Şimdi Ara

CANLI SONUÇLAR !!! NASIL OLUYORDA OLUYOR...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
10.060
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar futbolu çok sevmeme ve iyi bi araştırmacı olmama rağmen bu sorunun cevabını halen bulabilmiş değilim.Örneğin türkiye de bir maç oynanıyo ve gol atıldıktan en geç 20-30 saniye sonra gol sinyali yanıyo sitelerde.Ardından aynı saatte japonya da oynanan maçta da gol oluyo ve onda da 30 saniye geçmeden gol sinyali yanıyo.Derken meksika,avusturya,almanya,italya,hatta alt ligler...Bunların herbirinden an ben an nasıl haberdar olabiliyorlar ? Varmıdır mantıklı bi açıklaması.



  • tahmin bile yapacak biri yokmu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: appachii

    tahmin bile yapacak biri yokmu
    Bunlar uzaylı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: appachii

    tahmin bile yapacak biri yokmu
    bence adam yolluyolar moderatör maça adam giriyodur orda internete ordan skoru yazıyodur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: appachii

    tahmin bile yapacak biri yokmu
    Apachi dostum takma bunları..

    sen aç dijiyi maçların keyfine bak..

    Özledim la şifre göndermeyi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vicious Bee

    Bunlar uzaylı

    Alıntıları Göster
    O değilde saçma gelecek belki, spikerler maç sırasında oyuncuları nasıl karıştırmıyorlar. Mevkiye göre diyeceksiniz ama bazen defanstaki adam bile forvete gidebiliyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eses159951

    bence adam yolluyolar moderatör maça adam giriyodur orda internete ordan skoru yazıyodur.

    Alıntıları Göster
    Her ülkenin ulusal ve yerel medyası var.Birde uluslararası medya kurumları var ki bunların tüm ülkelerde temsilcileri var.Her temsilci sorumlu bulunduğu maça ait anlık bilgileri sisteme girerse bu iş kolaylıkla çözülür.Muhtemelen bu tarz bir sistem vardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PyRRhiC

    Her ülkenin ulusal ve yerel medyası var.Birde uluslararası medya kurumları var ki bunların tüm ülkelerde temsilcileri var.Her temsilci sorumlu bulunduğu maça ait anlık bilgileri sisteme girerse bu iş kolaylıkla çözülür.Muhtemelen bu tarz bir sistem vardır.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Powermove

    O değilde saçma gelecek belki, spikerler maç sırasında oyuncuları nasıl karıştırmıyorlar. Mevkiye göre diyeceksiniz ama bazen defanstaki adam bile forvete gidebiliyor...

    Sırt numaraları sayesinde.Maç öncesi spikerlerin elinde oyuncu isimleri ve dizilişleri olur.Böylelikle karıştırma ihtimali en aza iner.




  • aracı siteler vardır mutlaka

    livescore.com vb



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nihat1551 -- 1 Eylül 2008; 23:51:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nihat1551

    aracı siteler vardır mutlaka

    livescore.com vb
    Matrix
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    Matrix

    Alıntıları Göster
    www.tumspor.com a gir canlı sonuçları tıkla bak nasıl oluyormuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -quasar

    www.tumspor.com a gir canlı sonuçları tıkla bak nasıl oluyormuş

    Alıntıları Göster
    bu olay benımde aklımı kurcaladı.2. lıg maçları bıle anında işlenıyor ılgınc
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -quasar

    www.tumspor.com a gir canlı sonuçları tıkla bak nasıl oluyormuş

    Alıntıları Göster
    canlı sonuçları veren siteler adına çalışan elemanlar var maça gidip sonuçları merkeze bildiriyorlar...bir ara maçkolik bu iş için eleman alıyordu siteye girer girmez form vardı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Powermove

    O değilde saçma gelecek belki, spikerler maç sırasında oyuncuları nasıl karıştırmıyorlar. Mevkiye göre diyeceksiniz ama bazen defanstaki adam bile forvete gidebiliyor...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Powermove

    O değilde saçma gelecek belki, spikerler maç sırasında oyuncuları nasıl karıştırmıyorlar. Mevkiye göre diyeceksiniz ama bazen defanstaki adam bile forvete gidebiliyor...

    tv de bir ara görmüştüm.spikerin ünündeki ekranda altta mavi font üzerine büyük harflerle top kimde ise o oyunucunun ismi yazıyodubi pc programı sayesinde heralde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzil

    quote:

