Şimdi Ara

CARREFOURSA.COM REZALETİ (SORUN ÇÖZÜLDÜ, TEŞEKKÜRLER DH) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
3.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
79 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • pervane848 P kullanıcısına yanıt
    Estağfurullah forum arkadaşlarıma her zaman elimden geleni yapmaya çalışırım. İnşallah lehinize sonuçlanır

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 21.05.2020 aklıma gelen son çözümü yaptım. sabanci.com resmi sitesi üzerinden info@sabanci.com adresine mail atıp mağduriyetimin giderilmesini istedim.

    22.05.2020 Az önce müşteri hizmetleri aradı yetişemedim telefon kapandı. (11.56) Geri aradım müşteri hizmetlerini, bir mail atmışsınız ona geri dönüş yapıldı dedi. ( Hangi attığım mail acaba?) Ürününüz tekrar kargoya verildi ben göremiyorum takip numarasını dedi. Zaten tekrar sizi ararlar dedi. Bakalım ne çıkacak.

    23.05.2020 Cep telefonuna gelen maillere baktım. Yazılan mailde bir takip numarası daha var. Bu sefer ismim doğru gözüküyor.

    Sanırım ürün gelecek bu sefer ama o kadar güvenim kırıldı ki, gelmeden emin olamıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pervane848 -- 23 Mayıs 2020; 16:5:54 >




  • 28.05.2020 Az önce eksik gelen ürün geldi sonunda. Tam 21 gün uğraştım ve sonunda başardım. Bana destek olan tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Kimsenin başına böyle birşey gelmez inşallah.
  • pervane848 P kullanıcısına yanıt
    Sevindim güzel olmuş.
  • Helal olsun bu kadar ugrastirmislar seni bari bir eşantiyon gönderselermis

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.