Şimdi Ara

Chevrolet Captiva - tüm başlıklar - (507. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.221
Cevap
90
Favori
1.055.901
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 505506507508509
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    hararetini hiç kontrol ettiniz mi? benim captiva bir seferinde hararet yaptığı için önce çekişten düştü sonra stop etmesede uyarı ışığı yakıp kenara çektirdi. radyatörü soğutup öyle devam edebildim.

    harareti sürekli kontrol ederim sıfır arabada bile :) hastalık gibi bir şey bende.. hararet 90 üzerine atmadı sayılır. aracın sorununu çözdüler ve sağlam bir şekilde teslim aldım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: exponent

    son durum nedir?

    pompayı söküp götürecekleri sözünü verdiler ama gittiğimde daha pompayı sökmemişler neyse başında durup pompa sökülünce pompayı alıp bizzat pompacıya götürdüm. Cihan pompa İbrahim bey hem çok ilgili hem de çok bilgili bir usta.. pompayı söktü genel olarak pompada da sorun yoktu.. içindeki bir valfin nadiren takılma yaptığını söyledi yenisini bulmamız zaman alır dedi temizleyip yağlayıp yerine takıp kontrol etti, epey uğraştı ve 2 veya 3 saat sonra falan pompayı verdi götür taksınlar dedi. götürdüğümde Emre oto bu akşam ancak montajı biter yarın sabah test eder teslim ederiz aracı dedi. ertesi sabah aradım daha pompayı takmamışlar 2 gibi hazır olur dediler. saat 4 de tekrar aradım yeni bitti test yapamadık gel istersen beraber yapalım testi dediler. gittim test ettim düzelmişti. hem trafikte hem otobanda yaklaşık 60 km yol yaptım. sorun olmayınca teslim aldım. aracım teslim ettiğim gibi sorunsuzca bana geri teslim edildi ve bir kuruş ücret istemediler..


    yalnız o gün test ettiğimde iki şey dikkatimi çekti ama aracı iyice rezil ettirmemek için söylemeden aracı teslim aldım. birincisi turbodan çok hafif bir üfleme sesi geliyordu. ikincisi aracın sol arka tamponunu duvara vurup derince çizdirip tırnaklarını koparmışlar. araçtaki kamera görüntülerinden çarptıklarını daha sonra izledim.


    aracımda su kaçırması dışında nokta kadar sorun yoktu bunu daha önce yazmıştım zaten. turbo sesi yeni oluştu ama çok takmıyorum şuan. muhtemelen boruları iyi sıkmadılar. işin ehli iyi bir usta bulduğumda halledeceğim onu da. siz siz olun ehil olduğuna inanmadığınız kişilere aracınızı bırakmayın. ve usta dururken çırakları arabaya dokundurmayın. en ufak bir hatada sorunsuz aracınız artık sanayinin abonmanı olabilir.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufkbskc

    pompayı söküp götürecekleri sözünü verdiler ama gittiğimde daha pompayı sökmemişler neyse başında durup pompa sökülünce pompayı alıp bizzat pompacıya götürdüm. Cihan pompa İbrahim bey hem çok ilgili hem de çok bilgili bir usta.. pompayı söktü genel olarak pompada da sorun yoktu.. içindeki bir valfin nadiren takılma yaptığını söyledi yenisini bulmamız zaman alır dedi temizleyip yağlayıp yerine takıp kontrol etti, epey uğraştı ve 2 veya 3 saat sonra falan pompayı verdi götür taksınlar dedi. götürdüğümde Emre oto bu akşam ancak montajı biter yarın sabah test eder teslim ederiz aracı dedi. ertesi sabah aradım daha pompayı takmamışlar 2 gibi hazır olur dediler. saat 4 de tekrar aradım yeni bitti test yapamadık gel istersen beraber yapalım testi dediler. gittim test ettim düzelmişti. hem trafikte hem otobanda yaklaşık 60 km yol yaptım. sorun olmayınca teslim aldım. aracım teslim ettiğim gibi sorunsuzca bana geri teslim edildi ve bir kuruş ücret istemediler..


