Şimdi Ara

BOYNER (Rica ederim öne çıkarın arkadaşlar)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.274
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 ay
  • Cevaplayan Üyeler 16
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 8 saat 14 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Çirkinlik Ne Kadar Kolay (4 mesaj) Meticulous (1 mesaj) hazarcep (1 mesaj) -PoseidoN- (1 mesaj) the flying dutchman (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (12 mesaj) Mobil (6 mesaj) (1 mesaj)
  • @
15 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • 19 Kasım 2020 tarihinde Boyner’den online olarak alışveriş yaptım, Jack & Jones marka deri ceket sipariş verdim ancak ürünün cebinde ufak tefek yırtıklar olduğu için iade ettim. Henüz para iadesi yapılmadan yenisini sipariş verdim ürün stoklarda kalmaz diye. Yeni ürünü sipariş verir vermez müşteri hizmetlerini arayıp ilk ürünümün taksirli geldiğini ve bu kez dikkatli olursalar mutlu olacağımı ifade ettim. Müşteri hizmetlerindeki kadın personel de durumla ilgilenen birimleri uyardığını söyledi ama yine sorunlu bir ürün geldi.


    2. Kez kusurlu gelen üründen sonra ürünün stokta bir adet kaldığını görünce kartım yanımda olmadığı için arkadaşımdan rica edip aynı üründen sipariş verdim. Öğretmen olduğum için dersler online olunca ürünü 1 yıla yakın hiç giyme şansım olmadı. Ta ki bu sene okullar açılınca takribi 2 ay kadar “haftada yalnızca 1 gün” giydim, fakat ürünün sol kolunda fark etmediğim yanlış dikiş atılma sonucu izler ve deformasyonlar gördüm. Müşteri hizmetlerini arayıp durumu bildirdim ama ürünü arkadaşımın hesabından aldığımız için arkadaşımın görüşmesi gerektiğini söylediler. Durumu arkadaşıma anlattım, o da müşteri hizmetleri ile iletişime geçti ve ürünü kargo yoluyla ya da yakınımda olan Boyner şubesine götürmem gerektiğini ifade ettiler. Ben de “Eğer ürün elinizde yoksa incelemeye göndermek istemediğimi belirttim, müşteri hizmetlerindeki hanımefendi, ürünün stoklarında olduğunu söyledi ve ben de buna istinaden ürünü Capitol Boyner şubesine götürdüm ve ürünü incelemeye aldılar. Ürün incelemesi sonuçlanmıştır diye mesaj gelince arkadaşım bana haber verdi durumu. Ben de müşteri hizmetlerini arayıp sonucu öğrenmek istediğimi sordum ama etik kurallar gereği yalnızca ürün sahibine bilgi verebileceklerini söyledi müşteri hizmetlerindeki kadın personel. “Madem etik kurallarınız yalnızca ürün sahibine bilgi veriyor, o zaman ürünü Capitol Boyner şubesine götürdüğümde niçin incelemeye aldılar? ” deyince cevap vermedi. Öyle ya, madem ürün sahibi ben değilim, niçin ürünü benden aldılar incelemeye, değil mi?


