Şimdi Ara

CbX 250 twister VS CbF 250

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
24.775
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar yakız zamanda allah izin verirse bi twister alcam ama b cbf 250 kafamı karıştırdı twiter kullandım fakat cbf 250 kullanmadım bu motorlar hakkında bilgisi olan arkadaşlar varsa bi el atsın öneli benim için
    kıyaslar
    -performans
    -dizayn
    -yakıt
    -parça kalitesi
    vs vs her konuda hangisi ağır basar sizce şimdiden tşkkürler



  • twisterla aynı
    fakat twister daha guclu cok az ve emisyonla yuksek
    yani soyle diyelim twisterı avr. normlarına uygun getirdiler yeni hali cbf oldu
    2-3bg fark var sanırım yeni cbf ler brezilya malı birde parcalarıda pahalı servise sorabilirsin.
    twister birazdaha iyi eski-yeni olayını saymazsak...
  • güzel bir konu olmuş,
    cevapları ben de merakla bekliyorum.
  • Valla CBF250'den memnun arkadaş var ancak Twister'ı hiç bilmiyorum, yorum yapmak isterdim ancak yapamıyorum
  • Twister la arasında ki sadece 4hp farktır. Elbette ufak dediginiz fark bu tür motorsikletlerde kücümsenemez. cbf 20hp twister 24 hp dir ben her zaman aralarında fiyat farkı cok degilse twister tercih edilmelidir diyorum. Bu arada yakıtı da 100km/4.5l diye biliyorum.
  • hala bi karar veremedim bu makinaları kullanan arkadaşlar yok mu yaa
    1.resim twister
    2.cbf


     CbX 250 twister VS CbF 250


     CbX 250 twister VS CbF 250
  • Selam,
    sanırım cbx twister ın sıfır km si artık yok, yani, almak istersek ikinci el alacağız.
    İkinci el twister alırken, öncelikle nelere dikkat edeceğiz.?
    Hondayı seçmememizin en büyük nedeni, sağlamlık, bol ve ucuz yedek parça, buna tamam ama öyle bir arıza vardır ki motosiklette, aldığın paranın yarısını verirsin bazen.
    Bu tip büyük problemler neler olabilir? Nasıl anlarız yoksa servise mi göstermek gerekir?
    Bir başka sorum: twister ile, aşırı olmamak kaydı ile bozuk yollara da girebilir miyiz?
    Saygılar
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: devrim1972

    Selam,
    sanırım cbx twister ın sıfır km si artık yok, yani, almak istersek ikinci el alacağız.
    İkinci el twister alırken, öncelikle nelere dikkat edeceğiz.?
    Hondayı seçmememizin en büyük nedeni, sağlamlık, bol ve ucuz yedek parça, buna tamam ama öyle bir arıza vardır ki motosiklette, aldığın paranın yarısını verirsin bazen.
    Bu tip büyük problemler neler olabilir? Nasıl anlarız yoksa servise mi göstermek gerekir?
    Bir başka sorum: twister ile, aşırı olmamak kaydı ile bozuk yollara da girebilir miyiz?
    Saygılar



    quote:

    ucuz yedek parça


    Sen onu geciceksin be arkadaşım.
  • hocam ben performasntan pek anlamam ama twister daha şekil duruyor
    derseniz hemen hemen aynı görünüştülergüzelliği ince yrıntıalrda bence
  • Bana neden kızıyorsun birader:)
    Sanki hondanın sahibi ben mişim gibi:)
    Ucuz değilse, -ucuz değil- dersin olur biter.
    Ki hakkaten ben de ucuz diye duydum (250 cc ye kadar olan aletlerin bakım ve parça maliyetlerini kastediyorum)

    quote:

    Orjinalden alıntı: Ns


    quote:

    Orjinalden alıntı: devrim1972

    Selam,
    sanırım cbx twister ın sıfır km si artık yok, yani, almak istersek ikinci el alacağız.
    İkinci el twister alırken, öncelikle nelere dikkat edeceğiz.?
    Hondayı seçmememizin en büyük nedeni, sağlamlık, bol ve ucuz yedek parça, buna tamam ama öyle bir arıza vardır ki motosiklette, aldığın paranın yarısını verirsin bazen.
    Bu tip büyük problemler neler olabilir? Nasıl anlarız yoksa servise mi göstermek gerekir?
    Bir başka sorum: twister ile, aşırı olmamak kaydı ile bozuk yollara da girebilir miyiz?
    Saygılar



    quote:

    ucuz yedek parça


    Sen onu geciceksin be arkadaşım.




