Şimdi Ara

Chevrolet Captiva - tüm başlıklar - (66. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.221
Cevap
90
Favori
1.055.943
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahin181

    ben 129 euro olanından aldım. Bu konuyu almanyada yaşayan yeğenime araşttırdım. Chip tuning yaptıeacaktım istanbulda mehmet gazihan ustaya. Sonra almanyadan gelen haberde chip tuning hem garantiyi bozuyormuş hemde turboya fazla yükleniyomuş o yüzden powerbox öneriyorlar. Bende tuv onaylı olduğu için düşünmeden aldım.

    powerbox'u taktıktan sonra ne gibi farklılıklar gözlemlediniz. bunları bizimle paylaşırmısınız.(yakıt,güç,ivmelenme,triptonik vitesle düşük devirlerde kullanım ve bunlar gibi.)
  • yakıt konusunu biliyorsunuz yukqrıda yqzdım. Tork yükseldi rampalarda vites yükseltmeden daha düşük devirde çıkıyor. Vites değişimlerinde fark yok aynı devirlerde değşiyor. Gerçi çok agresif kullnmadığımdan gücü ve torku istemiyprum. Yakıt düşsün yeterli bana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahin181
    yakıt konusunu biliyorsunuz yukqrıda yqzdım. Tork yükseldi rampalarda vites yükseltmeden daha düşük devirde çıkıyor. Vites değişimlerinde fark yok aynı devirlerde değşiyor. Gerçi çok agresif kullnmadığımdan gücü ve torku istemiyprum. Yakıt düşsün yeterli bana.

    peki servise goturdugumuz zaman bu islemi gorduklerinde garanti disi kaliyo bildigim kadariyla!sizin basiniza boyle bisey geldimi???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icubuk


    quote:

    Orijinalden alıntı: sahin181
    yakıt konusunu biliyorsunuz yukqrıda yqzdım. Tork yükseldi rampalarda vites yükseltmeden daha düşük devirde çıkıyor. Vites değişimlerinde fark yok aynı devirlerde değşiyor. Gerçi çok agresif kullnmadığımdan gücü ve torku istemiyprum. Yakıt düşsün yeterli bana.

    peki servise goturdugumuz zaman bu islemi gorduklerinde garanti disi kaliyo bildigim kadariyla!sizin basiniza boyle bisey geldimi???

    ben aldigim chipi serviste taktirdim gerci servisin cogu elelman tanidik bu arada sahin racechip mi taktiginiz eger o ise ustundeki degerler nedir ?

    arti olarak 1 adet racechip pro satiliktir




  • Yol bilgisayari 9.6 gosteriyor, depoyu full yapinca 10.9 cikiyor. Bu sefer %14 sapma var. Benim yol bilgisayarimin en yakin degeri bu, yogun trafikte kullaninca sapma %18'-%20'lere kadar cikiyor.

    Servislere eminim bu konuda giden olmustur, yazilim vs. falan hikaye bence. Carpan degeri yukseltseler de, sabit carpan (%10) ile yine yanlis gosterecek. Bunu dogrulamak icin integrale falan koyup, logaritmik artisi yazilima gomerek YB'ye yansitmalari lazim. Keske genel kanida oldugu gibi %10 diyebilseydim. Yol bilgisayarimiz yok bence arkadaslar. Multimedya ile keyfini cikarmaya bakayim en iyisi..
  • araç daha yeni olduğu için servise gitmedim. Almanyada üretici soketi çıkardığın an herşey fabrika ayarlarına döner diyor.
  • milliyet oto bölümünde chev türkiye müdürü yeni captivayı soran yok mevcut model hızlı bir şekilde satılmaya devam ediyor. Aynı hızı korursak 2,2 yerine türkiye için 2,0 ürettirebiliriz demiş. Camaro varmış 110bin dollars güzel alet 400ps power boxu camaroya taksam az yakar mı acaba:))))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahin181

    araç daha yeni olduğu için servise gitmedim. Almanyada üretici soketi çıkardığın an herşey fabrika ayarlarına döner diyor.

