Şimdi Ara

Citroen C4 II ve DS4 2011-2017 (469. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.972
Cevap
173
Favori
1.792.835
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 467468469470471
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mortalivy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ruzgarreis

    C4 olmayan ve almak isteyen benim gibi okurlar bu bölümü okuyarak c4 yaşadığınız iyi Yada kötü deneyimleri okumak istiyor ve buna göre alıp Yada almama kararı veriyoruz yani burada yazacağınız her şey bu arabayı alacak ve bu bölümü takip eden herkez icin çok önemli büyüzden abartılmış iyi Yada kötü eleştiriler bizi yanılta biliyor yazacağınız her şeyi buna göre yazalım lütfen sonuçta araba satılınca Yada satılmayayinca sizin cebinize bir şey girmeyecek Yada eksilmeyecek TSK



    20.04.2012 tarihinden bu yana C4 1.6 e-hdi Confort plus 112 bg aracımla ilgili karşılaştıklarım ve değerlendirmelerim şu şekilde,

    Aracın genel sürüş konforu gayet iyi ancak özellikle bozuk yollarda can sıkıcı sarsıntılarla karşılaşmanız olası. Eğer imkanınız varsa test aracını bozuk yolda test ederek deneyimlemeniz yerinde olacaktır.

    Dizel kaynaklı motor sesi ve yol sesi ile ilgili yalıtım gerek şehir içi gerekse şehir dışı 150-160 km/h hızlara kadar yeterli. Ancak 150 km/h sonrası ciddi bir rüzgar sesi ile karşılaşıyorsunuz. Bence bu araca yakışmayan olmusuz bir özellik.

    Yakıt tüketimi açısından 2650 km yol katetttim bunun büyük kısmı şehir dışı ve sakin kullanım olmasına rağmen 5.9 gibi bir değer elde ettim. Daha iyi olmasını bekliyorum ancak çok da şikayetçi değilim. Katalogdaki değerlerle gerçek yakıt tüketiminin paralellik göstermesine inanan biri olarak bence katalog değerleri çok iddialı ve yanıltıcı.

    Çok defa bahsedilen 1-2 vites kararsızlığı ve şehir içinde düşük devirlerde vites değişimine bağlı yığılma problemiyle sıkça karşılaşıyorsunuz. vites kararsızlığı doğal bir problem; bu noktada manuel kullanıma ihtiyaç duyulabiliyor. Ancak düşük devirlerde vites değişimi sanırım yakıt tüketimini düşürmek maksadıyla kullanılmış. Açıkçası beni çok rahatsız etmiyor ve bu şekilde kullanıyorum, tabi manuel kullanımda da böyle bi durum oluşmuyor.

    Yaşadığım problemlerden bahsedecek olursam, aracın sola çekmesi, 120-130 arası balans problemi, sert frenlerde titreme, ön camlar açıkken tıkırtılar gelmesi, ön sağ kapıdan ses gelmesi, sert kasislerde ön sol amortisörden gelen yüksek ses ... yani hemen hemen gelebilecek bütün sıkıntıları yaşadım. Henüz servise gitme imkanım olmadı ama en kısa sürede gitmeyi düşünüyorum.

    Sorunlarla ilgili çözümleri ve değerlendirmeleri de servis sonrası paylaşacağım.

    Çok isteyerek ve ince eleyip sık dokuyarak aldığım aracımdan şu ana kadar memnun olduğum konuların yanında memnun olmadığım hususlarıda özetlemeye çalıştım. Umarım faydalı olmuştur.

    Gereksiz övgü ve yergi içermeyen, duygusallıktan uzak, gayet objektif bir değerlendirme olmuş, işte budur!




  • Arkadaşlar.
    1.6 e-hdi comfort plus Mcp beyaz aracımı Kasım 2011'den beri kullanıyorum. Eşimle birlikte Ankara'da günlük 30-35 km yol yapıyoruz.
    7000 km'yi biraz geçti.
    Şu ana kadar hiç bir problemim olmadı. Soğuk ve sert geçen kış + ankara'nın bozuk yolları nedeniyle sağdan soldan gelen ufak sesleri saymazsak tabi...

    Tek üzüldüğüm olay yaşadım. Bir cumartesi günü aracı yıkamaya götürdüğümde farkettim. Daha önce dikkatimi çekmemiş. Sağ arka kapımın insan olmayan yaratık yada yaratıklar tarafından anahtar/çivi kullanılarak 30-40 çizik atılmıştı. kapının o halini görünce sinirden gözlerim doldu.
    düşünün aracınızın üzerine titrerken bi anda .... ...... (küfürleri siz anlayın) tarafından hiç suçunuz günahınız yokken arabanız çizilsin.
    hayatta aracımı sakat bi yere parketmem. düşmanım da yoktur. tamamen vandalizm ve servet düşmanlığı....
    malesef sağ arka kapısı bi hiç uğruna boyandı aracın. Boyayı Maltepe Bayraktar otomotiv'de yaptırdım.