    yalnız o gün test ettiğimde iki şey dikkatimi çekti ama aracı iyice rezil ettirmemek için söylemeden aracı teslim aldım. birincisi turbodan çok hafif bir üfleme sesi geliyordu. ikincisi aracın sol arka tamponunu duvara vurup derince çizdirip tırnaklarını koparmışlar. araçtaki kamera görüntülerinden çarptıklarını daha sonra izledim.


    aracımda su kaçırması dışında nokta kadar sorun yoktu bunu daha önce yazmıştım zaten. turbo sesi yeni oluştu ama çok takmıyorum şuan. muhtemelen boruları iyi sıkmadılar. işin ehli iyi bir usta bulduğumda halledeceğim onu da. siz siz olun ehil olduğuna inanmadığınız kişilere aracınızı bırakmayın. ve usta dururken çırakları arabaya dokundurmayın. en ufak bir hatada sorunsuz aracınız artık sanayinin abonmanı olabilir.



    Alıntıları Göster
    sizi çok iyi anlıyorum hocam. aracı yürür vaziyette görünce sağa sola bakmadan kaçası geliyor insanın o durumlarda. iyi yapmışsınız. turbo sesi belki normaldir. bende çok hafif bir ıslık sesi vardı usta normal dedi. çok geçmiş olsun size.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2012 captiva aracım için filtre arıyorum ama piaysada mann bosch veya gm orjinal ürün bulmak çok zor. Kullanıp memnun kaldığınız yan sanayi filtre markası varmı sardes wunder filtron motocar vs...?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vualp

    2012 captiva aracım için filtre arıyorum ama piaysada mann bosch veya gm orjinal ürün bulmak çok zor. Kullanıp memnun kaldığınız yan sanayi filtre markası varmı sardes wunder filtron motocar vs...?

    Hocam Bosch filan bulunabiliyor piyasada, orijinalliğinden şüphe ettiğiniz için öyle dediniz sanırım?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar merhaba 2008 model captivam var gecen gün kar yağdı arabanın park yerinde etrafi bi 20 30 cm kar oldu araci çıkarmaya çalıştım ancak lastikler kara dayandığı anda durdu ne bi pati çekme ne bi kari zorlayıp çıkma hiçbiri olmadı gaza sonuna kadar basmama rağmen arac ölece hareket etmeden kaldi aracın motoru bagirmadida sanki gaza basmiyormuş gibi tepki verdi bende ileri geri ileri geri hareket ettirerek çıkardım arabayı sorun nedir sizce hangi ustaya goturduysem arabada birsey yok dedi aldılar kullandılar asfaltta felan hızlanması gayet iyi dediler. Ayriyeten araçta sandık motor var egr iptal partikül iptal yazılım var bakımları eksiksiz güçlü bir arac ancak bana bole can sıkıcı birsorun yarattı, başkalarının araçlarına bakıyorum kara saplaninca cikana kadar 4 tekerde pati çekiyor benim ki ölü gibi duruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DevranSydan -- 16 Ocak 2021; 18:5:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DevranSydan

    Arkadaslar merhaba 2008 model captivam var gecen gün kar yağdı arabanın park yerinde etrafi bi 20 30 cm kar oldu araci çıkarmaya çalıştım ancak lastikler kara dayandığı anda durdu ne bi pati çekme ne bi kari zorlayıp çıkma hiçbiri olmadı gaza sonuna kadar basmama rağmen arac ölece hareket etmeden kaldi aracın motoru bagirmadida sanki gaza basmiyormuş gibi tepki verdi bende ileri geri ileri geri hareket ettirerek çıkardım arabayı sorun nedir sizce hangi ustaya goturduysem arabada birsey yok dedi aldılar kullandılar asfaltta felan hızlanması gayet iyi dediler. Ayriyeten araçta sandık motor var egr iptal partikül iptal yazılım var bakımları eksiksiz güçlü bir arac ancak bana bole can sıkıcı birsorun yarattı, başkalarının araçlarına bakıyorum kara saplaninca cikana kadar 4 tekerde pati çekiyor benim ki ölü gibi duruyor.
    Esp yi kapatmanız lazım. Esp yi kapatmazsanız araç patinajı engellediği için olduğunuz yerde kalırsınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yazmayi unutmuşum o şekildede denedim sonuc aynı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yillar sonra foruma bakayim dedim konu nerelere gelmis.


