Şimdi Ara

CHIP TUNING SONRASI ASTRAM GİTMİYOR... (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
249
Cevap
0
Favori
19.306
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şanssızlık diyelim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    quote:

    Orijinalden alıntı: chnbs

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Ben taktım K&N'yi, pek birşey hissedemedim şehir içinde. Otobanda sıkıştırınca fark barizleşir sanırım. Taktıktan sonra uzun yola çıkmak nasip olmadı. Deneyimlerimi paylaşırım tekrar. Hiç +'sı olmasa bile 100.000km'lik filtre değişim masrafıyla ömrü bitmeyen bir filtre almış oldum. Değişti değişmedi değişmesi lazım derdi yok. 50.000'de bir temizleyeceğim o kadar..

    Bir sıfırı fazla attınız sanırım;fazla atmadıysanız intihar girişimi olur belirlediğiniz km. Filtreyi taktınığınızda diğer filtreleri ve yağı değiştiniz mi yoksa filtre arada bir zamana mı geldi? Hepsi değiştiğinde çok az da olsa kendisini hissettirir diye düşünüyorum.Bu arada hayırlı olsun.

    Özel solüsyonla yapılan temizlik 50.000'de bir deniyor. Çok km yapmadığım için acelem yok hele bir 5.000'i devirelim, filtrenin durumuna bakıp ne sıklıkta işlem yapacağıma karar vereceğim. Bulunduğun yerin toz durumuna göre de değişir. Sadece filtreyi değiştirdim şimdilik, araç şu anda 42 binde, 45 bin bakımında hepsi birden hallolacak..

    @leigh_hunt

    Mehmet Bey'le ne şekilde ayrıldınız? Problem ne şekilde giderildi?

    Kendi temizlik setleri var,onlardan alır halledersiniz.Siz yine 10 binde bir temizleyin.

    @leigh_hunt

    Hocam memnun değilsen orijinal yazılıma dön.Aklında soru işareti ve memnunyetsizlikle kullanmak can sıkar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chnbs

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    quote:

    Orijinalden alıntı: chnbs

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Ben taktım K&N'yi, pek birşey hissedemedim şehir içinde. Otobanda sıkıştırınca fark barizleşir sanırım. Taktıktan sonra uzun yola çıkmak nasip olmadı. Deneyimlerimi paylaşırım tekrar. Hiç +'sı olmasa bile 100.000km'lik filtre değişim masrafıyla ömrü bitmeyen bir filtre almış oldum. Değişti değişmedi değişmesi lazım derdi yok. 50.000'de bir temizleyeceğim o kadar..

    Bir sıfırı fazla attınız sanırım;fazla atmadıysanız intihar girişimi olur belirlediğiniz km. Filtreyi taktınığınızda diğer filtreleri ve yağı değiştiniz mi yoksa filtre arada bir zamana mı geldi? Hepsi değiştiğinde çok az da olsa kendisini hissettirir diye düşünüyorum.Bu arada hayırlı olsun.

    Özel solüsyonla yapılan temizlik 50.000'de bir deniyor. Çok km yapmadığım için acelem yok hele bir 5.000'i devirelim, filtrenin durumuna bakıp ne sıklıkta işlem yapacağıma karar vereceğim. Bulunduğun yerin toz durumuna göre de değişir. Sadece filtreyi değiştirdim şimdilik, araç şu anda 42 binde, 45 bin bakımında hepsi birden hallolacak..

    @leigh_hunt

    Mehmet Bey'le ne şekilde ayrıldınız? Problem ne şekilde giderildi?

    Kendi temizlik setleri var,onlardan alır halledersiniz.Siz yine 10 binde bir temizleyin.

    @leigh_hunt

    Hocam memnun değilsen orijinal yazılıma dön.Aklında soru işareti ve memnunyetsizlikle kullanmak can sıkar.

    Alıntıları Göster
    Adamın arabası mahvoldu hala şanssısınız diyenler var.

    Öncelikle tekrar geçmiş olsun hocam.