    içimi forumda dökmek istedim. İşallah hiç biriniz böyle kötü olaylar yaşamazsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: halit_v

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.T.A

    quote:

    Orijinalden alıntı: halit_v

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.T.A

    quote:

    Orijinalden alıntı: Styric

    quote:

    Orijinalden alıntı: halit_v

    quote:

    Orijinalden alıntı: Styric

    quote:

    Orijinalden alıntı: halit_v

    iyi geceler arkadaşlar geçenlerde istanbul dönüşü öndeki boya kamyonunun kasasında patlamış olsa gerek yağmur gibi gelen beyaz boya için gittiğim herkesçe bilinen ama telafisini yapacakları için ismini vermeyeceğim bir oto temizlik firması çalışanı tampondaki ve citroen logosundaki kalan boya noktaları için buralara kil uygulanamayacağını uygulandığında matlaşacağını ve parlatma işleminin tampona polisaj makinasıyla uygulama yapılamayacğını bu sebeple yapmadıklarını söyledi. diğer bir çalışan abi bir sonraki yıkamada sen gel ben hallederim dedi ama huzursuz etmedi değil. şimdi var mıdır bu açıklamanın aslı yardımcı olursanız sevinirim. bu arada aracım beyaz renk karşıdan baktığında boya üzerinde görünmese de el ile dokunduğunda hissediliyor boya damlacıkları....


    hafta sonu yeniden götüreceğim telafi için ancak önümüzdeki hafta içim rahat etmediğinden aracı bi arkadaşla gerekirse killeyip, gerekmediği takdirde de fk 1000p wax yapmayı düşünüyorum ilk defa yapacağım daha önceki aracıma sıvı cila yapmıştım ama katı ilk olacak. öncesinde sonrasında kullanmam gereken ve ya tavsiye edeceğiniz bişey varsa bekliyorum herkese iyi forumlar iyi geceler yeniden...



    Kil aracı nasıl matlaştırıyor ben o kısmı anlamadım. Şu bizim bildiğimiz, wax dan polisaj gibi işlemlerden önce kullandığımız kil mi ? onun hiç bir zararı yoktur ki. Yıkama ile çıkmayan lekeler için kullanılır. Geçmiş olsun.

    aynen öyle hocam boyanın parlaklığını aldığından bahsetti bende sizin gibi biliyordum. yanlış biliyorsak bilen bi arkadaş yardımcı olsun lütfen .. teşekkürler ...

    Öyle bir şey söz konusu değil. Benim gibi yüzlerce kişi uyguluyor kili. O kişinin bir cacıkdan anlamadığı ortada.

    Kil uygulaması ilk senesini doldurup ikinci yaşına adım atmış araçların üzerindeki gereksiz fazlalıkları alıyor,evvet matlık olup bizim gözümüzün fark etmesi mümkün değil
    ben model araçlarımda uyguluyorum(sonax'dan aşırmıştım).
    Bu arada cacık dedinde üstadım dereotlu nasıl canım çekti anlatamam.
    Sevgilemle.

    yarın fırsat bulursam bi uğrayacağım haftasonunu bekleyemeyeceğim, rahatsız ediyor ciddi ciddi... bu defa bekliycem aracın yanında, durumu yine paylaşırım. ve önümüzdeki hafta içi poor boys white holl glaze + bulursam henüz temin edemedim fk 1000p uygulamayı düşünüyorum bolca foto çekicem paylaşırım bi sıkıntı olmazsa.. aracım 5 aylık. boya koruma mevcuttu hediye olanlardan, pek etkisi kaldığını düşünmüyorum ancak koruma yapılan uygulamalarda zaman zaman fk 1000p nin uyum sağlamadığını okudum bikaç yerde umarım sorun çıkarmaz..
    Bu arada dereotlu cacık dedin de hocam izmitteyim yolun düşerse canının çektiği cacık olsun beklerim :)) saygılar bizden


    edit : imla kuralları

    Size bayağı yakınım istersen gel burdaki sonax ile görüşüp ne yapma gerektiğin konusunda bilgi al izmite yaptır.
    EEE bu dere otlu cacık ikramından sonra mangalıda benden.
    Sevgilerimle.

    eyvallah hocam teşekkürler davetin için organize olabilirsek ilerde neden olmasın bugün servisteydim gidemedim bu konuyla ilgili olarak bi yere ancak daha önce bahsettiğim titreme sorunu salıncak ve burçlar değişerek halloldu. bu konuda da yine fikir sendendi M.T.A hocam. bunun için ayrıca teşekkürler. Br teşekkür de izmit özdağ plazaya sunmak istiyorum gerek satışta gerek serviste göstermiş oldukları alaka incelik için... Tereddütsüz değişimi gerçekleştirip tahmini zamandan önce teslim ettiler ve aracı teslim ettiklerinde pırıl pırıldı. işlerini iyi yapıyorlar. araç üzerindeki boya damlacıkları işi haftasonuna kaldı çözüm bulamazsak gelemesem de yine senden veya aracılığınla oradaki sonaxtan bi bilgi alırsak sevinirim M.T.A hocam.

