Bildirim
Chrysler concorde vs 2.0tsi Passat cc
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
Passat rahat geçer. -
quote:
Orijinalden alıntı: zotacing
Passat ilk başta alır ancak son hızda Concorde 5 boy falan fark atar.
benim araç 90 binde passat 0 ayarında -
quote:
Orijinalden alıntı: zotacing
Passat ilk başta alır ancak son hızda Concorde 5 boy falan fark atar.
4 otomatik benimki passat dsg. -
quote:
Orijinalden alıntı: Draqonn
Passat rahat geçer.
bakalım gece belli olacak -
Hiç şansınız yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: otomobilci_x
Hiç şansınız yok
Bakalım belçika dönüşümde çok CC, audi ile gazladık bunda ne olacak.. -
quote:
Orijinalden alıntı: linn `
quote:
Orijinalden alıntı: otomobilci_x
Hiç şansınız yok
Bakalım belçika dönüşümde çok CC, audi ile gazladık bunda ne olacak..
Sonucu bekliyoruz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Araçların model yılı motor bilgisi felan nedir?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: pcwolf28
Araçların model yılı motor bilgisi felan nedir?
B8 Passat
220 bg /4500-6200 dev/dak
2.0 TSI (220 Hp) DSG
Motor hacmi 1984 cm3 Bu arabanın bilgilerini düzenle
Tork 350 Nm /1500-4400 dev/dak
Chrysler Concorde 1994
3.5 V6 24V (214 Hp)
214 bg /5800 dev/dak
Motor hacmi 3518 cm3 Bu arabanın bilgilerini düzenle
Tork 300 Nm /2800 dev/dak -
Chrysler'ın 0-100'ü 10 saniyeye yakındır, belki fazladır. 1.4 tsi Passatla deneseydiniz bari de bir çekişme olaydı.
Edit: 9.2sn fabrika verisi, yine fena değilmiş.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 24 Mart 2018; 14:18:47 > -
quote:
Orijinalden alıntı: alcohol06
Chrysler'ın 0-100'ü 10 saniyeye yakındır, belki fazladır. 1.4 tsi Passatla deneseydiniz bari de bir çekişme olaydı.
1.4 ler nal topluyor arkadan -
quote:
Orijinalden alıntı: alcohol06
Chrysler'ın 0-100'ü 10 saniyeye yakındır, belki fazladır. 1.4 tsi Passatla deneseydiniz bari de bir çekişme olaydı.
Edit: 9.2sn fabrika verisi, yine fena değilmiş.
0-100 ile performans ölçüyorsan gel bi sür concorde :D -
Haksız rekabet Passat alır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Passat muhtemelen daha hafif. Ayrica şanzımanda güç kaybi daha az. Tamam yuksek hizlarda hacim önemli ama 2.0 motorda hacim olarak fena değil. Bence Passat
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
60'dan sonra basacağını yazmışsın zaten de fikir verir diye 0-100'e baktım, net kriter olduğundan değil. Maksimum hız da 214kmh yazıyor chrysler'ın, Passat'ta 250 falan, biliyorsundur heralde?
Hayırlısı olsun, dene bakalım. -
Pasaatta otomatikse concorde alir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: alcohol06
60'dan sonra basacağını yazmışsın zaten de fikir verir diye 0-100'e baktım, net kriter olduğundan değil. Maksimum hız da 214kmh yazıyor chrysler'ın, Passat'ta 250 falan, biliyorsundur heralde?
Hayırlısı olsun, dene bakalım.
hız göstergem yanlış değilse kadrandaki sayılar bittiktn sonra kadran çubuğu halen aşağı iniyordu -
Hem passat tan hem sizin araçtan video çekerseniz tadından yenmez.
Rakamlar uzun bir süre passatın önde götüreceğini gösteriyor. Belki son hızda farklı birşeyler olabilir ciddi hacim farkı var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir de şu var;
Chrysler 300 M vs Passat 2.0 TSİ
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Birçok kişi VW diye Passat diye baya küçümsüyor. BMW 3.20D bile Concorde'a başlarda fark atacakken Passat çok rahat yapar bunu. Ayrıca 1 araç sıfır ayarında motora sahipken diğerine kim bilir neler yapıldı.
Amerikan 4 ileri otomatik ve DSG ıslak 6 ileri Hacim önemli evet ama aktarma daha da önemli güç törpülemeyen bir şanzıman daha da önemli. Neyse umarım arkadaşınız çok yemek yemiyordur. |
Ben 94 model arabanın 90 binde olmasında kaldım
|
Passat'ın öne geçme sebebi büyük ihtimalle ağırlık farkı. Sizin araç passat'tan 150 kg daha ağır. Ayrıca eski tam otomatik de geçişlerde biraz yavaş kalır.
Bununla beraber ağırlıklar eşit olsaydı ya kafa kafaya ya da sizin araç önde biterdi. Her ne kadar passat'ın beygir ve torku daha yüksek olsa da bu gücü turbo yardımıyla belirli bir aralıkta verebiliyor. Sizin atmosferik araç (teknik verilere bakmadım) gücü ve torku daha uzun süre, daha geniş devir aralığında verebilir. Bir de araçların yaş farkı var, birisi yeni diğeri 24 yaşında. Motor ilk günkü gücünü veremez. Ama bütün bunlara rağmen passat aradaki farkı daha fazla açamıyorsa, sizin aracı tebrik etmek lazım ![]() Ayrıca v6'nın sesi yeter. Passat'ta bu yok işte ![]() |
Passat muhtemelen daha hafif. Ayrica şanzımanda güç kaybi daha az. Tamam yuksek hizlarda hacim önemli ama 2.0 motorda hacim olarak fena değil. Bence Passat
|
Benzer içerikler
- geri vites lambası tek olan araçlar
- bijon tamirini kim yapar
- hyundai ix35 neden tutulmadı
- direksiyon sınavı kırmızı hatalar
- arac klimasi sicak uflermi
- araç muayene ihalesi ne zaman
- geely suv
- hyundai fiyat listesi 2025
- android auto sesli komut çalışmıyor
- togg fiyat
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X