Şimdi Ara

BMW F10 - F20 - F30 coding & retrofit (82. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.678
Cevap
90
Favori
233.502
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8081828384
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • M direksiyona F1 vites taktıran oldu mu? Parçaları yurtdışından tedarik edeceğim fakat gereken malzemeleri netleştirmek için soruyorum. Arka kapak, kulakçıklar ve kablo tesisatı yeterli midir? Bir de fabrikasyon NBT evo mevcut BMW Online aktivasyonunu kodlama ile aktif edebilir miyim?

  • Merhabalar


    Benim f20 2016 Kasım üretimi aracım var.Touch Evo ID6 ekran taktırdım, Navigasyon için modül gerekiyor yoksa olmaz falan dedi takan kişiler.Ancak internette modülsüz olarak navigasyon çalıştıran Türk ve yabancı kaynaklar gördüm.


    Bu işin doğrusu nedir acaba.Yardımcı olabilir misiniz?

  • ex_silver kullanıcısına yanıt

    İşin doğrusu modülsüz olanıdır.Montajı yapan Emulator kullanmış.Sağlıklı ve orjinal değil.FSC Aktivasyon yapan sağlam bir yer bulun.Ama Bu lisanslama için ücret talep edilmektedir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: grizzle

    İşin doğrusu modülsüz olanıdır.Montajı yapan Emulator kullanmış.Sağlıklı ve orjinal değil.FSC Aktivasyon yapan sağlam bir yer bulun.Ama Bu lisanslama için ücret talep edilmektedir.

    FSC ile şasiye kodlu cihaz.Lisanslandı.Aslında emülatör kullanmadı o yüzden zaten gps çıkışı yok cihazda bundan dolayıda kendi navisini kullanamıyor.Araştırmalarım sonucu yeni tip İD6 lara gps anten çıkışı(mavi) ekliyorlarmış orjinal cihaz üzerine sonra aftermarket bir gps ile yapıyorlarmış.Bunu yaptırabileceğim tavsiye edebileceğiniz bir yer var mıdır?

  • ex_silver kullanıcısına yanıt

    Dediğiniz tarzda bir retrofit duymadım/görmedim ama bu o şekilde olmadığı anlamına gelmiyor.Yakın zamanda yine bir adet montajını yaptım ama o şekilde bir yöntem yoktu.Ben sadece cihazın montajını ve kodlamasını yaptım.Direk bütün fonksiyonları aktifti.Bmwarea ile görüşebilirsiniz.Kendileri bu konuda tecrübeliler.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    FSC ile şasiye kodlu cihaz.Lisanslandı.Aslında emülatör kullanmadı o yüzden zaten gps çıkışı yok cihazda bundan dolayıda kendi navisini kullanamıyor.Araştırmalarım sonucu yeni tip İD6 lara gps anten çıkışı(mavi) ekliyorlarmış orjinal cihaz üzerine sonra aftermarket bir gps ile yapıyorlarmış.Bunu yaptırabileceğim tavsiye edebileceğiniz bir yer var mıdır?



    Alıntıları Göster

    Cihazın üzerinde gps anten çıkışı olmaması tuhaf.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: grizzle

    Dediğiniz tarzda bir retrofit duymadım/görmedim ama bu o şekilde olmadığı anlamına gelmiyor.Yakın zamanda yine bir adet montajını yaptım ama o şekilde bir yöntem yoktu.Ben sadece cihazın montajını ve kodlamasını yaptım.Direk bütün fonksiyonları aktifti.Bmwarea ile görüşebilirsiniz.Kendileri bu konuda tecrübeliler.

    Orj İd6 larda gps anten çıkışı yok.Bunu ITM girişinde toplamışlar.AYrıca bir anten çıkışına gerek kalmamış.2017 sonundan itibaren üretilen araçlarda bu altyapı varmış.

    Mesela burada 4:20 den sonra anlatıyor. HW 4.1 cihazlara gps anteni ekliyorlarmış.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 21 Aralık 2020; 16:26:29 >




  • ex_silver kullanıcısına yanıt

    İzledim video yu.Sizin için tek çözüm Video daki montajcıya gitmek.Kendileri emulatör geliştirmiş aynı işi gören yani DIY bir ITM.Belkide o da başkasından tedarik ediyordur bilemiyorum ama mantıklı.Ben Trabzonda ikamet ettiğim için buralarda anlayan yok bu tarz Retrofitlerden.Videoki Montajcınında baya profesyonel olduğunu söyleyebilirim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: grizzle

    İzledim video yu.Sizin için tek çözüm Video daki montajcıya gitmek.Kendileri emulatör geliştirmiş aynı işi gören yani DIY bir ITM.Belkide o da başkasından tedarik ediyordur bilemiyorum ama mantıklı.Ben Trabzonda ikamet ettiğim için buralarda anlayan yok bu tarz Retrofitlerden.Videoki Montajcınında baya profesyonel olduğunu söyleyebilirim.