    bu arada bugün erdem boyayla görüştüm en geç yarın izopropil alkol + kil + poorboys white hole + fk 1000p ve bunları uygulamak için Meguairs ped ve Meguairs supreme shine mikrofiber bez siparişini giriyorum. elle uygulama yapacağım. önümüzdeki haftayı sabırsızlıkla bekliyorum. ilk işim ve iki arkadaş yapacağız umarım hüsran olmaz.
    bu ara çok soruyorum ama bi kaç sorum olacak bununla ilgili.
    1- izopropil alkol mü önce uygulanmalı kil mi ve her uygulamadan sonra araç yıkanmalı mı
    2- poorboys white hole den sonra wax a geçmek için ne kadar süre beklenmeli ve arada yıkama var mı
    boya koruma konusunda bilgi sahibi arkadaşlardan biri cevaplarsa sevinirim herkese iyi geceler.. mutlu forumlar

    Tabiki kapım sizin gibi dostlara açık zamanını siz belirleyin.(İleride)
    Murç konusuna gelince asıl mustafam33'e bende dahil olmak üzere teşekkür etmemiz gerekir.
    Sonax'tan almamı istediğin bilgileri yazarsan elimden geldiğince yardımcı olurum.

    İzopropil alkolü ben yaptığım model araçların boya inceltmesinde kullanıyorum kullandığımız araçların boyasına zarar verebilir ammman dikkat.
    Sevgilerimle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xenonfk

    Arkadaşlar.
    1.6 e-hdi comfort plus Mcp beyaz aracımı Kasım 2011'den beri kullanıyorum. Eşimle birlikte Ankara'da günlük 30-35 km yol yapıyoruz.
    7000 km'yi biraz geçti.
    Şu ana kadar hiç bir problemim olmadı. Soğuk ve sert geçen kış + ankara'nın bozuk yolları nedeniyle sağdan soldan gelen ufak sesleri saymazsak tabi...

    Tek üzüldüğüm olay yaşadım. Bir cumartesi günü aracı yıkamaya götürdüğümde farkettim. Daha önce dikkatimi çekmemiş. Sağ arka kapımın insan olmayan yaratık yada yaratıklar tarafından anahtar/çivi kullanılarak 30-40 çizik atılmıştı. kapının o halini görünce sinirden gözlerim doldu.
    düşünün aracınızın üzerine titrerken bi anda .... ...... (küfürleri siz anlayın) tarafından hiç suçunuz günahınız yokken arabanız çizilsin.
    hayatta aracımı sakat bi yere parketmem. düşmanım da yoktur. tamamen vandalizm ve servet düşmanlığı....
    malesef sağ arka kapısı bi hiç uğruna boyandı aracın. Boyayı Maltepe Bayraktar otomotiv'de yaptırdım.

    içimi forumda dökmek istedim. İşallah hiç biriniz böyle kötü olaylar yaşamazsınız.


    Geçmiş olsun keşke sinirlerinize hakim olup boyatmayıp rötüş yaptırsaydınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.T.A

    quote:

    Orijinalden alıntı: xenonfk

    . Sağ arka kapımın insan olmayan yaratık yada yaratıklar tarafından anahtar/çivi kullanılarak 30-40 çizik atılmıştı.malesef sağ arka kapısı bi hiç uğruna boyandı aracın. Boyayı Maltepe Bayraktar otomotiv'de yaptırdım.




    Geçmiş olsun keşke sinirlerinize hakim olup boyatmayıp rötüş yaptırsaydınız.

    30-40 çiziğin rütuşu olur mu????
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xenonfk

    Arkadaşlar.
    1.6 e-hdi comfort plus Mcp beyaz aracımı Kasım 2011'den beri kullanıyorum. Eşimle birlikte Ankara'da günlük 30-35 km yol yapıyoruz.
    7000 km'yi biraz geçti.
    Şu ana kadar hiç bir problemim olmadı. Soğuk ve sert geçen kış + ankara'nın bozuk yolları nedeniyle sağdan soldan gelen ufak sesleri saymazsak tabi...

    Tek üzüldüğüm olay yaşadım. Bir cumartesi günü aracı yıkamaya götürdüğümde farkettim. Daha önce dikkatimi çekmemiş. Sağ arka kapımın insan olmayan yaratık yada yaratıklar tarafından anahtar/çivi kullanılarak 30-40 çizik atılmıştı. kapının o halini görünce sinirden gözlerim doldu.
    düşünün aracınızın üzerine titrerken bi anda .... ...... (küfürleri siz anlayın) tarafından hiç suçunuz günahınız yokken arabanız çizilsin.
    hayatta aracımı sakat bi yere parketmem. düşmanım da yoktur. tamamen vandalizm ve servet düşmanlığı....
    malesef sağ arka kapısı bi hiç uğruna boyandı aracın. Boyayı Maltepe Bayraktar otomotiv'de yaptırdım.

    içimi forumda dökmek istedim. İşallah hiç biriniz böyle kötü olaylar yaşamazsınız.