  • honda'nın parçaların ucuzluğunu bilemem ama kolay temin edebilirsiniz motordelisinde bir arkadaş vardı aylardır aprillasına elek. beyin arıyordu parça turkiye'de yokmuş !!
  • Hondanın 150cc üstü hemen her modelinin bakımı ve yedek parçası pahalıdır.

    Sorunuza gelince. Ben olsam temiz bir Twister alırdım. Çünkü 3,8'lik bir HP farkı var ve bu hacimdeki bir motor için ciddi bir rakam.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ß.m.Ø

    Hondanın 150cc üstü hemen her modelinin bakımı ve yedek parçası pahalıdır.

    Sorunuza gelince. Ben olsam temiz bir Twister alırdım. Çünkü 3,8'lik bir HP farkı var ve bu hacimdeki bir motor için ciddi bir rakam.



    aynen katılıyorum
    bende twister alırdım kesinlikle
    parcalar pahalı evet, mesela ayna yı orj. almayip titan-cgl aynası alıp ucuz oldugu icin onları takanlar var.
    4bg fark 20bgin 5te biri yapar yani %20daha guclu
    bu gercekten buyuk bir fark!!

    oteyandan
    cbf ler cok daha yeni modeller 2.elde daha temiz bulma ihtimalin cok yuksek




  • cbf ler çin malı sanırım ben sağlam bişe arıyorum brezilya olanları sağlam diye duydum ayrıca twister brezilya yapımıymış ama temizini bulmak zor
  • Şimdi bu iki motor da bozuk yolda gider hiç merak etmeyin, ormanda CBR125R ile bizi takip eden arkadaş var yani o motor bile cross yaptığımız yerlerde gidiyor, o konuda derdin olmasın devrim.

    Ben olsam ne alırdımlardan çok, yol gösterici olmak lazım, yani iki motorun artısı eksisi nedir. Mesela şehirde süreceğim bir motorun estetiği benim için çok çok önemli çünkü severek binmeliyim, 4hp fazla olmasındansa içinizin ısınması çok daha önemlidir bunu unutmayın. İkinci el öyle bir şeydir ki sağı solu belli olmaz, çünkü motor alırken heyecanlanırsınız ve kafanız karışır, bilmediğiniz şeyler vardır olabilir doğaldır, etkilere çok açık olursunuz çünkü karar vermek istersiniz fakat karar vermek çok zordur

    Yapılması gereken nedir, bir kere ustayı falan geçtim ilk etapta aleti kendiniz test etmeniz gerekiyor, tabi bunun için önceden de birkaç motor sürmüş olmak lazım ki zaten en büyük sorun bu. Yani sürdüğünüz motorun normal olup olmadığını anlayamamak. Kontrol edilecek şeyler şunlardır: gaz kolu hassasiyeti hoşunuza gidiyor mu, boşlukları çok mu, içinize siniyor mu; sonra ön fren iyi tutuyor mu bu çok önemli, arka fren nasıl abanınca kaydıracak kadar iyi tutuyor mu, debriyaj nasıl rahat mı. Vites problemlerini anlamak için bi 1-2km sürmek gerekir, eğer gerçekten alıcıysanız ve sürmeyi biliyorsanız izin verebileceğini düşünüyorum sahibinin, vermezse de arka lastiği kaldırmak mümkünse o şekilde test edilebilir rahatlıkla.

