 modelde olacak iş değil.

    hocam ben sana veriyi veriyorum dönüş çapı konusunda, yani rakamlar ortada c4 en iyi dönüş çaplarından birine sahip sınıfında. sen gel deneyelim diyorsun. gerek yok bu rakamlar zaten denenerek konuyor. denesem ne olacak rakamlar mı değişecek. hile mi yapmışlar ? şirketteki astra 3 ile dönemediğim yerden c4'le dönüyorum bakıyoruz c4 10.7 metre astra 3 11.2 metre.

    bundan önceki araçlarım tr de golf rusya'da crysler 300, şirkette astra ve focus var ve crysler hariç hepsi bırak 150'yi 120'yi geçince rüzgar sesi almaya başlar. ancak e sınıfı araçlar bu hızlarda sessizliğini korur. bunu kusur olarak görmek tuhaf..

    çocuk kilidi olayı tamamen biri yanlışlıkla açmasın diye yapılıyor, şahsen bende bunu tercih ediyorum sizin tam tersinize. bu tasarımla ilgili bir ayrıntı, maliyet ya da benzeri kaygılarla yapılmamış.

    cidden size tavsiyem aracı satın ve astra, focus v.b bir şey alın, bu aracı deneyerek almadınız mı ? yani test sürüşünde tüm bu sesleri duymanız lazım, ya da direksiyonun sertliğini farketmediniz mi ? yanlış bir seçim olmuş sizin için gerçekten üzüldüm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mustafasd

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mustafasd

    Tüm dostlara selamlar , hayırlı cumalar..

    forumu günlük takip ediyorum lakin fazla yazmıyorum ama benimde 2 tane şikayetim ve bir sorum olacaktı.

    birincisi cam silecekler hızlandığında sağ taraftaki cam silecekten aşırı derecede bir savrulma sesi (vurma gibi, sangi camdan çıkıp geri geliyor) gibi bir ses geliyor! varmı benzer olayı yaşayanlar?

    ikincisi de aracı yeni çalıştırıpta gittiğimde bazı zamanlar acayip bir ses geliyor arka disklerden sanki tam bırakmıyor da sürtüyor gibi, bir müddet sonra yada hızlanınca kesiliyor

    soru olarakta beyaz arabama tavan filmi yaptırmayı düşünüyorum Varmı acaba yaptıran varsa resim paylaşa bilirmi?

    arkadaki disklere soğuk su tutulduysa uzun yol sonrası eğilme olmuş olabilir. servise bir baktırın hocam.
    sileceğin lastiğine de baktırın arada aynı zamanda.

    Hocam her zaman ve devamlı yapması gerekmezmi eğilme olsa?

    bazen yapıyor ve uzun sürmüyor ses. bırakmıyor sanki balatalar bir süre..

    hızlandıktan sonra yapmaz, sıcaklık soğukluk etkendir, bir gösterin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: godsend

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: godsend



    Hocam çok teşekkürler. Yazdılarınızı göz önünde bulundurarak son haline getiririm.

    hocam mailin ciddiye alınması açısından bence şu 150 km üstü rüzgar sesi alma(almayan araç var mı bilmiyorum)
    dönüş yarıçapı eleştirisi (c4'ün dönüş yarıçapı 10.7 metre ford focus 11 golf 10.9 megane 2 ise 11 metrenin üstünde bu nasıl bir mantıktır çözemedim)
    ve çocuk kilidi olayını yazmayalım. çocuk kilidinin kapının arkasında olması tamamen güvenlikle ilgili bir uygulama.

    diğerlerin mantıklı ama bunlar bana makul gelmedi.

    dostum ben bunları mail için yazmadım..kaldı ki 150 km üstü rüzgar sesi almayan araç varmı sorusuda ne öle. tabiki var. imkanın varsa bin astraya, hondaya, forda çık yola varmı yokmu gör.