    Takriben 2 hafta sonra olumsuz sonuçlandığını söylediler, inanılmaz şaşırdım. Jack & Jones marka deri ceketten önceki yıllarda da kullandığım için sağlamlığını biliyordum, önceki ceketimi 5-6 sene kullandım ancak o zaman açılmalar, deformasyonlar başlamıştı. Boyner'den aldığım bu ürünün 2 ay içinde yalnızca haftada bir kez kullanmayla deformasyonlar olmasının mümkünatı yoktu. Haliyle Capitol Boyner şubesine tekrar gidip durumu izah ettim, tekrar incelemeye aldılar. Olumlu bir sonuç geldiğine dair bir mesaj geldi. İnceleme sonuçlanmadan önce de kesinlikle ücret iadesi istemediğimi, kesinlikle ürün değişimi yapılmasını istediğimi belirttim. Bugün tekrar Capitol Boyner şubesine gittiğimde ürün ücret iadesi yapacağını söylediler. Ürün şu anda 800 küsur lira, bana yapılacak olan iade ise 210 lira civarı. Ben de öncesinden uyardığımı ve kesinlikle ama kesinlikle ücret iadesi istemediğimi belirttiğimi söyledim. Ancak ürün stoklarında olmadığı için yapabilecek bir şeyi olmadıklarını söylediler. Ürünü incelemeye gönderirken müşteri hizmetleri, stoklarında olduğunu söyledi diye göndermiştim, şimdi yok diyorlar. Bir de, müşteri hizmetlerindeki personel kimse onu bulmamı söylüyorlar! Bu nasıl bir terbiyesizliktir, bu nasıl ticarî ahlaksızlıktır! Madem konuşmalar kayıt altına alınıyor, o zaman benim numaramla görüşme yapan personel kimse onu bulun, deyip kurumsal numarayı aradığımı, o kişiyi bulmamın mümkün olmadığını söyledim. Enflasyon sebebiyle artan fiyatı bana yansıtıyorlar ve haklı bir durumdaymışçasına savunuyorlar! Çözüm olarak ise incelemeye giden kusurlu ürünü geri vermeyi teklif ediyorlar! Ayrıca, ürün kusurlu değildi madem, niçin ikinci incelemede kusurlu bulundu? İlkinde bulmak zor muydu (Sorunu kâğıda yazıp belirtmeme rağmen)? Suçu müşteriye yıkıp kenara çekilmeye çalışmak değil de nedir bu?


    Ne ürünü ne de ücret iadesini aldım. Ceketimi de orada bırakıp çıktım. Onlarca kez online alışveriş yapmış biri olarak inanılmaz tiksindim. 2 kez kusurlu ürün gönderdiler, üzerine 3. kez aldığım ürünü de kusurlu gönderdiler. Stoklarında olduğunu söyleyip şimdi de stoklarında olmadığını ve para iadesi yapmayı teklif ettiler. O zaman bana ceket alabileceğim ücretin iadesini yapılsın ki kendime kusuru olmayan ceket alayım. 800 liralık ürün için 200 lira iade yapmayı teklif etmenin ticarî, insanî ve ahlakî boyutunu kendi vicdanlarına bırakıyorum!..


    Beyler, abilerim, ablalarım, sizlerden ricam, konuyu öne çıkarmanız. Lütfen yardımcı olun arkadaşlar.



    Özet: 200 liraya aldığım ceket 800 olmuş, bana ücret iadesi yapmak istiyorlar. Aradaki fark benden çıkacak yani.



    Edit: Ekşi Sözlük'tekiler saldırgan demişim diye yazmış arkadaş. Ekşi Sözlük'tekilerin %70’in fazlası asosyal ve her b*ku eleştiren ayaktakımı! Eleştirmekten başka bir işe yaramayan, yardımcı olmaktan aciz insanlar. Özelden yardım mesajı atan arkadaşlar da oldu, insaniyetini kaybetmemiş, hâlden anlayan insanlar... Onları tenzih ederim. Ayrıca, kaçtığımı iddia etmiş, sayın kendini zeki zanneden mahluk, Boyner'in mesaj attığını belirttim ve bu sebeple kaldırdım. Ben 2013’ten beri DH üyesiyim, 2016 yılından beri de Ekşi Sözlük kullanıcısıyım. Her iki mecrayı da çok aktif kullandığım zamanlar oldu, genelleme yapacak olursam buradaki insanlar çok daha anlayışlı ve yardımsever. Ekşi'deki herbokologlar gibi konu sahibine saldırmıyorlar. Zaten açılan bel altı, gayriahlaki, sapıkça başlıklardan durumun vahameti aşikâr.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Çirkinlik Ne Kadar Kolay -- 1 Aralık 2021; 22:55:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • ürünü alalı 1 sene olmuş. yine de iadeyi kabul ettiklerine şükredin bence. ürün 1 sene boyunca sizde kaldığı için artık giyilmiş ürün statüsünde oluyor siz ne kadar giymeseniz bile. keşke hatayı geçen sene fark etseymişsiniz. geçmiş olsun. boynerden amazon kalitesi beklemeyin müşteri memnuniyeti olarak.

