Şimdi Ara

bu araç kaç bin tl ye toplanır

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.507
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  • direksiyon sola alınacak ve ekspertiz raporunda yazan diğer sorunlar en çok kaç bin tl ye patlar.



  • Kimse 30 bine o araca elini sürmez.. Sanayi fiyatlarından işçilik parça malzeme fiyatlarından heleki lexus gibi luxury bir marka ise sizin o dediğiniz işler 90-100 bin tl den aşağı tutmaz..

    En başda sağdan sola almak için soldan göğüs varmı yurtdışından getirticeksin bütün ön aktarma işleri ona göre yapılıcak ön farların bile soldan direksiyona göre olanını alıcaksın Aynalar dahil..

    Araç kaç yıldır yatıyor yağları suyu bakımı diskleri balataları değişse sadece o aracın disk balatasının fiyatına bakın bakalım ne kadar tabii türkiye de varsa biz daha yeni 1.16 d nın ön arka disk balata yı değiştirdik 3 bin tl tuttu.. O aracın rahat 5-6 tutar..
    Yani bir bakımı 10-15 den aşağı çıkmaz zaten..

    Sen sadece şu dediklerimi işçilik malzeme hesaba katılıcak ekstralarda dahil yatan araba bir sürü süpriz masraf çıkartacak.

    Kısaca 90-100 bin tl den aşağı yapamassın inanmoyorsan o aracın sadece ön iki farı ve yan analarının fiyatına bak vergisini gümrüğünü ekle sadece onlar sana 5-10 bine gelir..

    Lexus amerika pazarı için ürerilen bir araç bütün parçalarını amerikadan yüksek ihtimal getirticeksin orda bile luxury sınıf bir araç. Haliyle parçaları çıkmaları bile pahalı.. Kargosunu vergisini katıyorum bile hiç bir firma posta yoluyla yollamaz dhl yada fedex gibi kargo şirketleriyle yollar..

    Sadece parçaların toplamda kargo masrafları zaten burda doğan şahin parası tutar.

    Kardeşim 5 yıl özel amerikan ve ingiliz araçlarının tamiri yapılan servisde çalışdım.. 30 bine toplarım bu aracı tam bir hayal.. Onu bil.. Ve ucuz olduğuna bakma bu aracı sürmek için köşede her daim 20-30 bin tl bütçen bulunucak..

    Bize lexus rx330 müşterimiz vardı sadece büyük 100 bin mil bakımını o zamanın parası 15 bin tl o zaman dediğim 2012 falandı tuttmuşdu.. O zaman dolar belki 2.5 tl idi 3tl idi şimdi ne kadar sen hesap et.

    Bir müşterimizde 99 gs300 vardı abs sensörü arıza vermişti amerikadan getirrttik sensör müşür değişdi o zamanın parası 650 dolar işçilik parça teknik ıvır zıvır işler tutmuştu.
    Aynı şey fiat da renault da olsa 300-500 tl ye çözersin..

    Kısaca o araç fiyatına bakma sen almak önemli değil sürebilmek önemli lastiğini döndürebilmek önemli o yüzden derim bu tür araçlar istersen fiyatı 10 bin tl olsun her daim zengin sürebilir zengin aracı olarak kalıcak dır.. Çünkü en ufak arızası mimmscık basit arızası yüzlerce dolardan kapıyı açıyor heleki masraf biriaz ciddi ise binlerce doları gözden çıkarmaya hazırlıklı olucaksın..
    Sağdan sola almak başı başına bir aksiyon yedek parça sıkıntısına hiç girmiyorum bile. Motoru orjinal değil mekanik aksamın bir çoğu demonte ve uyup uymayacağı bile belli değil. Buna rağmen 30.000TL ile ihaleye açılmış ve sizde almayı düşünüyorsunuz ki kaça patlar gibi komik gibi konu açmışsınız. Burada bunun cevabını verecek adam net yalan söyler. Lexus marka olarak Türkiye'de ender durumda.

    Piyasanın neden arttığını her gün daha iyi anlıyorum.
  • Sağdan sola almak başı başına bir aksiyon yedek parça sıkıntısına hiç girmiyorum bile. Motoru orjinal değil mekanik aksamın bir çoğu demonte ve uyup uymayacağı bile belli değil. Buna rağmen 30.000TL ile ihaleye açılmış ve sizde almayı düşünüyorsunuz ki kaça patlar gibi komik gibi konu açmışsınız. Burada bunun cevabını verecek adam net yalan söyler. Lexus marka olarak Türkiye'de ender durumda.

    Piyasanın neden arttığını her gün daha iyi anlıyorum.
  • Çıkma parça için ayırsalar yarısı boşa gider.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çıkma parça için ayırsalar yarısı boşa gider.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Malik the Mafia

    Sağdan sola almak başı başına bir aksiyon yedek parça sıkıntısına hiç girmiyorum bile. Motoru orjinal değil mekanik aksamın bir çoğu demonte ve uyup uymayacağı bile belli değil. Buna rağmen 30.000TL ile ihaleye açılmış ve sizde almayı düşünüyorsunuz ki kaça patlar gibi komik gibi konu açmışsınız. Burada bunun cevabını verecek adam net yalan söyler. Lexus marka olarak Türkiye'de ender durumda.