    dönüş çapı olayına gelirsek keşke 2 ay önce konuşuyor olsaydık. aynı şehirdeysek (ankaradayım) beraber test ederdik. eğer yine imkanın varsa bu saydığım arabalardan birine sahip olan bir arkadaşınla dar alanda u dönüşü denemesi yap sonucu hep berarber tartışalım. çocuk kilidi olayı kapıda olunca emniyetli çocuk kiliti tuşunda olunca emniyetsizmi oluyor şimdi..bende megan kardeşimce jazz varken tek tuşla bu işi halledip yine tek tuşla iptal edebiliyorduk. şimdi ya çocuğu ortaya alıyoruz yada inip o kapıyı elle biz açmak zorunda kalıyoruz. 2012 modelde olacak iş değil.

    hocam ben sana veriyi veriyorum dönüş çapı konusunda, yani rakamlar ortada c4 en iyi dönüş çaplarından birine sahip sınıfında. sen gel deneyelim diyorsun. gerek yok bu rakamlar zaten denenerek konuyor. denesem ne olacak rakamlar mı değişecek. hile mi yapmışlar ? şirketteki astra 3 ile dönemediğim yerden c4'le dönüyorum bakıyoruz c4 10.7 metre astra 3 11.2 metre.

    bundan önceki araçlarım tr de golf rusya'da crysler 300, şirkette astra ve focus var ve crysler hariç hepsi bırak 150'yi 120'yi geçince rüzgar sesi almaya başlar. ancak e sınıfı araçlar bu hızlarda sessizliğini korur. bunu kusur olarak görmek tuhaf..

    çocuk kilidi olayı tamamen biri yanlışlıkla açmasın diye yapılıyor, şahsen bende bunu tercih ediyorum sizin tam tersinize. bu tasarımla ilgili bir ayrıntı, maliyet ya da benzeri kaygılarla yapılmamış.

    cidden size tavsiyem aracı satın ve astra, focus v.b bir şey alın, bu aracı deneyerek almadınız mı ? yani test sürüşünde tüm bu sesleri duymanız lazım, ya da direksiyonun sertliğini farketmediniz mi ? yanlış bir seçim olmuş sizin için gerçekten üzüldüm.

    hah işte şu son cümle gerçektende en çok hoşuma giden cümle...aracı satın gidin başkasını alın. tamam hocam ver aldığım fiyatı sana hemen vereym aracı.....yukarıda yazıyı güncelledim. katalog değerleri ile ilgili yazdım. yanlış tercih yapmış olabilirim tabiki. bununda nedeni burdaki aşık c4 tavırları olanlar yüzünden olabilirmi acaba.. bak 218 sayfa da insanların ortak sorunları yazılıyor. yazdklarımın bir çoğu birçok kimsede mevcut. ama 218 sayfalık form köşesinde kim arabaya eleştirse vur abalıya olmuş. yok git sat arabanı yok test yapmadın mı....evet yaptım hocam 2-3 km kullanabildim. ne bi yokuş vardı nede yüksek hıza çıkabileceğimiz bir alan..

    neyse hocam sana aracınla mutluluklar..biz burda tartışır bulabilirsekda sorunların çözümlerini yine burada paylaşıırızz..sizde sorunsuzca kullanırsınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: godsend

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: godsend

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: fenermaniac

    quote:

    Orijinalden alıntı: godsend



    Hocam çok teşekkürler. Yazdılarınızı göz önünde bulundurarak son haline getiririm.

    hocam mailin ciddiye alınması açısından bence şu 150 km üstü rüzgar sesi alma(almayan araç var mı bilmiyorum)
    dönüş yarıçapı eleştirisi (c4'ün dönüş yarıçapı 10.7 metre ford focus 11 golf 10.9 megane 2 ise 11 metrenin üstünde bu nasıl bir mantıktır çözemedim)
    ve çocuk kilidi olayını yazmayalım. çocuk kilidinin kapının arkasında olması tamamen güvenlikle ilgili bir uygulama.

    diğerlerin mantıklı ama bunlar bana makul gelmedi.

