Şimdi Ara

★★★ CHEVROLET CRUZE ★★★ (2241. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
45.111
Cevap
162
Favori
3.530.870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 22392240224122422243
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ersincck E kullanıcısına yanıt
    205/60/16

    215/50/17
  • War Rock W kullanıcısına yanıt
    Ben de burda ki opel servise gittim ama chevrolete hizmet vermediklerini söylediler sanırım chevrolete bakan birkaç opel servisi kaldı
    Araç ilk hareket ettikten sonra bi halat sesi benim araçtan da geliyor herzaman merak etmişimdir ne olduğunu ama aracın çalışmasıyla ilgili birşey galiba
    Baskı balatanızın montajında sıkıntı olabilir ben olsam yaptırdığım ustaya gidip düzeltmesini isterdim.
  • ersincck E kullanıcısına yanıt
    Jantınızın ölçüsü 16 inch se 205 60 r16 92h
    60 yanak ara ölçü olduğu için biraz tuzlu ben internetteki yorumlara bakarak falken marka aldım continentalden sonra pişman olur gibi oldum ama biraz km yaptıktan sonra araca alıştı şu anda bence çok konforlu ve güzel bi lastik öneririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oblomov844

    Ben de burda ki opel servise gittim ama chevrolete hizmet vermediklerini söylediler sanırım chevrolete bakan birkaç opel servisi kaldı
    Araç ilk hareket ettikten sonra bi halat sesi benim araçtan da geliyor herzaman merak etmişimdir ne olduğunu ama aracın çalışmasıyla ilgili birşey galiba
    Baskı balatanızın montajında sıkıntı olabilir ben olsam yaptırdığım ustaya gidip düzeltmesini isterdim.
    O ses aracın esp sisteminin devreye girme sesi...tüm cruzelarda var...hareket ettikten sonra aracın altından takk diye gelen ses.
  • Sıfırdan aldığım 2010 model araca 2017 yılında 50 bin km de iken 205/60/16 kuralını es geçip fix daha hesaplı olan 205/55/16 Falken taktık
    Hiçbir sorun yok !!!

    Şu an km 63 bin

    10 yılda 63 bin yıl da 6300 eder
    Doğal olarak lpg hiç takılmadı ve bunun sonucunda araçta hiçbir ateşli hastalık olmadı şu ana kadar

    Rutin bakım (,yağ+filtreler + fren balatası) masrafları dışında
    Aracın fabrikasyon aküsünün üzerine 2 kere varta akü takıldı (yani üzerindeki 3. Akü)
    Ve bunun dışında sadece radyatör hortumu değisti 3 yıl önce (110 lira masraf oldu)
    Triger kitapta 10 yıl yada 150 bin yazıyor
    Benim ustam aracı ilk aldığımda bu cruzeların100 binde triger değisimi ni öneriyorum demişti
    Yani sonuçta 60 bin opel triger değişimi gibi bişey zaten yok.
    Ben şahsen 100 binde ustamın tavsiyesine uyucam.
  • joliva kullanıcısına yanıt
    Bence kitapçığa uyun, 10 yıl dolmuş, değiştirmekte fayda var

    Kopacağı tutar masraf açar
  • Orijinal ZFR6U9 buji takımı arayanlar Kargo ücretsiz site güvenilir tavsiye ederim. Diğer yerler hep Farklı kod ngk vs gönderiyor.
    https://www.hepparca.com/urun/chevrolet-cruze-1-6-buji-takimi-orijinal-gm/
  • BennyGood B kullanıcısına yanıt
    Hayır henüz çözemedim, Çarşamba günü tekrar götürdüm aracı, usta aracın kalması lazım pazartesi getir dedi , egzantrik dişlisi sorunlu gibi dedi . 2500 maliyet çıkardı, malum durumlar herkes için kritik şu sıralar . Bakalım götüreceğim pztesi tekrar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joliva

    Sıfırdan aldığım 2010 model araca 2017 yılında 50 bin km de iken 205/60/16 kuralını es geçip fix daha hesaplı olan 205/55/16 Falken taktık
    Hiçbir sorun yok !!!

    Şu an km 63 bin

    10 yılda 63 bin yıl da 6300 eder
    Doğal olarak lpg hiç takılmadı ve bunun sonucunda araçta hiçbir ateşli hastalık olmadı şu ana kadar

    Rutin bakım (,yağ+filtreler + fren balatası) masrafları dışında
    Aracın fabrikasyon aküsünün üzerine 2 kere varta akü takıldı (yani üzerindeki 3. Akü)
    Ve bunun dışında sadece radyatör hortumu değisti 3 yıl önce (110 lira masraf oldu)
    Triger kitapta 10 yıl yada 150 bin yazıyor
    Benim ustam aracı ilk aldığımda bu cruzeların100 binde triger değisimi ni öneriyorum demişti
    Yani sonuçta 60 bin opel triger değişimi gibi bişey zaten yok.
    Ben şahsen 100 binde ustamın tavsiyesine uyucam.
    Hala kullaniyosun demek... uzun zamandir girmiyordum sayfaya. Senin niki gorunce eski gunler geldi aklima. Cruze ile ilgili ne paylasimlar yaptik burda, neler ogrendik...