    Motor yakıtı çektiği zaman ateşleme sırasında belirli güç basınç oluşur.Bu basınç pistonları iterek arabanın hareket etmesini sağlar bu konuda sıkıntı yok.Bu olayın bir ufağıda turboda gerçekleşir doğrudur değil mi ?

    Yanma sırasında araca belirli bir miktar hava çekilir ve yanma gerçekleşir.Bu olay sırasında pistonlara ve diğer parçalara binen yükü sırasıyla 150 120 100 80 gibi sıralayalım.Siz araca chip taktırıyorsunuz var olan beyini değiştiriyorsunuz.Araç turbodaki yanma süresini uzatıyor dışarı atılan değerler yükseliyor pistonlara daha fazla basınç biniyor.Tabi siz chipin verdiği rahatlıkla deviri sona vurmaya başlıyorsunuz.1 viteste 2500 de değiştirirken aynı olayı chiple tekrarlıyorsunuz.500 devir ekstra çeviriyor araç.Biraz mantıklı düşünürsek herhangi bir mekanigi zorlamanın ona zarar vermeyeceğini düşünebilirsiniz herhalde

    Şimdi bana gelmiş araba chiplettim yakmıyor ucuyor kaçıyor.Bugünki otomobil firmalarının tek hedefi bu zaten.AZ YAKITLA ÇOK YOL YÜKSEK PERFORMANS.

    Yıllardır dünyaya araba üreten mühendislerden çok daha iyi biliyormuş gibi yüzlerde yazılımcının kodladıgı yazılımı değiştiriyorsunuz.25 beygir için motorunuzdan oluyorsunuz.Tek olay motorlarad bitmiyor ya neyse.

    Adamın aracına yazık günah değil mi ? Kaç gün olmuş konu acılalı hala derdine tam çözüm bulamamış.2 gün önce arıza lambası tekrar yanmış sönmüş.Adamın çektiği şu dertlere bakın.

    Benim etrafımda o kadar çok profosyonel şöför var ki.Zaman zaman onlarlar konusma fırtasım oldu.Özellikle dedem.Hayatı boyunca şöförlük yaptı.Bunun yanı sıra yarışlara katılan gerçekten muazzam sürüş yapan abilerim var.Sordugum zaman benimle aynı düşünceye sahipler.Bana bu saaten sonra kimse chipi savunmasın.Dedemle konuşmamız sırasında bu bmw 3.20 5.20 ler yeni çıkmıştı zamanında dedi.Ankara istanbul arasını 2.5 saate gidiyordum diyordu bana.ee dedim böyle chip olayları varmış felan.Onlar yeni cıkmaya başladı araba zaten 5 viteste olabildiginde gidiyor dedi.Motorun çektiği benzin sabit oluyor dedi.Motoru eskitirsin 20km hız için dedi.Araba konusunda dedemin bilgilerine çok güvenirim.Dogdu dogalı araba hastası bir heriftir zaten.Uzun yıllar ırak istanbul tır şöförlüğü yaptı.




  • Aracım emisyon normlarına uygun değil, bahsettiğin mühendisler belirli güç standartlarının yanında bunu da sağlamaya çalışıyor. Onun haricinde stock motorla da sürekli dipgaz gitsen motoru erkenden yersin. İnsani kullanımda ciddi bir ömür farkı olmaz. Yoksa bu işle uğraşan insanlar bu sorumluluğun altından nasıl kalkacaklar bir düşünsene..
  • @mercedes dostum, tesekkur ederim gecmis olsun dileklerin icin ama hakikaten insanda birazda sans olacak, bu chip olayina karar vermem tam iki yil surdu, cok arastirdim, cok okudum, yaptiranlarin cok buyuk cogunlugu memnundu, tabsiye ediyordu, karsi cikanlar ise yaptirmayanlardi, basitce bir oranlamayla yaptiranlar arasindaki problem orani % 1 in altimdaydi, aslinda sansima hic guvenmem ama '' benimi bulacak'' dedim ve malesef buldu...

