|
chopper -cruiser almayı düşünüyorum



-
-
Düşük modelli amerikan makina da bulunabilir bu bütçeye..
Ama doğruya doğru dragstarda çok tatlı makina..Shadow pek tutulan bir model değil diye biliyorum.Yanlışım varsa tecrübeli arkadaşlar düzeltsin lütfen. -
Gezinirken şöyle bir kawa gördüm fiyat neden böyle anlayamadım ama bir tuhaflık var bence..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-ruya-makina-bobber-kawasaki-emsalsiz-ve-odullu-87022031/detay -
Bende VZ 800 Intruder var.Genelikle uzun yolda kullanıyorum.Genel olarak VL veya VZ Intruder modellerinden şikayet eden duymadım tavsiye ederim yani -
valla ben yeni başlayacağım neyin ne olduğunu bilmiyorum sadece uzun yolda kullanacağım vibrasyon istemiyorum nasıl olur artık bilmiyorum sadece hayatımı değiştirmek istiyorum hayatımı satabilsem yeni bir hayata başlıyacam ama olmuyor
-
Yeni başlayacaksan daha düşük hacimli ve hafif makinalarla başlamanı tavsiye ederim, karar yine de sizin..
Chopper cruiser makinaların karakterleri güçtür,gösteriştir,sestir ve VİBRASYONDUR...
Tecrübelerime dayanarak bahsedilen makinalar hakkında biraz bilgi vereyim.
Suzuki Intruder C800 M800 serileri 2005 sonrası enjeksiyonlu olarak üretilmiş modellerdir, yakıt tüketimi diğer markaların modellerine göre düşüktür. Heybetli bir makina olduğu için iri kıyım kullanıcıları memnun eden bir makinadır,heybetinin aksine kullanımı çok rahat ve kolaydır.Şaftlı bir makinadır, zincir ve kayış derdi yoktur.60.000- 70.000 civarlarına motor zincirinde de bollaşma oluştuğu için sesler gelmeye başlar. sıkıntı yaratmaz ama sinir bozar. Bakımsız modellerde enjeksiyon arızalarına sık rastlanır. 2005 öncesi birebir aynı modelin Volusia versiyonu vardır,karbüratörlüdür.. Daha karakterli bir çalışma sesi vardır,lakin yakıt ciddi anlamda fazladır.
Yamaha Dragstar 650 cc ve 1100 cc modellerinde yeni başladığın için 1100 cc yi kesinlikle tavsiye etmem lakin çok performanslı güçlü ama harika makinadır. 650 cc ise kullanımı kolay eski old school tarzına en çok uyan makinadır. Çok basit bir motoru olduğu için kolay kolay arıza yapmayan bir model. O sebeptendir ki aşağı yukarı 27 yıl üretilip de o dönemden bu döneme motora sadece sadece elektrikli marş motoru takviyesi yapılmıştır. ağırlık merkezi aşağıda konumlandığı için kullanımı nispeten kolay ve dengelidir. Ama yinede 650 cc olmasının verdiği dezavantajı ardcıyla birlikte uzun sürüşlerde ve ani gazlanmalarda yaşayabiliyorsunuz. ( en azından ben yaşadım 120 kiloyum artı ardcı :) ) Çoğu kimse karşı çıksa da hava soğutmalı oluşunu dezavantaj olarak görüyorum,en azından İzmir de yaşayan biri olarak ... XVS 1300 cc royal star özel bir makinadır, bir kere kullandım ama 4 silindirli olmasından dolayı titreşimsiz bir sürüşü yadırgadım.. ama konfor muhteşem.. xvs 1600 wild star hakkında bilgim yok ama inanılmaz fazla tüketimi olduğu hakkında arkadaşlarımdan fikir sahibiyim.
Honda Shadow vt750 Türkiye ' de çok sevilen bir makina, sorunsuz, yakışıklı, kaliteli ve yaygın servis ağı,yedek parça sıkıntısı yok. Tüketim değerleri çok makul.. Uzun bir makina,ama çok alçak bir seleye sahip ve sırf bu yüzden hiç ısınamadım bu makinaya , çömelerek kullandığımı hissettiriyor ( boyum 1.91) .Farklı bir gidon tutuşu var. Kullanımı çok rahat. C4-C5-C6 model uzantıları kafanı karıştırmasın,üretim yıllarını ifade eder,makina aynı.. VTX 1300 shadow ise mükemmel bir makinadır. eni boyu,kullanımı,sesi,karizması.. Emisyon problemi sebebiyle avrupa pazarına çok sınırlı sayıda girdi ki bu nedenle Türkiye de az sayıda ve fiyatları pahalıdır..