    Not: Arac hala bizde bu arada sikintisiz kullaniyoruz  

  • İyi Akşamlar

    2011 yılından beri Captiva kullanıcısıyım ve aracımdan çok memnunum.

    Aracım şu anda 84.000 de ve ilk sahibiyim.

    gecen gün sabah aracımı çalıştırdım. Normal çalıştı. Gazdan Ayağımı çektiğimde araç rölantide çalışmaya devam ettiği halde sanki araç stop etmiş gibi, ilk kontak açtığımızda yanan tüm gösterge lambaları yandı. Motor devri 0 oldu. Yeniden gaza bastığımda motor devri normale döndü ve tüm gösterge ışıkları söndü. gazdan ayağımı çekince yine aynısı oldu. 4- 5 kez tekrar ettim. durum aynı.

    Sağa çekip durdum. Kontağı kapatıp 15 saniye bekleyip yeniden çalıştırdım, herşey normaldi.


    Dün yine aynı durum oldu. yine Sağa çekip durdum. Kontağı kapatıp 15 saniye bekleyip yeniden çalıştırdım, tekrar herşey normale döndü. Bu durum daha önce başına gelen var mı.

    Benim tahminim, Akü zayıfladı ondan yapıyor. Akü alalı 5 yıl oldu.Motor çalıştırırken bir kerede çalışıyor.


    yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: finger60

    İyi Akşamlar

    2011 yılından beri Captiva kullanıcısıyım ve aracımdan çok memnunum.

    Aracım şu anda 84.000 de ve ilk sahibiyim.

    gecen gün sabah aracımı çalıştırdım. Normal çalıştı. Gazdan Ayağımı çektiğimde araç rölantide çalışmaya devam ettiği halde sanki araç stop etmiş gibi, ilk kontak açtığımızda yanan tüm gösterge lambaları yandı. Motor devri 0 oldu. Yeniden gaza bastığımda motor devri normale döndü ve tüm gösterge ışıkları söndü. gazdan ayağımı çekince yine aynısı oldu. 4- 5 kez tekrar ettim. durum aynı.

    Sağa çekip durdum. Kontağı kapatıp 15 saniye bekleyip yeniden çalıştırdım, herşey normaldi.


    Dün yine aynı durum oldu. yine Sağa çekip durdum. Kontağı kapatıp 15 saniye bekleyip yeniden çalıştırdım, tekrar herşey normale döndü. Bu durum daha önce başına gelen var mı.

    Benim tahminim, Akü zayıfladı ondan yapıyor. Akü alalı 5 yıl oldu.Motor çalıştırırken bir kerede çalışıyor.


    yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.

    Hocam,emin olmamakla beraber araç çalıştıktan sonra yapıyorsa şarj dinamosu olabilir mi acaba?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hector81 kullanıcısına yanıt
    Motor çalışırken Şarj lambası yanmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: finger60

    İyi Akşamlar

    2011 yılından beri Captiva kullanıcısıyım ve aracımdan çok memnunum.

    Aracım şu anda 84.000 de ve ilk sahibiyim.

    gecen gün sabah aracımı çalıştırdım. Normal çalıştı. Gazdan Ayağımı çektiğimde araç rölantide çalışmaya devam ettiği halde sanki araç stop etmiş gibi, ilk kontak açtığımızda yanan tüm gösterge lambaları yandı. Motor devri 0 oldu. Yeniden gaza bastığımda motor devri normale döndü ve tüm gösterge ışıkları söndü. gazdan ayağımı çekince yine aynısı oldu. 4- 5 kez tekrar ettim. durum aynı.

    Sağa çekip durdum. Kontağı kapatıp 15 saniye bekleyip yeniden çalıştırdım, herşey normaldi.


    Dün yine aynı durum oldu. yine Sağa çekip durdum. Kontağı kapatıp 15 saniye bekleyip yeniden çalıştırdım, tekrar herşey normale döndü. Bu durum daha önce başına gelen var mı.

