Şimdi Ara

Bujilerin Sürekli Patlaması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese Merhaba


    aracıma 3 ay önce çok fazla çekiş düşmesi sorunu ile tam rektefiye yapıldı.


    araç çıktıktan 2 hafta sonra lpg de sürekli özellikle kalkışlarda patlatma yapıyordu


    bujiler yeniden değişti (çatlamış)sorun tekrarladı hemen ardından tekrar kablolar değiştirildi sorun yine tekrarladı yeniden 2.ve 3. bujiler değişti 2 gün sonra sorun tekrarladı.


    usta lpg enjektörleri dedi lpg servisi kontrol etti sorun görünmedi.


    sorunu çözemiyoruz sorun ne olabilir acaba ?




    _____________________________
  • bujiler orjinal ford olarak değiştirdim her seferinde

    _____________________________
  • ulubudun kullanıcısına yanıt

    Bobinleri yakmissin gibi geldi bana tabi rektefiyeyi doğru yaptiklarini düşünerek soyliyom ya şimdi LPG işin içine girince çok faktör olabilir ama bobinlere baktir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • defiant82 kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim


    benzinde yapmaması ya da yapıyorsa da az olduğu için farketmiyoruz normal mi acaba? bobini nasıl kontrol edebilriz çünkü sürkli buji alıyorum çatlıyor


    rektefiye ilk defa yaptırdım sorunu başka bir yerde aramam gerekir mi acaba öncesinde yoktu çünkü sorunlar başkacaydı




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ulubudun -- 14 Mayıs 2022; 22:37:28 >
    _____________________________
  • ulubudun kullanıcısına yanıt

    Benzinde yapmıyorsa LPG den katnakli lpgyi vanadan kapatip 2 3 gün aracı benzinde kullan bakalım yapacak mı ben bobinlerden supheleniyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi defiant82 -- 15 Mayıs 2022; 10:6:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Rektefiyede kapak ölçümü sınır üstünde çıkıp da fark edilmeyip takıldıysa silindir sıkıştırma oranı yükselmiş olabilir. Bu durumda buji çatlaması ve diplerden kaçak görülebilir.


    Sıkıştırma arttırma işlemini farklı piston kafası kullanarak yapan ustalar görmüştüm, başta herşey güzel ve performans olarak yansıyor ama birkaç ay içinde problemler nedeniyle motor tekrar açılıp orjinal piston takılmıştı tekrar.


    Bobin, buji kablosu ve buji takım olarak değiştirip tekrar kontrol etmek gerekebilir. Aldığınız bujiler çakma da olabilir. Eğer problem devam ediyorsa muhtemelen sıkıştırma oranı yüksek. Kompresyon testiyle bakarsanız fabrikasyon verilerin üstünde görülebilir.

    _____________________________
  • çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için


    aracı satacağım için her şeyi tamamlayıp düzgün bir şekilde satmak için uğraşıyorum umarım sorunu çöezebilirim

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.