Şimdi Ara

BMW 320i ED vs SUBARU Forester 2.0 XT

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
1
Favori
1.943
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bir mevzu ile ilgili tecrubesi olan arkadaslarin forumdaslarin yardimina ihtiyacim var.

    2,4 kia optima sahibiyim. 178 beygir atmosferik motora sahip. performans bakimindan tatmin etmemektedir. bu nedenle arabami degistirmek istiyorum.

    320i ED ve SUBARU Forester 2.0 XT maksimum cikabilecegim ve motor gucu acisindan beni tatmin edecgeini dusundugum arabalar.

    Bu iki araci kullanmis ve ya trafikte icinde bulunup performanslarini karsilastirabilecek forumdaslarimin soyleyeceklerini duymak icin sabirsizlaniyorum.

    yol tutus, surus zevki, arac sinifi, yakit masrafi, MTV masrafi, yillik bakimi, dis gorunus ve benzeri diger etkenlerle ilgilenmedigimi, bunlarin farkinda oldugumu bastan belirteyim.

    merakim bu iki aracin ilk kalkis, 100-200 metre mesafedeki bir birine ustunlukleri.

    simdiden degerli yorumlariniz icin tesekkurler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr.caucasian -- 27 Eylül 2016; 4:12:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hocam simdi millet gelip subaru diyecek ama o parayi adamlara versen git kendi e araba al desen BMW yi alip gecerler. SUV lazim degilse kesinlikle 320..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim gibi subaru severler subaru al der. ama sokaktaki vatandas bmw diyecektir.

    karsilastirma yapacaksak subaru xt 0-100 6.7 s civari olmasi gerekir(sport mode ile). bmw de bu deger resmi veriye gore 7.6 s.

    Ancak mesele 0-100 gibi performans ise niye 2,0 TSI 280 PS 4x4 DSG bakmiyorsun? onun performans verileri bmwden de subarundan da iyi. 5.8 s'lik 0-100u var. fiyat olarak da ayni fiyattalar.
  • Jeopol kullanıcısına yanıt
    2.0 tfsi audi mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dr.caucasian D kullanıcısına yanıt
    O fiyat aralığında 2.0 TSI 280 bg 4x4 bildiğim kadarı ile sadece skoda Superb var.
  • dr.caucasian D kullanıcısına yanıt
    Skoada superb, nedense o kisim cikmamis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu butceye kadar olan sadece bu iki araci dusunuyorum arkadaslar o yuzden digerlerine bakmadim. Superb'den haberim yoktu daha once. Simdi gordum ama yine de skodaya o kadar para vermek istemiyorum.
  • İlk kalkışta tork brake yapılırsa Subaru'daki cvt şanzımana araba fırlar gider, 2.0lt turbo 240hp. 7sn'nin altına iniyor 0-100ü devamında da önde kalır 320i'ye göre ama devamında farkı fazla açamaz. Yani iki arabayla 100den başlayıp roll yapsan maksimum hıza kadar yine Subaru önde olacaktır ama fark fazla olmaz, daimi 4 çekerin kaybı, ek ağırlık, cvt şanzıman, aero vs bunlar dezavantaj. BMW'nin böyle dezavantajları yok ama onunda gücü düşük, böyle doğrudan performans isteniyorsa gidip alınacak araba değil, 320i.

    Sıfır km bakıyorsun varsayıyorum, bu fiyat seviyelerinde 3 adet makina var gazlarken harbi hakkını alacağın, Leon Cupra, Civic Type R ve 308 GTI. Kişisel kararım Type R olurdu.
  • https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-subaru-sahibinden-ful-bakimli-satilik-2013-subaru-forester-xt-286248725/detay
    Baktığın araç buysa zaten bununla 320i falan kıyaslanmaz 240 beygir bildiğim kadarıyla.
  • zor soru subaruda cok iyi bmwde bence 2sinide test edip karar verin burdakilerin akliyla bu kadar iyi 2 araba karsilastirilmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Subaru tabiki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunlar arasında XT tabiki ama karşılaştırma adil değil.Xt'nin yürütmesi maliyeti çok daha fazladır.2.0 TDI Passat,superb düşünmezmisiniz?
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    aileliyim o yuzden kucuk araclara bakmiyorum hocam tavsioyeniz icin tesekkurler.
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    evet bahsettigim 2.0 XT budur. kasasi ve sanzimani yuzunden belki de hakkini veremiyordur diye yorumlara basvurdum. b
  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    yok hocam yillik en fazla 20bin km. yapiyorum. %80i de uzun yolda olmak uzere. o yuzden dizel dusunmuyorum.
  • Hakkini degil kralini verir.nerde 2.0t nerde 1.6t hesabi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • subaruyla yılın 365 günü her yol koşulunda yol alabilirsiniz. millet otoyolda trafik ekiplerinin kapattığı yolun açılmasını beklerken siz ilçe yollarından gidersiniz. 15cm kar yağsın göreyim o bmw yi....
  • Ara hızlanmalar olsun, şehir trafiğinde ki esneklik olsun iki araçta üzmez. Hatta bu sıkışık koşullarda üstünlük bile sağlayamazlar birbirlerine.