    3500 TL fiyat verince vazgeçtim hocam.Çok uçuk fiyat istiyorlar.

  • ex_silver kullanıcısına yanıt

    Neden İlla da ID6 İstiyorsunuz?CarPlay İçinmi?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: grizzle

    Neden İlla da ID6 İstiyorsunuz?CarPlay İçinmi?

    Daha hızlı daha stabil en önemlisi smart view ve carplay aynen.Bunlar varken kendi navisine ihtiyaç yok ancak insan tam olsun istiyor işte.

  • ex_silver kullanıcısına yanıt
    Mert elektronik komple yenisine ne kadar istiyor?montaj vs dahil.
  • 13,14 bin Tl civarıydı en son
  • ex_silver kullanıcısına yanıt
    Hocam bence hiç masrafa gerek yok. Bende hem cihazın navigasyonu var hem carplay var. Kendi navigasyonunu hiç kullanmıyorum. Sürekli CarPlay’i kullanıyorum hiç kapatmadan. Gerçekten bu kadar masrafa değecek birşey değil.
  • muhlisnlc M kullanıcısına yanıt
    Bende aynısını düşünüyorum 300-500 tl maliyet olsa olur ama 3500 e çok saçma kalıyor.Zaten carplay tam ekran hem daha hızlı hem daha güncel
  • ex_silver kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz gibi 300 500 olsa neyse derim ama o para için değmez. İnanın arabaya bindiğim andan çıkana kadar CarPlay açık. Carplay navigasyonunda trafik bilgisi vs var. Siri ile istediğim yere rota oluşturuyorum. Bi yandan Spotifydan müzik sürekli açık. Çok kullanışlı bir uygulama
  • arkadaşlar selamlar 2013 f30 aracım var. nbt taktırabileceğim güvenilir tavsiye edebileceğiniz yer var mı? biraz araştırmam sonucu bmwarea ve mertelektronik var sanırım.

    Ayrıca hırsızlıklardan dolayı büyük ekran olmayıp orjinal ekran boyutuna yeni tip ünite yeni menü şeklinde sadece ünite değişebiliyor mu?


    Bir de ışıklı klima çercevesi taktırmak istiyorum fakat bunun orjinali ile orjinal olmayanları var. Orjinal olanlar yansıtıcılı olduğundan kapıdaki ambiyans ışıkları gibi zamanla zayıflayacağı söyleniyor dogrulugu var mı. kapı ambiyanslarını da yan sanayi şekilde yenileyenler varmış.

  • jacobotrr J kullanıcısına yanıt

    Merhaba bahsettiğiniz yerler olabilir onun dışında ben bayrampaşa da mpowerasaf a taktırdım tavsiye ederim iyiler , ışıklı klima paneli olarak orijinal düşünün derim çin malı olanların led ışık tonu çok yüksek olduğundan çok ama çok çakma duruyor tabi yine de siz bilirsiniz

  • Merhaba Arkadaşlar,


    Alpine HU_CHAMP2 üniteyi söküp yerine Magneti Marelli HU_ENRTYNAV (navigasyonsuz, navigasyona FSC koduna falan da ihtiyacım yok zaten) takmak istiyorum. CHAMP2'de olmayan anlık yakıt tüketimi gibi bazı fonksiyonları açabilmek istiyorum sadece. E-sys FA coding ve VO coding konusunda tecrübem var. Ancak mevcut üniteyi fiziksel olarak söküp yerine ENTRYNAV taktıktan sonra aracı çalıştırıp e-sys ile hangi süreçler sırasıyla yapılmalı emin olamadım. Aracı çalıştırında araç doğal olarak eski üniteyi göremeyince sapıtıp kalır mı ? Araçtaki hayalet ekrandaki bazı bilgilerin de teyp ünitelerinden sağlandığını/kodlandığını biliyorum.


    Aklımda ilk etapta FA activasyonu sonrası DETECT CAFD yapıp, sonra VO coding ile 6NH ve 6VB'yi silip, onların yerine 606 ve 6NS eklemek gibi bir sıra var. Yeni CAFD file gelir mi, bir yerlerden F10 için olanı bulmak mı lazım ? Eski ünitede yaptığım kodlamalar uçar mı ? gibi sorular var.


    Yeni üniteyi devreye alacağım derken ECU hafızayı bozma riski de alıyor muyum emin olamadım ?


    Bu konuda tecrübesi olan var mı ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tk152 -- 31 Aralık 2020; 0:58:40 >




  • CAFD Injection yapacaksın.Otomatik olarak gelmez.Token'siz bir E-Sys ile CAFD enjekte etmen gerek.HU_CHAMP2 ecu da yaptığın FDL Kodlamalar tabiki gidecek.Ama o ünite de çok bir değişiklik yapmamışsındır diye tahmin ediyorum yani çok özellikli bir cihaz değil.Herhangi bir riskin yok.Cihazı takar takmaz çalışacak zaten ama 10 dk sonra hiçbirşekilde müdahale ettirmeyecek coding olmadığı için.

  • 
Sayfa: önceki 8081828384
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.