Şimdi Ara

Bu Triger Kayışı Orjinal Midir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
3.368
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Triger seti değişimi için gittiğim tamirci elinde dayco marka orjinal set olduğunu söyledi. Bağlantı yeri kafama takıldı. Bunun normal olduğunu söyledi. Tamam değiştir dedim. üzerinden çıkan ina marka kayışta böyle birşey yoktu ama. Sizce bu normal mi? ve orjinal bi kayış mı? Fiyat set halinde 2 rulmanla beraber 340 TL


    Bu Triger Kayışı Orjinal Midir?


    Bu Triger Kayışı Orjinal Midir?


    Bu Triger Kayışı Orjinal Midir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batiyakasi -- 22 Mart 2021; 11:18:42 >







  • yıllardır makine sektöründeyim. hareket aktarımı için triger kayış ve kasnakları çok kullanırım. bu kayışlar belli diş sayısı ve ölçüde yapılır, hiç böyle ekli triger kayışına denk gelmedim.


    araçta kullanacaksınız, bence iyice bir araştırın derim. sonuçta arabanın can damarlarından birtanesi o kayış. 50-100 ucuz olsun diye bilindik markalardan şaşmayın derim. sonucu ağır olabilir.

  • yıllardır makine sektöründeyim. hareket aktarımı için triger kayış ve kasnakları çok kullanırım. bu kayışlar belli diş sayısı ve ölçüde yapılır, hiç böyle ekli triger kayışına denk gelmedim.


    araçta kullanacaksınız, bence iyice bir araştırın derim. sonuçta arabanın can damarlarından birtanesi o kayış. 50-100 ucuz olsun diye bilindik markalardan şaşmayın derim. sonucu ağır olabilir.

  • Boyle ek yerli birşey almayın. o metallar çarkın dişlisine sürter , ilerde aşınır kayış kopar. Uzak durun ondan.

  • ek yerli triger kayışı seni üzebilir reis

  • Dayco eski, bilindik bir firma. Fakat yüzeye çıkmış tekstil bence de tuhaf. Üretim hatası olabilir.

  • Marka iyi olsa bile parça üretim hatası gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neden tamircinin parçasını kullanıyorsunuz ki. Yedek parçacıdan alın taksınlar. Riske girmeyin derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: izzmarit

    yıllardır makine sektöründeyim. hareket aktarımı için triger kayış ve kasnakları çok kullanırım. bu kayışlar belli diş sayısı ve ölçüde yapılır, hiç böyle ekli triger kayışına denk gelmedim.


    araçta kullanacaksınız, bence iyice bir araştırın derim. sonuçta arabanın can damarlarından birtanesi o kayış. 50-100 ucuz olsun diye bilindik markalardan şaşmayın derim. sonucu ağır olabilir.

    ucuza kaçmadım 340 TL piyasada aşağı yukarı bu fiyatlara bulunuyor bu kayış. Dayco türkiye distribitörüne ulaştım. Bu durumu paylaştım triger üzerindeki dikiş zımbanın normal olduğunu söylediler. Hepsinde bulunduğunu söyledi. Hatta ilgilenip üzerindeki yazan seri numaralarına ve üretim tarihine baktılar. 2018 in 39.haftasında üretilmiş.





  • batiyakasi B kullanıcısına yanıt

    araştırmanız güzel olmuş. ama gerçekten çok garip geldi bana bu durum.

    belkide gerçekten hepsinde var ama kaplama altında kaldığından görmedim şimdiye kadar. tedirgin olurum yinede

  • Sahte malde bile olmayacak bir üretim hatası olabilir, yani adam sahte mal yapsa da böyle yapmaz herhalde.

  • 10 sn resme bakinca ek yerinden kopuyo kayis...bunu kesinlikle takma seyir halinde koparsa is cok bozuk olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shegenli chingen -- 24 Mart 2021; 11:7:48 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu şekilde firma piyasaya veremez zaten
    esnaf barnağı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marka iyidir.Kayışlarda artık standart yakalandı.Kötü çıkmaz da o ek yeri ilginç.Bir parçacıya sor bakalım ne diyecek.

  • Kayış dayco marka aracınız vag Grubu veya Ford ise parça orijinal vag ablemli veya fomoco ablemlideğil.
    Vag amblemli dayco ile vag amblemi olmayan dayco arasında kalite farkı var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Multistrada

    Kayış dayco marka aracınız vag Grubu veya Ford ise parça orijinal vag ablemli veya fomoco ablemlideğil.
    Vag amblemli dayco ile vag amblemi olmayan dayco arasında kalite farkı var

    araç citroen nemo. dediğiniz amblemleri göremedim üzerinde. Sizin görüşünüz nedir?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: batiyakasi

    araç citroen nemo. dediğiniz amblemleri göremedim üzerinde. Sizin görüşünüz nedir?



    Alıntıları Göster

    Fark Eden birşey yok Ford ile aynı motor.

    Fomoco veya PSA amblemi Yok kayışın o yüzden orijinal servis malı değil.

    Sıradan piyasa malı.

    orjinal PSA veya fomoco amblemli triger takın

    Yok bulamıyorum diyorsanız Ina marka set takın .

    Devirdaimi de değiştirin.

    Pierburg alabileceğiniz en iyi markalsrdan.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Multistrada

    Fark Eden birşey yok Ford ile aynı motor.

    Fomoco veya PSA amblemi Yok kayışın o yüzden orijinal servis malı değil.

    Sıradan piyasa malı.

    orjinal PSA veya fomoco amblemli triger takın

    Yok bulamıyorum diyorsanız Ina marka set takın .