    Orjinalden alıntı: Powermove

    O değilde saçma gelecek belki, spikerler maç sırasında oyuncuları nasıl karıştırmıyorlar. Mevkiye göre diyeceksiniz ama bazen defanstaki adam bile forvete gidebiliyor...

    tv de bir ara görmüştüm.spikerin ünündeki ekranda altta mavi font üzerine büyük harflerle top kimde ise o oyunucunun ismi yazıyodubi pc programı sayesinde heralde

    Alıntıları Göster
    her hafta yüzler maç oynanıyo ve dünyanın 4 bi yerinde.şirketlerin adam tutması imkansız ama bi arkadaşın dediği gibi her ülke kendi medyasıyla ortak bi çalışma yapılırsa bu olay çözülebilir galiba.yoksa hangi adam dayanır bu işe.çok zor iş vallaa,allahtan para almıyolar canlı sonuçları göstermek için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: appachii

    her hafta yüzler maç oynanıyo ve dünyanın 4 bi yerinde.şirketlerin adam tutması imkansız ama bi arkadaşın dediği gibi her ülke kendi medyasıyla ortak bi çalışma yapılırsa bu olay çözülebilir galiba.yoksa hangi adam dayanır bu işe.çok zor iş vallaa,allahtan para almıyolar canlı sonuçları göstermek için

    Alıntıları Göster
    http://futbol24.com/f24_livenow/LiveNow.html

    En kralı budur, goller anında geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aLTuu

    http://futbol24.com/f24_livenow/LiveNow.html

    En kralı budur, goller anında geliyor.

    Alıntıları Göster
    konuyu güncel tutman lazım , daha cevap alamadık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: appachii

    konuyu güncel tutman lazım , daha cevap alamadık.

    Alıntıları Göster
    Bak şimdi atıyorum sen almanyadasın. bende türkiyedeyim. sen almanyada kendi sitenin gollerini anında girebilirsin dimi aynı şekilde bende türkiyede ki golleri aynı şekilde girebilirim. He geldik bütün liglerin maçlarının gollerini nasıl güncellendiğine. Ben türkiyeden senin almanyadaki güncel tuttuğun siteden iframe ile bilgileri alıp siteme yerleştiriyorum. Sende aynı şekilde benim tükiyedeki sitemden kodları alıp kendi sitene yerleştiriyorsun ben güncelledikçe seninkide anında güncelleniyor. Tabi bu işlemleri sağlam sitelerden yapmakta fayda var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ArtiEksi

    Bak şimdi atıyorum sen almanyadasın. bende türkiyedeyim. sen almanyada kendi sitenin gollerini anında girebilirsin dimi aynı şekilde bende türkiyede ki golleri aynı şekilde girebilirim. He geldik bütün liglerin maçlarının gollerini nasıl güncellendiğine. Ben türkiyeden senin almanyadaki güncel tuttuğun siteden iframe ile bilgileri alıp siteme yerleştiriyorum. Sende aynı şekilde benim tükiyedeki sitemden kodları alıp kendi sitene yerleştiriyorsun ben güncelledikçe seninkide anında güncelleniyor. Tabi bu işlemleri sağlam sitelerden yapmakta fayda var.

    Alıntıları Göster
    bunlar tahmin mi yoksa bi dayanağı bi kaynağı varmı ? mantıklı ama onlarca site ile ortak çalışma gerektirmezmi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: appachii

    bunlar tahmin mi yoksa bi dayanağı bi kaynağı varmı ? mantıklı ama onlarca site ile ortak çalışma gerektirmezmi ?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: appachii

    bunlar tahmin mi yoksa bi dayanağı bi kaynağı varmı ? mantıklı ama onlarca site ile ortak çalışma gerektirmezmi ?


    tahmin olurmu hiç sen hangi maçın hangi dakikada gol olduğunu nereden bilebilirsin.. Ya sen A evinde oturuyorsun bende B evinde oturuyorum. öğretmen ödev verdi ben dersimi yapmıyorum sende bilgisayardan ödevini yapıyorsun. ama unuttuğun bir şey var aramızdaki AĞ BAĞLANTISINI bende bundan faydalanarak senin yaptığn ödei kendi bilgisayarıma alıyorum. Şimdi anladın mı :)




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.