Şimdi Ara

Buderus Kombi Modeli ve Termostat Yardımı...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
5.126
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, yıllardır kullandığımız Buderus kombinin sanırım termostatı miladını doldurdu. Kombi nazar değmesin yıllık bakımları hariç masrafsız gül gibi çalışıyor, termostatı değiştirmek istiyorum ama modelini bulamadım bir türlü; sanırım 10 yıldan fazladır kullanılıyor üretimi kalkmıştır. Resimlerden hangi model olduğu hakkında yardımcı olursanız birde fazla pahalı olmayan termostat önerisi istiyorum.


     Buderus Kombi Modeli ve Termostat Yardımı...


     Buderus Kombi Modeli ve Termostat Yardımı...


     Buderus Kombi Modeli ve Termostat Yardımı...



    _____________________________
    PSN: Mefisto-TR
    AdBlock

    Destiny PS4 Turkiye Clan [TR]




  • Siemens RDE 10.1 modelini alınız. Piyasada 80-125 TL arası değişen fiiyatlarda satılıyor. Problem çıkarmaz.
    Günde 2 farklı ısıyı, herhangi bir saat uygulayarak, haftalık-günlük-saatlik program yapabilirsiniz.
    Oda ısısını -+0,5 derece ile kontrol eder. Örneğin, 22 dereceye ayarlarsanız, 22,5 dereceye kadar yakar ve kapatır, 21,5 dereceye düşünceye kadar kombiyi yakmaz.
    Her kombiye uygundur. Örnek olarak altta link verdim. Uygun olan yerden alınız. Çevrenizde bile ucuz satılıyor olabilir. Kolay gelsin.
    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-ev-dekorasyon-isitma-sogutma-siemens-dijital-oda-termostati-rde-10.1-101853913/detay
    _____________________________
    1: Samsung 46B650, Digiturk HD, Teledünya HD, Sony STR-DB 940 QS A/V Receiver, LG Bluray 550, Samsung HD860, Sony CDP-308ESD, Front JBL LX-55, Center Pio S-CR39, Sur.Wharfedale WH20, Sub Pioneer SW-110S.
    2: Samsung 50Q92, Sony STR-DB925 QS Receiver, Samsung HD870, Atlanta HD, Front Technics SB-A33, Sub-Center-Rear JBL TLX 125 + Rear Sony SS-E 317V




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sserin

    Siemens RDE 10.1 modelini alınız. Piyasada 80-125 TL arası değişen fiiyatlarda satılıyor. Problem çıkarmaz.
    Günde 2 farklı ısıyı, herhangi bir saat uygulayarak, haftalık-günlük-saatlik program yapabilirsiniz.
    Oda ısısını -+0,5 derece ile kontrol eder. Örneğin, 22 dereceye ayarlarsanız, 22,5 dereceye kadar yakar ve kapatır, 21,5 dereceye düşünceye kadar kombiyi yakmaz.
    Her kombiye uygundur. Örnek olarak altta link verdim. Uygun olan yerden alınız. Çevrenizde bile ucuz satılıyor olabilir. Kolay gelsin.
    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-ev-dekorasyon-isitma-sogutma-siemens-dijital-oda-termostati-rde-10.1-101853913/detay

    Teşekkürler hocam cevap için, herhangi bir uyumsuzluk yapmaz değil mi? Yani sıcak su kalorifer ısıtması vs... Birde bu ürünü aldığımızda kime montaj yaptırabiliriz servisini mi çağırmak gerekli?
    _____________________________
    PSN: Mefisto-TR
    AdBlock

    Destiny PS4 Turkiye Clan [TR]




  • Aynı kombiden yeni aldığım evdede var falat kullanımını tam anlayamadım sadece sıcak su kullanımını nasıl ayarlıcam yardımcı olursanız sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Termostat üzerindeki düğme petek/musluk işaretinde kalacak o kadar sıcak su gelir. Termostat üzerindeki çevrilen derece düğmesi petek ısıtma ayarı içindir. Sıcak su olayını ise kombi üzerinde bulunan ekonomik/konfor modundan ayarlıyorsunuz, ama su derecesi sabit sanırım o düğme sadece sıcak suyun ne kadar sürede musluktan geleceğini ayarlıyor. Konfor modunda kullanırsanız sıcak su her daim hazır oluyor, musluğu açtığın an sıcak su akıyor. Ekonomi tarafından 2 çizgide kullanırsanız 15-20 saniye sonra sıcak su gelmeye başlıyor.
    _____________________________
    PSN: Mefisto-TR
    AdBlock

    Destiny PS4 Turkiye Clan [TR]
  • Cvp için teşekür ederim bende şuan o şekilde kullanıorum ama suyu kullanmadığım zamanda kombinin çalışması normalmi ve bide kombideki peteklerin çıkış borusuna bakıorum oda çok fazla ısınıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Cvp gelmedi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    kombi oda termostatı sorunu
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abdullahyakan

    Cvp için teşekür ederim bende şuan o şekilde kullanıorum ama suyu kullanmadığım zamanda kombinin çalışması normalmi ve bide kombideki peteklerin çıkış borusuna bakıorum oda çok fazla ısınıyor

    Suyu ayarlanan derecede tutmak için arada çalışması gereklidir illaki.
    _____________________________
    PSN: Mefisto-TR
    AdBlock

    Destiny PS4 Turkiye Clan [TR]
  • Buderus RC 10 DİGİTAL ODA TERMOSTATI

    1 YIL KULLANILMIŞ TEMİZ HİÇBİR SORUNU YOKTUR.KONYA VE KARAMAN İÇİ ELDEN TESLİM YAPILIR

    FİYAT:180 TL

     Buderus Kombi Modeli ve Termostat Yardımı... Buderus Kombi Modeli ve Termostat Yardımı... Buderus Kombi Modeli ve Termostat Yardımı... Buderus Kombi Modeli ve Termostat Yardımı... Buderus Kombi Modeli ve Termostat Yardımı...
    _____________________________




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.