Şimdi Ara

BMW M4 Coupe (F82)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.742
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Turbo 6 Silindir 450 HP

    http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=733771










  • 6 silindiri kabul ettik de turbo cidden olmadı. Ne gerek vardı ki? E92 M3 gibi 9000 d/d çevirebilen delikanlı bir motor kullanılsaydı çok daha iyi olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhansencag

    6 silindiri kabul ettik de turbo cidden olmadı. Ne gerek vardı ki? E92 M3 gibi 9000 d/d çevirebilen delikanlı bir motor kullanılsaydı çok daha iyi olurdu.

    bmw nin yaptığı turbo araçlar atmosferiklerden çok daha zevkli ve eğlenceli.
  • Turbo motorları hiç bir zaman tavsiye etmiyorum bu araç bmw'de olsa atmosferik bi araba olucaktı şöyle 3.2L 525hp atmosferiğinden yapıcaksın B M W M P O W E R bitmiştir olay..!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz38x

    Turbo motorları hiç bir zaman tavsiye etmiyorum bu araç bmw'de olsa atmosferik bi araba olucaktı şöyle 3.2L 525hp atmosferiğinden yapıcaksın B M W M P O W E R bitmiştir olay..!

    BMW M gmbh firması heryerde sizi arıyor.. Aradıkları mühendisi sonunda bulmuşlar.
  • Acaba kaçla dönmüş nurburgringi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erkyuo

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguz38x

    Turbo motorları hiç bir zaman tavsiye etmiyorum bu araç bmw'de olsa atmosferik bi araba olucaktı şöyle 3.2L 525hp atmosferiğinden yapıcaksın B M W M P O W E R bitmiştir olay..!

    BMW M gmbh firması heryerde sizi arıyor.. Aradıkları mühendisi sonunda bulmuşlar.

    Hıhı arıyorsa arıyor sanane seni ne alakadar eder bu konu orasını anlamadım ?

    Şu forumu kirletmekte üstünüze yok lanet olsun yeter her konuda ayrı bir şahsiyet ayrı laf sokmaya çalışmak !




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    a5 coupe
    3 yıl önce açıldı
    BMW (F44) 2 serisi Grand Coupe
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Hem turbo hem atmosferik motor seçeneği olsa fena olmaz

    Gerçi sanki alcağımızdan :) nfs de kullanırız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhansencag

    6 silindiri kabul ettik de turbo cidden olmadı. Ne gerek vardı ki? E92 M3 gibi 9000 d/d çevirebilen delikanlı bir motor kullanılsaydı çok daha iyi olurdu.

    Spor araçlarda eksoz emisyon oranlarının düşük seviyede tutulması için, artık turbo ve diğer besleme çeşitlerinin kullanılması artık bir zorunluluk haline geldi maalesef.

    Güçlü atmosferik motora sahip araçlar artık (az sayıda şanslı insanın ulaşabildiği) süperspor seviyesinde olacak ve o seviyede kalacak hep.

    Yeni dünya düzeni bunu gerektiriyor, istesek de, istemesek de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz38x

    Turbo motorları hiç bir zaman tavsiye etmiyorum bu araç bmw'de olsa atmosferik bi araba olucaktı şöyle 3.2L 525hp atmosferiğinden yapıcaksın B M W M P O W E R bitmiştir olay..!

    Atmosferik 3.2 litre bir motordan 525 hp güç almak litre başına 160 beygirden fazla güç elde etmek anlamına geliyor.Atmosferik bir araçtan litre başına böyle bir güç almak ve onu seri üretime koymak ciddi mühendislik isteyen bir iş olsa gerek.

    E92 M3 4.0 V8 ve 420 hp, sizin düşündüğünüz motordan daha büyük hacimli ama daha az güçlü.Emin olun o ''BMW M POWER'' mühendisleri işlerini iyi biliyorlardır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thecubamojito

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguz38x

    Turbo motorları hiç bir zaman tavsiye etmiyorum bu araç bmw'de olsa atmosferik bi araba olucaktı şöyle 3.2L 525hp atmosferiğinden yapıcaksın B M W M P O W E R bitmiştir olay..!

    Atmosferik 3.2 litre bir motordan 525 hp güç almak litre başına 160 beygirden fazla güç elde etmek anlamına geliyor.Atmosferik bir araçtan litre başına böyle bir güç almak ve onu seri üretime koymak ciddi mühendislik isteyen bir iş olsa gerek.