    hacam şu sizdeki powerbox un numarası falan varsa buradan paylaşırmısınız, bende denemeyi düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airporter


    quote:

    Orijinalden alıntı: sahin181

    araç daha yeni olduğu için servise gitmedim. Almanyada üretici soketi çıkardığın an herşey fabrika ayarlarına döner diyor.

    hacam şu sizdeki powerbox un numarası falan varsa buradan paylaşırmısınız, bende denemeyi düşünüyorum.

    buyuk ihtimal racechip
  • arkadaş doğru söylüyör. racechip markası.www.racechip.de sitede 129 euro olanınıdan bir de prosu var 100 eurodaha pahalı.
    Yazılım olarak ecu ya atılan chip tuning 500 -600 km sonra kendisini fark ettiriyormuş, benim de o kmlere geldi. dün sabah sıfırladım 85 km yol yaptım 60 ı şehir dışı 100 ü geçmedim akşamki ortalamam 7,2 lt.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahin181

    arkadaş doğru söylüyör. racechip markası.www.racechip.de sitede 129 euro olanınıdan bir de prosu var 100 eurodaha pahalı.
    Yazılım olarak ecu ya atılan chip tuning 500 -600 km sonra kendisini fark ettiriyormuş, benim de o kmlere geldi. dün sabah sıfırladım 85 km yol yaptım 60 ı şehir dışı 100 ü geçmedim akşamki ortalamam 7,2 lt.

    ''500-600 km sonra kendisini fark ettiriyor'' sözü bana pek mantıklı gelmedi. cihazı taktığınız andan itibaren işini yapması gerekir. öyle 500-600 km sonra hissedersiniz lafı bana biraz üçkağıtcılık tabiri gibi geldi. neyse siz zaten almışsınız, bir müddet sonra zaten net olarak faydası mahzuru ortaya çıkar. gerci bu arada sizin aracı denek niyetine kullanmış oluyoruz ya. ne yapalım forum dostluğu altında bizde tecrübelerinizden istifade ederiz. teşekkür ederim.




  • isteyen olursa ben satiyorum 300 euroya bu arada sahin181 taktigin chipin ustundeki ayarlarla oynadin mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    isteyen olursa ben satiyorum 300 euroya bu arada sahin181 taktigin chipin ustundeki ayarlarla oynadin mi ?


    çok pahalıya satıyorsun...230 euro sitede...kargoyla 260 a filan gelir...benden 200 euro çalışır

    bende kullanıp memnun kalmazsam 150 euro ya satarım artık
  • tüv onaylı falan değil hocalar nereden çıkardınız alman tüv onaylı olduğunu. siteyi inceledikten sonra, bu işte bir bit yeniği olduğu konusundaki kanattim netleşti. sahin181 den bir müddet denemelerinin tam sonucunu alana kadar bulaşmayın bu işe derim ben.


    http://www.racechip.de/Sik-Sorulanlar-19i.html

    '''''TÜV raporu alabilir miyim?

    Ürünlerimiz kısmi TÜV raporu olmadan teslim edilir. Dünyadaki birçok ülkeye ürün gönderdiğimiz ve TÜV şartları her ülkede farklı olduğu için müşteri bu kaydı kendisi yaptırmak zorundadır. RaceChip’in kalitesi münferit tesellüm şeklinde kısmi bir rapor kolayca alınabilir. Lütfen münferit tesellümde ek masraflar doğacağını dikkate alın.'''''