  • Desteklerinizi bekliyorum arkadaşlar.

  • okumak istiyorum ama gerçekten çok uzun kusura bakma hocam

  • ürünü alalı 1 sene olmuş. yine de iadeyi kabul ettiklerine şükredin bence. ürün 1 sene boyunca sizde kaldığı için artık giyilmiş ürün statüsünde oluyor siz ne kadar giymeseniz bile. keşke hatayı geçen sene fark etseymişsiniz. geçmiş olsun. boynerden amazon kalitesi beklemeyin müşteri memnuniyeti olarak.


  • Cevabınız için çok teşekkür ederim, giymediğim için gözümden kaçmış hocam. Müşteri hizmetlerindeki kadın personel bile ''Ürün çok temiz, neyi var ki?'' demişti. Ama evet, üzerinden zaman geçmiş, fakat hukuki olarak böyle bir hakkım varmış. Ekşi Sözlük'te konuyu açtım, herkes bana saldırdı, ne kadar berbat bir yermiş, DH gibi olmasını bekledim ama pişman oldum. Boyner, Ekşi'de iletişim adresimi sordu mesajdan, problem yaşayan olursa bilgilendirmek amacıyla yazıyorum.

    |
    |
    Meticulous kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör

  • +1 baktım roman yazmış yorumlarda özeti bekliyordum ama çıkmayınca kapadım.

    |
    |
    mrslimshady_reloaded kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör

  • sen nasıl bir adamsın ya  

    |
    |
    mrslimshady_reloaded kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Şikayetvar a yazın hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Özet; kişi öğretmen ceket almış kusurlu çıkmış 2 kez

    3 defa aldığında ceketi kontrol etmemiş aradan 1 sene geçmiş ceket 210₺ den 800₺ çıkmış değişimi istemiş ama buna para iadesi yapmışlar

    be adam 2 kere sana bozuk ürün geliyor işte 3. Ürünü baksana dilişlerine filan yok kullanımda olmuş filan da bu hikaye çünkü az kullandımda diyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boşuna konuyu okumakla uğraşmayın. Hem zaman kaybı, hem öğretmen olduğunu söyleyen bir kişinin paragraf bilgisi ve noktalama kurallarından bihaber bir yazı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Teknolojik olmayan urunlerde inceleme gonderme suresi 6 ay. Thh bunu kendi soyluyor. Aldığınız ürünün uzerinden 1 sene geçmiş. Kontrol etmemek sizin hataniz. Adamlar yine iadeyi kabul etmişler. Buna dua etmeniz gerekirken hâlâ haksizken kendinizi hakli çıkarmaya çalışıyorsunuz. Siz thh ye basvursaniz hicbirsey olmazdi inanin paranızı da alamazdiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kimse de demiyor 200 liralık ceket neden 800 lira olmuş diye?

    bunu sorgulasak bi şeyler olucak ama

    Bu arada 1 sene sonra ürünü değiştirmek için başvuruyorsun ve adamlar kabul ediyor

    k,mse yapmaz bunu

    stokta olmaması da normal 1 sene geçmiş




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maligezgin -- 3 Aralık 2021; 14:59:10 >
  • Hocam yanlis anlamadiysam 3. kere urunde hata oldugunu soyluyorsunuz. Ya urunun uretiminde kendisinde bir sorun var ya da siz cok takintilisiniz mutlaka bir sorun bulup degistirmeye calisiyorsunuz mukemmeliyetci yaklasimdan veya baska bir sebepten. Ustelik son iade usutnden bir yil gectikten sonra yapilmaya calisiliniyor.