    Benim de aracım apartmanın otoparkında durur. Geçen pazar farkettim sol arka kapıya sürtmüşler. Çizilmiş ve bir kısmı hafiften içeri göçmüş. Mini onarımla yapılabilir gibi ama tam metalin çizgi kısmına gelmiş..




  • Selam,
    2007 model eski kasa C4 benzinli kullanıcısıyım. Ufak tefek şeyler haricinden aracımdan gayet memnunum. Fakat aracımı dizel otomatik vites bir araç ile değiştirmek istiyorum. Hyundai, Toyota, Citroen v.s. dolaştım, ancak kimi satıcılar ve bazı arkadaşlarım dizellerdeki tork'dan dolayı otomatik vitesde bazı problemlerden, çift kavrama tek kavrama gibi bazı kavramlardan bahsettiler. Dizellerde hillholder'da kaydırma olabildiğinden bahsettiler, iyice kafam karıştı. C4 dizel otomatik vites sahibi bir arkadaş varsa vites konusundaki tecrübelerini anlatabilir mi? Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafam33

    quote:

    Orijinalden alıntı: heel


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.T.A

    Bu yazıyı birkaç sayfa öncesi için yazıyorum.
    Kullandığım araç'ta bazı sorunlar yaşadım amaa her araçta olabilecek sorunlar,Ford sonderece arkasında Opel evlere şenlik,herkeze göre Toyota mükemmel ama ben
    toyota arcımda sonderece sıkıntılar yaşadım araç kötümü hayır dumankaya veya granti kısmı kötü.
    Kısacası c4 gayet güzel citroen'in kendisi ülkemizde olsa idi bu sorunlar olmazdı----DURADAN BAYLAS'A KOCAMAN BİR EKSİ
    getirdikleri araçların arkasında durmadıkları için.
    Bu aracı Opel 1.3 dizel ile kıyasılıyanlara'da burdan tesüflerimi iletiyorum.

    Lütfen bu sayfaları gereksiz ve abuksubuk yazılarınız ile işgal etmeyin doğru yazdığınız yazılar ne olursa buradaki kardeşler siz destekliyecektir.
    Hepinize SEVGİLERİMLE.

    Allah askina ya forumu bi okuyun once her arac alan gidip bi salincakmisie nedir once onu degistiriyor gerci haklisiniz gencken sahinimi bmv lerle yaristiriyodum

    hiç yokdan citroen değiştiriyor ya değiştirmeyip sallasaydı, hele konu opel ise servisleri içler acısı ( bundan önce babam opel astra, opel vectra, kendim astra ve corsa kullandım , ) babam sıfır arabadan iki defa servisle mahkemelik oldu, araç astra olan bin km de tiriger kopardı servis bizi suçlu buldu, 25 binde hararet yaptı suçlu yine biz , ve benim kullandığım opeller sorunlu zaten internete mcp sorunları ve easytiptonik sorunları yaz arada dağlar kadar fark var,

    sen bmw 1 ile bu racı asla karşılaştırma bmw 1 serisi muadli c4 değil auidi ve mercedes arabalardır, takip ettiğime göre çok ayran gönüllüsün c4 kullanıcılarına bmw 1 i sorma gafletinde bulunup kendine güldürüyorsun bence, salıncak meseleside bu her araçda yok sorunu olanlar buraya yazdı ve bu bilgi ışığında bu soruna haiz kişilerde faydalandı, insanlar bazıları gibi c4 süper bir araç değip (sırf etraf laf etmesin diye) sonra araca binince senin gibi arabanın taaaa... diye söven insanlar değil buardakiler tamamen harbi ne varsa yazanlardır, senin eleştirilerine herkez cevap verdi ama sen usanmadan aynı şeyleri sorunca doğal olarak isyan ettiler anlamalısın artık, birileri c4 aldıkça forumda para dağıtılmıyor, kim c4 sorsa herkez iyi araba ama deneme sürüşü yapmadan alma, opele bak hyundaiye bak şuna da bir bak istersen diyorlar,

    buradakilerden tam olarak ne istediğini yazarsan net bir cevap alacaksın

    mesela 2x2=? nedir diye

    birde türkçe kurallarına biraz uyarsan yazdıklarını bizde anlarız

    "Allah askina ya forumu bi okuyun once her arac alan gidip bi salincakmisie nedir once onu degistiriyor gerci haklisiniz gencken sahinimi bmv lerle yaristiriyodum" bu yazdığını 4-5 kere tekrar edip öyle anladım mesela

    Ya inanamiyorum sizlere.bmw116 ile c4 kiyasladigimi nereden cikariyorsunuz.Ben sadece forumda kullanmis olan varmi diye arac hakkinda fikir sordum.Ama bir cogunuz zaten 10 kisi filansiniz oyle fanatiksiniz ve oyle araclariniza baglanmisinizki her yorumu ve soruyu c4 aleyhine algiliyorsunuz.Arkadaslar altimizdakiler teneke parcasi boyle bir aska ve olumsuz yorum yapanlara ve hatta hatta sorulan sorulari bile yanlis anlamaya gerek yok.Siz mutlu olun ozaman opel bktan bir araba verilen paraya yazik .Yaw hayatta aklima opeli kotuleyen biri ile tartismak yada adam opel kotuledi diye gerilmek aklima gelmezdi.Beni bile tahrik edip opel savundurdunuz.Zaten cok sevsem aracimi degistirmezdim.Sizin yaptiginiz Fenerbahcelilerin Sike yapilmadi diye diretmesi ve bu konuda agzini acana taaruz etmesi gibi fanatikce bisey iste.İncelenmesi gereken bir olay walla.Bu arada imla kurallarina uymusmu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: heel


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafam33

    quote:

    Orijinalden alıntı: heel


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.T.A

    Bu yazıyı birkaç sayfa öncesi için yazıyorum.
    Kullandığım araç'ta bazı sorunlar yaşadım amaa her araçta olabilecek sorunlar,Ford sonderece arkasında Opel evlere şenlik,herkeze göre Toyota mükemmel ama ben
    toyota arcımda sonderece sıkıntılar yaşadım araç kötümü hayır dumankaya veya granti kısmı kötü.
    Kısacası c4 gayet güzel citroen'in kendisi ülkemizde olsa idi bu sorunlar olmazdı----DURADAN BAYLAS'A KOCAMAN BİR EKSİ
    getirdikleri araçların arkasında durmadıkları için.
    Bu aracı Opel 1.3 dizel ile kıyasılıyanlara'da burdan tesüflerimi iletiyorum.

    Lütfen bu sayfaları gereksiz ve abuksubuk yazılarınız ile işgal etmeyin doğru yazdığınız yazılar ne olursa buradaki kardeşler siz destekliyecektir.
    Hepinize SEVGİLERİMLE.

    Allah askina ya forumu bi okuyun once her arac alan gidip bi salincakmisie nedir once onu degistiriyor gerci haklisiniz gencken sahinimi bmv lerle yaristiriyodum

    hiç yokdan citroen değiştiriyor ya değiştirmeyip sallasaydı, hele konu opel ise servisleri içler acısı ( bundan önce babam opel astra, opel vectra, kendim astra ve corsa kullandım , ) babam sıfır arabadan iki defa servisle mahkemelik oldu, araç astra olan bin km de tiriger kopardı servis bizi suçlu buldu, 25 binde hararet yaptı suçlu yine biz , ve benim kullandığım opeller sorunlu zaten internete mcp sorunları ve easytiptonik sorunları yaz arada dağlar kadar fark var,

    sen bmw 1 ile bu racı asla karşılaştırma bmw 1 serisi muadli c4 değil auidi ve mercedes arabalardır, takip ettiğime göre çok ayran gönüllüsün c4 kullanıcılarına bmw 1 i sorma gafletinde bulunup kendine güldürüyorsun bence, salıncak meseleside bu her araçda yok sorunu olanlar buraya yazdı ve bu bilgi ışığında bu soruna haiz kişilerde faydalandı, insanlar bazıları gibi c4 süper bir araç değip (sırf etraf laf etmesin diye) sonra araca binince senin gibi arabanın taaaa... diye söven insanlar değil buardakiler tamamen harbi ne varsa yazanlardır, senin eleştirilerine herkez cevap verdi ama sen usanmadan aynı şeyleri sorunca doğal olarak isyan ettiler anlamalısın artık, birileri c4 aldıkça forumda para dağıtılmıyor, kim c4 sorsa herkez iyi araba ama deneme sürüşü yapmadan alma, opele bak hyundaiye bak şuna da bir bak istersen diyorlar,

    buradakilerden tam olarak ne istediğini yazarsan net bir cevap alacaksın

    mesela 2x2=? nedir diye

    birde türkçe kurallarına biraz uyarsan yazdıklarını bizde anlarız

    "Allah askina ya forumu bi okuyun once her arac alan gidip bi salincakmisie nedir once onu degistiriyor gerci haklisiniz gencken sahinimi bmv lerle yaristiriyodum" bu yazdığını 4-5 kere tekrar edip öyle anladım mesela

