< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mAh0 -- 17 Ocak 2007; 19:44:19 > |
|
_____________________________
|

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mAh0 -- 17 Ocak 2007; 19:44:19 > |
|
_____________________________
|
CFG (Komut Dosyası Oluşturma Dilini) Nedir?
CFG, bir tür komut dosyası oluşturma dilidir. Komut dosyalarıyla belirli görevleri otomatikleştirerek belirli eylemleri gerçekleştirmek üzere bilgisayarlara talimat veren metin dosyalarıdır.
CFG'nin Kullanım Alanları:
CFG, çeşitli uygulamalarda kullanılır, bunların arasında şunlar yer alır:
CFG ve Hile İlişkisi:
CFG'nin kendisi bir hile değildir. Ancak CFG komut dosyaları, video oyunlarında veya diğer yazılımlarda hile yapmak için kullanılabilir. Örneğin, bir CFG komut dosyası, oyun içi ayarları değiştirerek bir karaktere avantaj sağlamak veya belirli görevleri otomatikleştirmek için kullanılabilir.
Ancak, CFG komut dosyalarının kullanımı genellikle hüküm ve koşullara aykırıdır. Çevrimiçi oyunlar veya diğer yazılımlar hile kullanımına izin vermiyorsa, CFG komut dosyalarını kullanmak hesabının askıya alınmasına veya yasaklanmasına neden olabilir.
Sonuç:
CFG, çeşitli uygulamalarda kullanılan meşru bir komut dosyası oluşturma dilidir. Ancak, CFG komut dosyaları, hile yapmak için de kullanılabilir ve bu tür kullanımlar genellikle hüküm ve koşullara aykırıdır.
|
|
_____________________________
|
|
| _____________________________ |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kalahamari -- 22 Ocak 2007; 0:03:44 > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
"Referanslarımı" görmek için aşağıdaki linke tıkla:
http://forum.donanimhaber.com/memberReferences.asp?memID=72865 |
|
|
_____________________________
|
|
| _____________________________ |
|
_____________________________
![]() Biz Türkler, bütün tarihimiz boyunca hürriyet ve istiklâle timsal olmuş bir milletiz.
[M.Kemal Atatürk] |
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yeraltından Notlar -- 8 Mayıs 2007; 19:48:45 > |
_____________________________
![]() Ruhumun Anısına ; Çünkü Biz Aslında Kaybettiklerimiziz... |
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
![]() Ruhumun Anısına ; Çünkü Biz Aslında Kaybettiklerimiziz... |
|
|
_____________________________
;P
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kelberTh -- 18 Mayıs 2007; 22:59:53 > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
| _____________________________ |