    Surdan aklima boyle geldi soyledim bizim bir arkadas kindle alacakti yok isik seviyesi dusuk yok burasi boyle 4-5 defa iade etmeye kalkti urunlere baktim iyiydi bir sorun yoktu, adam takinti yapmis. En son sorun yok dediler diye bicagi ekranin icina sokup oydu boyle geldi deyip alsinlar diye. Yetmedi Ingiltereden siparis verdi en son.

  • neden aynı cekete kafayı bu kadar taktın? 2. hasarlı gelişinde demek kalitesiz olduğunu düşünmedin mi? Görselini ekler misin uğruna bu kadar uğraştığın ceketi çok merak ettim

  • Öncelikle 200tl aldığınız ceketi 800tl olunca 800tl mi verin deme gibi hakkın yok o zaman adamların'da sana bu zaman kadar kullandığın ceketin kullanım bedelini ödeyin deme hakkı olur böyle saçma bir durum yok bu insanları anlamıyorum para iadesi ödediğiniz tutardan yapılır götür tüketici mahkeme heyetine yine çıkacak karar verilen ücretin geri ödenmesidir enflasyon yada zamların sorumlusu firmalar değildir devlettir bir ülkenin ekonomik durumundan dolayı parası arttı diye gidipte ben şimdiki paradan istiyorum diyemezsin sen paranı vadeli tassarruf hesabına yatırmıyorsun sen ürüne yatırıyorsun ürünün fiyatı düşmüş olsa 100tl olsa sana ödeme olarak 100tl yapacağız deselerdi o zaman'da ben bu cekete 200tl verdim verin 200tl mi derdiniz kusura bakmayın'da yaptığınız hiç etik değil zaten istediğiniz kadar yazın çizin kanunen ödediğiniz parayı geriye alırsınız

  • Ben okudum arkadaşlar katil bahçıvanmış.

  • hocam kusura bakma da 200 liralik cop icin atmadigin takla kalmamis bir de millete ayaktakimi diyorsun. goren de prada derisinden bahsediyor zannedecek. jack jones zaten 15 yasindaki ergenlerin falan giydigi bi marka. neymis kolunda defo varmis :D komik konu cidden.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, ürünü gerçekten kullanmadım, çünkü kullanma şansım hiç olmadı. Ama takılmanız gereken konu şu: Ben ürünün sorunu olduğunu söylediğimde bana incelemeye gönderilmesi gerektiğini söyleyen kendileriydi. Eğer biz almıyoruz, ilgilenmiyoruz, süresi geçti deselerdi zaten uğraşmazdım. Ürünün tertemiz olduğunu zaten kendi personelleri söyledi. Bana stokta ürün olduğunu ve değişim olabileceğini söylemeselerdi zaten vermeyecektim. Ürünün dikiş hataları da dikkatimden kaçmış, çünkü aldığım gibi baktım ve dolaba kaldırdım. Deri ceket kullanmamış için arkadaşlar için söyleyeyim: Suni deri ceketler ufak bir delik, yırtılma sonrasında tamamen açılıyor, zaten bu yüzden aramıştım mağazayı. Bana stokta ürün olduğunu söyleyip sonra yan çiziyor ve suçu bana atıyorlar. Ürünü merak eden arkadaş için linkini veriyorum:

    https://m.trendyol.com/jack-jones/jack-jones-jjerocky-jacket-noos-erkek-mont-12147218-p-167848966


    Ürünü üçüncü kez neden aldığımı soran arkadaşa da cevap vereyim: İkinci kez hatalı gelince üçüncü kez almak istemedim zaten ama stokta son 1 ürün yazınca kaçırma korkusu yüzünden sipariş verdim. Yardım etmeyebilirlerdi, etmeseler ya da bana yanlış bilgi verip müşteri hizmetlerinde nahoş konuşmasalardı belki bu denli sinirlenmeyecektim. Ayrıca, imlama takılan arkadaşın dil bilgisini merak ettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Çirkinlik Ne Kadar Kolay -- 7 Aralık 2021; 14:44:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.