    Ya inanamiyorum sizlere.bmw116 ile c4 kiyasladigimi nereden cikariyorsunuz.Ben sadece forumda kullanmis olan varmi diye arac hakkinda fikir sordum.Ama bir cogunuz zaten 10 kisi filansiniz oyle fanatiksiniz ve oyle araclariniza baglanmisinizki her yorumu ve soruyu c4 aleyhine algiliyorsunuz.Arkadaslar altimizdakiler teneke parcasi boyle bir aska ve olumsuz yorum yapanlara ve hatta hatta sorulan sorulari bile yanlis anlamaya gerek yok.Siz mutlu olun ozaman opel bktan bir araba verilen paraya yazik .Yaw hayatta aklima opeli kotuleyen biri ile tartismak yada adam opel kotuledi diye gerilmek aklima gelmezdi.Beni bile tahrik edip opel savundurdunuz.Zaten cok sevsem aracimi degistirmezdim.Sizin yaptiginiz Fenerbahcelilerin Sike yapilmadi diye diretmesi ve bu konuda agzini acana taaruz etmesi gibi fanatikce bisey iste.İncelenmesi gereken bir olay walla.Bu arada imla kurallarina uymusmu

    Hocam hoş geldiniz gözüm yollarda kaldı bu aralar yoğunsunuz konuya geç iştirak edip kendinizi üzmeyin.
    Herkez sizin gibi olsa.
    Allahım sizi başımızdan eksik etmesin,siz zararsızsınız.
    Sevgilerimle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: halit_v

    quote:

    Orijinalden alıntı: ruzgarreis

    C4 olmayan ve almak isteyen benim gibi okurlar bu bölümü okuyarak c4 yaşadığınız iyi Yada kötü deneyimleri okumak istiyor ve buna göre alıp Yada almama kararı veriyoruz yani burada yazacağınız her şey bu arabayı alacak ve bu bölümü takip eden herkez icin çok önemli büyüzden abartılmış iyi Yada kötü eleştiriler bizi yanılta biliyor yazacağınız her şeyi buna göre yazalım lütfen sonuçta araba satılınca Yada satılmayayinca sizin cebinize bir şey girmeyecek Yada eksilmeyecek TSK

    hocam iyi geceler c4 1.6 hdı 112 bg 6 ileri comfort plus manuel aracımı aralık sonunda aldım. ortalama 5 ay kullanmışlığım oluyor. motor performansı olarak genelde üst devirlerde kullanan ancak her dem ralli modunda bir insan olmadığımı belirterek ihtiyaç duyduğumda fazlasıyla yeten, egoyu tatmin eden bir perfonsa sahip. donanım olarak fazlasıyla dolu bütçe ve tercihe göre daha dolu da olabiliyor. kullanım olarak rahat bir araç direksiyon üzerinden bir çok şeyi kontrol edebildiğin gibi kokpit kullanışlı. genel olarak arka süspansiyonların sertliğinden şikayet edilmekte ancak dikkatli bir kullanıcı iseniz sıkıntı yaşamazsınız. henüz araç içerisinde tıkırtı gıcırtı duymuyorum. ve 5 ay içerisinde yaşadığım tek sorun 110 km sonrası yaşanan direksiyonda titreme olayıydı ki servis tereddütsüz garanti kapsamında çözüme gitti. vites geçişleri biraz kemikli ve ben bunu seviyorum tercih meselesi. 6 ileri olması motorun sıkıştırılmadan çalışması ( örneğin 120 km sabit hız v.b ) açısından son derece iyi. ve en çok sevdiğim olay izolasyon açısından çok iyi benzinli araç kullanır gibiyim dizel motor sesini duymuyorum. bunun getirdiği bişey diye yorumlanıyor yüksek hızlarda ( 150-160 gibi ve sonrası) rüzgar sesi oluyor ki o hızları da eğer ki uzun yol ile ilgili işiniz yoksa sende bi kaç defa görürsünüz. koltuk döşemesini bende pek kaliteli bulmuyorum. ama ilerde mat siyah deri yaptırmayı düşündüğümden çok takmıyorum. ve bahsettiğim gibi yüksek devirlerde esirgemeden kullanmama rağmen yakıt ortalamam 6,1 şehir içi çoğunlukta ve izmit istanbul var arada, araç hergün 2 defa eşek anırtan cinsten yokuşa çıkıyor. verdiğim bilgiler aracıma, memnuniyet şahsıma aittir. yeniden iyi geceler ...

    TSK beklediğimiz paylaşım budur ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Birde cam tavan hakkında bir sorum olacak arabanın ses yalıtımında bir fazlalasma. Oluyormuu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne gergin bir sayfa olmuş. Bari ben normal bir soru sorayım da buradan devam edelim.
    Yeni C4 de LIST tuşuna basılı tutunca FM listesi oluşturuyorum diyor. daha sonra direksiyondan önceden kaydedilmiş FM kanalları içinde gezme olayı kayboluyor ve tüm listede gezmek zorunda kalınıyor. Bu durum nasıl ayarlanır. Birde usb den mp3 okurken (gerçi CD denemedim) uzantısı mp3 olan ve türkçe karakter içermemesine rağmen taklıma oluyor ve şarkıları çalamıyor. Bu konuda bilgisi veya tecrübesi olan var mı?
    Biraz tembel işi bir soru ama idare edin henüz kitapçığını bile okuyamadım.
  • Geçen sene araç yeni olunca herkes bişeyler paylaşıyordu, şimdilerde genelde karşılıklı atışma söz konusu, hele bazen yeni üyelik alıp zombi gibi araç şöyle kötü şöyle sorunlu diyenler yok mu anlamıyorum. Paylaşımın yapıldığı her forumda araca fransız olup eleştirmeye çalışıp saçmalayan tipler var.