    Sıradan bir çekiş sistemi olmadığı için, yumuşak süspansiyonu olmadığı için korkunç yol tutuyor. Şehiriçi SUV'leri gibi saçma sapan tepkiler vermiyor yüksek hızda. Bildiğim tek dezavantajı CVT. Hatta tepkileri bence performanstan soğutan cinsten. Aynı zamanda sağlam değer kaybeder, bunu göze almalısınız. İç kısımda plastiğinde vs pek bir cazibe yoktur ancak Subaru fanatiği olan adam bu detaylara takılmaz.

    Olay 3.20i'ye gelirse; en baştan şanzıman CVT gibi saçma tepkiler vermiyor. Bastıkça basası, zorladıkça zorlayası geliyor insanın. Öyle iki yüklenmeye suyu çıkacakmış hissi vermemesi cabası. Eğer araca iyi para verilecekse dakota kahverengi deri, siyah paspas seçeneği aracı oldukça farklı gösteriyor. Eğer sürücüde tecrübe varsa sakin yerlerde arkayla oynamakta cabası. Ayrıca araç güçsüz diyorlar ama 180-200km/h süratlere kadar gayet istekli yürüyor, son hız olarakta 230-240 görmek zor değil. Gel gelelim her zaman yaz mevsimini yaşamıyoruz. Yağmur da arkadan itiş ayrı risk, karda hepten sıkıntı.


    Bana kalırsa iki aracında kendine göre dezavantajları var. Yaşadığınız şehrin hava durumu vs önemli. Ayrıca boş BMW insana huzur vermez eğer boşunu alacaksanız bence hiç bulaşmayın.

    Unutmayın ki arkadaş itiş sadece yanlama zevkini yaşatırken, dört çeker her daim diğerlerine göre daha hızlı viraj alıp, daha güvende seyahat etmenize yardımcı olur. İki araçta üstün araçlar, Allah yardımcınız olsun.




  • supremum01 kullanıcısına yanıt
    CVT ile ilgili dediklerinizi okumustum subaru forumundan. endiosem daha cok o yonde.
  • Bence bir "sıfat okuyucuya", mahallede yaşlı, çok fazla hayat tecrübesi olan bir kişiye, zamanımızda bulamayacağınız için bir psikoloğa danışın.

    Şimdi sevgili Benny Hill'i mezarında döndüreceğim, kusura kalınmaya :https://www.youtube.com/watch?v=R6jaKkE0RsI

    Muhtemelen 30lu yaşların sonunda 40lı yaşların başında, evlisiniz, biri ilkokula giden 1 veya 2 çocuğunuz var.

    Büyük bir ihtimalle adrenaline junkie değilsiniz. bkz :https://forum.donanimhaber.com/m_75777473/tm.htm Mevcut aracınız bir aile aracı, yerleşik bir hayatınız var iken birden bire yüksek güç, 0-100ü oldukça hızlı bir araç "ihtiyacı" doğuyor. Neden? Bir kompenzasyon ihtiyacı mı?

    Her zaman birileri ile yarışmak, birilerine üstünlüğünüzü göstermek sizin için önemli mi idi? Ve bunu neden kendi gücünüzle değil bir makine ile trafikte yapmak durumundasınız?

    Hep böyle bir ihtiyacınız var idi , hele ailenizin erkek tarafında 50 yaş civarı erken kalp krizi ve/veya beyin kanaması tarihçesi var ise bence sizin arabalara değil de kendinizi bir esaslı değerlendirmeye ihtiyacınız var. Bunu da yukarıda belirttiğim gibi ancak yardım alarak başarabilirsiniz.

    Birisinin kötü polisi oynaması gerekiyor idi, o da ben oldum.

    Sağlıklı bir yaşam dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oldsalt -- 28 Eylül 2016; 8:28:55 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.