Şimdi Ara

BMW 5 SERİSİ F10 (131. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir (1 Mobil) - 8 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.549
Cevap
111
Favori
726.082
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 129130131132133
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dostlar 2015 model 5.20i alarak aranıza katıldım.

    Detaylı bir temizlik yaptırıp öyle kullanayım dedim, SONAX'a uğradım. Yok o paket yok şu paket derken kafamı karıştırdılar. Bana göre tecrübeniz fazla, sizce hangi uygulamalar şart hangileri keyfi olur?

    Porselen kaplama sevdamız ne olacak bu arada? Çok duyuyorum bu aralar, kimileri gereksiz demiş kimileri şart demiş yorumlarda.
  • 209a fiyat alan arakadaslara bir sorum olucak, 90000 tl 24 ay sifir faiz kampanyasi kullanilabiliyo mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: geng


    quote:

    Orijinalden alıntı: alivebora

    Dostlar 2015 model 5.20i alarak aranıza katıldım.

    Detaylı bir temizlik yaptırıp öyle kullanayım dedim, SONAX'a uğradım. Yok o paket yok şu paket derken kafamı karıştırdılar. Bana göre tecrübeniz fazla, sizce hangi uygulamalar şart hangileri keyfi olur?

    Porselen kaplama sevdamız ne olacak bu arada? Çok duyuyorum bu aralar, kimileri gereksiz demiş kimileri şart demiş yorumlarda.

    Hayirli olsun, hicbir sey yaptırmayin araca, cogu para tuzagi.

    Teşekkür ederim, eyvallah.
  • alivebora kullanıcısına yanıt
    SONAX-ZIEBART fark etmez yaptırdığın uygulamalar ile hiçbir şeyin önüne geçemiyorsun.
    Başta bunu belirteyim.varsa iyi bir mahalle arası yıkamacın,onunla görüş 25 e araç yıkıyorsa 100 ver.Aracını 2-3 saatte aynı şekle getirir.
    2 kez bu tür uygulamaları yaptırdım ziebart'a sonuç sıfır.Koku 1 hafta sonra döner:),temizlik ise muamma.Boşu boşuna 300-500 parçalanma kardeşim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: certac

    SONAX-ZIEBART fark etmez yaptırdığın uygulamalar ile hiçbir şeyin önüne geçemiyorsun.
    Başta bunu belirteyim.varsa iyi bir mahalle arası yıkamacın,onunla görüş 25 e araç yıkıyorsa 100 ver.Aracını 2-3 saatte aynı şekle getirir.
    2 kez bu tür uygulamaları yaptırdım ziebart'a sonuç sıfır.Koku 1 hafta sonra döner:),temizlik ise muamma.Boşu boşuna 300-500 parçalanma kardeşim.

    O zaman bir detaylı iç temizlik yaptırayım yıkamacımda, yeter.

    Eyvallah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zanaks


    quote:

    Orijinalden alıntı: cem_hakan


    quote:

    Orijinalden alıntı: zanaks


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fhistle-X


    quote:

    Orijinalden alıntı: zanaks


    quote:

    Orijinalden alıntı: illiustr

    Istanbul sehir ici ortalama 13.0 - 14.0 litre civarı yakıyor.
    Dun Denizli - Istanbul arası uzun yol yaptım. 210 da goruldu ama genelde 140-150 ile seyredildi. Ortalama 11.7 litre ile geldim.

    Bu arada fiyat listesinden 5 serisi kaldırılmıs.

    Valla çok arkadaşlar bu değerler uzun yolda 60 kuruş ocağa incir diker. Galiba 5.20 almaktan vazgeçeceğim. Benim 5.30 lpg de 130 tlye 140 150 ile 500 km gidiyor. 180 200 agresif kullanınca da 370 km gidiyor. Şehir içi 350 370 km gidiyor. Dostlar 220 bine 2011 x6 var 100bin km de 40D drive tecrübesi olan var mı?

