Şimdi Ara

Can güvenliği için periyodik olarak değişmesi gereken parçalar nelerdir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
2
Favori
3.074
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar;

    Başlıkta bahsettiğim şekilde, zaman içinde eskiyen ve periyodik olarak değiştirilmemesi hayati risk taşıyan parçalar nelerdir? Mesela fren hortumu, fren ana merkezi, rotiller ne aralıklarla değiştirilmelidir?

    Yoksa, değiştirilmesini işaret eden bir belirti göstermesi mi beklenmelidir? Teşekkürler...



    _____________________________
  • Güncel.
    _____________________________
  • Zaten bakımlara çok para gidiyor birde başımıza bunları çıkartma hocam.
    Eskidiğini anlarsın bir şekilde.Hem öyle kolay kolay eskiyecek, değiştirilmesi gerekecek parçalar değil diye biliyorum.
    Tabi yaşını başını almış araba için öyle bir kontrol şart.

    Yalnız trigiere muhakkak baktırmakta yarar var.4 yılda bir değiştirilmesi gerek yada 90 bin km de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gündüz06 -- 15 Haziran 2012; 1:22:28 >
  • Belli bir aralıktan sonra lastiklerde çok önemli. Özellikle otomobil performanslı kullanılıyorsa lastikler daha çabuk yorulacaktır.

    Genelde ihmal edilen bir ayrıntıdır ama otomobiilin yerle teması sonuşta lastiklerde. Lastiklerin bakımıda bu açıdan önemli.

    Bir diğeri klima filtresi. Polen filtreside yoksa zamanla filtrede biriken tozlardan mikrop kapma olasılığı yükselebilir.
    _____________________________
    KAŞİF
  • Arabada arızası sizi felakete sürükleyebilen iki şey var..Lastik ve fren.. Bu ikisine çok iyi bakacaksınız..Hayaınız bunlara bağlı.. Bir ek yapıyorum..DÖRT TEKERİN ORTASINDAKİ RULMANLAR..Çok uzun ömürlü...Belli bir km sonra değiştiriliyor...Onu servisten sorup öğrenin..Yolda giderken tekerlek arabadan fırlayıp gidiyor...İşte o rulmanların çok eski olmasından..Genelde kamyoncular hiç bakmazlar.Eski şahinlerde ve kartallarda görürsünüz. Tekerleri yalpa atarak gider.Nedeni değiştirilmeyen rulmanlardan...Aklınızda olsun...Saygılarımla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 15 Haziran 2012; 9:27:04 >
    _____________________________
    HİLE İLE İŞ GÖREN MİHNET İLE CAN VERİR,

    NAMUSA HÜRMET EDEN NESLİNE ŞEREF VERİR....
  • Teşekkür ederim arkadaşlar. Özellikle fren sisteminde hortumlar, kaliperler, pistonlar, ana merkez periyodik değişim gerektirir mi? Yoksa arıza verene kadar kullanmak doğru mudur?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bm34

    Belli bir aralıktan sonra lastiklerde çok önemli. Özellikle otomobil performanslı kullanılıyorsa lastikler daha çabuk yorulacaktır.

    Genelde ihmal edilen bir ayrıntıdır ama otomobiilin yerle teması sonuşta lastiklerde. Lastiklerin bakımıda bu açıdan önemli.

    Bir diğeri klima filtresi. Polen filtreside yoksa zamanla filtrede biriken tozlardan mikrop kapma olasılığı yükselebilir.

    +1899
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    Merhaba arkadaşlar;

    Başlıkta bahsettiğim şekilde, zaman içinde eskiyen ve periyodik olarak değiştirilmemesi hayati risk taşıyan parçalar nelerdir? Mesela fren hortumu, fren ana merkezi, rotiller ne aralıklarla değiştirilmelidir?

    Yoksa, değiştirilmesini işaret eden bir belirti göstermesi mi beklenmelidir? Teşekkürler...

    Rot kolu rot basida cok onemli

    Lastikler en onemlisi bence 50.000 km binek arabada sinir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İnsana saygı yok ama Arabaya var !!!!
  • Babam en çok yürüyenine önem verir. Amortisörler , yaylar , rotlar , fren hortumları , balatalar , diskler , fren merkez lastikleri. Bunlar periyodik olarak kontrol edilir aracımızda.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gözler italyan hakemde

    Airbag - 10 yıl


    Güzel bir ayrıntı. Ama hava yastığını değiştirmek yerine, aracı değiştirmek; aracı alan kişinin de aracı hava yastıksızmış gibi düşünerek alması daha mantıklı.



    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair
    Rot kolu rot basida cok onemli

    Lastikler en onemlisi bence 50.000 km binek arabada sinir


    Aslında benim en çok detayını öğrenmek istediğim yürüyen aksam parçaları 120-130km/h hızla giderken meydana gelebilecek bir aksaklık, çok kötü sonuçlanabilir.

    Lastikler için de lastiğine göre değişmekle birlikte, ortalama olarak 50.000km veya 4 yıl demek daha uygun gibi.


    quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    Babam en çok yürüyenine önem verir. Amortisörler , yaylar , rotlar , fren hortumları , balatalar , diskler , fren merkez lastikleri. Bunlar periyodik olarak kontrol edilir aracımızda.


    Ben de kontrolden ziyade, sağlam görünse bile belli bir süre geçtikten sonra can güvenliği için değiştirilmesi gereken yürüyen aksam parçaları ile ilgili bir araştırma yapmak istiyorum.
    _____________________________




  • Fren boruları darbe almadıkça pek bişey olmuyor..
    Benim renoda arkaya giden boruyu araç 30 yaşındayken değiştirdik.. Önlere gidenler halen orijinal..

    Fren merkezi 10 yıl kadar önce ilk kez değişti..
    Piston görevi gören kısım çıkmış ve yan dönmüş, fren boşaldı..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bunu bilmeyen toplumları koyun gibi güderler &gt;&gt;https://www.youtube.com/watch?v=w_ybzC2wP7Q
    FES TÜRK ŞAPKASI DEĞİLDİR. Naomi Klein - ŞOK DOKTRİNİ Mutlaka okumalısın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    Fren boruları darbe almadıkça pek bişey olmuyor..
    Benim renoda arkaya giden boruyu araç 30 yaşındayken değiştirdik.. Önlere gidenler halen orijinal..

    Fren merkezi 10 yıl kadar önce ilk kez değişti..
    Piston görevi gören kısım çıkmış ve yan dönmüş, fren boşaldı..


    Teşekkürler. İşte en çok korktuğum durum bu.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.