Şimdi Ara

Bu da benim E63 AMG (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
537
Cevap
11
Favori
55.466
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION


    quote:

    Orijinalden alıntı: taner11

    4matic olunca oluyor
    quote:

    Orijinalden alıntı: Polemik

    quote:

    Orijinalden alıntı: taner11

    Son kasa E 63 AMG yi test etme imkanım oldu.Motor 6208 cc 525 hp 630 nm tork 0-100 km/h hızlanma 4.4 sn böyle bir araba olamaz 150 km hızla giderken 4 teker patenaj çekmişti.Bu bir araba değil resmen roket.Bir ön kasada bu değerler nedir bilmiyorum tahminim aynı ya da yakındır.
    Bu arada arabanız kaç model umarım vergisi bir kademe düşmüştür.


    Arkadan itişli araba nasıl tüm lastikleri ile patinaj çeker onu anlayamadım.




    AMG olupta 4Matic olan arac gormedim ben



    Olan arabayı herkes test eder, önemli olan olmayanı test etmek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION


    quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Keske TR de olsaydin F430 ile bir rolling yapip paylassaydik forumda...

    Her nekadar surus dinamiklerini sevmesem de guzel uzayan bir arac.. Gule gule kullan..


    Live For Speed yükle, onda kapışalım...


    Valla ben anlamam atari matari oynamaktan cikalim kapisalim en guzeli benim icin :)


    Pederin şirket arabası Focus Tdci var bir tek şu anda nasıl kapışayım senin arabalarla...

    quote:


    4 matic E class AMG yok.


    Amg paketli ile karıştırdılar bence...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 22 Ağustos 2010; 0:14:12 >




  • AMG harika işler yapıyor da 4MATIC koymayarak şu güzel ortamı bozuyor.
    :-)
    Ama yavaş yavaş geliyor gibi.

    Bu arada hayırlı olsun, iyi kick-down'lar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atiyba

    Güle güle kullanın aracınızı, umarım bizler de kariyerimizi güzelce şekillendirip böyle otomobillere sahip olabiliriz gelecekte :)



    İnş. hekeze nasip etmek dileğiyle. Başdan Almanyayı otomasyonlandırdık, güney Kore, doğu bloku açıldı orayı , epeyden beri çinni bakalım buradan sonra neresi gelcek pekde yer kalmadı
  • Hayırlı olsun , fazladan söylenebilecek tek sey , tavan kısmı beni benden aldı diye bilirim keyifli sürüşler .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fleetwood

    Bu araba anlatılmaz yaşanır. Off be
    Güle güle binin.

    Fotoğraf makinasının markası nedir? Çok kaliteli fotoğraflar çekmiş.



    Herkeze yeniden Tşk ederim iyi dilekleriniz için.

    Benim ufak oğlan meraklıdır resim çekmeye bi hooby olarak fotoğraf çeken arkadaşınlan çindeyken aracı yıkatıp çekmişler bütün yeşil alandaki resimleri , Email attım makinayı sordum cvp gelince yazarım, kendim çekdimlerim Casio Exilim 7.2. Orjinal resimler tabii daha güzel burdakiler pixel azaltılmışdır.
  • Vallahi mükemmel araç.Allah kaza bela vermesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Keske TR de olsaydin F430 ile bir rolling yapip paylassaydik forumda...

    Her nekadar surus dinamiklerini sevmesem de guzel uzayan bir arac.. Gule gule kullan..



    Şimdiye kadar daha çok MB kullanıcısı olarak niyetim o zamanlar facelift olmuş M5 almakdı, yanlız M5 şanzumanı, daha az konforu, deposunun ufak olması beni caydırdı,
    bu aracın iyi tarafı tak D gazla pek M5 gibi 300 çeşit şanzuman programı ve balata kavradı kavramadı derdi yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunlu

    AMG harika işler yapıyor da 4MATIC koymayarak şu güzel ortamı bozuyor.
    :-)
    Ama yavaş yavaş geliyor gibi.

    Bu arada hayırlı olsun, iyi kick-down'lar.



    E Class da şu anda E350 bezin/dizel de ve E500 4 Matic var.
    4 M gelince iyi tarafları tabii var karda, pis yolda bu kuvveti asfalta iletmek için, yanlız şahsen keşke aynı konfor/emniyet olsaydı en azı 200kg hafif olsa diyorum.
    Şimdiki 4 Matic eskilere karşı daha hafif yinede sadece arkadan çekiş daha hoşuma gidiyor kendim gerek görmüyorum zaten elektronik yardımcılar sayesinde nispetten herşey kontrol altında. AMG 4 Matic çıkarırmı bilemem ama Tork yükseldikce kuvveti kayıpsız asfalta iletmek zorlaşıyor, pek yakında SLS E-AMG çıkarınca tabii elektrik motorları her tekerde olcak.





  • MbTürkiye'de ki araç mı dostum?

    Serhat'a uyupta rolling yapma sakın, şanzumanı eline aldırır..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti


    MbTürkiye'de ki araç mı dostum?

    Serhat'a uyupta rolling yapma sakın, şanzumanı eline aldırır..




