Evet malesef isin bir de bu boyutu var yine se satılır Ben bu ilk serinin boyle galerici alsati tayfaya kakalandigini dusunuyorum gelecek olan diger parti araclar bence 197 beygir olacak ama lansman fiyati bitecek benim beklentim bu yonde |
Chery'den 1.6 TGDİ Motor Kargaşası !!! (4. sayfa)
-
-
Ben de yazildim ama sorun yok bekleriz acelem yok galericiler ilk partileri kapti zaten ellerinde patlasin :)
-
Motor EU normlarını karşılıyorsa zaten sıkıntı yok, sıkıntı şu ki, Cherytr sitesinde modelin ana sayfasında halen 145 kw (195hp) 290 nm tork motor kullanıldığı izlenimini veren bilgiler yazıyor.
-
Ben Ankara bayisini telefonla aradım, sıraya yazalım mı dediler, kabul etmemiştim.
Açıkçası çift kavrama bir şanzıman alacaksam neden Egea hybrid yerine başka model bakıyorum ki diyede hep bir kendimi sorgulama halindeyim. Yeni aracım ya tam otm. ya CVT olsun olmayacaksa ille çift kavrama olacaksa Egea Cross Wagondan devam et diye telkin ediyorum kendimi.
-
Egea hibrit üretilmiyormuş hocam, daha geçen gün gittim görüştüm, fabrika şu anda sabah akşam 1.4 üretiyor. yoksa bende bari bilindik marka olsun hibrit egea olsun dedim ama yok maalesef.
-
Deme hocam ya, büyük hüsran olur o zaman. Hafta sonu bakıma gideceğim (gelecek hafta sonu), o zaman adımı yazdırır, beklerim diye umut ediyordum, kötü oldu bu dediğiniz. Çok araç bakıyorum, artısı, eksisi derken ÖTV istisna limitinde hiç bir araç Egea Cross Wagon kadar cazip gelmiyor, ya iç hacmi küçük ya bagaj beni tatmin etmiyor derken dönüp dolaşıp Egea hybrid wagonda karar kılıyorum ama bu iş yatacak herhalde.
-
Parayı bulan suriyeliler vergisiz bmw Mercedes alıp geziyor kafayı yiycem. Ülkemde 2. sınıf vatandaş oldum, yabancılar benden daha kolay ulaşıyor herşeye -
@MÜŞAVİR üstadım;
Naif mesajınız için ben çok teşekkür ederim.
Haftalardır takibimde olan bir araçtı Tiggo 8 Pro.Bulabildiğim tüm videolarını izledim.Yetkili satıcılar açıklanınca birkaçı ile görüşüp ismimi yazdırdım.Yani ciddi bir alıcı iken sevgili @yunsu 'nun bu konuya dikkatimi çekmesi ile farkettim bende.
Kendisine müteşekkirim.
-
Harbi kötü kazık olmuş bu olay, bende Omoda5 düşünüyordum ama fiyat biraz muallakta bırakmıştı bu motor işi de tuzu biberi oldu.
Şehir içinde 10lt ile gezersek ocağımıza incir ağacı diker bu araba
-
Fabrika verisi 10 lt, sıkışık trafikte 16-18 km ort. hızda ne yakar düşünmek istemiyorum.
-
Siz yinede şansınızı deneyin araba işinde adama göre muamele çok oluyor. Bana yok denen size var denebilir. Belki bir umut bulursunuz. Beni de haberdar ederseniz sevinirim .
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardcrss -- 24 Mart 2023; 12:18:25 > -
Bu defa aynı fikirdeyiz; adamlar dünyanın üretim üssü olmuş durumda; elektronik alanında da otomotiv alanında son 20 yılda çok çok öne çıktılar; gerej Huawei gerek Xiaomi olsun uygun fiyatlara; gayet kaliteli ürünler sunuyorlar; iyi ki varlar.
Bence 1-2 yıla otomotiv anlamında da çok rahat KORE seviyesine gelecekler ki belki de son 20 -25 yıldır otomotive çok ciddi yatırımları var; ve 10 larca çin markası var bilmediğimiz ; senede milyonlarca da araç üretiyorlar.
-
benim için çinli olması felan önemli değildi.
tiggo 7 pro düşünüyordum. yabancı videoları seyretmiştim. hoşuma gitmişti.
ama bu son olan,
heryerde bütün reklamlarda farklı motor özellikleri
teknik bülteninde farklı motor özellikleri olması
şimdi ciddi bir güven sorunu oluştu markaya karşı.
çünkü markanın düzenlediği lansman toplanısında 197 beygir 290 T diye üstüne basa basa söylendi.
hatta firma pist te bazı youtuberlara test yaptırdı. yanlış hatırlamıyorsam omada 5 de arka bagaj kapağında 290T yazıyordu.
şimdi sen 197 beygirle bütün tanıtımı yap. sonra eski fazla yakan motor versiyonunu getir.
üst katı gösterip bodrum katı satan mütahitler gibi.
Firmaya karşı ciddi bir güven sorunu oluştu bende.
-
Tüketim olarak büyük farklar olacağını sanmıyorum. Muhtelemelen fabrika verilerini düşük tutmak için geliştirmeler yapılmıştır. Wltp ile yüksek hızlı ölçüm geldi mesela. Yanılmıyorsam 140 ile ölçüm yapılıyor. Markalar şanzıman oranlarını o hıza göre ayarlıyor. Bazı markalar o hızdaki tüketimi düşürmek için hareketli aerodinamik parçalar koyuyor vs. Motorun maksimum verim aralığını o hıza/devre göre ayarlıyor vs vs. Ya da düşük hızda tüketim için ayarlamalar yapılıyor. Pratikte dişe dokunur farklar olmayacaktır.
Şu an tam bir çorba. Omoda 5 tüketim verileri korkunçken tiggo 8 pro verileri düşük gösterilmiş.
Tiggo 8 pro 8.1 tüketim
Tiggo 7 pro 8.6 tüketim
Omoda 5 9.1 tüketim.
-
hocam senin araç 25 kuruşçular vardı ondan mı?1.6 motor ne yakmalı?1.0 motor ne yakıyor -
Lansman fiyatı, uyguna satıyoruz diye dandik motoru getirip kampanya bitti, fiyat yükseldi deyip 197 lik motoru satacaklar gibime geliyor. Het halükarda sahtekarlık. -
Chery nin Denizli bayisine instagram üzerinden tigo 8 pro yu sordum. Araçlar 197 beygir mi 183 beygir mi dedim. "Merhaba araçlarımız 197 beygir gücünde" dediler. Ben de teknik özellikler broşürünü attım bu şekilde yazıyor ama dedim. "Web sayfası güncellenmiş emisyondan dolayı 183 hp doğrudur" diye bir yanıt aldım.
197 beygirlik motor yazılım ile gücü düşürülmüş olabilir mi acaba ? çünkü hiç bi yerde 183 lük bu motordaki araç yok
-
yazılımla kısmış olabilirler emisyon amaçlı, bence sizi davet ettiğim platformda açın konuyu,bilen çıkabilir
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 24 Mart 2023; 16:45:36 > -
Adamlar zaten üretim üssü idi. Artık konum değiştiriyorlar. Elin adamlarına uüretecegimize kendi markalarımızı yaratalım dediler. Elektronik, otomotiv silah sanayii vs her alanda büyük atılımlar yaptılar. Eskiden ucuz iş gücü diye geçerdi Çin. Tr artık daha ucuz mesela Çin'den iş gücü konusunda
-
hangi platform hocam, özelden atabilir misiniz?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X