Bildirim
BMW 5 SERiSi G30- (145. sayfa)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Evet aynisi benim aracimda cikiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
340 a nex 100 lu (tam hayalet buyuk ekran) ve busines (vakum kapi elktrikli bagaj) bir arac alabiliirsiniz...Bu 2 pk g30 larda şart bence...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/1426051/bcad318e-4f95-4613-b793-aebafed1c19c.png
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sağolun hocam, gelen e-postadaki açıklamalara bakmıştım. Bayramdan önce tesadüf eseri başka bir konu ile ilgili olarak BMW tarafından arandım. Aramışlarken bu konuyu da sordum. Eğer kredi kartı ile sonradan harcama yapmış olsaydım iade işlemini yapabilecekleri belirttiler.
Ancak aracın satın alımı sırasında eklenen konfigürasyon için böyle bir iade talebi açamayacağını söylediler.
Açıkçası işin üzerine gitmeli miyim bilemedim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam, ben kredi kartı ile 2 ayrı Connected Drive aboneliğine 1 senelik para ödedim. 1 sene süre bitmedi. Borusan’ı aradım; para iadesi istedim. “Tamam, para iadesi yapılacak; Sibel Hanım sizi arayacak” dediler, kapattık telefonu. Aradan zaman geçti, bayram seyran derken, akşam oldu erken. Sibel Hanımlar çok meşgûller galiba; arayan yok, soran yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sk67a -- 20 Ağustos 2019; 16:49:25 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
sadece bu 4 donanım mı ekleniyor yani. Bunu öğrenmek istemiştim teşekkürler. -
Merhaba geçen ay benimde aracımda oldu arkada bi tane sos pili var onu değiştirtmeniz gerekiyor içerde tavandaki kısımda kalıyor bilginiz olsun o değişmeden bu uyarı ve combi ekranı kullanamazsınız. -
Hayalet gösterge olmayan araca dijital hız göstergesi eklenebilir mi acaba? Bilen arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Burası pek aktif bir forum başlığı değil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kayseri-Antalya arası minimum 110 km hızda, geneli 120 km hızlarda, Maximum da 248 hızı gördüğüm parkurda araç genel ortalama 6.8 litre yaktı. Tabi Torosları tırmanırken bu tüketim 0.4 litre kadar arttı, inişinde tekrar düştü.
Hemen arkamdan beni takip eden F10 5.20i araç da benim araçtan yaklaşık 1 litre fazla yaktı
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Dönüş yolunda da tüketimleri paylaşırım, araçlarımızın olayı uzun yol ve yolculuklarda ortaya çıkıyor, yalıtımı ve konforuyla gerçekten Gönülleri kazanıyor g30
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Poyraz Hocam, size iyi tatiller. 248 km/h hızı görebildiğinize göre motorla ilgili modifiye var herhalde.
Biz de 3 günlük bir Ayvalık Cunda Adası yapalım dedik; hanımın Qashqai ile geldik; G30 Ist.’da kapalı garajda.
Selamlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Size de iyi tatiller dilerim. Yok herhangi bir uygulama Yok, Konya yolunda tatlı bir eğim var, bayağı da uzun, ondan dolayı görüyor o hızı. Standart haliyle de 228 km hızı görebiliyor
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Aracımda next100 var üzerinde 2018-1 harita mevcut güncel 2019 haritasını nasıl yükleyebilirim. teşekkürler -
Dün gece tatili bitirip eve dönüş yaptık. Gece yolculuğu gündüze göre kesinlikle daha rahattı. Antalya’dan Kayseri’ye dönüşte, yine torosları geçene kadar, 90-110 km hız arası seyirden sonra, 130 km hızları ve daha üstü hızlarda parkuru bitirdik. 7.5 litre tüketim oldu her 100 km de. Deniz seviyesinden rakım yükseğe olduğu için tüketimin artması normal. Bunlardan başka, bazı yerlerde uzun kick-down sürüşlerim de oldu. Araç 4000 dd dan sonra cidden çok farklı karakterde oluyor. Özellikle rampalarda yüklü ve 130 dan sonra iyi hızlananilmek için bazen bilerek kick-down yaptım.
Aracın viraj ve yol tutuş konusunda beni mest etmesi bambaşka bir seviyede oldu. Konya yolunda bir kamyonun lastiği parçalanmış ve iri lastik parçaları yolda öylece dururken , karanlıkta sert kaçma manevrası yapmak zorunda kaldım. Gerçekten bu kadar stabil olacağını düşünmemiştim. Gerçek yol şartlarında refleks ile gelişen bu tarz sürüşlerde araç rüştünü ispat etmiştir. F10 a göre salınımı daha az, daha az yatıyor. Yine de hafifte olsa o şekildeki kaçışlarda (130 km/h) yatmaması, dalmaması imkansız. Herkese kazasız sürüşler dilerim
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
-
F10 ile performansta fark var miydi? Yoldayken deneme şansınız oldu mu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
F10 aracım da var hali hazırda. F10 5.20i ile ara hızlanmalarda hissedilir fark mevcut. Ki bunu ilk kalkışta da hissediyorsunuz. Şöyle söyleyeyim, kullanırken f10 u çok çok daha ağır bir aracı sürüyor gibi hissediyorsunuz. Direksiyon olarak f10 daha ağır, buna rağmen g30 daki rijit ve stabil hissiyat gibi değil. Kasa salınımı g30 da daha az ve kararlı. F10 da 17” standart jantlarla ve bridgestone lastiklerle araç dalma yapabiliyor. G30 da bu konulardan eser Yok.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Standart yol araçları içerisinde g30 bence ayrı kulvarlara kafa tutuyor.
Şu sitede skidpad( yanal ivmelenmede yola tutunma) kapasitesi olarak listeye girmesi bile bir başarıdır.FastestLaps.com
Top 100 "Grip Kings" - fastest cars around skidpad 2019 - FastestLaps.comhttps://fastestlaps.com/lists/top-grip-kings
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Merhaba 5.20i almayı düşünüyoruz.200bin 18 ay 0 faiz kampanyası başlamış, yakın zamanda fiyat alan var mı? sportline veya m-sport hangisini tavsiye edersiniz?
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X