Şimdi Ara

BYD Pazarlık sorunsalı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.061
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,


    BYD araçlarına baktık hafta sonu. Bayideki arkadaşlar pazarlık yapılmıyor fiyatlarımız sabit şeklinde bilgi verdi.


    Daha önce pazarlık yapan/indirim alabilen oldu mu? Böyle bir bakış açısını ilk defa görüyorum.




    _____________________________
    "Yalanların bedeli nedir? Doğru olduklarını zannetmemiz değildir. Asıl tehlike şudur ki yeterince yalan dinlediğimizde, artık doğruyu tanıyamaz hale geliriz. Böyle bir durumda ne yapabiliriz ki? Gerçeği bile umut etmeyi bırakıp hikayelerle yetinmekten başka geriye ne kalır?"
  • Türkiye Distribütörü Pazarlama ve Satış Politikası o yönde.
    Kimseye yapmıyorlar indirim. Hatta 4 ayda 3 kere zam yaptılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2014 Skoda Octavia 1.6 TDI Optimal 105 HP
    2019 Audi A3 1.6 TDI Dynamic 116 HP
  • Seve seve yapmazlarsa bir şekilde yaparlar. Adamlara bak. Bu fiyatlara pek atto, dolphin, seal ev falan alan olmaz. Şu chery mg vs alsa şu teşvik belgesini de balonları sönse byd nin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Lexus rx 300 - Kolay İngilizce Android Uygulamam (Kod isteyen pm atsın lütfen)
  • Yurtdışında özellikle Amerikada böyle sıfır araçlarda.


    En doğrusunu yapıyorlar. Audi VW gibi 3-4 milyon yazıp 500bin lira indirmiş gibi gösterip yine satmak


    istediği fiyata satmıyorlar en azından. Zaten dip fiyatlarda araç satıyorlar % lik ötv dilimlerinden dolayı.


    Bence tüm firmalar bu sisteme geçmeli. Ellerinden gelen en dip fiyata listeleyip o fiyata satış yapmalılar.


    İndirim yaptık, kampanyaymış falan hepsi Yalandan başka birşey değil.


    Ama Türkiyedeki insan psikolojisi, (hepimiz için söylüyorum) fahiş indirime ve olduğundan çok çok düşük fiyata satılmasına alıştırılmış.


    300 liraya rahat bir karla ve yok satılabilecek t-shirt e önce 799tl yazıp üzerine indirim yapmış gibi 499tl yazınca kapışılıyor çünkü.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 27 Mayıs 2025; 21:48:38 >
    _____________________________
  • ben iki tane aldim. cok esim dostum aldi. benim uyesi oldugum, babamin kurucusu oldugu turkiyenin en buyuk 100 sirketi icinde bulunan bir kooperatif galiba 60’a yakin arac aldi. su ana dek kimsede bir indirim duymadim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bizim ülkemiz dışında hiç bir yerde pazarlık olayı yoktur.


    Satış şartları ve taksitle alınacak ise taksit miktarı vede fiyatı bellidir.Orada kurallar ve kurallara uyulan sistem vardır.


    Bizde ise malını satanın % 40 yada % 30 karla başlayıp % 10 hatta sıkı pazarlıkla % 5 kar oranına inerek tuttura bildiğine satış yapan zihniyetler var her sektörde.


    O nedenle burada misal vereyim 1.8 M civarına T-Roc fiyatı alanda var 2 M üstü T-Roc fiyatı alanda var.


    Burası Türkiye ..!

    _____________________________
  • bamorex kullanıcısına yanıt

    2024 yılında thailand a gittim..)

    1.cümlenizi oraya gidenler varsa kahkala ile okuyacaklar..

    paraları bizimki ile aynı kur olarak

    1 baht 1 lira

    500 lira dedği ürünü 200 liraya net alabilirsiniz.

    bu ülkedeki tüm alışveriş kalemlerinde geçerliydi.

    başka ülke deneyimi olan varsa yazsın lütfen.


    başka ülkelerde pazarlık var.canlı şahidiyim

    vede güzel oluyor para konuşuyor kibir değil.

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 1.640 a Atto3 aldım. Nakit.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • barmer B kullanıcısına yanıt

    yeni mi aldınız sıfır bayiden mi aldınız ?

    _____________________________
  • barmer B kullanıcısına yanıt

    Merhaba hangi bayiden satın aldınız ne zaman aldınız.

    _____________________________
    2017 Model Hyundai i20 Active
  • yildiz kullanıcısına yanıt
    Bu fiyat indirme politikası markalara oldukça zarar veriyor bence. Web sayfasında fiyatlara bakıyorum örneğin, 2.7 milyoncukmuş deyip bayiye bile gitmiyorum. Ama bayide 2 milyon gibi rakamlar konuşuluyor. Müşteri kaybı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kan emici bu markanın suv aracina 2.1 m vermeye hazır hissediyorsanız çinde 800 bin tl ye satıldığını aracın maliyetini ve sizi bekleyen malzeme kalitesini bir düşünün üç kuruşluk araçların pazarlığını yapmaya değmez ki yapmıyorlar da

    _____________________________
  • Pazarlık denilen şey tutturabildini kazıklamaktır ve ahlaksızlıktır. Tayland örnek verilmiş, doğrudur, ahlakın zayıf olduğu toplumlarda yaygındır.

    _____________________________
  • `bELa ` kullanıcısına yanıt
    Evet, sıfır bayiden aldım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • figoelhan kullanıcısına yanıt
    ALJ Çekmeköy, 4 gün önce aldım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • barmer B kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim ustam sizin temsilci kim idi, bende almayı düşünüyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2017 Model Hyundai i20 Active
  • bamorex kullanıcısına yanıt

    pazarlık dünyanın her yerinde vardır. d-max'ta amerikalı emlakçıları da mı seyretmedin? ya da amerikalı bir rehinci var, resmen mezarcılık yapıyor. yine bir ingiliz antikacı var aynı kanalda pazarlıksız kaşık almıyor (mübalağa değil, üç kuruşa alacağı 10 tane tahta kaşık için pazarlık yaptığını gördüm).  

    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.