    Bir iki kişinin titreme ve tıkırtı sorunu paylaşması dışında araçlarda genel olarak sıkıntı yok diye düşünüyorum, memnun olanlar, sorun yaşamayanlar genelde forumu sadece takip ediyor bence..
  • Araçla ilgili Türkiye ya da yurt dışında long term (uzun dönem) testleri ile ilgili rapor/test sonucuna ulaşan olursa link olarak paylaşabilir mi.
    50.000-100.000 km aralığındaki resmi testleri merak ediyorum..
  • Arkadaşlar Merhaba,

    16" exclusive replika jantlardan alıpta takan oldu mu? olduysa görüş ve mümkünse resim alabilir miyiz?
  • Sağda solda mcp şanzıman hakkındaki yanlış bilinenler için, deneyimim sonucu bu mesajı yazıyorum:

    1 - hill holder var ve yokuşlarda kesinlikle geriye kaydırmıyor. geri vitese geçtiğinizde de ileri kaydırmıyor.
    düz yolda klasik otomatik gibi davranıyor. trafikte dur kalk olduğunda, ayağınızı frenden çektikten hemen hemen 1 saniye sonra araç ileri doğru kendiliğinden gidiyor, gaza basmaya gerek kalmıyor.

    2 - otomatik modda manuel olarak müdahale de edebiliyorsunuz. manuel modda ise örneğin üst viteslerde hızlı giderken hızınızı çok fazlasıyla düşürürseniz kendisi yine otomatik müdahale edip vitesi küçültüyor, ama büyütme yapmıyor. büyütme yapması için son devirde arabayı bağırtmanız gerekir sanırım, ben bağırtmak istemedim.

    3- otomatik modda 2 ve üzeri vites geçişleri çok iyi. 1. ile 2. vites arasındaki, kimilerinin "yığılma" diye tabir ettiği hareketi, yokuşa 2. vites ile zayıf başladığınız anda gaza yüklenirseniz araç kendini 1. vitese çeker ve haliyle o hareketi hissedersiniz. eğer gaza yüklenmez de 2. viteste hızını almasını beklerseniz zaten sorunsuzca çıkıyor. ben bunu bu şekilde test ettim, olay aynen budur. ben napıyorum böyle bir durumda, genellikle hiçbişey yapmıyorum, kendisi değiştirsin, o hareketi yapıyorsa yapsın diyorum. bazen de manuel e çekiyorum, vites değiştirmesin diye. bazen de dediğim gibi gaza yüklenmeyip 2 de çıkmasını bekliyorum. peki bütün bunlar sıkıntı mıdır? değildir, çünkü mcp nin karakteristik özellikleridir bunlar.
    düz yolda bu anlattıklarımın hiçbiri yok. ayrıca, gaza yüklenince vitesi küçültüp hızlanma yapması, o torku hissettirmesi hoşuma gidiyor.

    "hangi şanzıman iyidir" demek pek doğru değildir. bu tamamen zevk meselesidir. bazıları ne mcp ne dsg ne de başka bir otomatiği sevmiyor. kesinlikle manuel araç olmalı benimki diyor. kimileri dsg nin hissizliğini sever ve tek kavrama sevmez. kimileri de o hissizliği sevmeyip mcp nin ufak geçişlerini hissetmek ister. bütün bunlar sizin ne istediğinizle alakalıdır.

    not: bu yazımda konumuz olmayan dsg yi sadece çift kavrama olduğu için örnek olarak göstermek istedim, "dsg yi kötülemiş" gibi bir sonuç çıkmasın. her ikisininde daha konuşulacak avantaj ve dezavantajları var. tamamen sizin seçiminizdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kiranu

    Sağda solda mcp şanzıman hakkındaki yanlış bilinenler için, deneyimim sonucu bu mesajı yazıyorum:

    1 - hill holder var ve yokuşlarda kesinlikle geriye kaydırmıyor. geri vitese geçtiğinizde de ileri kaydırmıyor.
    düz yolda klasik otomatik gibi davranıyor. trafikte dur kalk olduğunda, ayağınızı frenden çektikten hemen hemen 1 saniye sonra araç ileri doğru kendiliğinden gidiyor, gaza basmaya gerek kalmıyor.

    2 - otomatik modda manuel olarak müdahale de edebiliyorsunuz. manuel modda ise örneğin üst viteslerde hızlı giderken hızınızı çok fazlasıyla düşürürseniz kendisi yine otomatik müdahale edip vitesi küçültüyor, ama büyütme yapmıyor. büyütme yapması için son devirde arabayı bağırtmanız gerekir sanırım, ben bağırtmak istemedim.