    Ben aracimi sattim. 10 bucuk yasinda, 196 bin km de verdim. Ilk arabamdi. Her kilometresi ayri bir tecrube oldu bana. Hala yenisiyle kiyaslarken "bizimki şöyleydi, bu böyle..." gibi cumleler kuruyoruz. Iki ay oldu satali, hala "bizimki".

    Gule gule binin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goatronic

    merhaba arkadaşlar,

    2011 benzinli 1.6 124 design edition sahibiyim , araç 90.000 km'de. tüp taktırmadım.
    aracın arıza lambası yandı , çekişte güçlük başladı. özel yetkili bosch servisine götürdüm. egsoz sensoru arızası önemli bir şey değil deyip lambayı söndürdü ama tabiki işe yaramadı yarım saat sonra tekrar lamba yandı. inceleyip daha uzman olduğunu ve arıza tespit cihazının daha iyi olduğunu söylediği ve bir opel.gm özel servisine yönlendirdi.

    burada aracın bakımını da yaptırdım ve servis termostat arızası nedeniyle bu durumun yaşandığını değiştirmek gerektiğini söyledi , orjinilyle değiştirdik. aracı teslim aldığımda çekiş çok çok iyiydi ve memnun kaldım . Ancak 400km ve 20 gün sonra lamba yine yandı ve araç 100 km's hızı geçmemeye başladı. servise gittim usta cihaza taktı inceledi ve sigortayı değiştirdi. arıza lambası söndü usta kullanmamaı sorun devam ederse tekrar gelmemei söyledi . eksantirik sensoru arızala olabilir dedi. Aracı aldığımda araç biraz güçlenmiş ama bu seferde 120 km/S hızın üzerine çıkmıyordu. Sonrasında arıza lambası yandı yine . sorun sizce ne olabilir, egzantirik sensorü arızasında motor soğukken çalışmada da gecikme oluyor diye biliyorum bende bu sıkıntı yok. şimdiden destekleriniz için teşekkür ederim.
    Hocam dişlilerden olduğunu sanmıyorum ki öyle diyelim hadi 2500 masraf çok abartı. Dişliler 1200 TL taş taşlasa 300 de işçilik alsa 1500 eder. Bence başka bir ustaya da başvurun. Selenoid valfler de eklense 2000 TL olur. (Tanesi 250tl)

    Diğer taraftan sorununuza gelirsek bence egzantrik sensörlerini kontrol ettirin. Ve selenoid valflerini de. Bunlardan önce ama basitten zora doğru gitmek lazım. Buji ve bobin. Sonrasında map sensörü. Sonra maf. Bu süreçte elektrik tesisatı da kontrol edilmeli. Örnek vermek gerekirse aracımda rölantide stop etme dalgalanma vardı map sensöründen beyne giden kabloda kısadevre olduğu içinmiş. Elektrikci halletti sorun düzeldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oblomov844

    2012 model 1.6 benzinli 66.000 de cruzum var.
    Kitapcığa baktığımda triger değişim zamanı 10 yıl veya 150 bin km diyor
    Küçük bir şehirde yaşadığım için pek fazla servis seçeneğim yok
    Rutin bakımlarını yaptırdığım usta sanayinin yüzde 90 ının olduğu gibi opelde şefken ayrılıp kendi dükkanını açmış işin açıkçası pek güvenemiyorum trigerin de bujilerin de değişmesi gerektiğini söyledi
    Bu güne kadar rutin bakım hariç bişey yaptırmadım.
    Arabada hissedilen hiçbir aksaklık yok
    Sizce senelik bakım zamanı da gelmişken triger,v kayışı,bujiler dahil komple bir bakım yaptırmalımıyım.
    Ben alti yasinda, 120 bindeyken ilk defa degistirdim. Ne kadar daha binmeyi dusunuyorsaniz bi hesap yapin, ona gore biraz erken degistirmek zarar sayilmayabilir. 10 yilin dolmasina iki sene kalmis.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uykr -- 26 Nisan 2020; 23:3:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cooLpapa

    Orijinal ZFR6U9 buji takımı arayanlar Kargo ücretsiz site güvenilir tavsiye ederim. Diğer yerler hep Farklı kod ngk vs gönderiyor.
    https://www.hepparca.com/urun/chevrolet-cruze-1-6-buji-takimi-orijinal-gm/
    Hocam koddan koda çok değişiyor mu arabanın gidişi? Ben bosch almıştım en son. Ha bana kalırsa sıkıntı yaşamadım performansı da iyiydi ama orijinal ve ngk markasını merak ediyorum
  • Arkadaşlar 1.6 cruze da uğultu/hırıltı sorunu hakkında bilgisi olan var mı? Rölantide araba çalışmıyor sanarken artık o uğultu yüzünden arabanın çalıştığını anlayabiliyorum. Birçok yer baktı çözemediler. Egzozdan ve egzoz manifoldundan da değil gibi. Arabanın devirlenmesine bağlı olarak bu ses artıyor. Uzun yolda biraz can sıkıcı.

