Bildirim
Bmw 6.45ci alacağım 2004 Model
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Önce git düzgün bir cep telefonu ve orijinal bir saat al kendine.
http://forum.donanimhaber.com/m_110998223/f_//tm.htm#110998223
http://forum.donanimhaber.com/m_105415200/f_//tm.htm#105415200 -
Kabriyoysa al
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Keşke laptop konumada baksaydınız :) ayrıca gurcistandan araba getirme konuma bakabilirsiniz. Ayrıca size bir şey kanıtlamak değilim. Üniversite oğrencisiyim. Ayrıca saklayacak bir şeyim olsaydı profilimi kapatırdım :)
Hani öyle bi fake olma muhabbetine getiriyorsunuz konuyuda. İllaki size kanıtlamak için banka hesaplarımın dokumunu mu koyayım? Ayrıca sadece whatsap için telefon istememin neyi garip? Ayrıca buradaki her 90+ bin arabası olan kişiler orjinal saat takmak zorunda mı 1-2bin lira verip? Hayır bu neyi kanıtlama çabası bilmiyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi içinizden biri -- 5 Ocak 2016; 5:15:44 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bizim içimizden biri olmadığın kesin :D -
içimizde 4.4 motor bmw kullanıyorum diyen 17 yaşındaki biraderi bul ona sor,zaten oda görür birazdan
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yakıtını karşılayıp karşılayamadığına bakacaksın, başka yerini sen anlamazsın...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Adamın açlıktan agzı kokuyor 150 liralık telefon bakıyor sonra gelmiş gurcistandan araba 6 series getiricekmiş getiremezsin kardesim yasakk yasak hayallerini göm ilerde parani kazaninca alirsin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Km de neredeyse 1 lira (Evet km de 100 kuruş) yakan bir araca binecek kişi en azından orjinal saat alır diye düşünüyorum sahte saat takan birisi için oldukça lükse kaçar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
3 -5 gün değil bir ayda geçse arkadaş oldukça hayal perest whatsapp
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Ben ne zaman alacağımı soylemedim. Dikkat ederseniz satılık laptop ilanım var. Onu sattığın gibi direk gidip alacağım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Daha gecsn 3.35i ariyordun ?
Yuksekten ucuyorsun bosuna bir de fake degil yaaaaa tripleeine girme
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ya yaz suraya bildigin seyleri gec. Adam fake ciksa ne olur. Adam hakkinda arastirma yapacagina bildigini dusundugunu yaz. Ayni sure. Sanki gelip gelip konuyu takip edeceksiniz .yazacaginiz bir bilgi adamin yedi sulalesinin dokumunu getirelim isterseniz.
Edit.
Yalniz yurtdisi yorumlari efsane.ultimate driving machine ama calisirsa. Genelde yilda 2-3ayi calismadan geciyormus. Yag sizdirmasi gibi buyuk bir sorunu varmis.
Lastik konusunda herkes sikayetci. 4Yil sonunda 9 kere lastik degistiren bile varmis. Nedeni lastikte catlaklar ve disler.
Yani
1.yagina suyuna iyi baktirman lazim. Sizdirma var mi vs
2.Lastigin durumuna baktirman lazim. Yeni olmasina ozellikle dikkat et
3.yurt disinda bile cogu tamir masrafi 10.000dolar diyor. Bana kalirsa baska arabalara yonel. Yine de sen bilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ITTF -- 5 Ocak 2016; 12:31:21 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yürüyen aksamı iyi kontrol ettir, muhtemelen sağlam bir masrafı olacaktır.
99 e46 için bile 6-7 bin lira masraf çıkardılar bu yaz.
Şu aracın sıkıntısı olsa öpmeden bırakmazlar.
1 sağ yanaktan 1 sol yanaktan hemde, tek taraftanda öpmezler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bence o paraya 2004 araba alınmaz hocam a5 coupe felan bakın derım. -
Yazayım tcmi bak hocam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam 10bin dolarlık ne masrafı olabilir ki? Yağ yakma sorunu inu bende duymuştum hocam ama lastiği duymamıştım. Birde hocam neden 2-3 ay çalışmıyor. Teşekkür ederim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ciddiysen birkaç kelam yazalım da her zaman dediğim gibi diyeyim buralarda bunlara yazabilecek pek adam çıkmaz bu dünyaya uzak insanlar artı çoğunluk lise üniv. talebesi artık :) yazabilecek olanlarda pek takılmaz.
