Şimdi Ara

C20Let NEDİR?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
6.669
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İnternette çok fazla bir bilgi yok.Aranızda bilenler varsa açıklayabilir mi?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    C20LET: Performanslı ve Güvenilir Motor

    C20LET, Opel tarafından üretilen, güçlü ve verimli bir dört silindirli turbo benzinli motordur. 1992'den 2005'e kadar çeşitli Opel modellerinde kullanılmıştır.

    C20LET motor, 2.0 litrelik bir deplasmana sahiptir ve turboşarjlıdır. 200 beygir gücüne ve 280 Nm tork değerine kadar güç çıkışı sunan bu motor, etkileyici performans ve hızlanma sağlar.

    C20LET turbo, yüksek performanslı uygulamalarda sıklıkla tercih edilir. Turboşarj, motora daha fazla hava basarak güçlü bir güç artışı sağlar.

    Opel C20LET motor, sağlamlığı ve güvenilirliği ile bilinir. İyi bakımı yapılan C20LET motorlar, yıllarca sorunsuz bir şekilde hizmet verebilir.

    Piyasada komple C20LET motorlar mevcuttur ve bu da motor arızası durumunda kolay bir değiştirme seçeneği sunar. Opel C20LET motorlar, yüksek güç ve güvenilirlik ihtiyaçlarını karşıladığı için performans meraklıları arasında popüler bir seçimdir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Derken? Opelde kullanılan turbolu bir motor. O da kod numarası.

    Bu da açıklaması :

    The C20LET is an Opel internal combustion engine. It is a 2.0 litre turbocharged inline four cylinder petrol engine. It displaces 1,998 cubic centimetres (121.9 cu in), has 16 valves, and a timing belt-driven double overhead camshaft (DOHC). It produces a Deutsches Institut für Normung (DIN) rated motive power output of 150 kilowatts (204 PS; 201 bhp), and generates a torque turning force of 280 newton metres (207 lbf·ft).[17]

    The C20LET engine was introduced in 1992, and was fitted to the Vauxhall Cavalier Turbo and Calibra Turbo. It is similar to the C20XE, apart from the primary addition of a KKK-16 turbocharger,[17] forged 86 millimetres (3.39 in) pistons manufactured by Mahle GmbH, and a Bosch Motronic M2.7 electronic engine control unit.[17]

    The engine was commonly coupled to the Getrag six-speed F28 gearbox,[1] and a 4x4 transfer box system. The engine is a popular choice for engine swaps, along with the 2 litre C20XE, and the 2.5 and 3.0 litre V6 C25XE/C30XE and can be found in many other GM variants, as it is a very straight forward 'lego swap' modification with the correct tools. The C20LET and C20XE variation have been retro fitted into many other Vauxhalls including the Nova, Corsa B, Tigra, Corsa C, Vectra B, the Chevrolet/ Daewoo Lacetti and many more variations.

    Bu da kendisi
     C20Let NEDİR?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pi -- 4 Temmuz 2014; 17:51:30 >




  • Zamanının efsane motorlarındandır. Emisyon kısıtlamalarına kurban gitti.
  • Açıklamada corsa b-c gibi modellerden de bahsetmiş sadece belli bir seridemi kullanılmış bu motor yoksa komple o modellerdemi?Birde bir sorum daha var,tüm 2.0 calibra'lar c20let motora mı sahip onu anlayamadım?



    @fa229 hocam ne bakımdan efsane bu motor ne yapmışlarki bu kadar ünlü olmuş?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BrahmanS -- 4 Temmuz 2014; 18:46:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: •BuuReN•

    Açıklamada corsa b-c gibi modellerden de bahsetmiş sadece belli bir seridemi kullanılmış bu motor yoksa komple o modellerdemi?Birde bir sorum daha var,tüm 2.0 calibra'lar c20let motora mı sahip onu anlayamadım?



    @fa229 hocam ne bakımdan efsane bu motor ne yapmışlarki bu kadar ünlü olmuş?

    Benden bukadar




  • Yanlış hatırlamıyorsam Astra GSİ ve Calibra'ların bazı modellerinde kullanıldı. Corsa'ların hiç bir serisinde fabrika çıkışlı olarak bu motorla üretilmemiştir. Corsa B GSİ modellerinde C16XE kullanılmaktadır.
    Bazı Corsa kullanıcıları C20XE yada C20LET swaplayıp aşırı aşırı performanslı deyim yerindeyse otoban faresi ortaya çıkartırlar.