    Evet, birkaç tane AMG yokki buraya sergileyelim

    Herhalde serhat ATTRACTION oluyor ve F430 var, o zaman pek şans görmüyorum gidip bi komp. taktırmam lazım, şunuda hiç unutmamak lazım her zaman ve her yerde senden daha dişli karşına çıkabilir, yanlız araçların 99,99999999999999 eksoz göstere biliyorsan yetiyor ötekilerede paşa gibi yer verirsin pek sorun olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel


    quote:

    Orijinalden alıntı: hunlu

    AMG harika işler yapıyor da 4MATIC koymayarak şu güzel ortamı bozuyor.
    :-)
    Ama yavaş yavaş geliyor gibi.

    Bu arada hayırlı olsun, iyi kick-down'lar.



    E Class da şu anda E350 bezin/dizel de ve E500 4 Matic var.
    4 M gelince iyi tarafları tabii var karda, pis yolda bu kuvveti asfalta iletmek için, yanlız şahsen keşke aynı konfor/emniyet olsaydı en azı 200kg hafif olsa diyorum.
    Şimdiki 4 Matic eskilere karşı daha hafif yinede sadece arkadan çekiş daha hoşuma gidiyor kendim gerek görmüyorum zaten elektronik yardımcılar sayesinde nispetten herşey kontrol altında. AMG 4 Matic çıkarırmı bilemem ama Tork yükseldikce kuvveti kayıpsız asfalta iletmek zorlaşıyor, pek yakında SLS E-AMG çıkarınca tabii elektrik motorları her tekerde olcak.


    Aslında , bildiğim kadarıyla artık yazılımlarla oynanarak , araç 4 çekerde olsa arkadan itiş gibi davranabilmesi sağlanıyor. Mesela arka %70 ön %30 çekmesi gibi. Audi'lerde veya Porsche'lerde yazılım atarak bunu Tr'de yapanlarda var diye hatırlıyorum.

    Ama tabi, gerçek bir arkadan itiş gibi olabilirmi onu hiç bilmiyorum...

    quote:



    Herhalde serhat ATTRACTION oluyor ve F430 var, o zaman pek şans görmüyorum gidip bi komp. taktırmam lazım, şunuda hiç unutmamak lazım her zaman ve her yerde senden daha dişli karşına çıkabilir, yanlız araçların 99,99999999999999 eksoz göstere biliyorsan yetiyor ötekilerede paşa gibi yer verirsin pek sorun olmaz.


    Valla kendisi söyledi, modifiyeli bir M5 ile kafa kafaya, hatta üst süratlerde geçiliyormuş. O araçta neler var bilmiyorum fakat, sizin araçta hafife alınır değil. Özellikle hacim avantajı var 6.2 litre gibi, kompresör takılmadanda, atmosferik bir takım modifiyelerle gücü iyi bir seviyeye çıkarılabilir. SLS'de de var sizin aracın motoru ve onda 570 Ps güç üretiyor. Sizdede böyle bir modifikasyona gidilse, bence durumunuz F430 karşısında vahim olmaz, kafa tutabilir gibime geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 22 Ağustos 2010; 5:47:39 >





  • İşin espiri üstadım.Bizim Serhat abimiz pek sever araç bozmayıda, forumda onun geyiği çok döner..

    Bu arada, neden e55 değilde e63?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti


    İşin espiri üstadım.Bizim Serhat abimiz pek sever araç bozmayıda, forumda onun geyiği çok döner..

    Bu arada, neden e55 değilde e63?




    E55 K 2006 facelift olasıya kadar vardı, bende eski kasada çok sorunlar yaşandığı için istemedim.
    MB Komp. den ATM motorlara dönüş sebebi güçlü motorlarda daha evvel hiç düşünülmemiş nispetten çok az devirlen seyredildiği için Kurum yapıyormuş. Tabii birde EU5 / EU 6 emisyon değerlerini ve filo yakıtını düşürmek için Turboya dönüş var, ve şu anda AMG Komp. Motor yanılmıyorsam sadece SLK 55 ve G55 kaldı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel


    quote:

    Orijinalden alıntı: hunlu

    AMG harika işler yapıyor da 4MATIC koymayarak şu güzel ortamı bozuyor.
    :-)
    Ama yavaş yavaş geliyor gibi.

    Bu arada hayırlı olsun, iyi kick-down'lar.



    E Class da şu anda E350 bezin/dizel de ve E500 4 Matic var.
    4 M gelince iyi tarafları tabii var karda, pis yolda bu kuvveti asfalta iletmek için, yanlız şahsen keşke aynı konfor/emniyet olsaydı en azı 200kg hafif olsa diyorum.
    Şimdiki 4 Matic eskilere karşı daha hafif yinede sadece arkadan çekiş daha hoşuma gidiyor kendim gerek görmüyorum zaten elektronik yardımcılar sayesinde nispetten herşey kontrol altında. AMG 4 Matic çıkarırmı bilemem ama Tork yükseldikce kuvveti kayıpsız asfalta iletmek zorlaşıyor, pek yakında SLS E-AMG çıkarınca tabii elektrik motorları her tekerde olcak.