    Gene hamdolsun oyle buyuk bir problem acmadi basima lakin simdilik...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leigh_hunt

    @mercedes dostum, tesekkur ederim gecmis olsun dileklerin icin ama hakikaten insanda birazda sans olacak, bu chip olayina karar vermem tam iki yil surdu, cok arastirdim, cok okudum, yaptiranlarin cok buyuk cogunlugu memnundu, tabsiye ediyordu, karsi cikanlar ise yaptirmayanlardi, basitce bir oranlamayla yaptiranlar arasindaki problem orani % 1 in altimdaydi, aslinda sansima hic guvenmem ama '' benimi bulacak'' dedim ve malesef buldu...

    Gene hamdolsun oyle buyuk bir problem acmadi basima lakin simdilik...
    Dostlarım artık sıkılmışsınızdır benim arabamın problemlerinden ama neler olabileceğini bilin diye yazıyorum...

    Şimdide köfteci arabası gibi oldu arabam, 3bin deviri geçtimmi acaip duman atıyor, artık illallah dedirtti, hafta sonu götürüp orjinal yazılıma döndereceğim başka çarem kalmadı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leigh_hunt

    Dostlarım artık sıkılmışsınızdır benim arabamın problemlerinden ama neler olabileceğini bilin diye yazıyorum...

    Şimdide köfteci arabası gibi oldu arabam, 3bin deviri geçtimmi acaip duman atıyor, artık illallah dedirtti, hafta sonu götürüp orjinal yazılıma döndereceğim başka çarem kalmadı...

    Alıntıları Göster
    üstadım arac limp mode a geçiyor.turbon devre dısı.sana adım gibi diyebilirim ki yazılımsal bi hata.çevir orjinale adam gibi birine yaptır derim hata etmişsin maalesef.aracın yüke binsin hemen limp mode a giriyodur.kontagı acıp kapayınca düzelir.aracında sorun aramakla vakit kaybetmişsin,acıkcası herkes bilmiyor,bilmek zorunda da değil senin gibi.ben olsam hiç aracımda sıkıntı aramam,direk yazılım sıkıntılı diye giderdim.bundan sonra sende öyle olursun çünkü bir kere dilin yandı.aracında hiçbir problem yok tekrar ediyorum yazılım hatası.
    paranı alabilirsen ucuz yırtmış olursun.ne yazıkki böyle kasaplar yüzünden dert çekiyoruz.bende sorun yasadım.arabam su an orjinalinden daha hızlı,ama cok az daha.hakkını vermedi.o denilen bg lere inanmayın,yok su kadar oluyormus bu kadar oluyormus tras.ben cok duydum yaptırdıgınız kisinin de, 90 hp grande punto yapıpta orjinal araca 1 boy zar zor köfteci gibi duman atarak geçtiğini.
    cok kızıyorum aslında bu işi yapan bazı insanlara.bir de o kadar özgüvenleri var ki anlatamam.utanmasalar dünyanın en iyisi benim diyecekler.bende baya bilindik birine yaptırdım ama su an danimarkadan birinden almayı dusunuyorum bu tip kasaplarla iş olmaz...,reklamları cok güzel yaparlar,ama batırdıkları araba da az değildir onlardan kimse bahsetmez,nasıl bi özgüven anlamadım 600 lira alıyosun yerine göre 800 alıyosun.ben sana gidip son model aracımı teslim ediyorum ve hiç utanma cekinme yok,yapamadıgı işin özgüveniyle aracımın icine edebiliyor.bu özgüveni cok merak ediyorum cok iyi yaparsın garantidir,okey ama yok sonuc ortada ama hiç cekinmeden yapıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AudiA6