  • Captiva benimde aradığım özellikleri karşılıyor.
    -Yerden yüksek
    -Otomatik vites
    -Dizel
    -4x4
    -7 koltuk
    -Fiyat
    -ve benzeri
    Kafama takılan
    -Yıllık vergi
    -Yakıt
    -Güvenlik

    4 kişilik bir aileyiz
    -Gerektiğinde eşya taşımak
    -Hafif zorlukta doğa gezisi yapmak
    -Bağa bahçeye girebilmek
    -Çocukların arkada birbirlerini yemesini önleyebilmek
    -Yakışıklı bir arabaya binmek

    Tek araçta bunların hepsini sadece captiva veriyor.Yanlışsam düzeltin

    2012 model captivalardaki 2.2 dizel motor ve 6 ileri otomatik şanzıman kesinlikle yakıtta daha tasarruflu olacaktır.Beklemekmi beklememekmi işte bütün mesele bu

    Firma ellerindeki 2.0 motor 5 ileri otomatik vitesleri bitirmeden getirmeyecek anladığım kadarıyla

    Piyasadaki tüm 7 koltuklu araçları araştırdım hepsinde ya ergonomi kötü ,ya düz vites ,ya dar yada 4x2 aradığım özellikler hiçbirinde bir arada değil

    Şu anda yıl sonunu bekleyeceğim cehevrolet türkiyenin yeni araçları (2.2 dizel 6 leri otomatik) getirmesini dilemek kalıyor

    Düşüncelerimde yanlış/eksik varsa katkılarınızı bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drcula -- 26 Haziran 2011; 21:36:08 >




  • bu arabanın 3 sene önce 90 bine satıldığını unutmamak lazım....üstelik son üç senede muadilleri %20 daha zamlandı...yani kendisi %20 ucuzlarken, eş değerleri %20 pahalılaştı...bence bu araç beklentileri karşılıyorsa, vakit geçirmeden alınmalı.

    yeni kasada beni cezbedeb bir şey yok...sadece 6 ileri ile daha az yakması olabilir...peki ne pahasına...2,2 motor ile, yeni kasa muhtemelen biraz da iç mekna kalite artışı ile, 100 bin TL nin üstünde satılacak...bu parayı vermektense, 75 e şimdiki aracı almak daha mantıklı bence.

    zaten bu araç yakında zamlanır...belki de düşük fiyat için son fırsatlar...hala 76 bine alınabiliyor...bir ay sonra 85 bine satılmaya başlanabilir...bana fiyat/performans açısından çok cazip geliyor bu araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dalio


    quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    isteyen olursa ben satiyorum 300 euroya bu arada sahin181 taktigin chipin ustundeki ayarlarla oynadin mi ?


    çok pahalıya satıyorsun...230 euro sitede...kargoyla 260 a filan gelir...benden 200 euro çalışır

    bende kullanıp memnun kalmazsam 150 euro ya satarım artık

    gümrükte takiliri benden soylemesi turkiyede orginal bayiler 350 euroya satiyor ama eger bir kisi bavulda getiricekse sorun olmaz




  • 570 km. oldu. %95 sehirlerarasi 90-120 arasi kullandim. Ne yaparsam yapayim 10 lt. altina dusuremiyorum. Su an benzin lambasi yeni yandi. 70-80 daha gider desem, yolda kalma riskine kalsam max. gidebilecegim 650 km.dir.

    Ya bu cihaz, C.kale-Istanbul yolunda (3-5 yerde trafik lambasi var sadece) nasil 10 lt. altina dusmez anlamak mumkun degil. Sallamayayim diyorum ama eger normalin uzerinde ise servise biran once basvurmam lazim.

    Normali 20 lt. olsun, bu aracin standardi bu, ok de ilerle. Ama Captiva kullanicilari sehir ici bile 11'lerden bahsederken (no chip), benim oldukca sakin kullanimla sehirdisi 10 lt. (belki de 10 kusur cikcak yakit alinca), sanki param caliniyor gibi hissediyorum.

    Arizali midir nedir benim arac, anlamadim gitti. Yukarida okumussunuzdur, 14.7 lt. sehirici yakan arac yine benimki.