6 içerisinde 45ci doğru tercih ama tecrübe dinleyeceksen senin yaşın için 6 doğru tercih değil derim ilgileniyor, cazip görüyor, yönetebilirim diyor olabilirsin ama gençlik dönemi için biraz fazlaca tecrübe olması gerekir. Birşeyler olabilir bazı araçlar denenmiş olabilir ancak hem dikkate değer tecrüben olsa buraya bu tip konu açma hatasına düşmezdin :) batı da okuyorken batılı forumlara giderdin hem de spor dünya için kademe yavaş yavaş arttırılması gerekir sonrası kişiler kabul etmiyor ama ya ölüm yada büyük maliyetler söz konusu oluyor. Bunun örnekleri var malesef bizlerde. Neden böyle diyorum ana sebep şu meraklı bir genç uzun vade de 4 ltlik M3 'ü yürütme kaabiliyetine erişememişse 6 biraz büyük boy gelir şayet maksat toplantıdan toplantıya biraz hız konforuyla gitmek değilse :) o da senin yaşında olmaz malum. Diğer sebep şu BMW'nin 6 serisi 911, Vette gibi nispeten ucuz ağır abilerin sport dünyasına giriş için neredeyse son basamağı teşkil ediyor. Kişi 6'nın yolundan mutlaka geçmeli bu ölümü geciktirir :) Maksat düz gitmek olursa da parası kısıtlı genç biri için 6'nın pek manası yok hem 5.45 de M5 de aynı işi tadınca yapıyor :). Perf. dünyasında ciddi yürütülen herşey elbette para kasar. Böyle olunca bmw 3 ile 6 nın yürütmesi performanslarının olmadığı gibi bir değil maliyetleri yakın bile değil.
Bize göre yol bmw 3 serisinde hacimleri büyüterek arada s2000, evo gibişeyleri deneyerek 6.45, m6 henüz gelmeden tecrübe ilerletilerek devam eder hem kişinin yarış lisansı derdi yoksa bu dünya ekseriyet için 27-28 yaşına kadar kişiyi keser. Aralarda 911, Camaro gibilerin de kiralamalar ile tadına bakılabilir. Bu arada M4 gibi şeyler de yıllanmış olur.
Araca kısadan gelince 650i fiyatları genellikle yüksek seyretmesinden ve konfor opsiyon kaybı olsa bile hafifliğinden kolay da up lanabileceğinden 6.45ci en doğru tercihtir uzun yıllardır bize göre.
Bahsedildiği gibi biraz fazla yağ yakar yalnız bu yürütmeyle de ilgili bastıkça yakar. Bunun kontrol altında tutulması önemli. Çok fazla yakıyorsa da artık iyi durumda değildir. Bunlar sanılan masrafların aksine şimdi ki bmw'lerden çok daha sağlam bana göre. Şimdikiler kadar elektronik dolu değiller ama biraz da zorlama ilgisinde direksiyon kutusunda, flybywire da çok sorun yaşayanlar var. Bunun dışında fren diskleri ve pad'leri çabuk biter. Zaten üst dünyaya göre en büyük kötülüğü frenlerinin kapasitesine göre iyi olmamasında eh malum bir noktadan sonra maliyetler uçuyor denge yok. Aslında temel olarak hacimli 5'lerden çok çok farkı yok ama fark psikolojik, piyasa mahsülüdür işçiliklere fazlaca alınır benzer parçalara fazlaca istenir vs vs.
Manuel doğru tercihtir otomatiklerde torktan sebeple ısınmayı biraz kontrol altında tutmak gerekli yoksa uzun vadede büyük maliyetler devreye girer. Yürüyeni dediğimiz dünyaya göre görece ağırlığından sağlığı önemlidir vs vs. daha yazılabilecek birçok şey var da ciddiyet önemli.
En doğru yol bilen birilerine rica edip denettirmek bilinmeyen dünyada tongaya düşmek kolay. Eu da bu pek yok galiba ancak ona göre güçlü clup ortamı var bunlara sahip olmadan önce dahil olmak fayda getirir artı seçilen aracın geçmişi de çıkarılabilir belki de.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
ciddiysen birkaç kelam yazalım da her zaman dediğim gibi diyeyim buralarda bunlara yazabilecek pek adam çıkmaz bu dünyaya uzak insanlar artı çoğunluk lise üniv. talebesi artık :) yazabilecek olanlarda pek takılmaz.