    üstadım arac limp mode a geçiyor.turbon devre dısı.sana adım gibi diyebilirim ki yazılımsal bi hata.çevir orjinale adam gibi birine yaptır derim hata etmişsin maalesef.aracın yüke binsin hemen limp mode a giriyodur.kontagı acıp kapayınca düzelir.aracında sorun aramakla vakit kaybetmişsin,acıkcası herkes bilmiyor,bilmek zorunda da değil senin gibi.ben olsam hiç aracımda sıkıntı aramam,direk yazılım sıkıntılı diye giderdim.bundan sonra sende öyle olursun çünkü bir kere dilin yandı.aracında hiçbir problem yok tekrar ediyorum yazılım hatası.
    paranı alabilirsen ucuz yırtmış olursun.ne yazıkki böyle kasaplar yüzünden dert çekiyoruz.bende sorun yasadım.arabam su an orjinalinden daha hızlı,ama cok az daha.hakkını vermedi.o denilen bg lere inanmayın,yok su kadar oluyormus bu kadar oluyormus tras.ben cok duydum yaptırdıgınız kisinin de, 90 hp grande punto yapıpta orjinal araca 1 boy zar zor köfteci gibi duman atarak geçtiğini.
    cok kızıyorum aslında bu işi yapan bazı insanlara.bir de o kadar özgüvenleri var ki anlatamam.utanmasalar dünyanın en iyisi benim diyecekler.bende baya bilindik birine yaptırdım ama su an danimarkadan birinden almayı dusunuyorum bu tip kasaplarla iş olmaz...,reklamları cok güzel yaparlar,ama batırdıkları araba da az değildir onlardan kimse bahsetmez,nasıl bi özgüven anlamadım 600 lira alıyosun yerine göre 800 alıyosun.ben sana gidip son model aracımı teslim ediyorum ve hiç utanma cekinme yok,yapamadıgı işin özgüveniyle aracımın icine edebiliyor.bu özgüveni cok merak ediyorum cok iyi yaparsın garantidir,okey ama yok sonuc ortada ama hiç cekinmeden yapıyorlar.

    Alıntıları Göster
    Pm attım.




  • @audi06
    @chnbs
    Dostlarim cok tesekkur ederim ilginize
    Evet artik dilim yandi, tum iyi niyetimle hatayi hep baska yerlerde aradim ama sonuc ortada, hata yazilimda, bu cumartesi gidip orjinale dondurtecegim arabami, birdahada chipin c sinden bile uzak duracagim, hic bir dostumada onermeyecegim...
    Gecen c.tesi topkapi sanayide bir ustayla gorustum, arabanin beyniyle oynanmasini kesinlikle onermedi, illede birsey gerekiyorsa benim arabamdaki kadar performansi box inda verebilecegini ve chipe nazaran daha zararsiz oldugunu soyledi...
    Mantikli geldi, belki ama belki box deneyebilirim orjinal yazilima dondugumde...
    Bu arada ustalar benim arabama yapildigi sekliyle cc yede karsilar o kimyasallarin yarar beklerken daha buyuk zararlar acma riskinin her zaman var oldugunu soylediler.
    Metice itibariyle butun bunlardan sonra arabamin performansini ''ilk yapildigi'' haftaki gibi olsa gene eyvallah, belki kofteci dumanina bile razi olurum ama oda yok, uzun lafin kisasi artilari ve eksileri topladigimizda chip bos is...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leigh_hunt

    @audi06
    @chnbs
    Dostlarim cok tesekkur ederim ilginize
    Evet artik dilim yandi, tum iyi niyetimle hatayi hep baska yerlerde aradim ama sonuc ortada, hata yazilimda, bu cumartesi gidip orjinale dondurtecegim arabami, birdahada chipin c sinden bile uzak duracagim, hic bir dostumada onermeyecegim...
    Gecen c.tesi topkapi sanayide bir ustayla gorustum, arabanin beyniyle oynanmasini kesinlikle onermedi, illede birsey gerekiyorsa benim arabamdaki kadar performansi box inda verebilecegini ve chipe nazaran daha zararsiz oldugunu soyledi...
    Mantikli geldi, belki ama belki box deneyebilirim orjinal yazilima dondugumde...
    Bu arada ustalar benim arabama yapildigi sekliyle cc yede karsilar o kimyasallarin yarar beklerken daha buyuk zararlar acma riskinin her zaman var oldugunu soylediler.
    Metice itibariyle butun bunlardan sonra arabamin performansini ''ilk yapildigi'' haftaki gibi olsa gene eyvallah, belki kofteci dumanina bile razi olurum ama oda yok, uzun lafin kisasi artilari ve eksileri topladigimizda chip bos is...
    maalesef yanlıs uygulamalar yüzünden böyle oluyor.600 değil 1 verin adam gibi bi markaya yaptırın derim.CUSTOM yazılım sakızını ağızlarında iyi çiğnediler öyle bi palavra yok.marka yazılımın argesi hiç birinde yok ordan burdan base map leri toplarlar yazarlar işte.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AudiA6