    E92 M3 4.0 V8 ve 420 hp, sizin düşündüğünüz motordan daha büyük hacimli ama daha az güçlü.Emin olun o ''BMW M POWER'' mühendisleri işlerini iyi biliyorlardır

    Pek bilgili değilim heralde mekaniğinde ama şöyle birşey var 3.2L Bmw m3 e36 321hp üretebiliyor ise günümüz teknolojisi ile o motorun 525 i geçtim 500hp üretmesi gerek hadi olmadı 3.2L yerine 4.0L bir motor ile bu değerlere rahat ulaşmaları kanatindeyim..



    Bu ara bilgileriniz için teşekkürler (:




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguz38x

    quote:

    Orijinalden alıntı: thecubamojito

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguz38x

    Turbo motorları hiç bir zaman tavsiye etmiyorum bu araç bmw'de olsa atmosferik bi araba olucaktı şöyle 3.2L 525hp atmosferiğinden yapıcaksın B M W M P O W E R bitmiştir olay..!

    Atmosferik 3.2 litre bir motordan 525 hp güç almak litre başına 160 beygirden fazla güç elde etmek anlamına geliyor.Atmosferik bir araçtan litre başına böyle bir güç almak ve onu seri üretime koymak ciddi mühendislik isteyen bir iş olsa gerek.

    E92 M3 4.0 V8 ve 420 hp, sizin düşündüğünüz motordan daha büyük hacimli ama daha az güçlü.Emin olun o ''BMW M POWER'' mühendisleri işlerini iyi biliyorlardır

    Pek bilgili değilim heralde mekaniğinde ama şöyle birşey var 3.2L Bmw m3 e36 321hp üretebiliyor ise günümüz teknolojisi ile o motorun 525 i geçtim 500hp üretmesi gerek hadi olmadı 3.2L yerine 4.0L bir motor ile bu değerlere rahat ulaşmaları kanatindeyim..



    Bu ara bilgileriniz için teşekkürler (:

    90'lı yılların teknolojisi atmosferik bir motor -m3 e36- litre başına 100 beygir alabiliyor.Yamulmuyorsam da F50 GT1 ile litre başına 150 küsür beygirle Ferrari rekortmen atmosferik motorlarda.Mekaniğine ve yapsına hakim olmamam ve atmosferik motorun son 20 yıllık gelişimini bilmemem sebebiyle net cevap veremem.Ama çok büyük gelişme içinde olmadığını düşünüyorum.

    Forumda Liontech16,President,Attraction gibi daha deneyimli ve bilgili kullanıcılar var.Net bir cevabı onların ağızından almak mümkün.




  • Şuan ki tüm motorlar (Sport, SS) performans yani baz olarak isteniyorsa güç öncelikli değil emisyon ve tasarruf öncelikli üretiliyor. Tüm seri üretim araçlar için bu geçerli sağlanması gereken bu önceliklerin sonrasında ulaşılabilen maksimum güçleri üretmeye çalışıyorlar. M ve AMG'ler de buna dahil doğal olarak.
    Mclaren F1'in bugün ki konumunu düşünürseniz nasıl bir gelişim biçimi içinde olunduğunu bir nevi anlayabilirsiniz. Bu makinenin motor gelişim ve üretimi de emisyon sınırları yüzünden durdurulmuştu.
    Başka bir örnekle 80-90'ların Formula 1'leri maksimum sürat ve güç olarak şuan kilerden çok daha yukardalardı ancak şimdikiler daha hızlı viraj dönüp, daha erken durabiliyorlar.
    10'ar yıllık periyotlarla üretim/gelişim zihniyetinde ki değişimleri araştırmak, uzun yazmak lazım zaten anlamışsınızdır genel olarak. Alaşımlar gelişti, motorlar artık daha hafif, dayanıklı ancak salt olarak HP hedeflemiyorlar. Atmosferik ve şarjlılar'ın tümü için geçerlidir.




  • Bmw avrupalı üreticiler arasında turbo motoru ilk kullanan üretici.

    M modellerinin atası denebilecek 2002 turbo, yine M modellerinin zirve noktası denebilecek M1 hep turbo motorlu araçlar.

    Formula 1 'deki yegane başarısını da yine turbo motorla elde etmiş bir üretici.

    Bu gün BMW turbo kullanmasının yadırganması bilgisizlikten kaynaklanıyor bana göre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 6 Eylül 2012; 6:25:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    Bmw avrupalı üreticiler arasında turbo motoru ilk kullanan üretici.

    M modellerinin atası denebilecek 2002 turbo, yine M modellerinin zirve noktası denebilecek M1 hep turbo motorlu araçlar.

    Formula 1 'deki yegane başarısını da yine turbo motorla elde etmiş bir üretici.

    Bu gün BMW turbo kullanmasının yadırganması bilgisizlikten kaynaklanıyor bana göre.



    'Turbo motoru ilk kullanan üretici' bunu bilmiyordum teşekkürler bilgilendirme için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thecubamojito

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguz38x

    Turbo motorları hiç bir zaman tavsiye etmiyorum bu araç bmw'de olsa atmosferik bi araba olucaktı şöyle 3.2L 525hp atmosferiğinden yapıcaksın B M W M P O W E R bitmiştir olay..!

    Atmosferik 3.2 litre bir motordan 525 hp güç almak litre başına 160 beygirden fazla güç elde etmek anlamına geliyor.Atmosferik bir araçtan litre başına böyle bir güç almak ve onu seri üretime koymak ciddi mühendislik isteyen bir iş olsa gerek.

    E92 M3 4.0 V8 ve 420 hp, sizin düşündüğünüz motordan daha büyük hacimli ama daha az güçlü.Emin olun o ''BMW M POWER'' mühendisleri işlerini iyi biliyorlardır

    çok da imkansız değil gibi s2000'de kullanılan atmosferik motor litre başına 120 hp'den fazla veriyor ki bu 10 sene öncesinin teknolojisiyle yapılmış bir motor.

    Bence şu an yapılır gibi geldi bana




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAMKİN0Z

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    Bmw avrupalı üreticiler arasında turbo motoru ilk kullanan üretici.

    M modellerinin atası denebilecek 2002 turbo, yine M modellerinin zirve noktası denebilecek M1 hep turbo motorlu araçlar.

    Formula 1 'deki yegane başarısını da yine turbo motorla elde etmiş bir üretici.

    Bu gün BMW turbo kullanmasının yadırganması bilgisizlikten kaynaklanıyor bana göre.



    'Turbo motoru ilk kullanan üretici' bunu bilmiyordum teşekkürler bilgilendirme için

    "Avrupalı üretici"
  • Motor sesi fazlasıyla tatmin edici
  • quote:

    Orijinalden alıntı: angel_f!re

    quote:

    Orijinalden alıntı: thecubamojito

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguz38x

    Turbo motorları hiç bir zaman tavsiye etmiyorum bu araç bmw'de olsa atmosferik bi araba olucaktı şöyle 3.2L 525hp atmosferiğinden yapıcaksın B M W M P O W E R bitmiştir olay..!

    Atmosferik 3.2 litre bir motordan 525 hp güç almak litre başına 160 beygirden fazla güç elde etmek anlamına geliyor.Atmosferik bir araçtan litre başına böyle bir güç almak ve onu seri üretime koymak ciddi mühendislik isteyen bir iş olsa gerek.

    E92 M3 4.0 V8 ve 420 hp, sizin düşündüğünüz motordan daha büyük hacimli ama daha az güçlü.Emin olun o ''BMW M POWER'' mühendisleri işlerini iyi biliyorlardır

    çok da imkansız değil gibi s2000'de kullanılan atmosferik motor litre başına 120 hp'den fazla veriyor ki bu 10 sene öncesinin teknolojisiyle yapılmış bir motor.

    Bence şu an yapılır gibi geldi bana

    Yapılabilir fakat S2K'nın neden üretimden kaldırıldığını hatırlayın; emisyon değerleri.
    Bu değerler bir yandan gezegenimizi korurken diğer yandan da maalesef spor otomobilleri öldürecek ve downsizing olayını körükleyecek. Keşke üretim adedi belli bir sayıyı geçmeyen spor-süperspor otomobiller için daha esnek değerler olsa fakat maalesef böyle bir şey hayal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eskiden litre başına 110-120 ps güç elde eden firmalar günümüzde bu güçleri emisyon kurallarından dolayı elde edemiyor...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.