    Ana olarak kontrol parçaları(gaz, fren, debriyaj, oturuş yapısı vs.) test edildikten sonra bakımlarda değişmesi gereken parçalara bakılabilir, lastikler ne durumda, arka dişli bitik mi diye mesela.

    Yani detaylıca göz atıp 1-2km de test sürüşü ile motorun iyi mi kötü mü olduğu anlaşılabilir. Ha motorda problem varsa yağ yakıyorsa falan bilemem, ama onu da egzoz dumanından anlarsınız yüksek devir yaptırdığınız zaman. (Benimki beyaz dumana boğuyor çünkü zaten benzinin içinde yağ var direk )

    Arkadaşlar herşeyi orjinal falan denmesine güvenmeyin, benim motorun ön diski çakma mesela, ama adam bana orjinal falan dedi tabi ben aldıktan sonra öğrendim bunu, ha bu motorun ederi nedir belki 2300ytl, ben aldım 2700ytl çok büyük bir kayıp değil ama insanlık adına bir ayıptır

    Her neyse yararlı bir yazı olduğunu umuyorum..




  • Sahınoz,
    çok faydalı bir yazı yazmışsın sağol.
    Her cümlesi ayrı bir tecrübe kokuyor, defalarca okuyup iyice anlamak lazım.
    Fakat, yedek parça temini ve ucuzluğu konusunda, honda mı yoksa yamaha mı (250 liklerde) ne dersin?
    quote:

    Orjinalden alıntı: sahinoz31

    Şimdi bu iki motor da bozuk yolda gider hiç merak etmeyin, ormanda CBR125R ile bizi takip eden arkadaş var yani o motor bile cross yaptığımız yerlerde gidiyor, o konuda derdin olmasın devrim.

    Ben olsam ne alırdımlardan çok, yol gösterici olmak lazım, yani iki motorun artısı eksisi nedir. Mesela şehirde süreceğim bir motorun estetiği benim için çok çok önemli çünkü severek binmeliyim, 4hp fazla olmasındansa içinizin ısınması çok daha önemlidir bunu unutmayın. İkinci el öyle bir şeydir ki sağı solu belli olmaz, çünkü motor alırken heyecanlanırsınız ve kafanız karışır, bilmediğiniz şeyler vardır olabilir doğaldır, etkilere çok açık olursunuz çünkü karar vermek istersiniz fakat karar vermek çok zordur

    Yapılması gereken nedir, bir kere ustayı falan geçtim ilk etapta aleti kendiniz test etmeniz gerekiyor, tabi bunun için önceden de birkaç motor sürmüş olmak lazım ki zaten en büyük sorun bu. Yani sürdüğünüz motorun normal olup olmadığını anlayamamak. Kontrol edilecek şeyler şunlardır: gaz kolu hassasiyeti hoşunuza gidiyor mu, boşlukları çok mu, içinize siniyor mu; sonra ön fren iyi tutuyor mu bu çok önemli, arka fren nasıl abanınca kaydıracak kadar iyi tutuyor mu, debriyaj nasıl rahat mı. Vites problemlerini anlamak için bi 1-2km sürmek gerekir, eğer gerçekten alıcıysanız ve sürmeyi biliyorsanız izin verebileceğini düşünüyorum sahibinin, vermezse de arka lastiği kaldırmak mümkünse o şekilde test edilebilir rahatlıkla.

    Ana olarak kontrol parçaları(gaz, fren, debriyaj, oturuş yapısı vs.) test edildikten sonra bakımlarda değişmesi gereken parçalara bakılabilir, lastikler ne durumda, arka dişli bitik mi diye mesela.