    maalesef yanlıs uygulamalar yüzünden böyle oluyor.600 değil 1 verin adam gibi bi markaya yaptırın derim.CUSTOM yazılım sakızını ağızlarında iyi çiğnediler öyle bi palavra yok.marka yazılımın argesi hiç birinde yok ordan burdan base map leri toplarlar yazarlar işte.

    Marka yazılımlarda da her yazılım her ülkede/araçta beklenen sonucu vermeyebilir;bu yüzden custom yazılım öne çıkmaktadır;lakin size katılıyorum, kesinlikle marka yazılım tercih ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chnbs

    quote:

    Orijinalden alıntı: AudiA6

    maalesef yanlıs uygulamalar yüzünden böyle oluyor.600 değil 1 verin adam gibi bi markaya yaptırın derim.CUSTOM yazılım sakızını ağızlarında iyi çiğnediler öyle bi palavra yok.marka yazılımın argesi hiç birinde yok ordan burdan base map leri toplarlar yazarlar işte.

    Marka yazılımlarda da her yazılım her ülkede/araçta beklenen sonucu vermeyebilir;bu yüzden custom yazılım öne çıkmaktadır;lakin size katılıyorum, kesinlikle marka yazılım tercih ederim.

    Alıntıları Göster
    öyle birşeye inanmıyorum çünkü her araçta belirli oranda belirli paylarda birşeyler açılıyor .limit yazılımlarda ancak olabilir o ,ne bileyim rakıma göre avans ayarı vs,normal araca yapılan yazılım gayet toleranslıdır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trojana

    quote:

    Orijinalden alıntı: trojana


    quote:

    Orijinalden alıntı: AiQUiDiE

    Sorular aklıma teker teker geliyor kusura bakmayın.

    1. Sıfır iken mi chiptuning yaptırdınız ya da kaçıncı km de chip tuning yapıldı?
    2. EGR iptali yapıldı mı?
    3. Çok sert kullanır mısınız?
    4. Carbon Clean yaptırır mıydınız?
    5. Stop etmeden önce beklemeye, motor ısınmadan yüklenmemeye, iyi yakıt almaya özen gösterir miydiniz (bu koşullar chipsiz araçta da problem çıkabilir.)
    6. Aracınızda çıkan arıza neydi?


    Araç amaca oğlunundu.

    1. Sıfırken yapılmadı. 20-25 bin km civarındaydı.
    2. yapılmadı
    3. kesinlikle kullanmaz çok titizdir. fakat araç büyük ve 7 kişilik olunca yaptırmak zorunda kaldı. Performansı gerçekten iyi değildi.
    4. bir defa yapıldı sanırım.
    5. Aracın sahibi bu konularda oldukça hassastır.


    6. araçta çıkan arıza, bir gün yolda giderken stop etti. aracın yağ pompası gitmiş o da turbo ve motoru imha etmiş (hatırladığım kadarıyla). İlk önce çipe bağlamadık olayı. bir hesap çıktı 13.000 tl. neyse biz arabayı renaulta sattık onlar yeni alacağımız araçta indirim yaptılar. Böylece biraz kompanse edebildik. Daha sonra bir gün autoshowda bu konu ile ilgili bir haber vardı ve çip in bu şekilde bir arızaya sebebiyet verdiğini okuyunca jeton düştü.

    Alıntıları Göster
    1.3 mjet aracım var ve 75 hp.

    aracımın bide 95 hp lik modeli var ve en belirgin iki farklı enjeksiyon ve 95 lik modelde değişken geometrili turbo kullanılması.

    ki fiorinolarda dumansız şekilde 92 hp alınabiliyor .

    aracımın alt devirleri gerçekten çok cansız durumda ve bu bazen bıkkınlık getiriyor. zaten turbo lag ayrı bir dert.

