Şimdi Ara

BMW 520D EfficientDynamics Artık Daha Ekonomik (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
7.888
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • açıp bakıp araştırdığın zaman konuşurdum senle.. ama ben senin yerine yapayım da artık uzatma konuyu..

    TÜRKİYE'DE SATILAN BMW 520d Sedan M Sport Package'de NELER STANDART OLARAK GELİYORMUŞ???? 94.142€'NUN İÇİNE DAHİL OLANLAR!!!

    GRİ KUMAŞ/ ALCANTARA DÖŞ.(337)

    OTOMATİK VİTES/STEPTRONIC

    SPOR SÜSPANSİYON İPTALİ(337)

    M HMJ,ÇİFT-KOLLU,STİL 350,18"

    M SPOR PAKET

    GERİ GÖRÜŞ KAMERASI

    ELEKTRİKLİ CAM TAVAN

    ELEKTRİKLİ ARKA CAM PERDESİ

    ELK.ARK.VE MAN.YAN PERD.(415)

    VELUR HALI PASPASLAR

    REFLEKTÖR/İLKYARDIM ÇANTASI

    ELEKTROKROM İÇ VE DIŞ AYNALAR

    ELEKTROKROM İÇ AYNA

    ELK.AYARLI/HAFIZALI KOLTUKLAR

    SPOR ÖN KOLTUKLAR

    ISITMALI ÖN KOLTUKLAR

    ALU. HEXAGON İÇ KAPLAMA(337)

    İLAVE AYDINLATMA

    FAR YIKAMA SİSTEMİ

    PARK MESAFE KONTROL/ÖN-ARKA

    BI-XENON FARLAR (502 İLE)

    OTOMATİK KLİMA

    M DERİ DİREKSİYON

    M AERODİNAMİK PAKET (337 İLE)

    DIŞ PARLAK SİYAH KAPLAMA

    ANTRASİT TAVAN DÖŞEMESİ

    TÜRKÇE ÖN PANEL

    AKUSTİK KEMER UYARISI

    OTOMATİK KAPI KİLİT FONK.

    KARTER KORUMASI

    İNGİLTERE SATILAN BMW 5.20d Sedan M Sport Package (SENİN 33.330 POUND DİYE YIRTTIĞIN) ARACIN İÇİNDE BUNLARIN ÇOĞU YOK!!!! NASIL MI???? (bmw.co.uk - Build Your BMW'den alınan fiyatlar!)

    İNGİLTERE'DE;

