Şimdi Ara

bu nasıl bir kamyon (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
2
Favori
13.577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Amerikada bunlar, şehirde bizim buralarda 50NC yada Isuzu tarzı büyük kamyonet kullandığımız gibi kullanılıyor,Amerikada çekici olarak bunlar kullanılıyor mesela yada sıvı yük (üzerine tank konup )taşımacılığı gibi.
    Bunlardan izmir de 2. sanayide görmüştüm koskoca bornova oto sanayi esnafı uzay aracı muamelesi yapmıştı. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahirismaileren

    tonaj itibariyle kamyon sınıfına (kamyonet değil) girdiği için yıllık 850 tl gibi bi vergisi olması lazım.

    ama kamyon sınıfındab olduğu için takoğraf takmak zorunluluk oluyor

    bu arac bıldıgın kamyonet ve B sınıfı ehlıyet kullanıyor ne komik dimi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahirismaileren

    tonaj itibariyle kamyon sınıfına (kamyonet değil) girdiği için yıllık 850 tl gibi bi vergisi olması lazım.

    ama kamyon sınıfındab olduğu için takoğraf takmak zorunluluk oluyor

    bu arac bıldıgın kamyonet ve B sınıfı ehlıyet kullanıyor ne komik dimi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

     bu nasıl bir kamyon

     bu nasıl bir kamyon

     bu nasıl bir kamyon



    bu arabaların yağ değişimi 1 hafta sürer herhalde




  • ne kadar yakıyo bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FB®h Pozitif

    Trafikte sinirlenmeye son! Aptalca hareketler yapan bir araç görüp kızdıysanız aracı üstüne sürün geri kalanını fordunuz halleder.

    aptalca hareket yapanlara ford'layın yeter daha cezbettirici hocam
    One year ago....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carfreak -- 9 Haziran 2012; 21:55:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ateam


    quote:

    Orijinalden alıntı: yirthan

    vallaha ya anca resimlerden görebiliyoruz...


    durun lan... gerçeğini gördüm Ankarada yaşamkent de gülbeng sitesinin önündeydi sanırsam... Kanıtlayabilirim... hayvan gibi bişidi...


    Hakikaten hocam, ben de Bahçeli'de 7. cadde girişinde gördüm. Tam F650 olup olmadığından emin değildim, siz yazınca emin oldum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan-1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: tahirismaileren

    tonaj itibariyle kamyon sınıfına (kamyonet değil) girdiği için yıllık 850 tl gibi bi vergisi olması lazım.

    ama kamyon sınıfındab olduğu için takoğraf takmak zorunluluk oluyor

    bu arac bıldıgın kamyonet ve B sınıfı ehlıyet kullanıyor ne komik dimi

    bu araç kamyon ve kamyon ehliyeti gerekiyor hangi sınıfsa artık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

     bu nasıl bir kamyon

     bu nasıl bir kamyon

     bu nasıl bir kamyon



    bu arabaların yağ değişimi 1 hafta sürer herhalde

    Benzin kaç saatte dolar acaba deposuna




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    6.7lt cummins dizel makine varmış körüklü süspansiyonlar da fena.. bu kaputun altına caterpillar C6 bile sığar
    f450 kullanıcısı vardı forumda; deli gibi tork ve 10litrelerde gezinen tüketimi varmış.. tam keyf arabası

    6.7litre cummins varsa 20litrenin altına düşmeyeceği kesin.tahmini olarak 25litre yakar.

    6800 V8 dizel f450 uzun yolda 8-9litre arasi(fueleconomy.gov verisi) ancak kullaniclardan 7.5 litre goren de olmus. ona gore 6.7 cumminsin ne kadar yakacagini hesabedin.




  • igrenc ötesi
  • quote:

    quote:

    quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    quote:

    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    6.7lt cummins dizel makine varmış körüklü süspansiyonlar da fena.. bu kaputun altına caterpillar C6 bile sığar
    f450 kullanıcısı vardı forumda; deli gibi tork ve 10litrelerde gezinen tüketimi varmış.. tam keyf arabası

    6.7litre cummins varsa 20litrenin altına düşmeyeceği kesin.tahmini olarak 25litre yakar.

    6800 V8 dizel f450 uzun yolda 8-


    Üzerinde 6.000 cc motor olan pro624'ün yakıtı 100kmde 25litre.Ondan yola çıkarak hesaplamıştım.Bence 10 litre tüketim biraz zor.Belki motor kamyonlarda kullanılan cumminslerden farklıdır.Ondan tüketim düşüktür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan-1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: tahirismaileren

    tonaj itibariyle kamyon sınıfına (kamyonet değil) girdiği için yıllık 850 tl gibi bi vergisi olması lazım.

    ama kamyon sınıfındab olduğu için takoğraf takmak zorunluluk oluyor

    bu arac bıldıgın kamyonet ve B sınıfı ehlıyet kullanıyor ne komik dimi

    kamyonet değil kamyon e sınıfı ehliyet ister.3.5 tondan sonra kamyon sınıfına girer bu araç 5.5 ton ha birde tekerlek olayı var araç 6 tekerlekli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darktreys

    Bunlardan bir tanesini yaklaşık 6 ay önce Antalya da görmüştüm 35 plakaydı. İzmirlilere duyurulur

    Budur o
     bu nasıl bir kamyon



    quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    quote:

    quote:

    quote:

    Orijinalden alıntı: ongun_44

    quote:

    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    6.7lt cummins dizel makine varmış körüklü süspansiyonlar da fena.. bu kaputun altına caterpillar C6 bile sığar
    f450 kullanıcısı vardı forumda; deli gibi tork ve 10litrelerde gezinen tüketimi varmış.. tam keyf arabası

    6.7litre cummins varsa 20litrenin altına düşmeyeceği kesin.tahmini olarak 25litre yakar.