Kawasaki VN 800 serisi eskiden gelen,klasik sayılabilecek ve yine problemsiz bir makineye sahip güzel bir motordur. Herkesin dezavantaj olarak gördüğü zincirli olması sebeiyle bir çok şaftlı makineye yolda toz yutturacak serilikte bir makinadır. Güzel bir motoru vardır,km si ne olursa olsun iyi bakılmışsa çalışırken duyacağınız tek şey sadece egsoz sesidir. Motordan tıkırtı duyamazsınız. Bu makinaya ısınamama nedenim boyutlarının nispeten küçük oluşu ve zincir bakımı derdi. VN 900 modelini deneme şansım olmadı. 300 km lik VN 1600 testinden ise inanılmaz bir keyif aldım.müthiş bir tork ve güç,hangi vites ve hangi devir önemli değil,gaz kolu açıldığında ciddi bir güç var altında ..yakıt tüketiminden bahsetmeye gerek yok, kesinlikle günlük kullanım makinası hele hele şehir içi makinası hiç değil.. EN 500 eski bir makina, haliyle sorunların sıklıkla baş gösterdiği bir model..Ama güzeldir,herşeyden önce çok seri bir makineye sahiptir ki 800 cc büyük abisini her koşulda tokatlar,custom olmaya çok yatkın bir modeldir.. Yine de fiyat avantajından başka bir albenisi yok..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SACRED REICH -- 26 Ağustos 2012; 10:16:05 >
-
motoru aldıktan sonra izmirde güvenli sürüş ve ileri sürüş dersleri alıcam umarım benim için iyi olur aklımda VN 800 var ama Honda Shadow u da es geçemiyecem -
quote:
Orijinalden alıntı: SACRED REICH
Yeni başlayacaksan daha düşük hacimli ve hafif makinalarla başlamanı tavsiye ederim, karar yine de sizin..
Chopper cruiser makinaların karakterleri güçtür,gösteriştir,sestir ve VİBRASYONDUR...
Tecrübelerime dayanarak bahsedilen makinalar hakkında biraz bilgi vereyim.
Suzuki Intruder C800 M800 serileri 2005 sonrası enjeksiyonlu olarak üretilmiş modellerdir, yakıt tüketimi diğer markaların modellerine göre düşüktür. Heybetli bir makina olduğu için iri kıyım kullanıcıları memnun eden bir makinadır,heybetinin aksine kullanımı çok rahat ve kolaydır.Şaftlı bir makinadır, zincir ve kayış derdi yoktur.60.000- 70.000 civarlarına motor zincirinde de bollaşma oluştuğu için sesler gelmeye başlar. sıkıntı yaratmaz ama sinir bozar. Bakımsız modellerde enjeksiyon arızalarına sık rastlanır. 2005 öncesi birebir aynı modelin Volusia versiyonu vardır,karbüratörlüdür.. Daha karakterli bir çalışma sesi vardır,lakin yakıt ciddi anlamda fazladır.
Yamaha Dragstar 650 cc ve 1100 cc modellerinde yeni başladığın için 1100 cc yi kesinlikle tavsiye etmem lakin çok performanslı güçlü ama harika makinadır. 650 cc ise kullanımı kolay eski old school tarzına en çok uyan makinadır. Çok basit bir motoru olduğu için kolay kolay arıza yapmayan bir model. O sebeptendir ki aşağı yukarı 27 yıl üretilip de o dönemden bu döneme motora sadece sadece elektrikli marş motoru takviyesi yapılmıştır. ağırlık merkezi aşağıda konumlandığı için kullanımı nispeten kolay ve dengelidir. Ama yinede 650 cc olmasının verdiği dezavantajı ardcıyla birlikte uzun sürüşlerde ve ani gazlanmalarda yaşayabiliyorsunuz. ( en azından ben yaşadım 120 kiloyum artı ardcı :) ) Çoğu kimse karşı çıksa da hava soğutmalı oluşunu dezavantaj olarak görüyorum,en azından İzmir de yaşayan biri olarak ... XVS 1300 cc royal star özel bir makinadır, bir kere kullandım ama 4 silindirli olmasından dolayı titreşimsiz bir sürüşü yadırgadım.. ama konfor muhteşem.. xvs 1600 wild star hakkında bilgim yok ama inanılmaz fazla tüketimi olduğu hakkında arkadaşlarımdan fikir sahibiyim.
Honda Shadow vt750 Türkiye ' de çok sevilen bir makina, sorunsuz, yakışıklı, kaliteli ve yaygın servis ağı,yedek parça sıkıntısı yok. Tüketim değerleri çok makul.. Uzun bir makina,ama çok alçak bir seleye sahip ve sırf bu yüzden hiç ısınamadım bu makinaya , çömelerek kullandığımı hissettiriyor ( boyum 1.91) .Farklı bir gidon tutuşu var. Kullanımı çok rahat. C4-C5-C6 model uzantıları kafanı karıştırmasın,üretim yıllarını ifade eder,makina aynı.. VTX 1300 shadow ise mükemmel bir makinadır. eni boyu,kullanımı,sesi,karizması.. Emisyon problemi sebebiyle avrupa pazarına çok sınırlı sayıda girdi ki bu nedenle Türkiye de az sayıda ve fiyatları pahalıdır..