    GRİ KUMAŞ/ ALCANTARA DÖŞ.(337) - STANDART

    OTOMATİK VİTES/STEPTRONIC - OPSİYONEL! EKLE 1640 POUND

    SPOR SÜSPANSİYON İPTALİ(337) - ÜCRETSİZ

    M HMJ,ÇİFT-KOLLU,STİL 350,18" - STANDART

    M SPOR PAKET - STANDART

    GERİ GÖRÜŞ KAMERASI - STANDART

    ELEKTRİKLİ CAM TAVAN - OPSİYONEL! EKLE 950 POUND

    ELEKTRİKLİ ARKA CAM PERDESİ - OPSİYONEL! EKLE 300 POUND

    ELK.ARK.VE MAN.YAN PERD.(415) - OPSİYONEL! EKLE 410 POUND

    VELUR HALI PASPASLAR - TÜRKİYE PAKETİ İLE GELİYOR

    REFLEKTÖR/İLKYARDIM ÇANTASI - TÜRKİYE PAKETİ İLE GELİYOR

    ELEKTROKROM İÇ VE DIŞ AYNALAR - OPSİYONEL! EKLE 250 POUND

    ELEKTROKROM İÇ AYNA - STANDART

    ELK.AYARLI/HAFIZALI KOLTUKLAR - OPSİYONEL! EKLE 920 POUND

    SPOR ÖN KOLTUKLAR - STANDART

    ISITMALI ÖN KOLTUKLAR - STANDART

    ALU. HEXAGON İÇ KAPLAMA(337) - STANDART

    İLAVE AYDINLATMA - OPSİYONEL! EKLE 220 POUND

    FAR YIKAMA SİSTEMİ - OPSİYONEL! EKLE 215 POUND

    PARK MESAFE KONTROL/ÖN-ARKA - STANDART

    BI-XENON FARLAR (502 İLE) - OPSİYONEL! EKLE 920 POUND

    OTOMATİK KLİMA - OPSİYONEL! EKLE 305 POUND

    M DERİ DİREKSİYON - STANDART

    M AERODİNAMİK PAKET (337 İLE) - STANDART

    DIŞ PARLAK SİYAH KAPLAMA - STANDART

    ANTRASİT TAVAN DÖŞEMESİ - OPSİYONEL! EKLE 475 POUND

    TÜRKÇE ÖN PANEL - TÜRKİYE PAKETİ İLE GELİYOR

    AKUSTİK KEMER UYARISI - TÜRKİYE PAKETİ İLE GELİYOR

    OTOMATİK KAPI KİLİT FONK. - TÜRKİYE PAKETİ İLE GELİYOR

    KARTER KORUMASI - TÜRKİYE PAKETİ İLE GELİYOR

    TÜRKİYE PAKETİ'NİN DE EKSTRA ÜCRETİ BULUNMAKTA!!! EYLÜL'DEKİ FİYATI 400 POUND'A DENK GELMEKTE!!!!

    bunlarla birlikte TR'de satılan araçla AYNI özellikleri taşıyan ingiltere'de ki aracın fiyatı 40.335 POUND'a GELİYOR!!!!

    %17.5 KDV'si eklenmiş olduğu için sadece %80 ÖTV ekliyorum = 72.603 POUND TR'YE DENK GELEN FİYATI!!

    1 POUND = 2.87 TL

    72.603 POUND = 208.370 TL

    -------------------------------------------------- çizgimizi çekelim --------------------------------------------------

    TR'deki fiyat nedir?

    94.142€ = 231.986TL bu fiyat üstünden standart olarak %4 indirim yapılmakta! indirim ile;

    90.376€ = 222.704TL'dir! biz ne bulduk 208.370TL!

    aradaki 14.334TL'lik kısım BORUSAN OTO KÂRIDIR!!! 14.334TL = 4.994 POUND'DUR!!!


    -------------------------------------------------- çizgimizi çekelim --------------------------------------------------

    HANİ NEREDE GÜZEL KARDEŞİM 22000 POUNDLUK KAZIK?????

    daha da bilip etmeden, sorup soruşturmadan, 1 damla bilgin ve düz mantığın ile bana sataşma!!! kendi yağınla kavrul...

    milletin parasını pulunu irdelemek senin haddine değil... hele bu şekilde anlamsız ve haksız yere koskoca şirketi "KAZIKLIYOR" edasında suçlaman hiç mi hiç hoş değil!!! neyse.. daha da muhatap olunmaz seninle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 1 Aralık 2011; 2:09:16 >




  • TECHZONE abi sen tamamıyla haklısın almanya fiyatına ötv kdv yi ekleyince zaten bulunan fiyat aynı suda bir gercek mualefet olan arkadas almanyada satılan düz vites manüel klimalı 520d almak isterse :) cok daha ucuza alabilir böyle bir modelin türkiyede satısı yoktur zaten
  • Bir BMW yapıtı daha
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34AKN40

    TECHZONE abi sen tamamıyla haklısın almanya fiyatına ötv kdv yi ekleyince zaten bulunan fiyat aynı suda bir gercek mualefet olan arkadas almanyada satılan düz vites manüel klimalı 520d almak isterse :) cok daha ucuza alabilir böyle bir modelin türkiyede satısı yoktur zaten


    Türkiye'de o fiyatlara araç satılır.. eskiden satılıyordu zaten.. ama eskiden paket mantığı yoktu.. araçların belirli bir fiyatları vardı.. bunun üstüne istediğiniz gibi opsiyon ekleyebiliyordunuz.. yurtdışında şu anda görüldüğü gibi hala bu şekilde devam ediyor satışlar..

