Şimdi Ara

BP'den motoru temizleyen yakıt teknolojisi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
7.407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Temiz bir Shell istasyonundan alınan benzin gibisi yoktur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • opetin dizelinde motor sesi çok ama km biraz daha fazla shellde ise daha sessiz ve performanslı

  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    Zaten piyasanın en kaliteli yakıtı BP ve TOTAL de. BP yapmışsa inanırım bir miktar işe yarıyordur fakat mucize beklememek lazım sonuçta motorların çalışma sistemi belli yüksek ısı ve sürtünme kaçınılmaz.
    Kime göre, neye göre??? 3,5 Yıldır Dizel aracım var, Bp den, Total dan, PO dan deneme amacı ile yakıt aldım, en iyi performansı hep SHELL den aldım. SHELL yakıt aldığım zaman bariz bir şekilde aracın sesi azalıyor, çekişi artıyor.
  • akılı kelden benzini shelden alıcan yiğen! bırakın bu işleri

  • Petrol Ofisi Active 3 diye bir şey yapıyor zaten aynı mantık mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili

    Kime göre, neye göre??? 3,5 Yıldır Dizel aracım var, Bp den, Total dan, PO dan deneme amacı ile yakıt aldım, en iyi performansı hep SHELL den aldım. SHELL yakıt aldığım zaman bariz bir şekilde aracın sesi azalıyor, çekişi artıyor.

    Alıntıları Göster
    Bana göre; Shell piyasanın en hızlı yanan bir o kadar da verimsiz olan yakıtıdır. Tabi bu araçtan araca göre değişir bazı araçlar x firmasının yakıtında daha iyi sonuç verir bazıları y firmasının. 25 yıldır kullanmadığım marka model araç kalmamıştır desem yeridir, şöyle bir genelleme yaptığımda en iyi randımanı ve uzun kilometreyi hep BP ve Totalde yapmışımdır. Şu anda kullandığım Focus 3.5 120hp aracımda da en iyi performansı BP den alıyorum hem sessiz hem de motor daha güçlü asılıyor, ve menzilde Shell göre çok daha uzuyor.




  • Konu motorun temizliği ise bence kullandığımız madeni yağın da önemi çok büyük ve Shell Helix Ultra bu konuda muazzam işler başarıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arcsgamestop

    Konu motorun temizliği ise bence kullandığımız madeni yağın da önemi çok büyük ve Shell Helix Ultra bu konuda muazzam işler başarıyor.
    Bir de MOTUL veya Lique Molly yağlarını dene, ondan sonra Shell Ultra yağlarının yüzüne bir daha bakacak mısın görürsün.
  • tefennili kullanıcısına yanıt
    Yorumunuzdan anladığım kadarıyla Shell deneyip memnun kalmadınız doğru mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arcsgamestop

    Yorumunuzdan anladığım kadarıyla Shell deneyip memnun kalmadınız doğru mu?
    Yooo daha önceki aracımda Shell denedim gayet kaliteli bir yağ, ama bir MOTUL veya Lique Moly kadar değil. Siz önce bu yağları bir deneyin ondan sonra karar verin.
  • tefennili kullanıcısına yanıt
    Muhakkak onlar da gayet başarılı ve kaliteli markalardır.

    Aslında benim merak ettiğim, sizin kullanımınızda nasıl farklılıklar meydana geldiği.
    Neyi tecrübe ederek tercihinizi MOTUL veya Liqui Moly'den yana kullandınız?
  • Adamlar yakıt içinde özel teknoloji geliştiriyor. Biz nelerle uğraşıyoruz. Yok Benzine zam yok motorine zam.d
  • BP'den yakıt alınca gerçekten diğerlerine göre daha az yakıyor ama performansta düşüyor aynı ölçüde. Shell BP'ye göre daha dengeli ama Opet'in performansını hiç biri veremedi. Total denedim uzak dursun hepsinden çok yaktı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celonfix -- 5 Ekim 2019; 14:15:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arcsgamestop

    Muhakkak onlar da gayet başarılı ve kaliteli markalardır.

    Aslında benim merak ettiğim, sizin kullanımınızda nasıl farklılıklar meydana geldiği.
    Neyi tecrübe ederek tercihinizi MOTUL veya Liqui Moly'den yana kullandınız?
    Daha önceki mesajlarım da ayrıntılı olarak ilk defa MOTUL marka yağı kullandığımda ne gibi değişiklikler olduğunu uzun uzun anlatmıştım. Basitçe anlatırsam kullandığım aracım 1,5 DCİ daha önceki sahibi tüm bakımlarını yetkili servis de yaptırmış (Elf yağ) kullanılarak, ben aldıktan sonra ilk defa Motul kullandım, araç hiç abartısız Dizel değil, resmen Benzinli araç karakterine büründü, çok memnunum şiddetle tavsiye ederim.
  • Uuznca bir süredir burada en azından e5 yanı çok uğrak bir yer diye opet istasyonundan alıyordum, geçen yaz bi bp'yi deneyeyim dedim ve memnun kaldım. Ama birkaç ay sonra o istasyon da opet'e geçti. Yakınlardaki bir başka BP'ye geçtim ve şimdi gerçekten fark ettiğini görüyorum. Öncelikle baya dik bir yokuşun başında oturuyorum ve bu yokuşu opet mazotuyla tırmanırken 3. viteste 60'larda tıkanır kalırdı aracım. Bir de şehiriçi tüketimim 12 çubuklu göstergede genellikle 3 çubukta 150km'yi zor görürdüm. Şimdi BP active ile hem yokuşta rahatlıkla 70'lere yaklaşabiliyorum hem de 2 çubuk gittiği halde 168km'deyim halihazırda. Bundan sonra BP'ye devam.

    Not: Zamanında BP'den önce Shell'i de denedim ama Opet'ten bir farkını göremedim, ha Opet'ten bile gürültülü çalışıyordu motor Shell'de.
  • denedim. fena değil. menzilde çok azda olsa bir fark sezdim.

    opet diyenler olmuş, galatasaraylıysanız opet'ten almayın. opet'ten alacağınız yakıt fenerbahçe'ye gidiyor.
  • Yağ konusu ile ilgili olarak şunu diyebilirim. Arabamda eskiden şu yağ vardı şimdi şu yağı koydum sesi azaldı yok şu oldu bu oldu gibi yorumlara ehemmiyet vermeyin. Her yağın teknik şartnamesi vardır ve hangi şartlarda ne tepki vereceği yazılıdır. Teknik şartnameyi açıp okumayan yada okuyup anlayacak kapasitesi olmayan adamlar burada yorum yapıyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kizashi kullanıcısına yanıt

    hocam son durum nedir, po active 3 de fena değil gibi. bp ile arasındaki fark nedir siz hangisinden memnun kaldınız

  • quote:

    Orijinalden alıntı: facepunchS

    hocam son durum nedir, po active 3 de fena değil gibi. bp ile arasındaki fark nedir siz hangisinden memnun kaldınız

    Katalitik sistemde veya Dpf de kurum anlamında şu anda Shell V-Power dizel iyi durumda.Daha önceki formülü olan Nitro dizelden memnun kalmamıştım.Ancak son formülü olan DYNAFLEX formülünden çok memnun kaldım.Aracın egsozu diğerleri kadar pis kokmuyor.Tabiki setan sayısı fuel save olana göre biraz düşük ama, yüksek devirli motor performansı için bu gerekli ve eser miktarda sıvılaştırılmış petrol gazı da var.Dynaflex formülü, GTL yakıtından sonra Shell'in beğendiğim ilk motorini oldu.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.