|
_____________________________
LG Optimus L9 Kullanıcısı |

1 Mobil
|
_____________________________
LG Optimus L9 Kullanıcısı |
Chevrolet Aveo 1.4 HB Otomatik Vurma Tekleme Sorunu
Chevrolet Aveo 1.4 HB otomatik araçlarda görülen vurma ve tekleme sorunları yaygın bir sorundur. Bu sorun, çeşitli faktörlerden kaynaklanabilir ve sürüş deneyimini olumsuz etkileyebilir.
Chevrolet Aveo Otomatik Şanzıman Sorununun Nedenleri
Hold Işığının Yanıp Sönmesi
Chevrolet Aveo otomatik şanzımanlı araçlarda görülen vurma veya tekleme sorununun bir başka belirtisi de hold ışığının yanıp sönmesidir. Hold ışığı, şanzımanda bir sorun olduğunu gösterir ve göründüğünde aracı yetkili bir servise götürmeniz önerilir.
Chevrolet Aveo Otomatik Şanzıman Nasıl Çalışır?
Chevrolet Aveo 1.4 HB otomatik araçlar, 4 ileri oranlı otomatik bir şanzıman kullanır. Bu şanzıman, bir tork konvertörü ve bir dizi dişli içerir. Tork konvertörü, motor gücünü şanzımana aktarırken dişliler, aracın hızını ve torkunu kontrol eder.
Sorunu Çözme
Chevrolet Aveo 1.4 HB otomatik aracınızda vurma veya tekleme sorunu yaşıyorsanız, sorunun kaynağını belirlemek ve uygun şekilde çözmek için yetkili bir servise başvurmanız önerilir. Servis, aşağıdaki adımları izleyerek sorunu çözebilir:
Sorunun kaynağı belirlendikten sonra, servis sorunu çözmek için gerekli onarımları veya değiştirmeleri yapacaktır. Vurma veya tekleme sorununun tekrarlanmasını önlemek için aracınızın düzenli bakımını yaptırmanız ve üreticinin önerdiği bakım programını takip etmeniz önemlidir.
|
|
_____________________________
2014 Renault CAPTUR ICON dCi
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
| _____________________________ |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
LG Optimus L9 Kullanıcısı |
|
|
_____________________________
2014 Renault CAPTUR ICON dCi
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
LG Optimus L9 Kullanıcısı |
|
|
_____________________________
|
|
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
|
|
Merhaba; 2009 moden 1.4 HB aveo otomatik vites aracım var ve araç parktan D ye atdığımda yada R ye aldığımda ileri doğru sarsıntı yapıyor.Aynızamanda yolda giderken vites geçilerinde yapmakta ve 5.vitese geçmemekte. Arac beyine bağlanamadığı için problemin nereden kaynaklandığı bulunamıyor.Daha önce bu tarz bir problem ile karşılaştınız mı?Yardımınız ve yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim. |
|
_____________________________
|
|
bende de 1.4 aveo( 2008 model) var. bir kaç gün önce, motor ışığı arızası aldım. hemen sonraki gün, arabayı ilk çalıştırdığımda devir dalgalanması ve d-r viteslerinde vuruntu oldu. halen durum aynı. araştırdım. şanzıman yağını değiştirin lpg ayarını yenileyin, hatta gaz kelebeğini temizletin gibi bilgilere ulaştım. can sıkıcı bir durum durduk yere masraf sorunun ne olduğunu bilmiyorum. arkadaşlar eğer benzer durumlar yaşayanlar varsa ve yardım ederlerse mutlu olurum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tuturuk -- 16 Mayıs 2021; 0:52:17 > |
|
_____________________________
IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.
|
|
Merhaba, benim de 2011 model otomatik vites aveo aracim var. Arabanin sorunu gaza bastığımda hemen vites degistirmiyor, vitesi atabilmesi için devirin çok yükselmesi gerekiyor ve bu süreçte araba çok bağırıyor sanki zorlaniyor gibi. Ayrica gaza bastığım halde hemen hizlanmiyor. 2 kere de fren sorunu yaşadım. Frene bastığımda cok sertti ve araba gitmeye devam etti. Park etmeye calisirken bu sorunu yaşadım ve az kalsın duvara carpiyordum. Ayağımı frenden kaldırıp tekrar denedim ve bu sefer fren bastı. Acaba böyle sorunlar yaşayan var mi? Bu yaşadıklarım şanzıman sorunu mu? Ne yapmam gerekir? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Şanzımanda s modu falan varsa ve açık kalırsa vites değiştirme devri yukarı çekilir. Fren tutmaması ise başka bir durumdan kaynaklanır, westinghouse dediğimiz motordan güç alan ve merkeze basınç beslemesi yapan parçada problem olabilir, sürekli oluyorsa kaçak kontrolü gerekir. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
2014 Renault CAPTUR ICON dCi
|
düz yolda gaz pedalına yavaş yavaş bas, abanma 2250-2500 devirlerde vites değiştirir, yokuşta ise yavaş başlarsan 4000 devire kadar çıkabilir, @mustyyyyy ; araçta s modu yoktur, fren ile ilgili tespitin doğru westinghouse/emme manifoldu/hava filtresi bağlantısı yapan hortumda kaçak olabilir |
|
_____________________________
2025 Opel Grandland MHEV GS Ultimate
2011 Chevrolet Aveo LS Classic Sedan 1.4 AT - Siyah / Continental AllSeason Contact 195-50 R15 Nikon D7200; Nikkor 18-300; Nikkor 50; Tokina 100 Macro; Tokina 10-17 FishEye; Nikon SB910 |
|
bu 5 den 4 düşerken tekmeleme olayına çözüm bulan oldu mu acaba? |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
D@GUS
|