    Benim tahminim, Akü zayıfladı ondan yapıyor. Akü alalı 5 yıl oldu.Motor çalıştırırken bir kerede çalışıyor.


    yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.

    merhabalar, sanırım akünüz bitmiş olabilir. anlattıklarınız buna işaret ediyor önceki tecrübelerime göre ama siz yine de aküyü hem gaza basınca hem de rölantide ışıklar yanınca bir ölçün.





  • Arkadaşlar Navitech nx51cc de usb flash bellek kullanılabiliyor mu ?
    Ayrıca benden önceki sahipleri motora yazılım artırmış olabilir mi nasıl anlarım ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zafer1041 -- 28 Ocak 2021; 20:32:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar 2011 captivamla 10 uncu yıla yaklaşırken neredeyse tamamına yakını uzunyolda olmak üzere 110 bin km yi devirdik. ancak hala triger değişimi yaptırmadım. ama bu aralar yaptırmayı planlıyorum. piyasada çok sağlıklı bilgiler mevcut değil malesef. bu değişim süresi, değişimde birlikte nelerin değişeceği ve triger değişimi yaptıran arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilirmi. en son biyerlerde triger değişimi için 130 bin km diye birşeyler okumuştum hem bu yazı yüzünden hemde zaten çok sakin araba kullanan biri olduğum için bu güne kadar geldik değişimsiz. hemde forumu kış uykusundan uyandırmış olurum dedim :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi airporter -- 10 Şubat 2021; 1:26:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airporter

    merhaba arkadaşlar 2011 captivamla 10 uncu yıla yaklaşırken neredeyse tamamına yakını uzunyolda olmak üzere 110 bin km yi devirdik. ancak hala triger değişimi yaptırmadım. ama bu aralar yaptırmayı planlıyorum. piyasada çok sağlıklı bilgiler mevcut değil malesef. bu değişim süresi, değişimde birlikte nelerin değişeceği ve triger değişimi yaptıran arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilirmi. en son biyerlerde triger değişimi için 130 bin km diye birşeyler okumuştum hem bu yazı yüzünden hemde zaten çok sakin araba kullanan biri olduğum için bu güne kadar geldik değişimsiz. hemde forumu kış uykusundan uyandırmış olurum dedim :)

    Benim aklımda 5 yıl veya 90bin km olarak kalmış hocam. Olayın teknik detaylarına hakim değilim, güvendiğim bi ustaya bıraktım normal bakımıyla beraber halletti.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım
    2010 model 210 binde captivam var araçda aşırı bir titreme var motor kulagı,şanzıman alt kulağı değişti şaftcıya gitti en son elektrikciye bile yönlendirildim ama sorun düzelmedi dahada artı ankarada sağlam usya tavsiyeniz yada daha önce böyle bir sorunla karsılaşan varmıdır
  • Arkadaşlar 2012 Captiva sahibiyim,geçen günlerde arabanın kontağı açtığımda sarı motor ışığının yandığını gördüm,yarın uzun yola çıkmam gerekecek (1100km)bir sıkıntı olur mu?Acil değilse gittiğim yerde göstermek istiyorum
  • Arkadaşlar sağ ön hoparlör patladı düşük bütçeli tavsiye edeceğiniz ürün varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufkbskc

    Arkadaşlar merhaba, aracımda 1 haftadır su eksiltme vardı. Eğilip altına baktığımda v kayışının olduğu yerden su aktığını gördüm. Devirdaimden kaçırdığını tahmin ettim. Su ekleye ekleye idare edip sonunda bugün aracı servise getirdim. Arabanın triger kapaklaeını vs sökünve kesin emin olduk ki devirdaimden kaçırıyor. Aşağıya devirdaimin fotolarını paylaşıyorum. Devirdaim paslanmış ve delinmiş. Böylesiyle ilk kez karşılaştım. Triger ile devir daimi değiştirmeyi ihmal etmeyin. Satın aldığım adam trigeri değiştirmiş ama devirdaimi değiştirmemiş. Şimdi ben ikisini de değiştiriyorum.







    3 kuruş fazla verip antifiriz kullanmamaktan oluyor bunlar.


    Araçların soğutma sıvısını distile su + antifiriz ile değiştirmek lazım.


    Bir sürü işçilik + parça parası vermişsiniz.


    parça maliyetini paylaşabilir misiniz ?





  • 
Sayfa: önceki 505506507508509
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.