    Aslında , bildiğim kadarıyla artık yazılımlarla oynanarak , araç 4 çekerde olsa arkadan itiş gibi davranabilmesi sağlanıyor. Mesela arka %70 ön %30 çekmesi gibi. Audi'lerde veya Porsche'lerde yazılım atarak bunu Tr'de yapanlarda var diye hatırlıyorum.

    Ama tabi, gerçek bir arkadan itiş gibi olabilirmi onu hiç bilmiyorum...

    quote:



    Herhalde serhat ATTRACTION oluyor ve F430 var, o zaman pek şans görmüyorum gidip bi komp. taktırmam lazım, şunuda hiç unutmamak lazım her zaman ve her yerde senden daha dişli karşına çıkabilir, yanlız araçların 99,99999999999999 eksoz göstere biliyorsan yetiyor ötekilerede paşa gibi yer verirsin pek sorun olmaz.


    Valla kendisi söyledi, modifiyeli bir M5 ile kafa kafaya, hatta üst süratlerde geçiliyormuş. O araçta neler var bilmiyorum fakat, sizin araçta hafife alınır değil. Özellikle hacim avantajı var 6.2 litre gibi, kompresör takılmadanda, atmosferik bir takım modifiyelerle gücü iyi bir seviyeye çıkarılabilir. SLS'de de var sizin aracın motoru ve onda 570 Ps güç üretiyor. Sizdede böyle bir modifikasyona gidilse, bence durumunuz F430 karşısında vahim olmaz, kafa tutabilir gibime geliyor.


    Taksi MB lerden ön tarafı çekişini ayıramasınız ama tabii SUV ve G serisi imkan var, belki Porschede elektronik visco balata olunca software değişdirilip olabilir sadece sırf arkalardan çekiş olur buda sadece drift yapmayı kolaylaşdırır pek başka avantajını görmüyorum


    F430 nerden baksanız 500kg daha hafif avantaj burda, bu gidişle beni en sonunda ATTRACTION kapışdırcaksınız
    M GmbH şefinin bi sözü vardır, arac 1000PS olucağına 1000kg olsun diye


    F430=490PS / 1465 kg / 0-200km=12,5 s

    E63AMG=514PS / 1940 kg / 0-200km=15,2 s


    Bu sitede çoğu araçların bilgileri bulunur:

    http://www.einszweidrei.de/

    http://www.einszweidrei.de/mercedes/merce63amglimw211-2008-1.htm




  • Güç ağırlık oranına bakınca, F430 önde zaten. Ki , Attraction'unda F430'u standart değil diye biliyorum. Fakat dediğim gibi , kendisi M5'in üst süratlerde daha iyi olduğunu söyledi.

    M5'de aşağı yukarı 1800-1900 kg felan, güç ağırlık oranına bakacak olursak o araç 650 hp felan olmalı o zaman.

    Yada F430, gücün iletilmesi konusunda M5'e göre daha kötü...Buda bir ihtimal...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    E Class da şu anda E350 bezin/dizel de ve E500 4 Matic var.
    4 M gelince iyi tarafları tabii var karda, pis yolda bu kuvveti asfalta iletmek için, yanlız şahsen keşke aynı konfor/emniyet olsaydı en azı 200kg hafif olsa diyorum.
    Şimdiki 4 Matic eskilere karşı daha hafif yinede sadece arkadan çekiş daha hoşuma gidiyor kendim gerek görmüyorum zaten elektronik yardımcılar sayesinde nispetten herşey kontrol altında. AMG 4 Matic çıkarırmı bilemem ama Tork yükseldikce kuvveti kayıpsız asfalta iletmek zorlaşıyor, pek yakında SLS E-AMG çıkarınca tabii elektrik motorları her tekerde olcak.



    Bu otomobil-dört çeker işinde şu an Audi'nin Quattro'su önde; BMW de, Mercedes de bu durumun farkında ve sürekli geliştirme içindeler.
    Birkaç yıla kadar Mercedes'in 4MATIC'i çoğu modele gelecek, hatta AMG de el atacak.
    Şu an Quattro'nun spor diferansiyel ile yaptıkları çok güzel:
    http://tv.audi.com/video/2128

    RWD ile AWD tamamen tercih meselesi; RWD ile daha hisli, virajlarda daha lastik kokusu duyulabilecek bir sürüş mümkün. AWD ise virajlarda sınırları zorlayan, raylar üzerinde gidiyormuş hissi veren bir sistem, hızlanmalardaki lineer'liği de cabası.
    Bu arada RWD'nin elektronik sistemlerle kontrol altına alınması çok önemli; zira BMW örneklerinde olduğu gibi, özellikle yağışlı havalarda oversteer nedeniyle takla atmalara neden oluyor.




  • Maşallah demek istiyorum :)
  • Çok güzel ve özel bir araba hayırlı olsun.
  • Kullananlar bilir amg'yi bu araç sürekli rus ruletı oynamak gibi birşey.Günlük kullanım için çok tehlikeli:)Güle güle kullanın
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.