    Piyasanın neden arttığını her gün daha iyi anlıyorum.
    Evet riskli bir iş. Öyle olmasa 30 bine ihaleye konmazdı.
    30 bine aracı aldıktan sonra 30 binde toplamaya gitse 60 bine lexus suva binmiş olacaksın symbollere o fiyatları istiyolar.
  • Kimse 30 bine o araca elini sürmez.. Sanayi fiyatlarından işçilik parça malzeme fiyatlarından heleki lexus gibi luxury bir marka ise sizin o dediğiniz işler 90-100 bin tl den aşağı tutmaz..

    En başda sağdan sola almak için soldan göğüs varmı yurtdışından getirticeksin bütün ön aktarma işleri ona göre yapılıcak ön farların bile soldan direksiyona göre olanını alıcaksın Aynalar dahil..

    Araç kaç yıldır yatıyor yağları suyu bakımı diskleri balataları değişse sadece o aracın disk balatasının fiyatına bakın bakalım ne kadar tabii türkiye de varsa biz daha yeni 1.16 d nın ön arka disk balata yı değiştirdik 3 bin tl tuttu.. O aracın rahat 5-6 tutar..
    Yani bir bakımı 10-15 den aşağı çıkmaz zaten..

    Sen sadece şu dediklerimi işçilik malzeme hesaba katılıcak ekstralarda dahil yatan araba bir sürü süpriz masraf çıkartacak.

    Kısaca 90-100 bin tl den aşağı yapamassın inanmoyorsan o aracın sadece ön iki farı ve yan analarının fiyatına bak vergisini gümrüğünü ekle sadece onlar sana 5-10 bine gelir..

    Lexus amerika pazarı için ürerilen bir araç bütün parçalarını amerikadan yüksek ihtimal getirticeksin orda bile luxury sınıf bir araç. Haliyle parçaları çıkmaları bile pahalı.. Kargosunu vergisini katıyorum bile hiç bir firma posta yoluyla yollamaz dhl yada fedex gibi kargo şirketleriyle yollar..

    Sadece parçaların toplamda kargo masrafları zaten burda doğan şahin parası tutar.

    Kardeşim 5 yıl özel amerikan ve ingiliz araçlarının tamiri yapılan servisde çalışdım.. 30 bine toplarım bu aracı tam bir hayal.. Onu bil.. Ve ucuz olduğuna bakma bu aracı sürmek için köşede her daim 20-30 bin tl bütçen bulunucak..

    Bize lexus rx330 müşterimiz vardı sadece büyük 100 bin mil bakımını o zamanın parası 15 bin tl o zaman dediğim 2012 falandı tuttmuşdu.. O zaman dolar belki 2.5 tl idi 3tl idi şimdi ne kadar sen hesap et.

    Bir müşterimizde 99 gs300 vardı abs sensörü arıza vermişti amerikadan getirrttik sensör müşür değişdi o zamanın parası 650 dolar işçilik parça teknik ıvır zıvır işler tutmuştu.
    Aynı şey fiat da renault da olsa 300-500 tl ye çözersin..

    Kısaca o araç fiyatına bakma sen almak önemli değil sürebilmek önemli lastiğini döndürebilmek önemli o yüzden derim bu tür araçlar istersen fiyatı 10 bin tl olsun her daim zengin sürebilir zengin aracı olarak kalıcak dır.. Çünkü en ufak arızası mimmscık basit arızası yüzlerce dolardan kapıyı açıyor heleki masraf biriaz ciddi ise binlerce doları gözden çıkarmaya hazırlıklı olucaksın..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sıfırına yaklaşır.
    Ekspertiz raporu iç karartıcı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    100 bin TL'ye kadar araç
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Uzun uzun yazıp sonra hepsini sildim, içim karardı.

    Kısaca özet geçeceğim.

    Bu arabaya değecek bir emek olmaz.
  • 2004 ü sahibinden de 117 bin e koymuşlar. Bunu alıp uğraşıp yapmaya deymen aslı astarını geçer
  • masraf edip alacak olsam bile sol tarafa geçirtmem. bütün aktarmalar geçecek ve neredeyse 1 araba parası verilir. aslında sağda kullanmak bi yandan eğlenceli ve farklı estetik olur.
  • üstüne para verseler bile alıp uğraşmam. aracın altı paslı ve çürük büyük ihtimalle. parça parça satılsa sadece kaporta olarak işe yarar, geri kalan kısmı çöp bence. kısacası kabustan farklı olmaz.
  • ben zaten bu sistemde ihale girenleride anlamıyorum. var bi numarası da çözemedik..5-6 ay önce 40 bin liralık piyasası olan mercedes a160ı manyağın biri başka bir manyakla kapışıp 63 bin liraya aldı. daha bunun ortalam on bin lira ekstra mevzusu var. neresi karlı oldu ben anlamadım. bunu geç diğer araçların bile açılış fiyatı normal piyasa fiyatına yakın. yani ben anlamıyorum bunu alan adamlar algısı vergisi araç masraflarını da verince uygun diye aldığı araç piyasa fiyatını geçiyor ve nesi mantıklı oluyor??
    arabayı sanayide baktıramıyorsun elinde patlar mı bilemiyorsun. valla büyük risk ya. gümrükçülerin kendi bilirkişileride zaten aman araçla ilgili bişey yazarız da üstümüze kalır korkusundan detaya bile girmiyorlar yazıp geçiyorlar.
  • Bulaşma borçlu çıkarsın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.