    Sizin araclariniza nazaran 1-2 lt. fazla yakmasi beni batirmaz arkadaslar ama neden olsun ki ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tk152

    570 km. oldu. %95 sehirlerarasi 90-120 arasi kullandim. Ne yaparsam yapayim 10 lt. altina dusuremiyorum. Su an benzin lambasi yeni yandi. 70-80 daha gider desem, yolda kalma riskine kalsam max. gidebilecegim 650 km.dir.

    Ya bu cihaz, C.kale-Istanbul yolunda (3-5 yerde trafik lambasi var sadece) nasil 10 lt. altina dusmez anlamak mumkun degil. Sallamayayim diyorum ama eger normalin uzerinde ise servise biran once basvurmam lazim.

    Normali 20 lt. olsun, bu aracin standardi bu, ok de ilerle. Ama Captiva kullanicilari sehir ici bile 11'lerden bahsederken (no chip), benim oldukca sakin kullanimla sehirdisi 10 lt. (belki de 10 kusur cikcak yakit alinca), sanki param caliniyor gibi hissediyorum.

    Arizali midir nedir benim arac, anlamadim gitti. Yukarida okumussunuzdur, 14.7 lt. sehirici yakan arac yine benimki.

    Sizin araclariniza nazaran 1-2 lt. fazla yakmasi beni batirmaz arkadaslar ama neden olsun ki ?

    Benim araç 5000 i geçti sanki ibre ye 9.0 ı fabrikada jpg olarak koymuşlar son 2000 km dir böyle sıfırlamıyorum bende
    Ankaradn Van a gidicem kısmetse c.tesi ayın 2 si minimum 15 günde 4000 km civarında yolum var kısmetse
    Bir ara 8.4 e düşmüştü biraz devir ve hızlı bir trakya marmara seyahati yaptım kınalı edirne 140-190 hemen hemen Ankara İst. yine aynı doğu turunda 120-140 maxx hız düşünüyorum bakalım inermi kısmet
    Buarada Full e devam yakıtı denk gelince oradan alıcam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tk152

    570 km. oldu. %95 sehirlerarasi 90-120 arasi kullandim. Ne yaparsam yapayim 10 lt. altina dusuremiyorum. Su an benzin lambasi yeni yandi. 70-80 daha gider desem, yolda kalma riskine kalsam max. gidebilecegim 650 km.dir.

    Ya bu cihaz, C.kale-Istanbul yolunda (3-5 yerde trafik lambasi var sadece) nasil 10 lt. altina dusmez anlamak mumkun degil. Sallamayayim diyorum ama eger normalin uzerinde ise servise biran once basvurmam lazim.

    Normali 20 lt. olsun, bu aracin standardi bu, ok de ilerle. Ama Captiva kullanicilari sehir ici bile 11'lerden bahsederken (no chip), benim oldukca sakin kullanimla sehirdisi 10 lt. (belki de 10 kusur cikcak yakit alinca), sanki param caliniyor gibi hissediyorum.

    Arizali midir nedir benim arac, anlamadim gitti. Yukarida okumussunuzdur, 14.7 lt. sehirici yakan arac yine benimki.

    Sizin araclariniza nazaran 1-2 lt. fazla yakmasi beni batirmaz arkadaslar ama neden olsun ki ?



    Bence servise bir göster...şehir içi, dur-kalk, kısa mesafe, sıkışık trafik vs...ama şhir dışı 90-120 arası bir kullanımla 10 lt fazla gerçekten...8 civarı bir şey çıkmalıydı....ya da emin olmak için bir dahaki şehir dışı yolculukta 100 ü geçmeden, cruize kullanarak ortalama 90 civarı bir hızla deneme yapmak iyi olabilir.

    bu neden yazdım..geçenlerde bir yerde okudum...chevrolet kulübü filandı sanırım..bir borudaki ezilme ve deformasyon nedeniyle yakıtı baya artmıştı adamın...bu nedenle serviste böyle bir kontrol de faydalı olabilir.




  • 
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.