    Valla yakıt değerleri önemliyse bu aracı önermem.Gerçekten içiyor yalan yok. Şuan 5 bini şehir içi 2 bini şehir dışı olmak üzere 7 bin km yakıt ortalaması 25 km/h ortalama ile 13.1. Sırf şehir içi sıkışık trafikte 15 litre civarı yakıyor, uzun yolda da üstte yazan şartlara benzer şartlarda 10.7 yakmıştı. Eğer 9-11 litre arası görmek istiyorsanız (İstanbul için konuşuyorum) açık trafikte Tem'de veya E5'te sakin kullanmalısınız.



    çok fena. bmw 5.25d yakıt ortalaması şehiriçi 5 lt. arada 3 katı fark var.

    KAtalog verisi bile değil :) komik olmayın. 2011 F10 5.20d kullanıyorum. Sıfır aldık 60.000 KM de şu anda. Şehir içi 9 LT altı hiç görmedim. 11LT ye dahi çıktı. 5.25 de 5 LT şehir içi güzel fantezi. Pratikte imkansız bile değil. Corsa 1.3 dizel le bile olmaz o rakam şehir içinde.

    fabrika verisi öyle amma tatava yapmışsın

    Hayatında bu arabayı kullanmadan fabrika verileriyle yorumlamak enteresan bir özgüven tabi.
    İstanbul şartları ile fabrika verileri tutturulamaz.
    Ha ben kime ne anlatmaya çalışıyorum o da ayrı durum. Tatavalar falan. Bayağı ergeniz herhalde. Binmiş tecrübe etmiş gibi yazma bari



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cem_hakan -- 2 Mart 2017; 16:56:27 >




  • Merhaba arkadaşlar, 5 Kasa Makyajlı alma arefesindeyiz. Ex. Paket ile Luxury arasında yaklaşık 22bin lira fark var. Temel de bu iki paket arasında ki donanım farkları neler yardımcı olabilecek var mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cerrah06 kullanıcısına yanıt
    Ben araca yazilim yaptirdim duydugunuz gibi 220 hp 320 tork dendi. Ölçum yaptirmadim. Arac tamamen degisti çok güclu hale geldi. Yaptirmadan öncede yazilim yaptiran 4-5 kişiyle konustum yakit tüketiminde ozellikle sehir icinde düsüs pek yok. Aksine aracin dinamizmini kullanma arzusu ile yakit tüketiminin artigini söyleyenler bile var. Uzun yolda 0.5 -1 litre civari düştüğü söylende var. Ben 1 haftadir kullaniyorum yazilimli olarak sehir içi tüketimde bi düsüs gormedim ama araç çok zevkli bi hale geldi. Bu yazilim fakli yapan birçok firma var belki diger yazilim firmalarinda yakitta düsüş olabilir ama sahsen çok düşüş olacagini sanmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bildiginiz üzere yeni kasa önümüzdeki ay geliyor. 5.25 xdrive executive m sport f10 kasa icin 355.000 fiyat aldim, sizce alınır mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şahsi fikrim ben almam, güncel olmayan teknolojiye 355 vermek yerine aynı parayla son teknoloji 252 hp x drive almak bence daha mantıklı. Çıta bu seviyedeyken yakıt düşünmek mantıksız, üstelik benzinli konforu bambaşka ve yeni kasanın yakıt değerleri iyileşmişken eski kasa dizel mantıklı değil. F10 alınacaksa uygun fiyata 2. El bulmak lazım, büyük para verip eski kasa araba alınca gözünüz hep yeni kasada olacak, pişman olmanız olası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esOess

    Şahsi fikrim ben almam, güncel olmayan teknolojiye 355 vermek yerine aynı parayla son teknoloji 252 hp x drive almak bence daha mantıklı. Çıta bu seviyedeyken yakıt düşünmek mantıksız, üstelik benzinli konforu bambaşka ve yeni kasanın yakıt değerleri iyileşmişken eski kasa dizel mantıklı değil. F10 alınacaksa uygun fiyata 2. El bulmak lazım, büyük para verip eski kasa araba alınca gözünüz hep yeni kasada olacak, pişman olmanız olası.