    Devirdaimi de değiştirin.

    Pierburg alabileceğiniz en iyi markalsrdan.



    Alıntıları Göster

    Şimdi hocam triger kayışı değiştikten sonra mı çok dikkatli baktığım için farkettim bilemiyorum. Araç 1.2.viteslerde anlık sarfiyatı çok gösteriyor. Özellikle 1.viteste ışıklarda kalkarken 10 15 lt hatta eğimli yerde kalkıyorsam bazen gaza fazla bastığımda 20lt göstermeye başladı. Araç 3.vites ve sonrasında çok hızlanıyor ve yakıt tüketimi anlık 3 lere kadar düşüyor. Şehir içi kullanımda şuan sıfırladıktan sonra ortalama 7.5 lt gösteriyor. eğer trafik yoksa bu oran düşüyor geçen 6 görmüştüm. Yakıt aldıktan sonra tekrar sıfırladım. Ve bu sabah triger tarafından ötme sesi geldi v araştırdığımda trigerden ötme sesi gelmez v kayışından gelir genellikle deniliyor. Açıkçası trigeri değiştirmek istiyorum ama bulunduğum yerde güvenebileceğim bi yer yok. Araştırıyorum.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: batiyakasi

    Şimdi hocam triger kayışı değiştikten sonra mı çok dikkatli baktığım için farkettim bilemiyorum. Araç 1.2.viteslerde anlık sarfiyatı çok gösteriyor. Özellikle 1.viteste ışıklarda kalkarken 10 15 lt hatta eğimli yerde kalkıyorsam bazen gaza fazla bastığımda 20lt göstermeye başladı. Araç 3.vites ve sonrasında çok hızlanıyor ve yakıt tüketimi anlık 3 lere kadar düşüyor. Şehir içi kullanımda şuan sıfırladıktan sonra ortalama 7.5 lt gösteriyor. eğer trafik yoksa bu oran düşüyor geçen 6 görmüştüm. Yakıt aldıktan sonra tekrar sıfırladım. Ve bu sabah triger tarafından ötme sesi geldi v araştırdığımda trigerden ötme sesi gelmez v kayışından gelir genellikle deniliyor. Açıkçası trigeri değiştirmek istiyorum ama bulunduğum yerde güvenebileceğim bi yer yok. Araştırıyorum.



    Alıntıları Göster

    Muhtemelen aracın sentesi kaçıktır.

    Değişimi yapan iyi senteye almamış olabilir





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Multistrada

    Muhtemelen aracın sentesi kaçıktır.

    Değişimi yapan iyi senteye almamış olabilir



    Alıntıları Göster

    Dün 3 yere gittim. Durumu anlattım şüphelendiğimi senteye baktırmak istediğimi söyledim. Aracı bi dinleyelim dediler. Motoru çalışmasına baktılar. Bana dedikleri şu oldu, sente kaçık olsa arıza lambası yakar ayrıca motor çalışmaz çoktan arıza yapardı dediler. İnternette yazılanlara bakıyorum çoğu kişi sente 1 diş kaçık olsa bazen farkedilmiyor diyor. Benim gezdiğim sorduğum ustalar farklı söylüyor. Ayrıca motor kulakları aracın trigerle beraber değişmişti. ALt motor kulağı ve motor üst sağ kulağı. İlk değiştiği bir kaç gün araç çok sessizleşmişti. çok farketmişti. Son iki gündür öyle bi değişti ki eski haline geldi. Yaptırdığım yere götürdüm. Motor üst kulağını ve alt kulağını değişik bir de şanzıman üst kulağını değiştirmek gerek dedi. Uyumsuz çalışıyor muşş muş.. Böyle bişey olabilir mi ? Önce garantiden eski değişenleri değiştireceklerdi sonra yok şanzıman kulağında da sorun var diyor. Haklılık payı olabilir mi?





  • quote:

    Orijinalden alıntı: batiyakasi

    Dün 3 yere gittim. Durumu anlattım şüphelendiğimi senteye baktırmak istediğimi söyledim. Aracı bi dinleyelim dediler. Motoru çalışmasına baktılar. Bana dedikleri şu oldu, sente kaçık olsa arıza lambası yakar ayrıca motor çalışmaz çoktan arıza yapardı dediler. İnternette yazılanlara bakıyorum çoğu kişi sente 1 diş kaçık olsa bazen farkedilmiyor diyor. Benim gezdiğim sorduğum ustalar farklı söylüyor. Ayrıca motor kulakları aracın trigerle beraber değişmişti. ALt motor kulağı ve motor üst sağ kulağı. İlk değiştiği bir kaç gün araç çok sessizleşmişti. çok farketmişti. Son iki gündür öyle bi değişti ki eski haline geldi. Yaptırdığım yere götürdüm. Motor üst kulağını ve alt kulağını değişik bir de şanzıman üst kulağını değiştirmek gerek dedi. Uyumsuz çalışıyor muşş muş.. Böyle bişey olabilir mi ? Önce garantiden eski değişenleri değiştireceklerdi sonra yok şanzıman kulağında da sorun var diyor. Haklılık payı olabilir mi?



    Alıntıları Göster

    1 diş kaçık sente arıza lambası yakmaz, motor çalışmaya devam eder.

    Fark etmek zordur. Ustası sesinden anlar kaçık olduğunu.

    Kulak olayı biri A marka Diğeri B marka olsun kaliteli olduktan sonra fark etmez.

    Şanzıman kulağı sorunlu olsa vuruntu yapar motorun çalışması etkilenmez


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.