    dostum ben bunları mail için yazmadım..kaldı ki 150 km üstü rüzgar sesi almayan araç varmı sorusuda ne öle. tabiki var. imkanın varsa bin astraya, hondaya, forda çık yola varmı yokmu gör.

    dönüş çapı olayına gelirsek keşke 2 ay önce konuşuyor olsaydık. aynı şehirdeysek (ankaradayım) beraber test ederdik. eğer yine imkanın varsa bu saydığım arabalardan birine sahip olan bir arkadaşınla dar alanda u dönüşü denemesi yap sonucu hep berarber tartışalım. çocuk kilidi olayı kapıda olunca emniyetli çocuk kiliti tuşunda olunca emniyetsizmi oluyor şimdi..bende megan kardeşimce jazz varken tek tuşla bu işi halledip yine tek tuşla iptal edebiliyorduk. şimdi ya çocuğu ortaya alıyoruz yada inip o kapıyı elle biz açmak zorunda kalıyoruz. 2012 modelde olacak iş değil.

    hocam ben sana veriyi veriyorum dönüş çapı konusunda, yani rakamlar ortada c4 en iyi dönüş çaplarından birine sahip sınıfında. sen gel deneyelim diyorsun. gerek yok bu rakamlar zaten denenerek konuyor. denesem ne olacak rakamlar mı değişecek. hile mi yapmışlar ? şirketteki astra 3 ile dönemediğim yerden c4'le dönüyorum bakıyoruz c4 10.7 metre astra 3 11.2 metre.

    bundan önceki araçlarım tr de golf rusya'da crysler 300, şirkette astra ve focus var ve crysler hariç hepsi bırak 150'yi 120'yi geçince rüzgar sesi almaya başlar. ancak e sınıfı araçlar bu hızlarda sessizliğini korur. bunu kusur olarak görmek tuhaf..

    çocuk kilidi olayı tamamen biri yanlışlıkla açmasın diye yapılıyor, şahsen bende bunu tercih ediyorum sizin tam tersinize. bu tasarımla ilgili bir ayrıntı, maliyet ya da benzeri kaygılarla yapılmamış.

    cidden size tavsiyem aracı satın ve astra, focus v.b bir şey alın, bu aracı deneyerek almadınız mı ? yani test sürüşünde tüm bu sesleri duymanız lazım, ya da direksiyonun sertliğini farketmediniz mi ? yanlış bir seçim olmuş sizin için gerçekten üzüldüm.

    hah işte şu son cümle gerçektende en çok hoşuma giden cümle...aracı satın gidin başkasını alın. tamam hocam ver aldığım fiyatı sana hemen vereym aracı.....yukarıda yazıyı güncelledim. katalog değerleri ile ilgili yazdım. yanlış tercih yapmış olabilirim tabiki. bununda nedeni burdaki aşık c4 tavırları olanlar yüzünden olabilirmi acaba.. bak 218 sayfa da insanların ortak sorunları yazılıyor. yazdklarımın bir çoğu birçok kimsede mevcut. ama 218 sayfalık form köşesinde kim arabaya eleştirse vur abalıya olmuş. yok git sat arabanı yok test yapmadın mı....evet yaptım hocam 2-3 km kullanabildim. ne bi yokuş vardı nede yüksek hıza çıkabileceğimiz bir alan..

    neyse hocam sana aracınla mutluluklar..biz burda tartışır bulabilirsekda sorunların çözümlerini yine burada paylaşıırızz..sizde sorunsuzca kullanırsınız

    Alıntıları Göster
    bundan önceki araçlarım tr de golf rusya'da crysler 300, şirkette astra ve focus var ve crysler hariç hepsi bırak 150'yi 120'yi geçince rüzgar sesi almaya başlar. ancak e sınıfı araçlar bu hızlarda sessizliğini korur. bunu kusur olarak görmek tuhaf..