    Şimdiye kadar hep dizel araç kullandım. Senede 30.000-40.000 km civarı yol yapıyorum. Yeni benzinli motor ne kadar yakar bilmiyorum. Kasa konusuna gelince çok fazla değişim yok gibi duruyor. Almayı düşündüğümüz araçta geniş ekran, dijital kadranlar, soft close kapı gibi özellikler var. Aracı kullanırken gözümün yakıtta olmasını istemem. Test edip kıyaslamak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gs_Emre


    quote:

    Orijinalden alıntı: esOess

    Şahsi fikrim ben almam, güncel olmayan teknolojiye 355 vermek yerine aynı parayla son teknoloji 252 hp x drive almak bence daha mantıklı. Çıta bu seviyedeyken yakıt düşünmek mantıksız, üstelik benzinli konforu bambaşka ve yeni kasanın yakıt değerleri iyileşmişken eski kasa dizel mantıklı değil. F10 alınacaksa uygun fiyata 2. El bulmak lazım, büyük para verip eski kasa araba alınca gözünüz hep yeni kasada olacak, pişman olmanız olası.





    Şimdiye kadar hep dizel araç kullandım. Senede 30.000-40.000 km civarı yol yapıyorum. Yeni benzinli motor ne kadar yakar bilmiyorum. Kasa konusuna gelince çok fazla değişim yok gibi duruyor. Almayı düşündüğümüz araçta geniş ekran, dijital kadranlar, soft close kapı gibi özellikler var. Aracı kullanırken gözümün yakıtta olmasını istemem. Test edip kıyaslamak lazım.

    O araçlar zamanında 220-250bin liraya satıldılar... Şimdi 350bin lira vermek aklınıza yatıyor mu? Üstelik ikinci elleri düşük onların...

    Onu alacak adam 520d alıyor... Aradaki beygir farkı da aynı oranda güç sağlamıyor. 3 araçla da test yapmıştım ben 525d'nin çok çok fark yarattığını görmedim...

    Kasa farkına gelince, elbette farklar var şuanki kasayla alakası bile yok, yollara çıktığında daha iyi anlicaksınız ne demek istediğimi.

    e90 ile f30da da aynı muhabbet yapılıyordu, f30 yola çıktıktan 1 sene sonra iyice alıştırdı kendini piyasaya...

    yatırım gözüyle bakarsak, alacağınız araç sizde hüsran yaratır 1-2 sene sonra.

    ama ben dizel istiyorum, son model takıntım yok diyorsanız o zaman ikinci el bakın en azından.

    öyle bir araçta kontak çevirdiğiniz an zaten değer kaybı olacak. bir de kasa değişirse (ki satış başlıyor yeni kasada) o zaman %30 kayıp kaçınılmaz




  • Yeni ve eski kasa arasında çok büyük farklar var, yeni kasa 7 serisinin alt yapısından yükseliyor ve 3 serisinin dinamikliğini taşıyor, eski kasaya göre 100 kg daha hafif ve konforu arttırılmış, karşılaştırmalarda yeni e serisi ve a6 yı ezdi geçti, bu araç piyasayı sallar ve özellikle eski kasayı değer olarak negatif etkiler. Şuan yeni çıkacak 5 serisinde 5.30i 252 hp benzinli modelde Almanya fiyat oranına göre yaklaşık 100 bin TL fiyat avantajı var bilginize, yaza 1.6 motor gelince bu avantajlı fiyatı bulamazsınız; bu araç Almanyada dizele göre %10 pahalıyken bizde %20 ucuz, borusan Almanyadan indirimli fiyat almış.



    Yaptığınız 40 bin km çok fazla ve dizeli mantıklı kılıyor ancak yeni kasada dizel fiyatında bize özel çok büyük bir kazık var, benzinlinin şu anki fiyat avantajını da düşünürsek kafalar iyice karışmış oluyor :) Her şeye rağmen ben sırf dizel alacağım diye eski kasayı almazdım, zor bir karar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esOess

    Yeni ve eski kasa arasında çok büyük farklar var, yeni kasa 7 serisinin alt yapısından yükseliyor ve 3 serisinin dinamikliğini taşıyor, eski kasaya göre 100 kg daha hafif ve konforu arttırılmış, karşılaştırmalarda yeni e serisi ve a6 yı ezdi geçti, bu araç piyasayı sallar ve özellikle eski kasayı değer olarak negatif etkiler. Şuan yeni çıkacak 5 serisinde 5.30i 252 hp benzinli modelde Almanya fiyat oranına göre yaklaşık 100 bin TL fiyat avantajı var bilginize, yaza 1.6 motor gelince bu avantajlı fiyatı bulamazsınız; bu araç Almanyada dizele göre %10 pahalıyken bizde %20 ucuz, borusan Almanyadan indirimli fiyat almış.



