Bildirim
Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009) [ANA KONU] (186. sayfa)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Selam Arkadaşlar bi şekilde Multiplayer Oynadım.Hemde orjinal olmadan.Kanıt olsun diye de bir video çektim.
http://www.dailymotion.com/video/xb61nq_nonsteam-muliplayer-modern-warfare_videogames
KORSAN OLARAK MP YE GİRMEYİ ANLATMADIM ARKADAŞLAR SADECE GİRDİĞİMİ GÖSTERMEK AMAÇLI BİR VİDEO ÇEKTİM_____________________________ Non-Steam Muliplayer Modern Warfare 2 - ThunderVolt
http://www.dailymotion.com/video/xb61nq_nonsteam-muliplayer-modern-warfare_videogames
Arkadaşlar Cumartesine kadar evde olmayacağım o yüzden pm lere cevap veremiyebilirim :) -
orjinal almak en iyisi ah bi kredi kartım falan olsa ne güzel taksit nimetinden faydalanacaktık _____________________________ -
Mp atalımda bende steam da friendsten arkadaş eklenmiyo hesabınız aktif değil gibi bişey söylüyo
Steam dan gelen mail i onayla diyorum hata veriyo sorun ne acaba_____________________________ 6600K Z170X Gaming 7 -
_____________________________
-
Multide hack var. Çok bariz... Adam çok seri 26 frag`e çıkıyor. Tahmini imkansız yerden çıkarken rocket louncher sallıyor vs... _____________________________ -
Süper oyunda oynayamıyoruz şimdilik
l.....
_____________________________ Breaking Bad | The Walking Dead | OZ | Lost | Prison Break | Dexter -
quote:
Orijinalden alıntı: Çöl Tilkisi
Oyunu orjinal almayı düşünüyorum sizce ahmaklıkmı yapıyorum?
kesinlikle almalısın ben 2 gün önce aldım ve çok memnunum alığım için kesinlikle almanı öneririm
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi z21 -- 16 Kasım 2009; 17:23:23 >_____________________________ İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız. -
@ ThunderVolt 
_____________________________ -
thundervolt ordamısın
_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: ®akrep
quote:
Orijinalden alıntı: Çöl Tilkisi
Oyunu orjinal almayı düşünüyorum sizce ahmaklıkmı yapıyorum?
kesinlikle almalısın ben 2 gün önce aldım ve çok memnunum alığım için kesinlikle almanı öneririm
multiplayer da lag durumu nasıl?o önemli asıl?yurt dışı bağlantıda sorun yoksa param olduğu gibi alıcam?_____________________________ -
Siz hala oynamıyomusuz multi hadi toplanında aksam atak
Lag pek yok gibi olmaması oyun sisteminden kaynaklanıyo bence güzel yapmışlar yoksa lag kaçınılmaz_____________________________ 6600K Z170X Gaming 7 -
arkadaşlar en ucuza nereden temin edebiliriz orjinalini? _____________________________ -
Otomatik herhangi bir server'a atıyor nasıl toplacanaz?
_____________________________ 
-
LAN dan Co op nasıl oynayacağım ?? Steam login mi gerekiyor bunda da ??
Oyun orj. Değil._____________________________ -
1mb ile 3 çubuk alıyorum onlineda rahat oynuyorum bir sorun yok. _____________________________ -
Bu günümü sadece Modern Warfare 2'ye ayırdım ve oyunu 7 saat 40 dakikada bitirdim. Oyunun sonunda çok duygulandım.
_____________________________ -
oynu biterene kadar oyun basligini okumamaya karar verdim
_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: nForcer
Bu günümü sadece Modern Warfare 2'ye ayırdım ve oyunu 7 saat 40 dakikada bitirdim. Oyunun sonunda çok duygulandım.
keşke herkes senin gibi olsa kardeş.. oyunu bitiripte spoiler yapmayan 1-2 kişiden birisin.. bende oyunu bitirene kadar foruma girmemiştim..(özellikle bir arkadaş oyunun sonundan ss koymuş..
_____________________________ -
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

önceki
![Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009) [ANA KONU]](https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http%3a%2f%2fstore.donanimhaber.com%2f8f%2f9b%2f7d%2f8f9b7d7374f9a238eb25fc19f9148e27.jpg&t=35815810&width=480&text=1)
![Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009) [ANA KONU]](https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http%3a%2f%2fstore.donanimhaber.com%2f8f%2f9b%2f7d%2f8f9b7d7374f9a238eb25fc19f9148e27.jpg&t=35816011&width=480&text=1)



![Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009) [ANA KONU]](https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http%3a%2f%2f195.149.248.189%3a8080%2f2009-11-16%2fb7c8897786ba795976cfa00df6bd481b_920x0.jpg&t=35818641&width=480&text=1)