    Ayağımı gazdan çeker çekmez (motor kompresyona bindiğinde yani halen viteste) ses kesiliyor ya da bayağı azalıyor. Gaza bastığım an yeniden duyuyorum. Rölantide ise yol sesi şu bu olmadığı için çok rahat duyuyorum.

    Herhangi bir kayıştan kasnaktan veya bilyadan değil. Tekerlek bilyasondan da değil çünkü devire bağlı artıyor rölantide de var ki uğultudan çok hırıltı gibi. Emme organlarından biri diye düşünmeye başladım artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PetrovaFire

    Hocam dişlilerden olduğunu sanmıyorum ki öyle diyelim hadi 2500 masraf çok abartı. Dişliler 1200 TL taş taşlasa 300 de işçilik alsa 1500 eder. Bence başka bir ustaya da başvurun. Selenoid valfler de eklense 2000 TL olur. (Tanesi 250tl)

    Diğer taraftan sorununuza gelirsek bence egzantrik sensörlerini kontrol ettirin. Ve selenoid valflerini de. Bunlardan önce ama basitten zora doğru gitmek lazım. Buji ve bobin. Sonrasında map sensörü. Sonra maf. Bu süreçte elektrik tesisatı da kontrol edilmeli. Örnek vermek gerekirse aracımda rölantide stop etme dalgalanma vardı map sensöründen beyne giden kabloda kısadevre olduğu içinmiş. Elektrikci halletti sorun düzeldi.

    Alıntıları Göster
    yardımınız için çok teşekkür ederim, çok değerli bilgiler verdiniz .malum salgın dolayısıyla evden çalışıyorum , fırsat olmadı bu hafta götüremedim aracıaçıkcası izmirde güvenebildiğim servis de yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goatronic

    yardımınız için çok teşekkür ederim, çok değerli bilgiler verdiniz .malum salgın dolayısıyla evden çalışıyorum , fırsat olmadı bu hafta götüremedim aracıaçıkcası izmirde güvenebildiğim servis de yok.

    Alıntıları Göster
    Rica ederim hocam. 2.5 senedir Cruze kullanıyorum artık az çok bir şeyler biliyorum sorunuz olursa sorabilirsiniz
  • Arkadaşlar s.a cruza aracında aşağıda linki paylaştığım videoda olduğu gbi kısa mesafe yollarda yolun bozuk tarafın a denk geldiğimde direksiyon sağa sola oynuyor, bir adet opel servisine, iki adet rot balans ustasına gösterdim hiç bir problem yok dediler alt takımda sadece beşiklerde çok az biraz gevşeme var dedi ustanın biri, onun haricinde hersey sapa sağlam dedi, sizce bu normal mi aracı yeni aldım direksiyonun bu hali beni rahatsız ediyor yardımcı olursanız bahtiyar olurum

    https://www.youtube.com/watch?v=yK1cAsAHOCU&feature=youtu.be (videoyu bu şekilde paylaşmam site kurallarına aykırı değildir inşallah, saygilarimla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Crekerr -- 5 Mayıs 2020; 2:20:18 >
  • Yok mu bana yardımcı olabilecek bir Yardım sever, yoksa yanlış yere mi yazdım ki sorunumu, acaba yeni konu mu açsam. Şimdiden çok teşekkür ederim
  • bu normal bir durum değil mi? videodan anladığım kadarıyla normal. her araçta böyle olur diye biliyorum ben.
  • Crekerr C kullanıcısına yanıt
    Bence normal. Aracın durduğu yerde direksiyonu sağa sola oynattığınızda boşluk yoksa sıkıntı yok.
  • Arkadaşlar, yıllık bakım parçaları için internetten sipariş veriyor musunuz? Varsa önereceğiniz uygun yer var mı?

    Orjinal ürün alacağım. Hava, polen, yağ filtreleri. 4 tane buji.
    Yağ olarak Shell Helix 5-30 ECT C3 alacağım.

    Araç 97 bin km'de. 7. bakımı (105 bin bakımı) olacak. Özel olarak yaptıracağımız birşey var mı?


    --
    Benim araç 117 bg. 1.6 LDE motor sanırım. Daha iyi bilen arkadaşlar bunu teyit edebilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BennyGood -- 9 Mayıs 2020; 21:45:30 >
  • 
Sayfa: önceki 22392240224122422243
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.