Şimdi Ara

Bugatti'de bile DSG var vosvos'a laf atmayın artık.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://www.bugatti.com/veyron/veyron-164/#technology



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-681F960DF -- 10 Mart 2016; 15:51:12 >



  • Ok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • tam ciddiye alıp cvp yazıcam bi gülme geliyo
  • şamilde de 4 teker var küçümsemeyin artık
  • Ayrıca dip not olarak Polo da kullanılan dsg'nin veyron da bulunandan 3 kat daha ileri bir teknolojiye sahip olduğunu belirtmek isterim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amann sakın DSG demeyin.. Birazdan Dsgeist gelir buraya.. Geç bile kalmış hatta first post u atması lazımdı.. Şaşırdım.. Başlar şimdi bugatti alınmaz dsg var onda diye

    @shadowgeist
  • DSG'nin bir çok farklı modeli var, forumdakilerin eleştirdiği 7 ileri kuru kavrama dsg. mesela 2.0 ve üzeri motorlu vw'lerde kullanılan 6 ileri yağlı tip modellerini mesela hemen herkes beğeniyor. Hele hele audi R8 gibi, bentley modelleri veya bugatti araçlarında kullanılan şanzımanlar zaten tamamen farklı. yani bizim pololarda golflerdeki kıytırık dsg ile lütfen bunları kıyaslamayın..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    VW Tiguan bu kadar kötü mü?
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bugatti DSG kullaniyorsa benim Polo'm da premium ozaman yuppi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atıyorum.DSG ÇÖPP
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Amann sakın DSG demeyin.. Birazdan Dsgeist gelir buraya.. Geç bile kalmış hatta first post u atması lazımdı.. Şaşırdım.. Başlar şimdi bugatti alınmaz dsg var onda diye

    @shadowgeist

    seninki niye desegeli değil?
  • O grubun aracı gayet normal, kaç nesil teknoloji farkı var o ayrı.
  • Adı dışında herşeyi farklıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdiki maymunlar neden insan olmuyor atayizler?

    Güzel kardeşim, DSG deyince tek bir şanzıman gibi düşünüyorsunuz; ancak değil. Basit birşey öğreteceğim şimdi, iyi oku. Bundan sonra uygula. Bir devlet okulunda öğretilen İngilizce ve insanı maymundan ayıran en önemli özellik olan merak ve araştırma kabiliyeti bu iş için yeterli.

    Google'ı açıyoruz. "DSG Versions wiki" yazıyoruz. Çıkan ilk siteye tıklıyoruz. Ta-daaa! Wikipedia'da DSG hakkında girilen bilgilere hoş geldiniz! Kısaca göz gezdiriyoruz. Okumaya gerek yok bak. Biliyorum, okumak çok sıkıcı.

    Sayfada List of DSG variants başlığını buluyoruz. O da nesi? Bir tablo! Tabloda DSG varyasyonları var.


    DQ200: 7 ileri , 250NM (kaldırabileceği max tork) , Kuru
    DQ250: 6 ileri , 400NM, Islak
    DQ380: 7 ileri , 380NM, Islak
    DQ500: 7 ileri , 550NM, Islak
    DQ511: 10 ileri, 550NM, Islak
    DQ501: 7 ileri, 600NM, Islak

    Görüldüğü gibi 6 çeşit DSG şanzıman var. Bugatti'de hangisi var? Hiçbiri. Doğru duydunuz, hiçbiri. Bugatti'deki DSG hakkında bilgi edinmek için google'a "Bugatti DSG Wiki" yazıyoruz. Çıkan sonuçlardan ikinci sayfaya tıklıyoruz. "Specifications and Performance" kısmında Bugatti'deki şanzıman hakkında bilgi de var. Ne diyor, "Bugatti'deki DSG 6 ileri DSG'nin dizaynırı olan Borg-Warner tarafından değil, Ricardo(İngiltere) tarafından dizayn edilmiştir. Veyron'un şanzıman değişimi 120.000$'ın biraz üzerine mal olmaktadır."

    Görüldüğü gibi ciddi bir araştırma yapmadan bu bilgilere ulaşmak mümkün. Bunu yapacak İngilizce mahalle kasabında da var. Ama çoğumuzda araştırma isteği yok. Aksine, araştırıp bildiğimizin tersini görmek asabımızı bozuyor. Araştırmadan, yanlış bilerek daha mutlu yaşıyoruz. Yey! Aferin sana!

    ----------------------

    Yukarıdaki şanzıman tablosuna baktığımızda, sence hangisi bizim aşağılık arabalarımızda mevcut? Tabii ki 7 ileri kuru kavrama olan, türünün tek örneği, DQ200! DQ250 son derece iyi bir şanzıman. Onun da ilk versiyonlarında mekatronik sorunları oluyordu. Ancak çok fazla değil ve çok düşük km'lerde değil. İşte 10 ileri olan RS'de kullanılıyor falan. DQ500 Amarok'da kullanılıyor sanırım. Gibi gibi, uzar gider... Ancak benim aracımda da, bir DSG Polo'da da aynı şanzıman var: DQ200.