    3- otomatik modda 2 ve üzeri vites geçişleri çok iyi. 1. ile 2. vites arasındaki, kimilerinin "yığılma" diye tabir ettiği hareketi, yokuşa 2. vites ile zayıf başladığınız anda gaza yüklenirseniz araç kendini 1. vitese çeker ve haliyle o hareketi hissedersiniz. eğer gaza yüklenmez de 2. viteste hızını almasını beklerseniz zaten sorunsuzca çıkıyor. ben bunu bu şekilde test ettim, olay aynen budur. ben napıyorum böyle bir durumda, genellikle hiçbişey yapmıyorum, kendisi değiştirsin, o hareketi yapıyorsa yapsın diyorum. bazen de manuel e çekiyorum, vites değiştirmesin diye. bazen de dediğim gibi gaza yüklenmeyip 2 de çıkmasını bekliyorum. peki bütün bunlar sıkıntı mıdır? değildir, çünkü mcp nin karakteristik özellikleridir bunlar.
    düz yolda bu anlattıklarımın hiçbiri yok. ayrıca, gaza yüklenince vitesi küçültüp hızlanma yapması, o torku hissettirmesi hoşuma gidiyor.

    "hangi şanzıman iyidir" demek pek doğru değildir. bu tamamen zevk meselesidir. bazıları ne mcp ne dsg ne de başka bir otomatiği sevmiyor. kesinlikle manuel araç olmalı benimki diyor. kimileri dsg nin hissizliğini sever ve tek kavrama sevmez. kimileri de o hissizliği sevmeyip mcp nin ufak geçişlerini hissetmek ister. bütün bunlar sizin ne istediğinizle alakalıdır.

    not: bu yazımda konumuz olmayan dsg yi sadece çift kavrama olduğu için örnek olarak göstermek istedim, "dsg yi kötülemiş" gibi bir sonuç çıkmasın. her ikisininde daha konuşulacak avantaj ve dezavantajları var. tamamen sizin seçiminizdir.



    Sizi gönülden tebrik ederim, doğru özetlemişsiniz, şanzımanı nasıl kullanacağını bilen azınlıktan birisiniz. Burada şanzımandan memnun olamayan veya kararsızlık şikayeti olan arkadaşlar dikkatli okuyup böyle kullanmayı denerse mcp ile hiçbir anlaşmazlığı olmayacaktır..

    İlave olarak yokuş yukarı vitesi arttırmak isteyen gaza ani basmak (ki vites küçültme ile sonuçlanır) yerine gazı yavaşça arttırırsa vites uygun devire geldiğinde sarsıntısız yükselecektir.

    Asıl sorun insanların manuelde herşeyi düşünmesi, otomatik olunca hiçbirşey düşünmeden kullanmak istemesidir. Vites geçiş aralığı 1sn. üzerinde olan yarı otomatiklerde düşünmeden kullanmak bazı durumlarda sorun olabilir. Tam otomatikte bu sorun olmaz ama başka dezavantajları var (çok yakması, hızlanma değerlerinin kötü olması, sollamalarda bukadar güvenli hissettirememesi gibi).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    ognemir nxt yi geç illa sıvı alacaksan daha yeni bir ürün olan ultimate likid wax al arkadaşında dediği gibi.show car glaze ise hiç alma.katı wax ise fk 1000 ya da collinite al.sıvının uygulanması daha kolay tabi.katı daha uzun dayanır ama.

    Bugün

    MEGUAİRS JANT TEMİZLEYİCİ
    MEGUIARS APC 1 KG
    POORBOYS BLACKHOLE GLAZE
    MEGUAIRS Ultimate Liquid WAX Boya Koruyucu*473ML*

    Siparişi verdim
    Yarın bir aksilik olmazsa uygulama yapacam.
  • emyway navigasyonu kullanan var mi??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.T.A

    quote:

    Orijinalden alıntı: xenonfk

    . Sağ arka kapımın insan olmayan yaratık yada yaratıklar tarafından anahtar/çivi kullanılarak 30-40 çizik atılmıştı.malesef sağ arka kapısı bi hiç uğruna boyandı aracın. Boyayı Maltepe Bayraktar otomotiv'de yaptırdım.




    Geçmiş olsun keşke sinirlerinize hakim olup boyatmayıp rötüş yaptırsaydınız.

    30-40 çiziğin rütuşu olur mu????

    sinirlere hakim olup olmama meselesi değil, çizikleri sana biraz anlatayım; 20x20 cm'lik bir alan düşün, yıldız şekli yapılmaya çalışılmış. 15 cm çapında bir yarım daire düşün, o da yıldız şeklinin hemen yanına yapılmış. kapı kounun altından kapının sol alt köşesine kadar dümdüz bir çizgi yapılmış.
    bu çizikleri gördüğünde sen olsan rötüş yaptırır mıydın???




  • 
Sayfa: önceki 467468469470471
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.