Mükemmel bir araç kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
quote:
Orijinalden alıntı: alpello
hep sorarım böyle kişilere abi meslek nedir sizin?
Kardeşim kendim Elektronik mühendisiyim daha çok otomobil ve yan sanayiye sistemlere Software yazıyorum şimdi daha çok komple sistemleri sıfırdan planlıyorum ve çinlilerlen beraber iş yapıyoruz kendi işim, 80 yıllarında ilk Endüstri PLC sistemlerine başlandığında ilk yapanlardandım tabii şimdi yapan artık çoğaldı.
quote:
Orijinalden alıntı: taner11
Son kasa E 63 AMG yi test etme imkanım oldu.Motor 6208 cc 525 hp 630 nm tork 0-100 km/h hızlanma 4.4 sn böyle bir araba olamaz 150 km hızla giderken 4 teker patenaj çekmişti.Bu bir araba değil resmen roket.Bir ön kasada bu değerler nedir bilmiyorum tahminim aynı ya da yakındır. Bu arada arabanız kaç model umarım vergisi bir kademe düşmüştür.
Dediğiniz W212 biraz PS yüksek hacım aynı biraz daha taraflu %12 civarında. Kısa zamanda bütün AMG motorları Biturbo dönüş var şanzumanda değişecek, yakıt %25 az birde start stop otomatik olcak hatta son çıkan CL ve S class başladılar. W212 2011 ortalarına doğru olur, şu anda hiç biryerde yazmıyor ama gelecek nesil eskiden birkaç Amerikan ve eski MB 600 olduğu gibi silindir kapama yönüne gidilecekmiş yani performansa gerek yoksa silindir çalışmıcak benzin kapatılcak.
quote:
Orijinalden alıntı: Comaa
hayırlı olsun güle güle kullanın
260 km hızda devir saati 4000 devir cıvarı daha ne diyelim sözün bittiği yer
Evet benim külüstürde devir 4000'deyken ibre ancak 140'ta oluyor
quote:
Orijinalden alıntı: dranov
quote:
Orijinalden alıntı: Comaa
hayırlı olsun güle güle kullanın
260 km hızda devir saati 4000 devir cıvarı daha ne diyelim sözün bittiği yer
Evet benim külüstürde devir 4000'deyken ibre ancak 140'ta oluyor
iyimiş bizim 120 falan
quote:
Orijinalden alıntı: taner11
Son kasa E 63 AMG yi test etme imkanım oldu.Motor 6208 cc 525 hp 630 nm tork 0-100 km/h hızlanma 4.4 sn böyle bir araba olamaz 150 km hızla giderken 4 teker patenaj çekmişti.Bu bir araba değil resmen roket.Bir ön kasada bu değerler nedir bilmiyorum tahminim aynı ya da yakındır. Bu arada arabanız kaç model umarım vergisi bir kademe düşmüştür.
Arkadan itişli araba nasıl tüm lastikleri ile patinaj çeker onu anlayamadım.
araç çok güzel gerçekten,kazasız belasız binin inş
quote:
Orijinalden alıntı: Polemik
quote:
Orijinalden alıntı: taner11
Son kasa E 63 AMG yi test etme imkanım oldu.Motor 6208 cc 525 hp 630 nm tork 0-100 km/h hızlanma 4.4 sn böyle bir araba olamaz 150 km hızla giderken 4 teker patenaj çekmişti.Bu bir araba değil resmen roket.Bir ön kasada bu değerler nedir bilmiyorum tahminim aynı ya da yakındır. Bu arada arabanız kaç model umarım vergisi bir kademe düşmüştür.
Arkadan itişli araba nasıl tüm lastikleri ile patinaj çeker onu anlayamadım.