    çocuk kilidi olayı tamamen biri yanlışlıkla açmasın diye yapılıyor, şahsen bende bunu tercih ediyorum sizin tam tersinize. bu tasarımla ilgili bir ayrıntı, maliyet ya da benzeri kaygılarla yapılmamış.

    cidden size tavsiyem aracı satın ve astra, focus v.b bir şey alın, bu aracı deneyerek almadınız mı ? yani test sürüşünde tüm bu sesleri duymanız lazım, ya da direksiyonun sertliğini farketmediniz mi ? yanlış bir seçim olmuş sizin için gerçekten üzüldüm.

    hah işte şu son cümle gerçektende en çok hoşuma giden cümle...aracı satın gidin başkasını alın. tamam hocam ver aldığım fiyatı sana hemen vereym aracı.....yukarıda yazıyı güncelledim. katalog değerleri ile ilgili yazdım. yanlış tercih yapmış olabilirim tabiki. bununda nedeni burdaki aşık c4 tavırları olanlar yüzünden olabilirmi acaba.. bak 218 sayfa da insanların ortak sorunları yazılıyor. yazdklarımın bir çoğu birçok kimsede mevcut. ama 218 sayfalık form köşesinde kim arabaya eleştirse vur abalıya olmuş. yok git sat arabanı yok test yapmadın mı....evet yaptım hocam 2-3 km kullanabildim. ne bi yokuş vardı nede yüksek hıza çıkabileceğimiz bir alan..

    neyse hocam sana aracınla mutluluklar..biz burda tartışır bulabilirsekda sorunların çözümlerini yine burada paylaşıırızz..sizde sorunsuzca kullanırsınız


    hocam allah aşkına cidden satın çünkü mutsuzsunuz belli. burada araç süper siz anlamıyorsunuz demiyoruz. kampanya var bir yığın markada çok bir şey kaybetmezsiniz. yoksa satın gitsin cart curt demiyorum ayrıca bir sonraki aracınızı alırken bir kez test etmeyin ciddi almaya karar verdiğinizde bayii ile konuşun en az yarım saat kullanın daha iyisi gidin bir gün kiralayın. sizin başınıza gelen başka bir marka için başıma geldi. araç iyiydi ama bir kez soğuduktan sonra sürekli rahatsız ediyordu beni. sizde soğumuşsunuz artık çok belli.

    aracımı nasıl aldığımı da anlatayım tüm forumları testleri okuduktan sonra i30 ile c4 arasında kaldım ikisini de 3'er kez test ettim, son testlerim ikisinde de 40 dakika falandı. iki bayiinin birbirinden haberleri olmasını sağladım bu sayede fiyat kırdırdım alırken iki aracın da iyi olduğundan emindim, bir dahaki sefere bu şekilde yapın.

    lakin 150 km'yi geçince rüzgar sesi alıyor bu araç, yalıtımı kötü(sınıfının en sessiz aracı her yerde yazan tüm testlerde yazan tüm kullanıcıların yazdığı şey bu siz hariç)

    manevra yapamıyor, parketmesi zor(sınıfında en iyi dönüş çaplarından birine sahip)

    her şey kapalı iken hava geliyor havalandırma kanallarından(gelmeyen bir araç yokki)

    gibi şikayetleri sizden başka kimseden duymadık duyabilecekmişiz gibi de gelmiyor, bunun anlamı sizin araçla cidden mutsuz olduğunuz anlamına geliyor senelerce mutsuz şekilde kullanmanıza deymez her gün kullanıyoruz sonuçta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 7 Aralık 2012; 12:22:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aykutsal

    @godsend bazı sorunlarını paylaşmış.bazılarını katılmakla beraber bazılarına katılmıyorum yani ben gözlemleyemedim.Forumu takip edenler genelde otomobilini dinleyen inceleyen insanlarız.