    Türkiye'de ise durum farklılaştı.. BMW AG ve BMW Türkiye ortak kararı ile belirlenmiş opsiyonlar doğrultusunda satışlar gerçekleştiriliyor.. en çok tercih edilen opsiyonlar ile paketler belirleniyor ve bu paketlerde satışa sunulmuş durumda.. sebep? insanlar baz model aracın üstüne 3-5 opsiyon ekleyince 2 ay kadar bekletilmesin! birkaç daha sebebi var tabii ama anlatsamda anlaşılmayacağı için yazma gereği duymuyorum! bunu zor hallettik... (öyle umut ediyorum)

    fakat bilgisizlik ve cehalet ile insan, distribütörün 1 araçtan 50.000TL kâr ettiğini düşünebiliyor ve inatla, ısrarla iddia edebiliyor.. arkadaş hayatında BMW'yi sadece yolda giderken görüp yorum yaptığı için her konuda olduğu gibi bu konudan da bir haber..

    neyse uzatmayacağım daha fazla!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 1 Aralık 2011; 5:07:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    quote:

    Orijinalden alıntı: 34AKN40

    TECHZONE abi sen tamamıyla haklısın almanya fiyatına ötv kdv yi ekleyince zaten bulunan fiyat aynı suda bir gercek mualefet olan arkadas almanyada satılan düz vites manüel klimalı 520d almak isterse :) cok daha ucuza alabilir böyle bir modelin türkiyede satısı yoktur zaten


    Türkiye'de o fiyatlara araç satılır.. eskiden satılıyordu zaten.. ama eskiden paket mantığı yoktu.. araçların belirli bir fiyatları vardı.. bunun üstüne istediğiniz gibi opsiyon ekleyebiliyordunuz.. yurtdışında şu anda görüldüğü gibi hala bu şekilde devam ediyor satışlar..

    Türkiye'de ise durum farklılaştı.. BMW AG ve BMW Türkiye ortak kararı ile belirlenmiş opsiyonlar doğrultusunda satışlar gerçekleştiriliyor.. en çok tercih edilen opsiyonlar ile paketler belirleniyor ve bu paketlerde satışa sunulmuş durumda.. sebep? insanlar baz model aracın üstüne 3-5 opsiyon ekleyince 2 ay kadar bekletilmesin! birkaç daha sebebi var tabii ama anlatsamda anlaşılmayacağı için yazma gereği duymuyorum! bunu zor hallettik... (öyle umut ediyorum)

    fakat bilgisizlik ve cehalet ile insan, distribütörün 1 araçtan 50.000TL kâr ettiğini düşünebiliyor ve inatla, ısrarla iddia edebiliyor.. arkadaş hayatında BMW'yi sadece yolda giderken görüp yorum yaptığı için her konuda olduğu gibi bu konudan da bir haber..

    neyse uzatmayacağım daha fazla!

    Bir araçtan 50 bin lira kar etmek olacak şey değil.Bir kere fiyatlara bakarken çıplak fiyatlara bakmak lazım.Borusan yada x firmanın ne ötv den nede kdv den karı var.
    Hep Borusanın kazığı diyoruz ama kesinlikle kendi başına karar veremezler.Neticede esas baş Bmw AG.Son bir haftadır değiştimi bilmiyorum ama 5 serisine de Almanyadan ekstra %10 ötv desteği gelmişti.Şimdi diyebilirsinizki ötv artmadan Bmw AG bu indirimi yapamazmıydı,60 bin eurodan başlayan fiyatlarla 5 serisi satamazmıydı??
    Buna da serbest piyasa koşulları deniyor.
    En son bir de canlı örnek vereyim.
    Babama 1.8cgi motorlu c serisi aldık.Fiyatı 40 bin euro.Aynı donanımda 1.6 kompresor aracın fiyatı da 38500 euro.Bizim aldığımız araç yeni motor ve 7 ileri.Diğeri eski tip motor ve 5 ileri.Şimdi bu iki aracın vergisiz yaklaşık fiyatkarına bakarsak; motor ve şanzuman olarak daha iyi olan 1.8 araç 18 bin euro,1.6 araç ise 24 bin euro.
    Buraya bakınca olaylar biraz daha net anlaşılır diye düşüyorym.Ufak bir not;eğer Almanya sübvanse etse bu hesapla c serisi çok rahat 30 bin euronun altına satılabilir.
    Ana böyle şeyler ticaret mantığına aykırı şeylerdir.




  • Ben yanlış biliyormuşum.

    Ekstra bilgiler için teşekkürler.