Zaten arkalarıda hemen ESP kesiyor, siz yazınca dikkatimi çekdi arkadaşın yazdığını
260 km hızda devir saati 4000 devir cıvarı daha ne diyelim sözün bittiği yer
Evet benim külüstürde devir 4000'deyken ibre ancak 140'ta oluyor
iyimiş bizim 120 falan
Eski araçda E400CDİ maşallahı vardı 4200 d/d = 250km/s. Daha çok virajlı kara yollarında turbo boşluğunu iyi hissetiriyordu (1s) birden ok gibi fırlaması hiçde hoş olmuyordu ama Otobanda fefkaladedi, bunda ATM motor olduğundan kesintisiz çıkışı çok zevk veriyor yanlız arasıra uzun yolda millete çok eksoz sesi dinletirirsen yoruyor birazda herhalde panorama tavan olduğundan daha ses alıyor içine.
Sağolun iyi dileklere burdan topluca tşk ederim
quote:
Orijinalden alıntı: Ex-Diesel
quote:
Orijinalden alıntı: Polemik
quote:
Orijinalden alıntı: taner11
Son kasa E 63 AMG yi test etme imkanım oldu.Motor 6208 cc 525 hp 630 nm tork 0-100 km/h hızlanma 4.4 sn böyle bir araba olamaz 150 km hızla giderken 4 teker patenaj çekmişti.Bu bir araba değil resmen roket.Bir ön kasada bu değerler nedir bilmiyorum tahminim aynı ya da yakındır. Bu arada arabanız kaç model umarım vergisi bir kademe düşmüştür.
Arkadan itişli araba nasıl tüm lastikleri ile patinaj çeker onu anlayamadım.
Zaten arkalarıda hemen ESP kesiyor, siz yazınca dikkatimi çekdi arkadaşın yazdığını
Güle güle kullanın demeyi unutmuşum.
Kazasız belasız kullanın.
Güle Güle kullanın harika araç
quote:
Orijinalden alıntı: Ex-Diesel
quote:
Orijinalden alıntı: samican
quote:
Orijinalden alıntı: dranov
quote:
Orijinalden alıntı: Comaa
hayırlı olsun güle güle kullanın
260 km hızda devir saati 4000 devir cıvarı daha ne diyelim sözün bittiği yer
Evet benim külüstürde devir 4000'deyken ibre ancak 140'ta oluyor
iyimiş bizim 120 falan
Eski araçda E400CDİ maşallahı vardı 4200 d/d = 250km/s. Daha çok virajlı kara yollarında turbo boşluğunu iyi hissetiriyordu (1s) birden ok gibi fırlaması hiçde hoş olmuyordu ama Otobanda fefkaladedi, bunda ATM motor olduğundan kesintisiz çıkışı çok zevk veriyor yanlız arasıra uzun yolda millete çok eksoz sesi dinletirirsen yoruyor birazda herhalde panorama tavan olduğundan daha ses alıyor içine.
Ben de hayırlı olsun demeyi unutmuşum,kazasız belasız binin inşallah araç harika..
Hayırlı olsun güzel araç Allah kazadan beladan korusun
quote:
Orijinalden alıntı: plantamax
Dostum güle güle kullanman dileği ile...
Sormak istediğim bir nokta var cevaplarsan sevinirim.
1) Araç kaç model ve kaç kmde ? 01/2007 ve şu anda ort. 58.000km
2) Top speed değeri nedir ? (düz yol için olan top speed yani eğimli yoldaki değil) açık olmadığından ort. 255km/s şayet AMG açarsa 300km/s oluyor lastikler yüzünden
Biraz yakıtına değineyim. KI bakınca 10.000km ort. 16,5-17L / 100km gösteriyor. Bi depo doldurunca 68-72L S konumda hızlı otoban sürüşlerinde 330km yol alabiliyorum ama 13L gitmekde mümkün şayet sakin 110-120km giderseniz yanlız hiç başaramadım biraz sabır ister herhalde Geçen gün ilk defa C konumunda uzun yolda denedim ve kalabalıkdı fazla devamlı basamadım, 69L nerdeyse 400km yol alabilmişim ilk defa, yanlız arac biraz dolu olup devamlı otobanda basarsan 23L olabiliyor, Ş-içi fazla kalabalık olmayınca 18-19L buluyor İST gibi kalabalık olursa icabında ordada 23L buluyor.