Şimdi Ara

BMW 320i ED vs SUBARU Forester 2.0 XT (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
1
Favori
2.009
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Su yagmurda arkadan itis risk diyen adamlar, acaba yagmurlu havada kac defa bmw, mercedes kullanmislar, kullanipta ne yasamislar? Ya da hic kullanmislar mi merak ediyorum cidden.

    Yahu bu araclarda neredeyse 20 yildir esp kullaniliyor. Ben 60.000 kmdir bmw kullaniyorum. Su anki hicte gucsuz denilmeyecek bi modeli hatta. Kar da gordum yagmur da. Virajlara da insan gibi girmem bazi zamanlarda. Ne tedirgin ettigini, ne de sacma sapan tepkiler verdigini gordum. En kotusu esp, siz farkina varmadan isi tatli tatli hallediyor zaten.

    Nedir su yagmurlu hava ve arkadan itis ikilisi bi aciklasaniz? Surekli esp kapali geziyorsunuz galiba...

    Sizin sorunuza gelince de, performansi yuzunden subaru alirdim. Guclu olmasinin yaninda, suv olmasi da ayri bir avantaj tabii ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oldsalt O kullanıcısına yanıt
    yok artik her guclu araba alan veya isteyen direk ezik kendini tatmine calisan orta yas krizi geciren bir birey mi oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aralarında performans açısından neredeyse fark yok denilir. 0-100 de biraz önde olsada 100 den sonra bmwde subaru ile gider. 4x4 ve ağırlık dezavantajı var en önemlisi sürtünme kat sayısı. şimdi ekonomi derseniz bmw. subaru bmwye göre en az 2 kat daha masraflı olacaktır. hele gittiğiniz uzun yollar rüzgarlı ise kesinlikle yüksek bir araba almazdım. benim kullanım yoğunluğuma göre sürekli ava gitmeme rağmen hiç düşünmeden bmw alırdım. kar kış koşullarında da rahatlıkla kullanabilirsiniz. eskisi gibi sürekli kapalı olan yollar yok hemen açılıyor. arkadan itişin verdiği avantaj bambaşka birşeydir. zf8ide unutmayalım. neredeyse araç seçiminde başlı başına bir kriter.


    EDİT: trafikteki araçların çoğu zaten ortalama 100 beygir bile değil. 0-100 değerleri 12 saniyenin altında araba sayısı epey az. kalkıp 7 saniye gibi hızlanmaya sahip araba bakan birine 1-2 saniye daha hızlı diye typer gti gibi bişeyler önermekde çok tuhaf olmuş. roll arabası ve konforsuz birşeyler eminim istemiyordur. kullandığından daha performanslı bir şeyler istiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mevsimsiz_kar45 -- 28 Eylül 2016; 8:35:19 >




  • Subaruyu bilmiyorum kullanmadım, ama cvt şanzıman olduğu sürece tercih ediceğim bir araç değil onu biliyorum, şuan 320i kullanıyorum yakıtı 9 litre civarından sakin kullanımda, biraz fazla yakmasının nedeni m paketle gelen geniş lastikler, normal paketlerde bu kadar yakmıyor onu biliyorum, gaz tepkileri filan gayet iy soluksuz 200 e kadar iyi gidiyor , gerisini denemedim daha gerekte yok, ama arkadan itişin verdiği arkayı atma hissini sürekli aklımda çünkü isteksizde olsa bazen atıyor. Ama onun dışında aracımı seviyorum her bindiğimde beni pişman etmesi aldığıma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • forester suvdan cok jip denebilecek bir arac. subarunun en iyi yaptigi sey 4×4 sistemi ki dunyada en iyilerdeb.

    arazi performansi olarak seni tatmin eder. kolay ariza cikarmaz. ama obur yandan sehir ici ve uzun yolda seni yoracaktir.

    3 serisi ise sedan bir arac ve tabiki arazi performansi diye bir sey yok. ama hem sehir ici hem de uzun yolda daha konforludur.

    her gun gazlamayacaksaniz 0-100 degerine o kadar takilmayin. normal bir kullanici yarismayacaksa 8 sn ile 9 sn arasindaki farki bile anlamaz.a

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • drcaucasian D kullanıcısına yanıt
    Farkettim, o sebeple Type R dedim zaten, zira 320ied'den hem içi hem bagajı daha geniş ve kullanışlı.
    320ied'nin performans aracı falan olmadığı ortada, bizim 1.6 motora mahkum gibi memleketlerde el üstünde tutuluyor. Performans arabası 328i'dir, 330d'dir, abartacaksan 340i falandır. Hatta 330d'leri 20d'nin üstüne günlük 10 euro daha attın mı kiralık veriyorlar Almanya'da falan. 320ied'ye de 200kmh'ye soluksuz çıkıyor diyen kişi hayatında 200kmh'ye soluksuz çıkan arabaya binmemiştir. 110 dedimi koltuğa bastırma bitiyor 320i'de, uzun viteslere geçince ağırlaşıyor.