    Yani detaylıca göz atıp 1-2km de test sürüşü ile motorun iyi mi kötü mü olduğu anlaşılabilir. Ha motorda problem varsa yağ yakıyorsa falan bilemem, ama onu da egzoz dumanından anlarsınız yüksek devir yaptırdığınız zaman. (Benimki beyaz dumana boğuyor çünkü zaten benzinin içinde yağ var direk )

    Arkadaşlar herşeyi orjinal falan denmesine güvenmeyin, benim motorun ön diski çakma mesela, ama adam bana orjinal falan dedi tabi ben aldıktan sonra öğrendim bunu, ha bu motorun ederi nedir belki 2300ytl, ben aldım 2700ytl çok büyük bir kayıp değil ama insanlık adına bir ayıptır

    Her neyse yararlı bir yazı olduğunu umuyorum..




  • Valla devrim, hiç kendi motorum olmadığı için parça konusunu bilemiyorum.

    yukardaki mesajda sanırım hissettiğin gibi biraz kazık yeyince, biraz ikinci el işiyle uğraşınca insan çok üzülmekle beraber çok şey de öğreniyor. Ben insanlara her seferinde güveniyorum, eğer kazık yersem tabi ki çok üzülüyorum ama güvenimi boşa çıkarmayacak bir tane adam bile çıksa diğerinden yediğim kazığa değer. Bence paraydı şuydu buydu çok da önemli değil, benim fazladan verdiğim 300ytl ile ne adam zengin olur ne ben batarım, ama önemli olan ederinin ne olduğudur, önemli olan dürüst ticarettir, gerçek arkadaşlıktır, arkadaşlık gerektiği zaman ederi 500ytl olan malı 400ytl'ye indirebilmektir, karşıdaki çıkarcının biri ise sağlık olsun dersin ama cidden dostun ise de bu adam sağlam adam helal olsun dersin, zamanı geldiğinde de o sana bi kıyak yapar, hiç yapamayacak olsa bile onu hissedersin düşüncesi bile yeter..

    Biraz fazla felsefe yaptım ama cidden bu konuda insanlığın çok eksiği olduğunu düşünüyorum. Para para para diyenlere buradan selamlarımı yolluyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sahinoz31 -- 4 Şubat 2008; 22:01:01 >




  • honda yamaha japon markasıdır pahalıdır suzukide pahalıdır italyan motorlarıda çok pahalıdır parça fiyatları.
    bu markaların
    parcası enbol ve ucuz olan modelleri scooter parcaları ve ticari modellerinin parcalaridir yani commuter denen motorlar
    ybr125 cbr125 cgl titan bunlar ucuzdur bunların ust modelleri parcalar pahalıdır zaten isi olan merak eden arkadaslar fabrikaya tel actiginda ogrenecektir.

    belirli bir fiyatın ustunde motor alıyorsanız mutlaka kasko yapın
    yedek parcası olmayan az gelen motorları almayın yukarıda arkadaşta yazmış aprilla bu konuda meşurdur. 6-7ayda parça geldigi olur.
  • twister 24 hp
    cbf 22 hp
    cbf 250 twisterin avrp. standartlarına uygun getirilmiş hali. brezilya malı ikiside. dohc 4 valve 250 cc bir motora sahip. çok atak kıvrak ve aşırı dengeli bir motordur. 1. resim de adam twisteri modifiye etmiş normalde twister ve cbf de görüntü farkı yoktur. ikisinin yakıtıda hemen hemen aynı sakin ekonomik kullanımda km de 100 bine kadar düşer basma durumlarında 170-200 bine kadarda çıkar.. çok keyifli bir motor max. hız olarak 2 kişi 159 gördüm. parçaları acayip pahalı.
    zincir takımı 420+kdv
    ön gösterge internet 2. el fiyatı 700 küsürat..
    ama yan sanayileride bi okadar kaliteli. kolay sorun çıkarmaz doğru kullanımda benim tavsiyem kesinlikle twister bu arada benimde twisterim var kesinlikle tavsiye ederim..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esentepeli_90


     CbX 250 twister VS CbF 250





    Gördüğüm en iyi twisterlardan. Bugspoiler ın bu kadar yakışabileceğini tahmin etmezdim. Türkiye`den mi bu foto? Benim tercihim de twister olurdu. (Müstakbel motorcu olarak :) )
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.