    Kızdırmadım umarım kimseyi.
  • Yani araç başına o kadar kar olsa o firma vergi kralı olurdu

    Ama "dışardan öyle gözükmesi" gayet normal. Vergi dilimleri ve yurtdışı piyasasını bilmeyen biri borusandan borulandığını düşünebilir... Bu da normal doğrusu... Almanyadan bi arkadaşım gelmişti, kendisinde a4 coupe vardı ve gerçekten araç full+full. bitek ekranlı ama geri kalanı boş olan bi aracı 4 katı fiyata satmaya çalıştılar audide. Tabi Almanyadan biliyor fiyatı. merak edip gitmiş showrooma, almış boyunun ölçüsünü

    Mesela arkadaşlar güzel bir yere değinmiş...

    İngilteredeki e60 5 serilerinde otomatik vites, bi-xenon far ve sunroof opsiyonel. Yani baz pakette bunlar yok...

    Sıkı durun... Otomatik klima da opsiyonel

    Geçen radara yakalandım, station wagon 5 serisine bindim polis arabası. işlemler yapılırken bende etrafa bakıyodum. Araç tam bi özel harekat aracı içinde herşey var polise ait ama klima manuel

    Tabi ekran var yine hatta en büyüğü vardı oradan radarı izliyolardı

    Velhasıl otomatik kliması xenon farları sunroofu bile olmayan e60 5 serisi var...

    f10u xenonsuz görmedim ama klima manuel olabilir o fiyatlarda....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Donanımcı Aras -- 1 Aralık 2011; 14:52:01 >




  • F10 o F10.. F30 başka :)))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    F10 o F10.. F30 başka :)))

    he ya... kafa da kalmadı f30 aşkı bizi delirtti

    f10la e39u karşılaştırıp karıştıranlar düşünsün ne diyim
  • karşılaştırma mı? yok artık...
  • Ne biliyim adamın biri tutturmuş e39 diye.. nuh diyor peygamber demiyor manyakmıdır nedir bu devirde hayır e39 aşığı olur anlarım saygı duyarım
  • öyle zaten
  • TECHZONE abi senin 520 kaç litre yakıyor yaa ben 8 in altına uzun yol harıcı düşemiyorum 12.000 km oldu
  • ya arkadaslar f10 kullanıcıları sehır ıcı yakıt tuketımınızı yazarmısınız gercı ben memnunum yınede benım ortalamam 8.5 9.0 arası bıraz gazlarsam cok sakın kullanımda 6.7 lerı goruyorum
  • Cok güzel araç ama evet fiyatı cok yüksek tamamen bizim vergilendirme sistemi yüzünden.
    F10 kasa yeni çıktığında gecen sene fuar zamanları yani, 150 bin tl kusur fiyatlarındaydi. Su an döviz kuru ve ÖTV artısı yüzünden daha yuksek fiyatlarda. Ama şöyleki parasi yetene bu arabayı almak gecen sene koşullarına gore yine zarar değil çünkü 2. eli de pahalılasiyor, alan acısından bir fark yok.
    Burda aslında sozde cari acigi azaltmak adı altında devletin yapmış olduğu vergilendirme sistemi acısından bir saçmalik var. Özellikle bu tur araçların satışlarında bir düşüş yaşanmıyor vergi artısiyla çünkü bahsetmiş oldugum gibi bu aracı satın alan, aracın 2. El degeri de artacağından bir zarar yasamıyor. Aslında aracı satın almanın kolay ama kullanmanın cok pahalı olması gerekiyor amac ithalati kesmek ise. Senelik 520d için 2000tl Mtv arti sigorta kasko cok yüksek kullanım bedelleri değil. Demekki ozellikle son otv artisi cari açığı azaltmak icin degil devletin memur vs maaslarini odeyebilmesi icin tahsilat yapmasi
    Sonuc olarak Almanya'da sıradan bir model olan 5 kasayi Türkiye de normal vatandaşın almasi zaten zor, hem tl Euro paritesi acısından hem de vergiler yüzünden, fakat potansiyel müşterileri zaten aliyor ve vergisi %200 dahi almaya devam eder




  • seni seviyorum memoli bende sei seviyorum köyü güzelii
  • Merhaba,

    BMW 5 Serisi gerçekten de benim de almayı istediğim bir araç, ama fiyatlar tamamiyle ütopik hale geldi. Son ÖTV zammıyla hepten çığrından çıktı fiyatlar.
    Bu gereksiz ÖTV zammı umuyorum yapanların bir tarafına kapak olacak geri dönecektir. İnsanların kaliteli araba binmesini önleyip, birilerinin teneke parçaları satarak zengin olması mı amaçlanıyor anlamadım.

