Şimdi Ara

Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009) [ANA KONU] (186. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.358
Cevap
6
Favori
489.067
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Giriş
Mesaj
  • Resim fake değil ama şöyle bir şüphem var. Acaba biz Türkiye de olduğumuz için mi bu oyuncuların isimleri var, mesela İtalya da olsak Ronaldinho filan mı yazardı ?Tam bilgi bulamadım henüz.

    Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009) [ANA KONU]
    _____________________________
  • Selam Arkadaşlar bi şekilde Multiplayer Oynadım.Hemde orjinal olmadan.Kanıt olsun diye de bir video çektim.
    http://www.dailymotion.com/video/xb61nq_nonsteam-muliplayer-modern-warfare_videogames

    KORSAN OLARAK MP YE GİRMEYİ ANLATMADIM ARKADAŞLAR SADECE GİRDİĞİMİ GÖSTERMEK AMAÇLI BİR VİDEO ÇEKTİM
    _____________________________
    Non-Steam Muliplayer Modern Warfare 2 - ThunderVolt
    http://www.dailymotion.com/video/xb61nq_nonsteam-muliplayer-modern-warfare_videogames
    Arkadaşlar Cumartesine kadar evde olmayacağım o yüzden pm lere cevap veremiyebilirim :)
  • orjinal almak en iyisi ah bi kredi kartım falan olsa ne güzel taksit nimetinden faydalanacaktık
    _____________________________
  • Mp atalımda bende steam da friendsten arkadaş eklenmiyo hesabınız aktif değil gibi bişey söylüyo

    Steam dan gelen mail i onayla diyorum hata veriyo sorun ne acaba
    _____________________________
    6600K Z170X Gaming 7
  • ne demek 1-1 ya.alex lincoln dan daha iyi.boyle seymi olur .oyunu protesto ediyorum.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Lèa

    Resim fake değil ama şöyle bir şüphem var. Acaba biz Türkiye de olduğumuz için mi bu oyuncuların isimleri var, mesela İtalya da olsak Ronaldinho filan mı yazardı ?Tam bilgi bulamadım henüz.

    Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009) [ANA KONU]
    _____________________________




  • Multide hack var. Çok bariz... Adam çok seri 26 frag`e çıkıyor. Tahmini imkansız yerden çıkarken rocket louncher sallıyor vs...
    _____________________________
  • Süper oyunda oynayamıyoruz şimdilik l.....
    _____________________________
    Breaking Bad | The Walking Dead | OZ | Lost | Prison Break | Dexter
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çöl Tilkisi

    Oyunu orjinal almayı düşünüyorum sizce ahmaklıkmı yapıyorum?

    kesinlikle almalısın ben 2 gün önce aldım ve çok memnunum alığım için kesinlikle almanı öneririm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi z21 -- 16 Kasım 2009; 17:23:23 >
    _____________________________
  • @ ThunderVolt
    _____________________________
  • thundervolt ordamısın
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ®akrep

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çöl Tilkisi

    Oyunu orjinal almayı düşünüyorum sizce ahmaklıkmı yapıyorum?

    kesinlikle almalısın ben 2 gün önce aldım ve çok memnunum alığım için kesinlikle almanı öneririm

    multiplayer da lag durumu nasıl?o önemli asıl?yurt dışı bağlantıda sorun yoksa param olduğu gibi alıcam?
    _____________________________
  • Siz hala oynamıyomusuz multi hadi toplanında aksam atak

    Lag pek yok gibi olmaması oyun sisteminden kaynaklanıyo bence güzel yapmışlar yoksa lag kaçınılmaz
    _____________________________
    6600K Z170X Gaming 7
  • arkadaşlar en ucuza nereden temin edebiliriz orjinalini?
    _____________________________
  • Otomatik herhangi bir server'a atıyor nasıl toplacanaz?
    _____________________________
  • LAN dan Co op nasıl oynayacağım ?? Steam login mi gerekiyor bunda da ??
    Oyun orj. Değil.
    _____________________________
  • 1mb ile 3 çubuk alıyorum onlineda rahat oynuyorum bir sorun yok.
    _____________________________
  • Bu günümü sadece Modern Warfare 2'ye ayırdım ve oyunu 7 saat 40 dakikada bitirdim. Oyunun sonunda çok duygulandım.
    _____________________________
  • oynu biterene kadar oyun basligini okumamaya karar verdim
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nForcer

    Bu günümü sadece Modern Warfare 2'ye ayırdım ve oyunu 7 saat 40 dakikada bitirdim. Oyunun sonunda çok duygulandım.

    keşke herkes senin gibi olsa kardeş.. oyunu bitiripte spoiler yapmayan 1-2 kişiden birisin.. bende oyunu bitirene kadar foruma girmemiştim..(özellikle bir arkadaş oyunun sonundan ss koymuş..
    _____________________________
  • Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009) [ANA KONU]

    down: 850 kb/s up: 300 kb/s


    3 yesil kutu pingim sorun yok



    bu arada STEAM da ADD FIRENDs neden calismiyor steamdan oyun mu almamiz lazim ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi devmanetihad -- 16 Kasım 2009; 19:02:18 >
    _____________________________




  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.