Kawasaki VN 800 serisi eskiden gelen,klasik sayılabilecek ve yine problemsiz bir makineye sahip güzel bir motordur. Herkesin dezavantaj olarak gördüğü zincirli olması sebeiyle bir çok şaftlı makineye yolda toz yutturacak serilikte bir makinadır. Güzel bir motoru vardır,km si ne olursa olsun iyi bakılmışsa çalışırken duyacağınız tek şey sadece egsoz sesidir. Motordan tıkırtı duyamazsınız. Bu makinaya ısınamama nedenim boyutlarının nispeten küçük oluşu ve zincir bakımı derdi. VN 900 modelini deneme şansım olmadı. 300 km lik VN 1600 testinden ise inanılmaz bir keyif aldım.müthiş bir tork ve güç,hangi vites ve hangi devir önemli değil,gaz kolu açıldığında ciddi bir güç var altında ..yakıt tüketiminden bahsetmeye gerek yok, kesinlikle günlük kullanım makinası hele hele şehir içi makinası hiç değil.. EN 500 eski bir makina, haliyle sorunların sıklıkla baş gösterdiği bir model..Ama güzeldir,herşeyden önce çok seri bir makineye sahiptir ki 800 cc büyük abisini her koşulda tokatlar,custom olmaya çok yatkın bir modeldir.. Yine de fiyat avantajından başka bir albenisi yok..
Çok güzel bilgiler..Bu tarz hakkında değerli paylaşımlarınızı ısrarla bekliyorum,teşekkürler..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fanfinifon -- 27 Ağustos 2012; 1:31:45 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: SACRED REICH
Yeni başlayacaksan daha düşük hacimli ve hafif makinalarla başlamanı tavsiye ederim, karar yine de sizin..
Chopper cruiser makinaların karakterleri güçtür,gösteriştir,sestir ve VİBRASYONDUR...
Tecrübelerime dayanarak bahsedilen makinalar hakkında biraz bilgi vereyim.
Suzuki Intruder C800 M800 serileri 2005 sonrası enjeksiyonlu olarak üretilmiş modellerdir, yakıt tüketimi diğer markaların modellerine göre düşüktür. Heybetli bir makina olduğu için iri kıyım kullanıcıları memnun eden bir makinadır,heybetinin aksine kullanımı çok rahat ve kolaydır.Şaftlı bir makinadır, zincir ve kayış derdi yoktur.60.000- 70.000 civarlarına motor zincirinde de bollaşma oluştuğu için sesler gelmeye başlar. sıkıntı yaratmaz ama sinir bozar. Bakımsız modellerde enjeksiyon arızalarına sık rastlanır. 2005 öncesi birebir aynı modelin Volusia versiyonu vardır,karbüratörlüdür.. Daha karakterli bir çalışma sesi vardır,lakin yakıt ciddi anlamda fazladır.
Yamaha Dragstar 650 cc ve 1100 cc modellerinde yeni başladığın için 1100 cc yi kesinlikle tavsiye etmem lakin çok performanslı güçlü ama harika makinadır. 650 cc ise kullanımı kolay eski old school tarzına en çok uyan makinadır. Çok basit bir motoru olduğu için kolay kolay arıza yapmayan bir model. O sebeptendir ki aşağı yukarı 27 yıl üretilip de o dönemden bu döneme motora sadece sadece elektrikli marş motoru takviyesi yapılmıştır. ağırlık merkezi aşağıda konumlandığı için kullanımı nispeten kolay ve dengelidir. Ama yinede 650 cc olmasının verdiği dezavantajı ardcıyla birlikte uzun sürüşlerde ve ani gazlanmalarda yaşayabiliyorsunuz. ( en azından ben yaşadım 120 kiloyum artı ardcı :) ) Çoğu kimse karşı çıksa da hava soğutmalı oluşunu dezavantaj olarak görüyorum,en azından İzmir de yaşayan biri olarak ... XVS 1300 cc royal star özel bir makinadır, bir kere kullandım ama 4 silindirli olmasından dolayı titreşimsiz bir sürüşü yadırgadım.. ama konfor muhteşem.. xvs 1600 wild star hakkında bilgim yok ama inanılmaz fazla tüketimi olduğu hakkında arkadaşlarımdan fikir sahibiyim.
