Şimdi Ara

CARREFOURSA.COM REZALETİ (SORUN ÇÖZÜLDÜ, TEŞEKKÜRLER DH) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
3.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
79 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • pervane848 P kullanıcısına yanıt
    Konuyu öne çıkardım hocam herkes okusun. Rezillik yaptıkları. Utanmasalar teslim bile etmeyecekler ürünleri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zx6r kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam desteğin için.

    Anlamiyorum abi böyle saçmalıkları nasıl yaparlar. Ekmek kazandığın müşteriyi böyle rencide edince daha çok mu para kazanılıyor. Sonra vay efendim şirketimiz zarar etti devlet bizi kurtarsın.

    Diyecek cok söz var ama...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pervane848 -- 21 Mayıs 2020; 4:9:36 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben pahalı ürünleri açarken video çekiyorum. Önce dışını ve etiketleri yakından sonra açarkende çekip ürünleri tek tek çekiyorum. En azından delil olur.

    Bu güne kadar hiç bir kargocuda paketi beklemedi. Kargo yanında hızlıca koliye bantlara bakarım sağlam mı diye.

    Hb gibi firmalarda kargo koli bölümü kamera kaydı bulunuyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • pervane848 P kullanıcısına yanıt
    Tabiki var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hocam şu an saç kesme makinan kargoda mı değil mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Böyle büyük ve kurumsal bir firmaya yakışmıyor. Bir ürün alacaksanız aklınızda bulunsun. Hepsiburada bu konuda iyi diye düşünüyorum. Yani biz herhangi bir problem yaşamadık şimdiye kadar. Carrefoursa şikayetleri şikayetvarda da var çok fazla. Demekki bu konuda ciddi sıkıntı çekiyorlar ama kendilerini de düzeltmiyorlar. İlginç. Ve konuyu ekşi sözlüğe yazmalısınız. Konuyu takip ediyorum, öne çıkardım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olay firmada değil, olay bizde... Apple geldi, Amazon geldi onlarda durum farklı mı?

  • söz konusu karefur ,her mahallade en az bir sokakta varlar ,çekirge gibi istilacı bu firmanın evveliyatı da skandallarla dolu .her köşede bu adamları görmekten bıktım.
  • muhalif13 kullanıcısına yanıt
    Hocam ben de teslim alırken baktım koli sağlam mı diye ama sorun koliyi açınca çıktı, ürünlerden biri kolinin içinden çıkmadı. Dediğiniz gibi kargocular beklemez.
  • Ne kargosu hocam son görüşmemizde ayak üstü beni işletecekti müşteri hizmetleri. Güya başvurum neticelenmiş ve ürünü tekrardan kargoya vermişlermiş. Bana bilgi filan verilmedi buna dair o yüzden şüphlendim hemen. Kargo takip numarası istedim ve hemen UPS'ten kargo numarasını sorgulattım. Daha önce teslimatı yapılmış başka bir kişiye ait kargo çıktı. Tabi hemen suçu UPS'e attı yanlış kargo numarası aktardılar diye. Hemen sorunu çözüp size dönüş sağlayacağız 2 saat için dediler. Döndüler mi tabi ki hayır.
  • cem_23 C kullanıcısına yanıt
    Sormayın ilk defa online olarak carrefoursadan alışveriş yaptım bu da sonuncusu olacak. Yıllardır alışveriş yaparım internetten ben de sizin gibi güvenilir olsun diye kurumsal firmaları tercih ederim. Bu konuda Amazon'u oldukça başarı buldum şu ana kadar (Tabi satıcı kendisi olduğu ürünlerde)
  • Jlozde kullanıcısına yanıt
    Valla ben yıllardır online alış veriş yapıyorum internette ilk defa böyle bir şey geliyor başıma. İşini iyi yapan yerli firma çok az ama. Amazon'u oldukça başarılı buluyorum ben (tabi satıcısı kendi olduğu ürünlerde)
  • Migrostan şaşmayın hocam.
  • Kassady kullanıcısına yanıt
    Evet Migros marketleri biraz pahalı bir kaç kez online alışveriş yapmıştım(trendyol ve kendi sitelerinden). Bir sorun yaşamadım oldukça başarılı işlem yaptılar. Carrefourda tıraş makineleri ve döküm tava indirimdeydi ondan alışveriş yaptım. Daha da alışveriş asla yapmam.
  • Geçmiş olsun, dün gelen market siparişimde 3 al 2 öde kampanyalı ürünümün 3.sü stokta olmadığı gerekçesiyle getirilmemiş. Varın siz düşünün kaç kuruşun hesabını yaptıklarını.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keisaku kullanıcısına yanıt
    Sağolun. Sizde yine ürün gelmiş ben de o da yok.
  • Yok koç bünyesinde yok sabancı bünyesinde yok büyük firmalar bunlar diye şaşırmanızı anlamıyorum. Senden ondan bundan üçer beşer vurup köşeyi dönüyorlar.
  • Allah Carrefoursa’dan razı olsun, beni her siparişim için ararlar “siparişinizdeki ürünler yok, ürünler eksik, iptal etmek ister misiniz?” diye. Bir kere olsun siparişi eksiksiz göndermişlikleri yoktur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala ses seda yok. Güya dün 2 saat içerisinde geri döneceklerdi. Ben iftarda kendime en iyisi en soğundan bir bardak su ayarlayayım.

  • vedatkerem V kullanıcısına yanıt
    Az önce itiraz formu doldurdum. Hiç umudum yok şahsen. Sonuçta ürünü iade etmedim. Her şey onlardan yana. İşin saçmalığı da akbank üzerinde itirazda bulunuyorum. İkisi de sabancının. Körler sağırlar birbirini ağırlar misali.

    Teşekkür ederim tekrardan yardımcı olmaya çalıştığınız için.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.