    95likte turbo 1500 dd tam kapasiteye ulaşırken benim 75likte 1750 dd açılıyor.

    şimdi dicekler vardır 250 dd için mi bu olay ? evet o 250 dd araca o kadar şey kazandırıyor ki inanamazsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    1.3 mjet aracım var ve 75 hp.

    aracımın bide 95 hp lik modeli var ve en belirgin iki farklı enjeksiyon ve 95 lik modelde değişken geometrili turbo kullanılması.

    ki fiorinolarda dumansız şekilde 92 hp alınabiliyor .

    aracımın alt devirleri gerçekten çok cansız durumda ve bu bazen bıkkınlık getiriyor. zaten turbo lag ayrı bir dert.

    95likte turbo 1500 dd tam kapasiteye ulaşırken benim 75likte 1750 dd açılıyor.

    şimdi dicekler vardır 250 dd için mi bu olay ? evet o 250 dd araca o kadar şey kazandırıyor ki inanamazsınız.

    burada da yazdım chip hakkında gerçekleri aforoz ediliyordum
    boşver hocam hiç girme yazılım işine. bende de grande punto var 75 hp. dik yokuşlarda kalkışlarda sıkıntı oluyor onuda ya pedal yaparak ya da el freni ile kalkarak aşıyorum. hiçbirşeyin orijinalini bozma. ayrıca 90 ve 95 hp lik motorun turbo dışında bir çok farkları mevcut.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    1.3 mjet aracım var ve 75 hp.

    aracımın bide 95 hp lik modeli var ve en belirgin iki farklı enjeksiyon ve 95 lik modelde değişken geometrili turbo kullanılması.

    ki fiorinolarda dumansız şekilde 92 hp alınabiliyor .

    aracımın alt devirleri gerçekten çok cansız durumda ve bu bazen bıkkınlık getiriyor. zaten turbo lag ayrı bir dert.

    95likte turbo 1500 dd tam kapasiteye ulaşırken benim 75likte 1750 dd açılıyor.

    şimdi dicekler vardır 250 dd için mi bu olay ? evet o 250 dd araca o kadar şey kazandırıyor ki inanamazsınız.

    burada da yazdım chip hakkında gerçekleri aforoz ediliyordum
    boşver hocam hiç girme yazılım işine. bende de grande punto var 75 hp. dik yokuşlarda kalkışlarda sıkıntı oluyor onuda ya pedal yaparak ya da el freni ile kalkarak aşıyorum. hiçbirşeyin orijinalini bozma. ayrıca 90 ve 95 hp lik motorun turbo dışında bir çok farkları mevcut.

    yok hocam amacım hp artışı değil benim sadece yazılımla turbonun 1500 dd da açılmasınız istiyorum o kadar. aracımdaki enjeksiyonlar 95 modelinkisi ile değiştirildi zaten ustam hiç bir olmıcanı olursa tüm masrafın kendisine aitolduğunu basa basa söyledi. zaten ozak ayından sonra turbo mu değiştirmem lazım. ötmeye başladı ki ocak ayına kadar 20 bin km yaparım. tamir edilsede olur ama değişken geometrili turboyu uygun fiyata bulunca kaçırmak istemedik. ustam piston kolları ile krankı da değiştirelim 95 liği aratmak dedi ama bu kadarı benim için yeter sadece alt devirleri canlandırmak lazım o kadar. şimdi ise pert olmuş esp li fiıorino arıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leigh_hunt