    5 sersinin fiyatına gelirsek, örnek olarak 528i'yi aldım


    Amerika fiyatı 46.900$ dan başlıyor. Adamların alım gücünün bizden 10 kat fazla olduğunu hesaba katmadan değerlendiriyorum fiyatları.
    http://www.bmwusa.com/standard/content/vehicles/2012/5/528isedan/default.aspx

    Bugünki USD kuru: 1.75 yani aracın fiyatı 82.403 TL

    Gelelim türkiye fiyatına, Türkiyede 528i, 89.979€ ve 95.289€ olarak iki versiyonu satılmakta.
    Bugünki Euro kuru: 2.36 yani Türkiye fiyatı 213.970 TL den başlıyor.

    82.403 TL ve 213.970 TL arasındaki farkı kim nasıl açıklar, bilemem. Ya Amerika'da bu aracı kızıl haç aracılığıyla dağıtmıyor nihayetinde, yani bu fiyat üzerinden bu adamlar vergi de alıyorlar kar da ediyorlar.

    En kısa sürede bu adaletsizlik düzelmesi dileğiyle.

    Herkese iyi günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkdesign

    82.403 TL ve 213.970 TL arasındaki farkı kim nasıl açıklar, bilemem. Ya Amerika'da bu aracı kızıl haç aracılığıyla dağıtmıyor nihayetinde, yani bu fiyat üzerinden bu adamlar vergi de alıyorlar kar da ediyorlar.

    En kısa sürede bu adaletsizlik düzelmesi dileğiyle.

    Herkese iyi günler.

    KDV + ÖTV var. Bir de Borusan var.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkdesign

    Merhaba,

    BMW 5 Serisi gerçekten de benim de almayı istediğim bir araç, ama fiyatlar tamamiyle ütopik hale geldi. Son ÖTV zammıyla hepten çığrından çıktı fiyatlar.
    Bu gereksiz ÖTV zammı umuyorum yapanların bir tarafına kapak olacak geri dönecektir. İnsanların kaliteli araba binmesini önleyip, birilerinin teneke parçaları satarak zengin olması mı amaçlanıyor anlamadım.

    5 sersinin fiyatına gelirsek, örnek olarak 528i'yi aldım


    Amerika fiyatı 46.900$ dan başlıyor. Adamların alım gücünün bizden 10 kat fazla olduğunu hesaba katmadan değerlendiriyorum fiyatları.
    http://www.bmwusa.com/standard/content/vehicles/2012/5/528isedan/default.aspx

    Bugünki USD kuru: 1.75 yani aracın fiyatı 82.403 TL

    Gelelim türkiye fiyatına, Türkiyede 528i, 89.979€ ve 95.289€ olarak iki versiyonu satılmakta.
    Bugünki Euro kuru: 2.36 yani Türkiye fiyatı 213.970 TL den başlıyor.

    82.403 TL ve 213.970 TL arasındaki farkı kim nasıl açıklar, bilemem. Ya Amerika'da bu aracı kızıl haç aracılığıyla dağıtmıyor nihayetinde, yani bu fiyat üzerinden bu adamlar vergi de alıyorlar kar da ediyorlar.

    En kısa sürede bu adaletsizlik düzelmesi dileğiyle.

    Herkese iyi günler.

    geçen burda bi konuda okumuştum da: USA da vergi oranları almanyaya oranla çok farklıymış, misal bi araç TR ye gelirken 20k euro ya geliyor üzerine vergiler ekleniyor fiyat 50k ya çıkıyor, usa da ise vergiler düşük olduğu için bizde satılanın 1/3ü gibi bi fiyata satılıyor, hatta almanyada satılan vergili satış fiyatından bile daha ucuza.
    yani iş tamamen devlet politikası




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    quote:

    Orijinalden alıntı: Glory Glory

    şuanki tek hayalim beyaz bir f10 520d almak...kısmet..

    Dün ayaküstü, sıradan bir restaurant'ın önünde çektim. Cidden çok fazla sattı/satıyor beyaz F10lar.



    kalamış mı hocam orasi ?




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.