    ıslık sesi oluşmuyor mesela bende.ama 150 km ve üstünde genel bir rüzgar ve yol sesi artışı var.şuana kadar kullandığım araçlarda hep bu vardı.bir iş için 740 li kullanmıştım onda yoktu

    bu arada bana göre hararet göstergesi eksiklik.ben aracımın kaloriferini eskiden hareret göstergesine göre açardım.hareret kımıldadığında açardım ki ilk soğuk havaya mağruz kalmayayım diye...

    Radyonun cılız çektiği bir gerçek ve bluetooth usb cd kombinasyonunun bazen kafasının da karıştığı oluyor.özellikle bluetooth mesela dün şarkımı çalamadı ve telefondan arama geçişini alırken geçişi aldı fakat sesi vermedi.

    fan sesi olarak ıslığı duymadım ancak yüksek devirde uğultulu çalışması normal gibi geldi bana.

    fan tamamen kapalı olduğunda kış günü soğuk havanın üflemesi sinir bozucu.ben tamamen fan çıkışlarından da kapatıyorum.böylelikle tamamen kesiliyor.Ayrıca buda citroene özgü birşey değil.yine kullandığım ve net olarak gördüğüm vectra corsa ve insignia da da mevcut...mcp zaten bilinen bir gerçek.yakın zamanda bununla ilgili bir video paylaşmayı düşünüyorum.
    Arka amortisörler zaten benim kanayan yaram.Bunu düzeltsinler başka bitey istemiyorum yemin ederim...

    amadeus99 hocam
    daha 3-4 mesaj öncesini okumuyorsan ben sana ne diyem ki....haklısın hocam. 218 sayfada herkessss mutluluklarını paylaşmış. övgüler o kadar çok ki bütün internette fenomen olmuş..bu 218 syafa da herkes eller havaya modunda bir ben böleyim işte. hatta trcitroen,citroenfunclup, vs vs gibi sitelerdeki onlarca sorun başlıklarını da bizzat ben açtım. gıcığım napan işte



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi godsend -- 7 Aralık 2012; 12:22:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: godsend


    quote:

    Orijinalden alıntı: aykutsal

    @godsend bazı sorunlarını paylaşmış.bazılarını katılmakla beraber bazılarına katılmıyorum yani ben gözlemleyemedim.Forumu takip edenler genelde otomobilini dinleyen inceleyen insanlarız.

    ıslık sesi oluşmuyor mesela bende.ama 150 km ve üstünde genel bir rüzgar ve yol sesi artışı var.şuana kadar kullandığım araçlarda hep bu vardı.bir iş için 740 li kullanmıştım onda yoktu

    bu arada bana göre hararet göstergesi eksiklik.ben aracımın kaloriferini eskiden hareret göstergesine göre açardım.hareret kımıldadığında açardım ki ilk soğuk havaya mağruz kalmayayım diye...

    Radyonun cılız çektiği bir gerçek ve bluetooth usb cd kombinasyonunun bazen kafasının da karıştığı oluyor.özellikle bluetooth mesela dün şarkımı çalamadı ve telefondan arama geçişini alırken geçişi aldı fakat sesi vermedi.

    fan sesi olarak ıslığı duymadım ancak yüksek devirde uğultulu çalışması normal gibi geldi bana.

    fan tamamen kapalı olduğunda kış günü soğuk havanın üflemesi sinir bozucu.ben tamamen fan çıkışlarından da kapatıyorum.böylelikle tamamen kesiliyor.Ayrıca buda citroene özgü birşey değil.yine kullandığım ve net olarak gördüğüm vectra corsa ve insignia da da mevcut...mcp zaten bilinen bir gerçek.yakın zamanda bununla ilgili bir video paylaşmayı düşünüyorum.
    Arka amortisörler zaten benim kanayan yaram.Bunu düzeltsinler başka bitey istemiyorum yemin ederim...