    @audi06
    @chnbs
    Dostlarim cok tesekkur ederim ilginize
    Evet artik dilim yandi, tum iyi niyetimle hatayi hep baska yerlerde aradim ama sonuc ortada, hata yazilimda, bu cumartesi gidip orjinale dondurtecegim arabami, birdahada chipin c sinden bile uzak duracagim, hic bir dostumada onermeyecegim...
    Gecen c.tesi topkapi sanayide bir ustayla gorustum, arabanin beyniyle oynanmasini kesinlikle onermedi, illede birsey gerekiyorsa benim arabamdaki kadar performansi box inda verebilecegini ve chipe nazaran daha zararsiz oldugunu soyledi...
    Mantikli geldi, belki ama belki box deneyebilirim orjinal yazilima dondugumde...
    Bu arada ustalar benim arabama yapildigi sekliyle cc yede karsilar o kimyasallarin yarar beklerken daha buyuk zararlar acma riskinin her zaman var oldugunu soylediler.
    Metice itibariyle butun bunlardan sonra arabamin performansini ''ilk yapildigi'' haftaki gibi olsa gene eyvallah, belki kofteci dumanina bile razi olurum ama oda yok, uzun lafin kisasi artilari ve eksileri topladigimizda chip bos is...

    Boş işlerin adamıyız Mustafa bey biz..

    Söz veriyorum büyüyünce USTA olacağım.. o zman belki birileri boyle forumlarda soylediklerimi yazarlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: leigh_hunt

    @audi06
    @chnbs
    Dostlarim cok tesekkur ederim ilginize
    Evet artik dilim yandi, tum iyi niyetimle hatayi hep baska yerlerde aradim ama sonuc ortada, hata yazilimda, bu cumartesi gidip orjinale dondurtecegim arabami, birdahada chipin c sinden bile uzak duracagim, hic bir dostumada onermeyecegim...
    Gecen c.tesi topkapi sanayide bir ustayla gorustum, arabanin beyniyle oynanmasini kesinlikle onermedi, illede birsey gerekiyorsa benim arabamdaki kadar performansi box inda verebilecegini ve chipe nazaran daha zararsiz oldugunu soyledi...
    Mantikli geldi, belki ama belki box deneyebilirim orjinal yazilima dondugumde...
    Bu arada ustalar benim arabama yapildigi sekliyle cc yede karsilar o kimyasallarin yarar beklerken daha buyuk zararlar acma riskinin her zaman var oldugunu soylediler.
    Metice itibariyle butun bunlardan sonra arabamin performansini ''ilk yapildigi'' haftaki gibi olsa gene eyvallah, belki kofteci dumanina bile razi olurum ama oda yok, uzun lafin kisasi artilari ve eksileri topladigimizda chip bos is...

    Boş işlerin adamıyız Mustafa bey biz..

    Söz veriyorum büyüyünce USTA olacağım.. o zman belki birileri boyle forumlarda soylediklerimi yazarlar..



    Mehmet alinganlik yapacagina birde benim yerime koy kendini,
    Kendi alaninda ustad olan bir ustaya yaptirdigin is sonucunda bu tur problemler yasadigini dusun...
    Birkez daha yaziyorum, yaptigin isle, kisiliginle ve esnafliginla en ufak bir problemim yok, hic bir yerde seni ve isini kotuleyen bir yorumum yok, ama ortada da bir gercek var, problemimi yazmayimmi, sorunlarimi yazmayimmi, bu elestirilerimden ozellikle sen faydalanip bundan sonraki islerinde bunlari yasamamak adina kendini gelistirmen lazim, ''buyuyunce usta olmak'' yerine simdiden onlemini al...




  • Cok gecmis olsun. Astra 1.3 aracima garanti bitince acaba diyordum. Artik demiyorum. Yapici tavriniz icinde ayrica tebrik ederim. Herkes sizin kadar iyi niyetli olmaz. Yakit olarak gtl i oneririm. Tekrar gecmis olsun. Bu arad aracin su anki durumu nedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Optimizer -- 21 Aralık 2011; 0:33:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Optimizer

    Cok gecmis olsun. Astra 1.3 aracima garanti bitince acaba diyordum. Artik demiyorum. Yapici tavriniz icinde ayrica tebrik ederim. Herkes sizin kadar iyi niyetli olmaz. Yakit olarak gtl i oneririm. Tekrar gecmis olsun. Bu arad aracin su anki durumu nedir.

    Dostum arabam su anda race chip ile mutlu mesut ve dumansiz olarak gidiyor :)
  • sasirmadim.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.