< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cold Lover -- 21 Mart 2018; 15:57:3 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cold Lover -- 21 Mart 2018; 15:57:3 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Adamlar çalışıyor, üretiyor,iyi satıyor.Bu kadar basit.
|
En temiz cevap ing bilenler için burada,https://www.quora.com/How-was-the-Volkswagen-group-able-to-acquire-so-many-automobile-brands-and-make-them-into-financial-successes
Bilmeyenler için, 1- Audi ile 70'lerde ortak çalışma ve daha sonra tam ortaklığa giderek doğru karar vermeleri 2- Seat ve Skodayı resmen beleşe alıp, platform stratejisini ilk ve en etkin şekilde kullanan marka olmaları, 3- Markanın pazarda nokta atışı bir pozisyon alması, tipik bir Alman üretici gibi konservatif, kalite hissi ve algısı yüksek ama lüks markalar kadar vurgulu değil, pahalı da değil. Daha sonraları Porsche'nin VW'ni satın alma planının ters gitmesi ve VW'nin Porsche'yi alması, şüphelere rağmen Porsche'yi de çok iyi yönetmesi, darboğazdaki Lamborghini'yi de alıp çok iyi yönetmesi aslında hemen her markayı çok iyi yönetmesi.. Çin ve brezilya pazarında yılar evvel çok erken davranmaları ve çöreklenmeleri ayrı bir başarıydı. Yöneticileri çok hırslı idi, bu zaten meşhurdur VW'de. Bu derece büyümenin ve finans akışının neticesinde ilişkilerinde büyüyor güçleniyor, basınla aran iyileşiyor(!). Üstüne birde Opel Ford gibi zamanında dişli rakiplerin avrupada havlu atacak duruma gelmesi, sürekli satış kayıpları yaşaması, japonların iyice zayıflaması şansları da hep yaver gitti adamların. Markaları alıp alıp Ford gibi satmadılar sonra, düzgün idare ettiler. Dizel skandalı yaşasalar bile böyle büyük bir güce pek fazla zarar bile veremedi, zira adamlar artık imparatorluk oldu, hele ki avrupada. Bu saatten sonra da sırtları asla yere gelmez. |
VW çok çok iyi yönetiliyor.
Pazar ve piyasanın taleplerine herkesten önce en erken ve hızlı cevap veren firma. Herkesten önce yaptığı atılımlar şunlar: 1. Avrupa pazarında katılaşan emisyon kuralları, TR pazarında artan yakıt fiyatlarına karşı downsizingi ilk yapan firma VW'dir. Küçük hacim turbo benzinli motoru bütün modellerine yayan ilk marka. ecoboost, TCE, puretech falan yapılana kadar VW pastayı sildi süpürdü. 2. DSG ile çift kavrama şanzımanları binek araçlarda ilk yaygınlaştıran (ilk icat eden demiyorum) firmadır. Bu da emisyon ve yakıt tüketimine karşı bir hamle. Tüketimi ve emisyonu arttırmayan otomatik şanzımanları bütün motor çeşitlerinde ilk sundu. Powershift, EDC, DCT yapılana kadar VW çoktan malı götürdü. 3. Yeni bir modelde insanların önem verdiği şu kriterleri muhakkak karşılıyorlar: Genişlik, ferahlık, iç mekan ergonomisi, içine ilk oturunca kasvet hissetirmeyen kabin. Yol tutuş, direksiyon tepkisi gibi avam halk tabakasının anlayamacağı şeyler yerine gözle görünür şeylere önem verip beğeni topluyorlar. Bu liste daha da uzatılabilir. Bu atılımlarla VW, Avrupa ve TR piyasasına ciddi şekilde hakim oldu ve karını arttırdıkça arttırdı. Tabi ekonomisi çok iyi olan Almanya devletinin desteğini de unutmamak gerekir. |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 21 Mart 2018; 16:59:57 > |
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi QralCess -- 21 Mart 2018; 20:16:34 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |