Şimdi Ara

BMW i4 Kullanıcı Kulubü

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43
Cevap
10
Favori
1.610
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bmw i4 Kullanıcılarının toplanma noktası.

    BMW i4 Kullanıcı Kulubü

    BMW i4 Kullanıcı Kulubü

    BMW i4 Kullanıcı Kulubü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prolesor -- 4 Eylül 2025; 15:9:55 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >







  • Yeni goruyorum boyle bir konuyu :)
    +1 😊

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Herkese selamlar. 2024 Edition M sport bir arkadaşım satıyor. 40.000 km araç ve 3.700.000 e bırakırım sana dedi. Sizce alınır mı? Nelere dikkat etmeliyim? Km 2024 model arabaya göre biraz yüksek ama arabada çizik vs hiç birşey yok. Batarya durumu filan nasıldır hiç bir fikrim yok bu araba hakkında. Kullananlar bilenler cevap verirse çok sevinirim:)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • abbfb A kullanıcısına yanıt
    Hocam fiyatını falan bilmem, edition m sport için biraz fazla düşük bir fiyat gibi geldi bana ama piyasayı takip eden biri değilim, o sebeple bilemiyorum. Kullanıcı olarak fikirlerimi paylaşayım sen kendin karar ver. 40.000 km evet biraz yüksek ama anormal mi bence değil. Uzun yol yapmış araç belli ki. Bataryayı test ettirin anlamlı bir düşüş yoksa ve araca kötü bakılmamışsa sorunsuz ve keyifle binebilirsiniz. Gelelim kendi deneyimime. Araç konfor ve sürüş hissi olarak çok tatmin edici. Başka araçları da denemiş, kullanmış biri olarak ben bmw i4 ü daha çok seviyorum. 1 senedir kullanıyorum. Connect Drive varsa eğer (bazılarında olmuyormuş) uzaktan kilit, iklimlendirme, şarj kontrolü vs gibi şeyler de büyük kolaylık oluyor. Menzil sorunu yok. Teoride 600 km yazıyor ama pratikte 500-550 net gider, 500 km gördüm. Aklıma gelenler şimdilik bu kadar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Prolesor kullanıcısına yanıt
    İlginize çok teşekkür ederim, tavsiyeleriniz ve görüşleriniz benim için çok değerli. Hepsine bakıcam, tekrar teşekkür ederim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • abbfb A kullanıcısına yanıt
    Ben de sürüşünü çok beğenmiştim ama elektrikli diye cesaret edemedim. G20 3 kasa aldım. Yeni serilerde teknoloji tamamen değişiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    2024 MB C200 4matic
    2025 320i
  • 2024 model araca, bugün itibari ile 40650₺ gibi bir rakama kasko yaptırdım. Diğer içten yanmalı düşük segment 2024 aracıma 13,5K ya yaptırdım. Sizde durumlar nedir?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ONEPLUS 5 KULLANICILARI KULÜBÜ
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • merhaba, bende haftaya teslim alacağım aracımı. kullanan arkadaşlar memnun mudur? yorumlarınızı beklerim :)

    _____________________________
  • Prolesor kullanıcısına yanıt

    hangi firma, hasarsızlık?

    ben de 43k tuttu ekim 15 te yeniledim 2023 m Sport.hasarsızlık son kademede.

    gecen sene 24k ya yaptırmıştım.

    _____________________________
  • Mavera97 M kullanıcısına yanıt

    hayırlı olsun ben memnumum ama kişiden kisiye değişir ne beklediğinize baglı.hangi paket-donanım aldınız?

    spesifik olarak merak ettiginiz bir yeri varsa o sekilde cevaplayalım.

    _____________________________
  • icecube_fb kullanıcısına yanıt
    %30 hasarsızlık bir de meslek indirimi ile fiyata geldi. Allianz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prolesor

    %30 hasarsızlık bir de meslek indirimi ile fiyata geldi. Allianz.

    sizin fiyat iyiymiş hocam👍

    bize Allianz 108k teklif vermiş 😀hasarsızlık %65 te olmasına rağmen.

    en uygun neova verdi ona yaptırdım.kriterleri anlamak güç, çok sacma fiyatlar veriyorlar.

    _____________________________
  • icecube_fb kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim, 2 arkadaş 2 tane i4 aldık bakalım neler yaşayacağız.


    360 + shadow + harman + direksiyon ısıtma + adaptif süsp + m fren


    edition m’e cıkmadan en dolu bu alınıyordu, renk dravit ve brooklyn , jant 996 m bicolor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Mavera97 M kullanıcısına yanıt
    Tekrar hayirli olsun guzel renkler👍

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • icecube_fb kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler,


    Menzil, sarj hızı, yalıtım ve konfor konusunda memnun musunuz? nelere dikkat edelim?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Mavera97 M kullanıcısına yanıt
    Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullanın. Dravit gündüz ayrı gece ayrı güzel, brooklyn gri de öyle. Zevkli araba, her şekilde sizi memnun edecektir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Prolesor kullanıcısına yanıt

    W206 mb ve w177 FL aktif kullanan birisiyim, ilk bmw olacak. Neler yaşayacağım merakla bekliyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Mavera97 M kullanıcısına yanıt

    menzil konusu bende biraz karışık.genelde %80 dolduruyorum 320-360 km menzil gösteriyor.%100 yaptıgımda ise 420 km gösteriyor.

    isin tuhafı su; cok az yaksam da çok fazla yaksam da menzil pek oynamıyor.misal 13-14kws tüketimle 17-18kws tüketimde pek değişmiyor. bmw sanırsam hep en kötüyü gösteriyor.

    full yapıp deneyim dedim ama bir kampanya fln çıkıyor dur doldurayım depoyu diyorum hesap bozuluyor :D

    ortalamam 16-17kws oldugunda 475-500 km olması lazım benim menzil full ken dediğim gibi 400-420km gösteriyor.

    sonuc olarak bence sabretsem yol aldıkça menzil düşmeyip, yaptıgım km artıcak orası kesin bir yerde bulusucak veriler.

    sizin araç makyajlı olacağı için menzili daha fazla.sanırım bir takım iyileştirmeler mevcutmuş.


    şarj hızı gayet iyi hele piyasadaki araçlara göre kat kat iyi ama istasyonlar zayıf sunana kadar en hızlı Astor da gördüm 180 leri gördü.onun dışında ki çoğu firma yazan değeri vermiyor 180 yazıyor misal size yarısını anca veriyor.2 çıkış var ama tek araç şarj etse de 90 veriyor🤦‍♂️

    ben genelde evden şarj ediyorum.

    konfor konusu kisiden kisiye değişir benim önceki aracım f30 idi ve cok sertti buna gecince harika hissettim adaptif süspansiyon görevini yapıyor ben memnunum o acıdan.lastiklerim Michelin runflat degil onun da katkısı vardır elbet.

    _____________________________




  • icecube_fb kullanıcısına yanıt

    Cevaplar için çok teşekkürler, cumartesi teslim aldığımda ilk izlenimi mutlaka paylaşacağım 😊


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Mavera97 M kullanıcısına yanıt

    broklyn aracı dün teslim aldım. %94 şarj ile teslim ettiler menzil 404 km idi. Eve geldiğimde %88 şarj 337 km menzil görünüyordu. PPF için aracı teslim ettim. Şuan online baktığımda %82 şarj 280km menzil görünüyor. Garip geldi açıkcası. Araç sıfırdır diye düşünüyorum. Umarım düzelir  

    _____________________________
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.