Bildirim
(Bridgestone Turanza )Sert Lastik Kullanmanın Zararlari(
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
iç plastikler çok daha erken gacırdamaya başlar -
yamalı yollarımızda daha çok rahatsızlık -
Benim astra kda stok olarak geldigi icin kullaniyorum 5 para etmez bir lastik.Ilk firsatta degistirecem
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yuzde 20 zam geldi. Degistirin alirsiniz bi petlas. Sonra turanzayi mumla alirsiniz..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
faydası var böbrek taşı düşürüyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Alın kumho rahat edin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben 3 yıldır kullanıyorum turanzaya laf atanlar birde petlas alsın ondan sonra tekrar konuşalım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kumho kullanıyorum. Yumşak lastik, fena değil ancak yazın cayır cayır ötüyor. Ötmesi kaletisini belirlermi bilmiyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bende turanza t001 var. çok sert bir lastik ama frenlemesi filan iyi geldi bana. yazın ötme sesi de duymadım. -
Merhaba,
Hocam Lastik konusunda hem konfor, hemde sağlamlık bir arada olmuyor bence.
Sert lastik; Sağlam ve uzun ömür
Yumuşak Lastik; Konfor ama çabuk yıpranma
Sebebine gelince; Lastik sertse daha dayanıklı ve uzun ömürlü oluyor hamurundan dolayı, yumuşak Lastik ise konforlu ama biraz daha narin ve çabuk yıpmanma yapıyor.
ikisinin arasında seçim sizin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende de T001 var, gayet güzel lastiktir ne ER300 gibi çok serttir nede çok yumuşak. Bazı Michelinler Contiler gibi yumuş yumuş olmadığı için direksiyona çabuk cevap vermesi, iz takip kararlılığı çok iyidir, yol hissi verir araba. Konfor spor arası lastiktir yani. Ayrıca 250hp Volvo S60ı çok hafif bir sarma ile kaldırabiliyor, traction olarak da güzel. En büyük sorunu mıcır asfaltta çok fazla yol sesi alması, asfalttaki yüzey değişimlerine çok duyarlı. 6-7bin km oldu ben kullanalı şimdilik bir bozulma sertleşme yok, ilerleyen döneme bakarız. Islak zeminde pek deneyemedim. -
komedi cevaplar görüyorum... lastik yol tutmadıktan sonra yemişim konforu...
Benim için önemli olan a noktasından b noktasına güvenli gitmek...
turanza virajlarda çok iyi tutunan bir lastik... amortisör takozu denen zımbırtı abimin micheline lastik kullanan c5 aracında da değişti... 5-6 yaşında 100bini devirmiş bir araçta bu durum gayet normal... bunu lastiğe bağlamak çok komik... -
Sert lastiktir, ilk başta sorun çıkarmaz, biraz km yaptıktan sonra odun gibi olur. Dişleri bitmez ama özelliği kalmadığı için güven vermez. Sert olduğu için arabadan sesler gelmeye başlar. Turanzadan Goodyear efficentriplere geçince dünya varmış demiştim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bildiğin lastiğin ilk keşfedilmiş hali. -
quote:
Orijinalden alıntı: sissil
komedi cevaplar görüyorum... lastik yol tutmadıktan sonra yemişim konforu...
Benim için önemli olan a noktasından b noktasına güvenli gitmek...
turanza virajlarda çok iyi tutunan bir lastik... amortisör takozu denen zımbırtı abimin micheline lastik kullanan c5 aracında da değişti... 5-6 yaşında 100bini devirmiş bir araçta bu durum gayet normal... bunu lastiğe bağlamak çok komik...
Bu lastiği ne kadar kullandınız? güvenlik demişsiniz ama 25 bindeki lastikle önümdeki araca yaklaşmaya korkuyordum, 150-160 lı hızlarda bile az frene bassam abs devreye giriyordu, kalkışlarda atmosferik araçla bile sarmadan kalkmıyordu. Bence en komik yorum sizinki.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozbayram -- 23 Eylül 2016; 10:14:44 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim aracımda da bridgestone potenza s001 hemde runflat performans lastik takılı. Ben gayet memnunum. Tabiki biraz sert lastik fakat, lastik görevini çok iyi yerine getiriyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
turanza türkiye için ideal bir lastik, konforu görece düşük ama dayanıklı ve yol tutuşu frenlemesi başarılı... -
ön lastikleri yedikten sonra burada yorum yapman tuhaf kaçtı... Yerler hafif ıslak (çamur) olmadığı sürece yağmur dahil rampada patinaj çektiğini hatırlamıyorum...
Ufak bir öğüt aracı kaldırırken GAZA basma sadece debriyajı yavaş çek... abs nin devreye girmesi lastiklerin kabaklığından zaten kendinde sarma olayını yazarak olayı açıklamışsın...
Bu lastik anlattığınız kadar kötü olsa ne bu fiyat olur nede testlerde birinci olur... Çoğu markanın fabrika lastiğidir...
Bizde orjinal lastikle 80bin km yapan araçta vardı telleri kırıldı ama KABAK olmadı... -
Herkes Bridgestone'u yerin dibine sokuyor,ama bir çok otomobil markası fabrikadan çıkan sıfır araçlarda bu markanın lastiklerini kullanıyor,Audi A6,Bmw 5 Serisi ve Mercedes E Serisi'nde bile Turanza Er 300 takılı olduğunu görüyorum,madem bu kadar kötü bir lastik firması bu markalar niye fabrika çıkışı bu lastiği takıyor? -
ER300 modeli ile 100bin kilometre kullandı babam. Aşırı sağlam bir lastik taksici lastiği bile diyen oluyor. Gördü sağlamlığını gitti T001 aldı. Her çukurda balon olacak mı, yarılacak mı derdi yok.
En Beğenilen Yanıtlar

Ben 3 yıldır kullanıyorum turanzaya laf atanlar birde petlas alsın ondan sonra tekrar konuşalım
|
Sert lastiktir, ilk başta sorun çıkarmaz, biraz km yaptıktan sonra odun gibi olur. Dişleri bitmez ama özelliği kalmadığı için güven vermez. Sert olduğu için arabadan sesler gelmeye başlar. Turanzadan Goodyear efficentriplere geçince dünya varmış demiştim.
|
Benzer içerikler
- dizel yakıt göstergesi arızası
- d1 ehliyet yenileme
- antalya en kısa yol tarifi
- kloroform far temizleme
- peugeot adblue arızası
- jetour türkiye
- byd denza n9
- passat pro
- m3 cs
- mazda cx 90
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X