    Yaptığınız 40 bin km çok fazla ve dizeli mantıklı kılıyor ancak yeni kasada dizel fiyatında bize özel çok büyük bir kazık var, benzinlinin şu anki fiyat avantajını da düşünürsek kafalar iyice karışmış oluyor :) Her şeye rağmen ben sırf dizel alacağım diye eski kasayı almazdım, zor bir karar...

    Benzinlinin ucuz geldiğini ben de farkettim fakat dizel vs dizel karşılaştırmada eski ve yeni kasa ile aradaki fark baya fazla. Benzinliyi performanslı kullanımda 10 litreleri geçmiyorsa tercih edebilirim. Yeni kasanın ne kadar yakacağını bilemiyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Donanımcı Aras kullanıcısına yanıt
    Eskiye bakarsak moralimiz bozulur, fiyatların ne kadar arttığını biliyorum. Gecen sene 180.000 e aldigim c200d 230.000 e satılıyor. Kur farkı ve otv farkını ödemem diyemiyoruz. Ben çoğunlukla uzun yol yapıyorum. Şehir içinde de fazlaca kullanıyorum. Benzinli hiç kullanmadım, ama arasında dizel ile ucurum olacaksa tercih edebilirim. Eski kasa ile yeni kasa arasında 100.000 civarı fark olacak gibi. Aracın içinde ve dışında pozitif yönde iyileştirmeler mevcut farkındayım. Motor ve sanzimanda değişiklik oldu mu bilmiyorum. 5.25 xdrive alma isteme sebebim sadece sürüş ve performans istemem. Bunun yanında yakıt konusunda da beni çok üzmeyecek. 3 sene sonra 100.000 km de iken satarken de benzinli ile kıyaslandığında mantıklı bir fark olmasi lazim. Su an karar vermedim bekliyorum kararsızım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: geng


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gs_Emre


    quote:

    Orijinalden alıntı: esOess

    Yeni ve eski kasa arasında çok büyük farklar var, yeni kasa 7 serisinin alt yapısından yükseliyor ve 3 serisinin dinamikliğini taşıyor, eski kasaya göre 100 kg daha hafif ve konforu arttırılmış, karşılaştırmalarda yeni e serisi ve a6 yı ezdi geçti, bu araç piyasayı sallar ve özellikle eski kasayı değer olarak negatif etkiler. Şuan yeni çıkacak 5 serisinde 5.30i 252 hp benzinli modelde Almanya fiyat oranına göre yaklaşık 100 bin TL fiyat avantajı var bilginize, yaza 1.6 motor gelince bu avantajlı fiyatı bulamazsınız; bu araç Almanyada dizele göre %10 pahalıyken bizde %20 ucuz, borusan Almanyadan indirimli fiyat almış.



    Yaptığınız 40 bin km çok fazla ve dizeli mantıklı kılıyor ancak yeni kasada dizel fiyatında bize özel çok büyük bir kazık var, benzinlinin şu anki fiyat avantajını da düşünürsek kafalar iyice karışmış oluyor :) Her şeye rağmen ben sırf dizel alacağım diye eski kasayı almazdım, zor bir karar...

    Benzinlinin ucuz geldiğini ben de farkettim fakat dizel vs dizel karşılaştırmada eski ve yeni kasa ile aradaki fark baya fazla. Benzinliyi performanslı kullanımda 10 litreleri geçmiyorsa tercih edebilirim. Yeni kasanın ne kadar yakacağını bilemiyoruz.

    Şahsen 350.000 TL gibi rakamlara çıkacak olsam Bmw G30'un benzinlisini alır geçerim, ya da başka bir markanın yeni kasasına bakarım.