    EDİT:İmla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ac Schnitzer. -- 4 Temmuz 2014; 19:26:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ac Schnitzer.

    Yanlış hatırlamıyorsam Astra GSİ ve Calibra'ların bazı modellerinde kullanıldı. Corsa'ların hiç bir serisinde fabrika çıkışlı olarak bu motorla üretilmemiştir. Corsa B GSİ modellerinde C16XE kullanılmaktadır.
    Bazı Corsa kullanıcıları C20XE yada C20LET swaplayıp aşırı aşırı performanslı deyim yerindeyse otoban faresi ortaya çıkartırlar.


    EDİT:İmla.

    Açıklama için teşekkür ederim hocam.Ama aklıma bişey takıldı,calibra motoru corsa'lara oluyor mu ki yav.C kasada beyinin bloğa bağlı monte edilmesi genelde beyinle ilgili promlem yaratıyordu en basitinden bu geldi aklıma uyuşuyormuki bu motor o kasaya?




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Kia xceed mi skoda kamiq mi
    8 ay önce açıldı
    Fe711 mi Nkr Low mu
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: •BuuReN•

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ac Schnitzer.

    Yanlış hatırlamıyorsam Astra GSİ ve Calibra'ların bazı modellerinde kullanıldı. Corsa'ların hiç bir serisinde fabrika çıkışlı olarak bu motorla üretilmemiştir. Corsa B GSİ modellerinde C16XE kullanılmaktadır.
    Bazı Corsa kullanıcıları C20XE yada C20LET swaplayıp aşırı aşırı performanslı deyim yerindeyse otoban faresi ortaya çıkartırlar.


    EDİT:İmla.

    Açıklama için teşekkür ederim hocam.Ama aklıma bişey takıldı,calibra motoru corsa'lara oluyor mu ki yav.C kasada beyinin bloğa bağlı monte edilmesi genelde beyinle ilgili promlem yaratıyordu en basitinden bu geldi aklıma uyuşuyormuki bu motor o kasaya?

    C kasayı bilmiyorum. Fakat B kasa GSİ'lara takıp cayır cayır gezen hatta turbolayıp yüksek basınç alanlar var. İş sadece motoru takmakla bitmiyor zaten beyin, fren sistemi, aklınıza ne gelirse değişiyor dediğim gibi swap zaten.
    C kasaya da takılır fakat maliyet daha farklı olur boyut olarak uyum sağlar mı sağlamaz mı bilemiyorum. Zaten B kasaya takan arkadaşta intercooler takmasına rağmen soğutma işlemini tam anlamıyla gerçekleştiremeyip ön kaputa hava alması için ızgara yapmıştı.
    Uzun uğraşlar yüksek maliyet sanayide sağlam bir çevre lazım yoksa adım attığın para. Kolay kolay ayar tutmaz gider gelirsin fazlasıyla vakit birazda nakit işi.




  • Honda'nın meşhur 1.6 lt VTI'ı gibi emisyon normlarına kurban gitmiştir kendisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ac Schnitzer.

    quote:

    Orijinalden alıntı: •BuuReN•

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ac Schnitzer.

    Yanlış hatırlamıyorsam Astra GSİ ve Calibra'ların bazı modellerinde kullanıldı. Corsa'ların hiç bir serisinde fabrika çıkışlı olarak bu motorla üretilmemiştir. Corsa B GSİ modellerinde C16XE kullanılmaktadır.
    Bazı Corsa kullanıcıları C20XE yada C20LET swaplayıp aşırı aşırı performanslı deyim yerindeyse otoban faresi ortaya çıkartırlar.


    EDİT:İmla.

    Açıklama için teşekkür ederim hocam.Ama aklıma bişey takıldı,calibra motoru corsa'lara oluyor mu ki yav.C kasada beyinin bloğa bağlı monte edilmesi genelde beyinle ilgili promlem yaratıyordu en basitinden bu geldi aklıma uyuşuyormuki bu motor o kasaya?