    DQ200'ün dayanabildiği torka bakacak olursak, Veyron'da bu şanzıman olsa, Veyron bu şanzımanı rölantide iken sürücünün kucağına verirdi. Düzeltiyorum, Veyron'da motor ortada, şanzımanı egzozundan tükürürdü. Geriye takıp rölantiye çıkarsanız, şanzımanı sırtınıza yüklerdi. Hah! Şimdi oldu.

    -----------------------

    Demek ki neymiş? Konu açmadan önce biraz konu hakkında google'a "xx yy wiki" yazıyormuşuz. Ki, biz araştırmayı seven insanlar wikipedia bilgileri ile dalga geçeriz. Keza akedemisyenler de. Lisans öğrencisinin Wikipedia araştırması yapması hep dalga konusu olmuştur. Tabi çemişkezek'te durum nedir bilmem. Gerçek üniversitelerde durum bu. Ama gündelik hayatta wikipedia pratik. Çekinmeyin. Kullanın.

    Sonuç: Araştırın arkadaşım. Istırmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 10 Mart 2016; 17:07:43 >




  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    Selamlar...

    10 ileri projesi hayata geçmeden iptal edildi...

    Amarok ta 8 ileri ZF kullanıyor...

    Son olarak Mekatronik ve kavrama arızasının belli bir km si maalesef yok...800 km de arıza veren Golfte var benim gibi 50 binde Mektaronik arızası verende...
  • O değilde emisyon değerleri fena
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tyrant1907

    DSG'nin bir çok farklı modeli var, forumdakilerin eleştirdiği 7 ileri kuru kavrama dsg. mesela 2.0 ve üzeri motorlu vw'lerde kullanılan 6 ileri yağlı tip modellerini mesela hemen herkes beğeniyor. Hele hele audi R8 gibi, bentley modelleri veya bugatti araçlarında kullanılan şanzımanlar zaten tamamen farklı. yani bizim pololarda golflerdeki kıytırık dsg ile lütfen bunları kıyaslamayın..

    Olsun hocam, o da dsg bu da dsg...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    Selamlar...

    10 ileri projesi hayata geçmeden iptal edildi...

    Amarok ta 8 ileri ZF kullanıyor...

    Son olarak Mekatronik ve kavrama arızasının belli bir km si maalesef yok...800 km de arıza veren Golfte var benim gibi 50 binde Mektaronik arızası verende...

    Amarok konusundaki düzeltme için teşekkür ederim.

    DQ200'den bahsediyorsunuz. DQ250'nin Golf'te kullanılmadığını düşünüyorum. Tabi çok sapık bir Golf değilse...

    DQ200 konusunda sonuna kadar haklısınız. Ben önce 38.000'de kavrama arızası yaşadım. Dert değil. Dizayn hatalı kavrama olabilir. Neticede kolay değişiyor ve düzgününü takınca sorun tekrarlanmıyor. Ancak 72.000km'de mekatronik arızası yaşadım. İşte o sıkıntı. Garantiye sokamazsan ayvayı yediğinin resmi.

    DQ250'de ise, mekatronik gene pek erken cortlamıyor. Cortlama oranı da DQ200 gibi %50'leri bulmuyor. Kavramada ise zaten hiç sıkıntı yok, zaten yağ içinde çalışıyor. Bir de DQ250 daha baba arabalarda takılı olduğu için, A6 3.0tdi gibi bir araçta araç daha 150.000'de iken, distribütör "mekatroniği fifti fifti paylaşalım hacı" demiyor, diyemiyor. A6 3.0tdi'dan bahsediyoruz. Bütün olayı prestij.

    Neyse, sonuçta, 2016 S4 sanıyorum ZF şanzımanla geliyor. 2014'e kadar R8'de 6 ileri DSG vardı. Şimdi 7 ileri var. Heralde DQ500 vardır. Bilmiyorum. Ancak S4'de neden kullanılmadı? Bilmiyorum? Belki çok pahalıdır. ZF daha ucuzdur. Sonuçta S4 çok pahalı olmamak zorunda. Yani, R8'e göre çok ucuz olmak durumunda.

    Özetle DSG'nin alt modellerinde sıkıntı var. Bu belli. DQ250 de mükemmel ve sorunsuz değil. Sadece DQ200'den sonra cennet. Üst modellerinde sıkıntı yok gibi; ama anladığım kadarı ile çok pahalı. Amarok ve S4'de ZF kullanılmasını buna bağlıyorum.




  • Buna inanabilecek tek uye konuya beni cagirmis @Duratec

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne dsg'ymiş arkadaş. sanki malları da bu kadar savunuyorlar. alman problemli üretmiş size kakalamış neyin derdindesiniz??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Amann sakın DSG demeyin.. Birazdan Dsgeist gelir buraya.. Geç bile kalmış hatta first post u atması lazımdı.. Şaşırdım.. Başlar şimdi bugatti alınmaz dsg var onda diye

    @shadowgeist

    seninki niye desegeli değil?

    Açık ve net param yetmedi 15 bin tl fark vardi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.