Honda Shadow vt750 Türkiye ' de çok sevilen bir makina, sorunsuz, yakışıklı, kaliteli ve yaygın servis ağı,yedek parça sıkıntısı yok. Tüketim değerleri çok makul.. Uzun bir makina,ama çok alçak bir seleye sahip ve sırf bu yüzden hiç ısınamadım bu makinaya , çömelerek kullandığımı hissettiriyor ( boyum 1.91) .Farklı bir gidon tutuşu var. Kullanımı çok rahat. C4-C5-C6 model uzantıları kafanı karıştırmasın,üretim yıllarını ifade eder,makina aynı.. VTX 1300 shadow ise mükemmel bir makinadır. eni boyu,kullanımı,sesi,karizması.. Emisyon problemi sebebiyle avrupa pazarına çok sınırlı sayıda girdi ki bu nedenle Türkiye de az sayıda ve fiyatları pahalıdır..
Kawasaki VN 800 serisi eskiden gelen,klasik sayılabilecek ve yine problemsiz bir makineye sahip güzel bir motordur. Herkesin dezavantaj olarak gördüğü zincirli olması sebeiyle bir çok şaftlı makineye yolda toz yutturacak serilikte bir makinadır. Güzel bir motoru vardır,km si ne olursa olsun iyi bakılmışsa çalışırken duyacağınız tek şey sadece egsoz sesidir. Motordan tıkırtı duyamazsınız. Bu makinaya ısınamama nedenim boyutlarının nispeten küçük oluşu ve zincir bakımı derdi. VN 900 modelini deneme şansım olmadı. 300 km lik VN 1600 testinden ise inanılmaz bir keyif aldım.müthiş bir tork ve güç,hangi vites ve hangi devir önemli değil,gaz kolu açıldığında ciddi bir güç var altında ..yakıt tüketiminden bahsetmeye gerek yok, kesinlikle günlük kullanım makinası hele hele şehir içi makinası hiç değil.. EN 500 eski bir makina, haliyle sorunların sıklıkla baş gösterdiği bir model..Ama güzeldir,herşeyden önce çok seri bir makineye sahiptir ki 800 cc büyük abisini her koşulda tokatlar,custom olmaya çok yatkın bir modeldir.. Yine de fiyat avantajından başka bir albenisi yok..
Değerli bilgiler içeriyor
-
quote:
Orijinalden alıntı: kasim14
motoru aldıktan sonra izmirde güvenli sürüş ve ileri sürüş dersleri alıcam umarım benim için iyi olur aklımda VN 800 var ama Honda Shadow u da es geçemiyecem
hayırlısı olsun, sana İzmir' de ART yi tavsiye ederim. Bu iş ciddi ve güvenilir anlamda yapan firmaların (ve şahısların ) başında gelir. Siteyi incelemeni tavsiye ederim :
http://www.artmotoakademi.com/akademi-tr/page-Egitimler.php?id=31 -
Konuyu canlandırıyorum ama malum 2022 yılında 120bin altı düzgün motor bulmak çok zor. Ama ben güzel bir kaç seçenek buldum. Şehir içinde aktif kullanacağım.180cm ve 120 kg yım. Artçım var. Yakıt tüketimi önemli benim için. Şimdi seceneklerim
Kawasaki Vn800
Kawasaki vn1500
Yamaha dragstar 650
Yamaha dragstar 1100
Suzuki vz 800 marauder
Suzuki intruder 1400 vl
Suzuki vz 800 marauder
Bulduklarim bunlar muhtel bunlardan birini alacağım sizlerin tavsiyesi hangisidir
Ben vn800 vn1500 veya dragstar 650 bunlardan birinden yana ağır basıyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
vn1500 kendi klasının en iyi moturu,evladiyelik diyebilirim ancak parça sıkıntısı çok ve aşırı pahalı.Gerçi kawasaki motorlarının hepsi diğer japonlara göre pahalı.Sağlam bir ustanız ve yürütme maliyetlerini karşılayacak imkanınız varsa vn1500 ömürlük bir makine olarak tercih edebilirsiniz.
vn800 modelide yürütme maliyetleri vn1500 motorundan daha uygundur,parça tedariğinde nispeten bulunabilir durumu vardır.
dragstar ise piyasada sağlamını bulmak en zor olan motordur.bloğu açılmayan dragstar yok gibi birşeydir.Sağlamları ise zaten satmıyor sahipleri,kullanıyor.
boy-kilo ve artçı olarak durumunuza göre ben yamaha midnight star 1200 modelinede bakmanızı öneririm.Daha yeni ve az kullanılmış modeller bunlar ancak 750 cc ve üstü cruiser aldığınız an yakıt konusunu düşünmeyeceksiniz çünkü 750 cc cruiserler şehir içi 100 km de 5-6 lt yakarken vn1500 gibi ağır motorlar 100 km de 9-11 lt yakarlar.Artçılı sürüşlerinizdede yakıt harcamınız 1-2 lt ekstra harcama olacaktır.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X