Şimdi Ara

BMW 5 SERİSİ F10 (218. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.549
Cevap
111
Favori
726.022
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 216217218219220
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Zincir meselesini bimmerf... foruma da sormuştum 2 cevap gelmiş. Rahatsız edici bir ses gelmeden motoru indirtmek, bir sürü bağlantıyı oynatıp, söküp taktırmak da bence risk. Gerçi bu işi yapalım diyenler “biz buradayız, birşey olursa bizim garantimiz” diyorlar ama bırakın özel servisi yetkili servisin yaptığı iş bile patlasa arkasında duracaklarını pek sanmıyorum. Ses yapmadan küt diye kopar diye korkuttu son gittiğim servis (ille de değiştireceğiz modunda).



    170k is a high milleage? lol Its suposed to measure chain wear at max 200k kms; mine was changed at that milleage.





    Change it immediatelly I have a Bmw m550d n57d30c The previous owner had the engine rebuilt As timing chain Broke!!! At 152.000km !!! These engines are not as strong as the M57 From e60 and e90 !!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cahilligime verin 520i lerde de var mi zincir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KASOS K kullanıcısına yanıt
    Yok
  • arkadaşlar bir sorum olacaktı,

    2016 model 5.20i var, aracı durduktan sonra multimedya ekran hala çalışıyor radyo felan çalıyor. arabayı kapatınca bu sistemin otomatik kapatılması gerekmiyormu ? yada böyle bi ayar varmı ? can sıkıcı bir durum biraz.

    ancak ne zaman arabadan inip anahtar ile kitledikten sonra kapanıyor multimedya ekran.

    bilgisi olan varmı aramızda?
  • Aydindril kullanıcısına yanıt
    Aracı stop ettikten sonra tekrar start stop tuşuna basarsanız elektriği keser ya da kapatmazsanız da anahtardan arabayı kitlediginiz an keser. Kodlatarak mercedes lerdeki gibide yaptırabilirsiniz. Sürücü kapısı açıldığı an motor kapalıyken elektriği kesiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, bu aralar bir 5.20i almayı planlıyorum. 2014 model, 90000 km altında, mümkünse hatasız ve Premium paket araçlarla ilgileniyorum. Bakmam gereken fiyat aralığı ne olmalı? Ben 165.000-175.000 ₺ diye düşündüm sahibinden’de gördüklerimden ancak yine de sizlere bir sorayım dedim. Ayrıca, aracı alırken dikkat etmem gereken özel noktalar var mı (kronik sıkıntıları vb.)?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kronik sıkıntısı yok ancak o aralıktayda fiyatlar 1 senedir yerinde saymış demektir. Tahminime göre 200ün altında değildir alınası temiz araçlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cancan_burak kullanıcısına yanıt
    Geçen seneden beri takip ediyorum fiyatlar yaklaşık 10.000 ₺ arttı aslında. Geçen sene de 158.000’e hatasız bir araç almıştık biz, Comfort idi. Ancak kilometresi çok düşüktü, 33.000’de almıştık aracı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar.
    2016 5.20i executive ve premium donanımı arasındaki farklar nelerdir?
  • alpurunzo kullanıcısına yanıt
    En dikkat çekici farkı gerçek deri koltuklar ve deri kaplı göğüs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acil arabaya branda almam gerekiyor. Önerisi olan var mı? Araç komple şeffaf film kaplı boyaya zarar söz konusu değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cancan_burak kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


  • siyah rengin handikapı nedeniyle şeffaf kaplattım. onu yapmışken, iç detaylı temizlik ve motor temizlik de yaptırdım.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: cancan_burak

    En dikkat çekici farkı gerçek deri koltuklar ve deri kaplı göğüs
    deri kaplı göğüs sadece special edition donanımda var. diğer donanımlarda standart olarak yok. fakat ekstra istenirse alınabiliyor. bildiğim kadarıyla.
  • F10'ların bu yıl başındaki ile bu sıralar oluşan 2.el değerlerindeki durumu nasıl yorumluyorsunuz ?
  • tk152 T kullanıcısına yanıt
    bence kesinlikle hakettiği değerde değil, geçen yılla aynı fiyattan ilana koyulan 2016 model executiveler uzun süre satılmadan bekliyor. 2017 başında 210 bin tl idi sıfır fiyatı hala aynı değere satılmıyor
  • bayram3258 B kullanıcısına yanıt
    hocam maliyeti ne kadar oldu kaplamanın
  • tk152 T kullanıcısına yanıt
    neredeyse eksi değerlendi bizim arabaların değerini bulması için en az 1 sene geçmesi lazım 180 liraya megane fiyatlarının hazmedilmesi lazım.Sıfır araç bitince ikinci el gerekli fiyatlamalara sahip olacak görüşündeyim.Şuanda araba satmak imkansız.Krediler %40larda
  • cancan_burak kullanıcısına yanıt
    Ben de tamamiyle aynı kanaatteyim. 60K'ya 2017 Kasım'ında aldığım pejo araç şu sıralar 69-72K arasında gezerken, F10'larda tuhaf bir durum var. Şu an yeni fiyat listesinden bir kıyas yapınca, sabit hatta eksi değerlemenin sebebini anlayamıyorum.
  • tk152 T kullanıcısına yanıt
    Garip bir durum yok hocam. En basitinden zeytin yağı 2 litresi 30 liraydı.Şimdi insanlar gidip 1 litresini 28 e alıyor günü kurtarıyor.Alan alıyor ancak küçültüyor.Bizim araçlarımız çok lüks kaldı. Yakıt tüketimi de fazla.Seneye eğilim şuan dönecek 250ye passat alacağıma giderim 250 e f10 alırım diyecekler.Ancak şuanda passat alacak vatandaş duruyor parasını harcamıyor. Parası olmadan almak isteyen ise %40 faiz ile kredi çekemiyor.Sonuçta talep görmüyor.Seneye değişecek durumlar.Misal f30lar daha iyi yürüdü.
  • 
Sayfa: önceki 216217218219220
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.