6 içerisinde 45ci doğru tercih ama tecrübe dinleyeceksen senin yaşın için 6 doğru tercih değil derim ilgileniyor, cazip görüyor, yönetebilirim diyor olabilirsin ama gençlik dönemi için biraz fazlaca tecrübe olması gerekir. Birşeyler olabilir bazı araçlar denenmiş olabilir ancak hem dikkate değer tecrüben olsa buraya bu tip konu açma hatasına düşmezdin :) batı da okuyorken batılı forumlara giderdin hem de spor dünya için kademe yavaş yavaş arttırılması gerekir sonrası kişiler kabul etmiyor ama ya ölüm yada büyük maliyetler söz konusu oluyor. Bunun örnekleri var malesef bizlerde. Neden böyle diyorum ana sebep şu meraklı bir genç uzun vade de 4 ltlik M3 'ü yürütme kaabiliyetine erişememişse 6 biraz büyük boy gelir şayet maksat toplantıdan toplantıya biraz hız konforuyla gitmek değilse :) o da senin yaşında olmaz malum. Diğer sebep şu BMW'nin 6 serisi 911, Vette gibi nispeten ucuz ağır abilerin sport dünyasına giriş için neredeyse son basamağı teşkil ediyor. Kişi 6'nın yolundan mutlaka geçmeli bu ölümü geciktirir :) Maksat düz gitmek olursa da parası kısıtlı genç biri için 6'nın pek manası yok hem 5.45 de M5 de aynı işi tadınca yapıyor :). Perf. dünyasında ciddi yürütülen herşey elbette para kasar. Böyle olunca bmw 3 ile 6 nın yürütmesi performanslarının olmadığı gibi bir değil maliyetleri yakın bile değil. Bize göre yol bmw 3 serisinde hacimleri büyüterek arada s2000, evo gibişeyleri deneyerek 6.45, m6 henüz gelmeden tecrübe ilerletilerek devam eder hem kişinin yarış lisansı derdi yoksa bu dünya ekseriyet için 27-28 yaşına kadar kişiyi keser. Aralarda 911, Camaro gibilerin de kiralamalar ile tadına bakılabilir. Bu arada M4 gibi şeyler de yıllanmış olur. Araca kısadan gelince 650i fiyatları genellikle yüksek seyretmesinden ve konfor opsiyon kaybı olsa bile hafifliğinden kolay da up lanabileceğinden 6.45ci en doğru tercihtir uzun yıllardır bize göre. Bahsedildiği gibi biraz fazla yağ yakar yalnız bu yürütmeyle de ilgili bastıkça yakar. Bunun kontrol altında tutulması önemli. Çok fazla yakıyorsa da artık iyi durumda değildir. Bunlar sanılan masrafların aksine şimdi ki bmw'lerden çok daha sağlam bana göre. Şimdikiler kadar elektronik dolu değiller ama biraz da zorlama ilgisinde direksiyon kutusunda, flybywire da çok sorun yaşayanlar var. Bunun dışında fren diskleri ve pad'leri çabuk biter. Zaten üst dünyaya göre en büyük kötülüğü frenlerinin kapasitesine göre iyi olmamasında eh malum bir noktadan sonra maliyetler uçuyor denge yok. Aslında temel olarak hacimli 5'lerden çok çok farkı yok ama fark psikolojik, piyasa mahsülüdür işçiliklere fazlaca alınır benzer parçalara fazlaca istenir vs vs. Manuel doğru tercihtir otomatiklerde torktan sebeple ısınmayı biraz kontrol altında tutmak gerekli yoksa uzun vadede büyük maliyetler devreye girer. Yürüyeni dediğimiz dünyaya göre görece ağırlığından sağlığı önemlidir vs vs. daha yazılabilecek birçok şey var da ciddiyet önemli. En doğru yol bilen birilerine rica edip denettirmek bilinmeyen dünyada tongaya düşmek kolay. Eu da bu pek yok galiba ancak ona göre güçlü clup ortamı var bunlara sahip olmadan önce dahil olmak fayda getirir artı seçilen aracın geçmişi de çıkarılabilir belki de. |
Benzer içerikler
- dizel araç stop ederken sarsıntı
- çivili lastik
- muayenesi olmayan araç kazaya karışırsa ne olur
- ford fiesta teyp kodu
- en iyi şanzıman hangisi
- byd 2025
- seres fiyat listesi
- doblo trekking 4x4 mu
- nissan qashqai e-power teknik özellikleri
- mustang mach-e fiyat
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X