    C kasayı bilmiyorum. Fakat B kasa GSİ'lara takıp cayır cayır gezen hatta turbolayıp yüksek basınç alanlar var. İş sadece motoru takmakla bitmiyor zaten beyin, fren sistemi, aklınıza ne gelirse değişiyor dediğim gibi swap zaten.
    C kasaya da takılır fakat maliyet daha farklı olur boyut olarak uyum sağlar mı sağlamaz mı bilemiyorum. Zaten B kasaya takan arkadaşta intercooler takmasına rağmen soğutma işlemini tam anlamıyla gerçekleştiremeyip ön kaputa hava alması için ızgara yapmıştı.
    Uzun uğraşlar yüksek maliyet sanayide sağlam bir çevre lazım yoksa adım attığın para. Kolay kolay ayar tutmaz gider gelirsin fazlasıyla vakit birazda nakit işi.

    Bilgiler için teşekkür ederim hocam.Bunları öğrendiğim iyi oldu 1 hafta sonra dayımın calibra ile yurtdışına çıkıcaz,artık kim tutar bizi

    @yarakidis 2. video da noldu öyle yav ben izlerken içim bi tuhaf oldu.




  • Ciğerli motormuş
  • Hocam tüm calibralarda c20let yok. 2.0 Turbo olan modelleri c20lettir. Turbosuz 2.0lar vectralarda kullanılan 136 beygirlik motordur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LeftBehind

    Hocam tüm calibralarda c20let yok. 2.0 Turbo olan modelleri c20lettir. Turbosuz 2.0lar vectralarda kullanılan 136 beygirlik motordur.

    Hocam 2.0 tubolular c20let oluyorsa normal olanlar c20xe oluyormuş bu doğrumu?Doğruysa bu 2 motor arasındaki fark nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: •BuuReN•

    quote:

    Orijinalden alıntı: LeftBehind

    Hocam tüm calibralarda c20let yok. 2.0 Turbo olan modelleri c20lettir. Turbosuz 2.0lar vectralarda kullanılan 136 beygirlik motordur.

    Hocam 2.0 tubolular c20let oluyorsa normal olanlar c20xe oluyormuş bu doğrumu?Doğruysa bu 2 motor arasındaki fark nedir?

    Beygir farkı hocam c20letler 192 beygirdir(astra bertone coupe versiyonu), ve sanırım 204 beygirdi calibradaki hali.

    Turbosuzlarsa 136 beygir. Aradaki beygir farkı da turboşarjlı olmasından kaynaklanıyo. Farkı bu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LeftBehind

    quote:

    Orijinalden alıntı: •BuuReN•

    quote:

    Orijinalden alıntı: LeftBehind

    Hocam tüm calibralarda c20let yok. 2.0 Turbo olan modelleri c20lettir. Turbosuz 2.0lar vectralarda kullanılan 136 beygirlik motordur.

    Hocam 2.0 tubolular c20let oluyorsa normal olanlar c20xe oluyormuş bu doğrumu?Doğruysa bu 2 motor arasındaki fark nedir?

    Beygir farkı hocam c20letler 192 beygirdir(astra bertone coupe versiyonu), ve sanırım 204 beygirdi calibradaki hali.

    Turbosuzlarsa 136 beygir. Aradaki beygir farkı da turboşarjlı olmasından kaynaklanıyo. Farkı bu

    Hocam son bir sorum daha olucak arabanın karşısına geçince yada kaputu kaldırınca nerden anlarız c20let mi c20xe mi olduğunu?




  • Zaten üstünde yazar ama en kolay turbodan filan belli olur.

    asagiki sayfadan motorun tüm özelliklerini planlarini vs vs görebilirsniz, üstelik corsa a ya nasil monte edildigini ve hangi modifikasyonlarin yapilmai gerektigini.

    almanca bilmeyenler icin, corsa a bu modifikasyondan sonra 290 km/h basiyor

    http://www.corsafan.de/motor.htm
  • Evet, c20LET ten yeni haberler var, tunerler hala bu motor üstünde calisiyorlar ve en son yarattiklari kadett 685 PS

    Belki yazilari anlamayanda vardir aramizda ama yinede bir videolara göz atin, Ferrari ve Porscheler yaninda viz geliyor.

    http://www.motor-talk.de/news/dieses-ruesselsheimer-rentnerauto-ist-ein-ferrari-killer-t4987606.html
  • Kadettin biraz daha ayrintili videosu:

    https://www.youtube.com/watch?v=EukjwQ5BBNw#t=207
  • Vectra A gt ya da gsi kırmızı motor hayranlığı başladı bendede sağlıklı açılır tavan vs full bir tane bulup günaha girmek şart bence............
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.