Şimdi Ara

Bugun arabayı biraz sıkıştırdım.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
52
Cevap
1
Favori
4.942
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ,

    Normalde hız yapmayı seven birisi değilim ,100'u pek geçmem.Fakat pazar sabahı can sıkıntısından ufak bi şehir turu yapmak için erkenden yola koyuldum.Hafiften müziğimi açıp ,arabanın sıcak kaloriferinide ayaklara verdim.1 saat'e yakın tur attık sonra yolum Terkos-Karaburun tarafına düştü ,Bilen bilir oranın yoluda kaymak gibi .yolun boş olması sebebiyle deneme amaçlı bikaç sefer 180'e kadar zorladım.

    Fakat dönüşde aracın motor ışığının yandığını farkettim.Biraz pimpirikliyimdir bu sebeple servisde bilgisayara bağlattım.Usta hemen dönüp aracı biraz zorlamışsın galiba dedi.Fakir yakıt karışımı olmuş ,egzos emisyon uyarısı fln bişiler dedi (pek anlamadım ).

    Sizce bu ciddimi bir sorunmudur ?tekrar olmaması için ne yapmam gerekiyor ? Araç 1.3 getz lpg'li.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the_zula -- 18 Ekim 2015; 20:35:33 >







  • Lpg li araç olduğundan arada zorlayınca hata vermiş olabilir.
  • 1.3 litrelik motoru LPG ile zorlamaya gerek yok.
    Zorlanacak otomobiller kendini belli eder zaten.
    Mercedes C400 zorlanmalı ama C180 zorlanmamalı mesela.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • a1g0rithm kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler tavsiyesinizi dinleyip yarın Mercedes AMG alıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_zula

    Teşekkürler tavsiyesinizi dinleyip yarın Mercedes AMG alıyorum.
    Birüç arabay birüç gibin sür
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_zula

    Teşekkürler tavsiyesinizi dinleyip yarın Mercedes AMG alıyorum.


    Bu iyiydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huka Sampos

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_zula

    Teşekkürler tavsiyesinizi dinleyip yarın Mercedes AMG alıyorum.


    Bu iyiydi

    Alıntıları Göster
    Şimdi Lpg li araç hiç kullanmadım tepkilerini bilmiyorum

    Ancak bu araçlar zorlamamak için üretilmedi bu araçların motorları redline de test ediliyor saatlerce yani etkileri tepkileri ölçülüyor .

    ÜReten kişiler biz 160 sınırı koyduk 161 olursa günah bizden gitti demez. Sıkıştırma ile alakası yok 1 . Viteste motoru patlatana kadar da basmayın tabi .




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_zula

    Teşekkürler tavsiyesinizi dinleyip yarın Mercedes AMG alıyorum.



    Çok ciddi bir sorunla karşılaşmazsınız bu arada içiniz ferah olsun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EuroAsia

    quote:

    Orijinalden alıntı: the_zula

    Teşekkürler tavsiyesinizi dinleyip yarın Mercedes AMG alıyorum.



    Çok ciddi bir sorunla karşılaşmazsınız bu arada içiniz ferah olsun..

    Alıntıları Göster
    LPG'li olduğu için fkir karışım okumuş olabilir.

    Yük altında fakir karışım yüksek silindir ısısına neden olur. Sürekli böyle yapılırsa subaplar veya piston tepesi eriyebilir. Buji elektrotları bozulabilir.

    Kısa süreli ısının zararı olmaz. Tekleme olursa bujileri kontrol edin. Motoru yavaş soğutun.




  • konuda ağır işsizlik kokusu var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bidaki sefere benzin de basın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.3 Getz 180 bence sınırı zorlamışsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2009 1.4 Getz 130 dan sonra kanatlaniyor. Bu 180 de nasil ucmamis hayret

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.3 Getz ve lpg 180 iyi yapmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kamikazelerin nesli tükenmemiş,azrail tatilde galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zorladıktan sonra bir süre sakin kullanıp motor iç ısını yağ sıcaklığı düşürmelisiniz. Bende arada zorlayınca lpg li aracımda benzine alıp bir kaç km sakin kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birkac denemeden dolayı arıza ışığı yakacaksa atalım arabalari cöpe. Lpg li arac kullanmadım ama fakir karısım vs den dolayı lpg den diye tahmin ediyorum.

    Bayram dönüsü yolun yarısından sonra 140 200 bandında gittim. Rahat 10 kere 200 km lere cıktım,indim sürekli. Hicbir sıkıntı yasamadım. Aracım dizel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.B.R.O

    Birkac denemeden dolayı arıza ışığı yakacaksa atalım arabalari cöpe. Lpg li arac kullanmadım ama fakir karısım vs den dolayı lpg den diye tahmin ediyorum.

    Bayram dönüsü yolun yarısından sonra 140 200 bandında gittim. Rahat 10 kere 200 km lere cıktım,indim sürekli. Hicbir sıkıntı yasamadım. Aracım dizel
    Lpg de gazlamışsanız olabilir. Gazlayacaksanız paraya kıyıp benzine alın. 3500-4000 devir üstü lpg önermiyorum.
  • kütahya - afyon- burdur - antalya rotasını kullanıyorum.

    yollar hep 3 şerit bölünmüş ve bomboş düz-

    1.4 lpg tata indigo -

    kütahya burdur arası full 140-160ım - 5bin devirde gidiyorum. virajlarda gazdan çektim mi 100-120ye düşüyor öyle çıkıyorum.

    hararet çeyreği hiç geçmiyor ( normal 90ı yarım)

    sanırım şu lpg de işçilik çok önemli dedikleri gerçekten doğru. daha nice sorunlar çıkaran lpgler var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ka7

    kütahya - afyon- burdur - antalya rotasını kullanıyorum.

    yollar hep 3 şerit bölünmüş ve bomboş düz-

    1.4 lpg tata indigo -

    kütahya burdur arası full 140-160ım - 5bin devirde gidiyorum. virajlarda gazdan çektim mi 100-120ye düşüyor öyle çıkıyorum.

    hararet çeyreği hiç geçmiyor ( normal 90ı yarım)

    sanırım şu lpg de işçilik çok önemli dedikleri gerçekten doğru. daha nice sorunlar çıkaran lpgler var.
    Bir sıkıntı olmaz, arıza ışığının sebebi LPG'dir. LPG takıldıktan sonra araca kalibrasyon yapılması gerekiyor, normalde bu işlemin sizin aracınızın üzerinde kullanırken alınan verilere göre yapılması gerekir, bu esnada araç normal kullanılır, zorlanır, son sürate çıkılır vs. Sonra toplanan verilere göre LPG kalibrasyonu yapılır, ancak LPG dönüşümü yapan yerler bunu yapmak yerine, sizin aracınızın aynısı olan başka bir araçtan alınarak yapılan kalibrasyon değerlerini sizin araca yüklüyor. Bu yapılan işlem sakin kullanımda sorun yaratmasa bile aracın limitlerinin zorlanması durumunda arıza ikazına sebep olabiliyor. Aracı LPG'de zorladığınızda arıza ikazı almanıza sebep, uygun yapılmamış LPG dönüşü olabilir, LPG kitinizdeki bir sorundan kaynaklanabilir yada LPG kitiniz aracınızla çalışmaya %100 uyumlu değildir. Aracını devamlı zorlayan bir sürücü değilseniz hiç kafanıza takmayın.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.