    Alternatif marka Mercedes. Mercedes yeni dizel araçları e220d 4 matic olarak getirecekmiş. 430.000 tl amg paket icin fiyat aldim. Koltuk hafıza elektrikli bagaj vakumlu kapı vb bir çok şey yok bu fiyatın içinde bunlar opsiyon yanı. Benzinli amg ise 375.000 tl.



    Su fiyat konusuna yine değineceğim gecen sene eylül ayında e220d amg ye 298000 tl fiyat almıştım. Su an bu araç 400.000 tl. Yani bu araç 280 kere gidiyordu su an 350 oldu gibi bir yaklaşım su an icin mantıksız. Adamlar Euro olarak baz fiyatlarını değiştirmediler değişen ülkemizin ekonomik şartları ve vergiler, bizde buna seve seve alışıyoruz. İtirazı olan var mi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gs_Emre

    Eskiye bakarsak moralimiz bozulur, fiyatların ne kadar arttığını biliyorum. Gecen sene 180.000 e aldigim c200d 230.000 e satılıyor. Kur farkı ve otv farkını ödemem diyemiyoruz. Ben çoğunlukla uzun yol yapıyorum. Şehir içinde de fazlaca kullanıyorum. Benzinli hiç kullanmadım, ama arasında dizel ile ucurum olacaksa tercih edebilirim. Eski kasa ile yeni kasa arasında 100.000 civarı fark olacak gibi. Aracın içinde ve dışında pozitif yönde iyileştirmeler mevcut farkındayım. Motor ve sanzimanda değişiklik oldu mu bilmiyorum. 5.25 xdrive alma isteme sebebim sadece sürüş ve performans istemem. Bunun yanında yakıt konusunda da beni çok üzmeyecek. 3 sene sonra 100.000 km de iken satarken de benzinli ile kıyaslandığında mantıklı bir fark olmasi lazim. Su an karar vermedim bekliyorum kararsızım.

    3 sene sonra 100.000 km'de satarken, benzinliden daha düşük bir fiyat çıkacak.

    buna hazır mısınız? yağmurdan kaçarken doluya yakalanmak gibi olur bu...

    50bin km civarı ikinci el 525xd malum sitede 250bin tl civarında değişiyor...

    sizce yeni kasa 5'in o performanstan daha kuvvetli bir motorunun iknici eli ne olur?

    siz konusunu açtınız diye söyledim, yanlış anlamayın...




  • 5.25xd mükemmel bir araç, fiyatı hariç kusursuz. Fakat her şeyi ile yeni bir kasa gelecek ve daha yüksek performans ile 5.25xd ye meydan okuyacak, kaybınız gerçekten de fazla olabilir, 5.25 xd yi 300'e versinler kafalar karışmasın dicem ama o da mümkün değil...

    Bugün mercedese e 180 amg için fiyat sordum, 292 son dediler, e 200 ler bile bu fiyatları görmemişti, şuan bmwnin yaptığı gibi mercedes de 2000cc benzinlileri uygun fiyata getirmişti. Şuan ötv ve kur uçunca olanlar oldu e 180 bile saçma bir fiyat bandına geldi. Burada kastettiğim şey şuan bmw 5.30i piyasaya göre çok mantıklı bir fiyatta, ben bile 1 yıllık aracımı gözden çıkarabilirim... İkinci elde satılan e200 araçlar da mantıklı olabilir, hakikaten fena kafa patlatmalık mesele...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizlere X drive meselesini sorayım, ne düşünürsünüz? Çok elzem mi, karda buzda ve viraj performansında olmazsa olmaz mı? Bir de benzinli motorlarda x drive nedeniyle oluşacak ağırlık farkıyla yakıt tüketimini iyice baltalar sanırsam.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • xDrive kutusu sebepli 5.25 sahiplerinin başı çok ağrıdı zamanında.. Güncellemeler, kilitlenmeler, sorunlar arızalar vsvs..
    Bende bişey olmadı diyen varsa, denk gelmemiştir. İlgilenenlerin bilgilerine..
  • 
Sayfa: önceki 129130131132133
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.