    amadeus99 hocam
    daha 3-4 mesaj öncesini okumuyorsan ben sana ne diyem ki....haklısın hocam. 218 sayfada herkessss mutluluklarını paylaşmış. övgüler o kadar çok ki bütün internette fenomen olmuş..bu 218 syafa da herkes eller havaya modunda bir ben böleyim işte. hatta trcitroen,citroenfunclup, vs vs gibi sitelerdeki onlarca sorun başlıklarını da bizzat ben açtım. gıcığım napan işte

    hocam gıcık falan değilsin araçtan soğumuşsun sadece.

    bak adam bile yazmış vectra, corsa, insignia'da da mevcut diye benim daha önce kullandığım tüm araçlarda da vardı bu. klima ve fan kapalı iken bile havalandırma kanallarından hava gelir, adı üstünde havalandırma kanalı yaf:)

    gözünüzü seviim katalog değeri tutmuyor demişsiniz yetmemiş ruhsat katalog ağırlık farkını bile yazmışsınız.

    tüm araçlarda ruhsat dolu kiloya göre yazılır, şehiriçi katalog değerleri ancak şehir içi testlerinin yapıldığı ortamda tutar. tüm araçlar en az 1 litre fazla yakar türkiye şartlarında test şartı ile trafik aynı değilki.

    bunları eleştiri olarak yazmak cidden ya bilgisizlik ya da araçtan çok ciddiği soğumayı gerektirir. sizde soğumuşsunuz çok belli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: godsend

    quote:

    Orijinalden alıntı: shooter13

    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    hepimizde öyle hocam sanırım kesmeleri belirtmişler yani 6000 deviri 170 km yi geçme çeyrek deponun altına inme. hararet göstergesi anlamsız zaten artık, yan aynalarda ısıtma var.

    çok sağol hocam. peki yan ayna ısıtması nasıl çalışıyor?

    araç teknik özelliklerde yazana göre 170'i geçebiliyor olmalı.

    Neden anlamsiz hocam. Sizin daha once hicbir araciniz hararet yapti mi? Yada yapma noktasina geldimi. Ben o gostergenin sayesinde araci buyuk bir masraftan kurtardim. Lafim direk size degil ancak hic bir araca bu kadar sadik olup bazi gercekleri gormemezlikten gelmek, ve- bunlari burada bisey yokmus gibi anlatmak bircok kisiyi yanlis yonlendirmek oluyor. Sonra da cesitli forrm sitelerinde sorunlarin cozumlerini aramakla buluyoruz kendimizi. Bu araba da servislerin bile kabul ettigi tasarim sorunlari var. En basitinden 100 k m den sora baslayan islik sesi ki bunu servis bile tasariim hatasi olarak soyleyebiliyor. Bunun gibi 6_7 madde var sayabilecegim. Ha bunlar cokk cook buyuk sorunlar degil belki ancak bu kadar para verip sifir alinca insan cani da siıkılmıyor degil yani

    hararet gostergesı bencede gereksız arkadasım.bırseyler gormezden gelınmıyo degıl.aracta hararet yukseldıgınde tehlıke arz edecegı durumda zaten ıkaz ısıgı yakıyor arac.




  • Merhaba arkadaşlar. Bu ay içerisinde confort paket C4 almayı planlıyorum. Birkaç bayiden telefonda aldığım en düşük fiyat 51 bin TL oldu. Yakın zamanda başka fiyat teklifi alan ya da araç satın alan var mı? Sizce bu fiyat yıl sonu kampanyalarıyla daha da düşer mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xtecaxy

    Merhaba arkadaşlar. Bu ay içerisinde confort paket C4 almayı planlıyorum. Birkaç bayiden telefonda aldığım en düşük fiyat 51 bin TL oldu. Yakın zamanda başka fiyat teklifi alan ya da araç satın alan var mı? Sizce bu fiyat yıl sonu kampanyalarıyla daha da düşer mi?

    biraz fazla comfort mcp ise ben 49 a aldım mercan kırmızısını.kaskoda vardı. eğer comfort plus ise normal ve iyi bir fiyat. her yere telefonunuzu bırakın kota tutturmak için ararlar 10 gün içinde falan.
  • 
Sayfa: önceki 651652653654655
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.