    6800 V8 dizel f450 uzun yolda 8-


    Üzerinde 6.000 cc motor olan pro624'ün yakıtı 100kmde 25litre.Ondan yola çıkarak hesaplamıştım.Bence 10 litre tüketim biraz zor.Belki motor kamyonlarda kullanılan cumminslerden farklıdır.Ondan tüketim düşüktür.

    Bu araba 5.5 ton BMC yaklaşık yüküyle 30 ton falan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goodorevil -- 7 Temmuz 2012; 22:00:41 >




  • NEŞELİMEŞEODUNU kullanıcısına yanıt
    sıradışı,enteresan ve boyut dozajını abartıyla aşan bir binek aracı.
    5 koltuklu,6 ileri vitesli,otomatik şanzıman ve hidrolik direksiyonlu bu dev araç kendisinden beklenmeyen nezaketle her yola girebiliyor.
    yükleme kapasitesiyle aracınızı aldıktan uzun bir süre sonra yakıt ihtiyacı hisstemiyeceksiniz.
    Öyleki aracınızın ne kadar yakıt yaktığını soranlara yakıtsız çalıştığını söylemek mümkün olabilir.
    5.2 ton ağırlıkta 4000 km.'lik menzil kapasitesiyle 22.5 inçlik lastiklere sahip olan bu dev araç bir tır yada kamyon değil.
    Ancak boyu 6.50 m olan bu olağanüstü araç yüz km.de 14 lt. motorin tüketiyor.
    Ford F-650 190 bin €urodan başlayan fiyatlarla henüz 2 alıcıya ulaşmış.
    Geniş ve uzun yollara sahip kentlerde yaşayan otomobil meraklıları için Ford F-650 görücüye çıkmayı bekliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 07emin.07

    sıradışı,enteresan ve boyut dozajını abartıyla aşan bir binek aracı.
    5 koltuklu,6 ileri vitesli,otomatik şanzıman ve hidrolik direksiyonlu bu dev araç kendisinden beklenmeyen nezaketle her yola girebiliyor.
    yükleme kapasitesiyle aracınızı aldıktan uzun bir süre sonra yakıt ihtiyacı hisstemiyeceksiniz.
    Öyleki aracınızın ne kadar yakıt yaktığını soranlara yakıtsız çalıştığını söylemek mümkün olabilir.
    5.2 ton ağırlıkta 4000 km.'lik menzil kapasitesiyle 22.5 inçlik lastiklere sahip olan bu dev araç bir tır yada kamyon değil.
    Ancak boyu 6.50 m olan bu olağanüstü araç yüz km.de 14 lt. motorin tüketiyor.
    Ford F-650 190 bin €urodan başlayan fiyatlarla henüz 2 alıcıya ulaşmış.
    Geniş ve uzun yollara sahip kentlerde yaşayan otomobil meraklıları için Ford F-650 görücüye çıkmayı bekliyor.

    Bir araç hayal edin: Kamyonlar kadar büyük ve korkutucu olsun ama B sınıfı ehliyetle kullanılabilsin. Aslında hayal etmenize gerek yok; gerçeği karşınızda!

    Türkiye'den tanıdık bir portre çizelim: Otobanda, 100 kilometre ortalamayla yol alıyorsunuz. Aniden kulağınızı çınlatan bir havalı korna sesi duyuyorsunuz. Dikiz aynalarına bakmanızla, bildiğiniz tüm duaları okumanız bir oluyor. Çünkü sizden daha hızlı seyreden bir kamyon, şeridiniz de ilerliyor. Canhıraş bir çığlıkla kendinizi farklı bir şerite atıyorsunuz. İster S.U.V, isterse süper spor bir otomobil kullanın, ona karşı en ufak şansınız yok. İçinizden geçen tek cümleyse "Dengine çat be adam!" oluyor.

    İşte karşınızda dengi. Pek çok ülkede B sınıfı (binek araç) ehliyetle kullanılabilen Ford F-650 4 X 4 kamyonet versiyonu, kamyonlar kadar haşmetli ve göz korkutucu. Ruhsata belirttiğimiz şekilde işlenmesi, önünde inanılmaz ticari fırsatlar açıyor ve F650'yi, Amerika'nın en çok satan araçlarından biri haline getiriyor. Bu tür haşmetli bir araçta kullanılan motor da muazzam: 7.2 Caterpillar Dizel ünite, 2600 devir/dakikada 350 beygir güç üretebiliyor. Bununla birlikte, F650 özellikle doğaseverler tarafından sertçe eleştiriliyor. Park sorunu ve devasa dönüş kapasitesi diğer sorunlar. Her şeye rağmen, F650 100.000 euroluk fiyatıyla, Avrupa'da da yüksek satış oranlarına ulaşıyor. Bunda ABS, ESP, 6 Havayastığı, MP3 çalar ve 3 Adet, entegre DVD çalarlı LCD ekranın payı büyük.




  • HİC GUZEL DEĞİL.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.