    Subaru'ya bakın o halde, 2.0t 240hp hızlanma olarak başka olur. Fakat devamlı gazlayınca 16-17lt'lerden aşağı düşmeyeceğini de unutmayın. Günlük kullanımda en iyi performans araçları 3.0lt dizellerdir, yakıtla gargara yapmadıkları için daha sık gazlama olanağı var psikolojik olarak, onlar da buranın vergi sistemine uymuyor işte.




  • oldsalt O kullanıcısına yanıt
    uykudan yeni kalkan beni gulumsettiniz, daha iyi gune baslamami sagladiniz.

    benim istedigim guclu araba sizin anladiginiz guclu arabadan tam baska birsey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    benim mevcut aracimda da sikinti bu, 110-12oden sonrasi gucunu hissettirmiyor.

    dizel araclari sevmiyorum malesef ayrica fiyat farkini da hakkettiklerini dusunmuyorum.

    forester daha agir basiyor ancak CVT konusu dusundurdugu icin en iyisi uzun test surusu kararimi netlestirecektir.
  • Subaru teknik verilerinde 0-100 7.5 diyor. Bmw 3.20i ED 7.6 sn olarak geçiyor.

    6 aydan fazladır 320i ED kullanıyorum. 10bin km yaptım. Bundan önceki aracım Audi A4 2.0 tdi 177 PS 0-100 7.9sn idi. Şöyle söyleyeyim, düşük viteslerde Audi çok çok daha iyiydi, her an pedalda o gücü hissediyordum. 1000 devirde 40'la giderken de 180'le giderkende. 320i ED için aynı şeyleri söyleyemiyorum, belki de 1.6 olmasından kaynaklı, diğeri dizelde ve yüksek torku vardı. Bütçe varsa Audi 2.0 tdi quattro al, sadece gaza yüklen.

    Subaru kullanmadım ama araç yüksek, hızla ilgileniyorum diyorsan yol tutuş olarak her türlü bmw daha iyi yola sarılır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    Subaru teknik verilerinde 0-100 7.5 diyor. Bmw 3.20i ED 7.6 sn olarak geçiyor.

    6 aydan fazladır 320i ED kullanıyorum. 10bin km yaptım. Bundan önceki aracım Audi A4 2.0 tdi 177 PS 0-100 7.9sn idi. Şöyle söyleyeyim, düşük viteslerde Audi çok çok daha iyiydi, her an pedalda o gücü hissediyordum. 1000 devirde 40'la giderken de 180'le giderkende. 320i ED için aynı şeyleri söyleyemiyorum, belki de 1.6 olmasından kaynaklı, diğeri dizelde ve yüksek torku vardı. Bütçe varsa Audi 2.0 tdi quattro al, sadece gaza yüklen.

    Subaru kullanmadım ama araç yüksek, hızla ilgileniyorum diyorsan yol tutuş olarak her türlü bmw daha iyi yola sarılır.

    Forester XT normal modda (CVT elektronik olarak 6 ileri sınırlı iken) 7.5sn buda teknik veri olarak geçiyor.

    Ancak Forester XT direksiyonda bulunan Sport Sharp moda alındığında 8 ileri otomatik oluyor tepkileri bariz sertleşiyor ve 6.5sn de rahatlıkla 100km/h lara ulaşabiliyor,

    benim için çok güzel bir deneyim oldu, imkanınız olursa mutlaka deneyin.

    Tablo bkz. Motor Trend >>http://www.trucktrend.com/truck-of-the-year/163-1312-2014-suv-of-the-year-subaru-forester/

     BMW 320i ED vs SUBARU Forester 2.0 XT



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yildiz -- 29 Eylül 2016; 0:46:50 >




  • 328i de düşünebilirsin. 2.0 motor, 245hp
  • 2006 xt kullanıcısıyım. Araçlar çok farklı kulvarlarda yarışacak araçlar. Xt ile arazide benim diyen 4x4lerin gideceği yerlere gidip karda kışta yolu yara yara ilerlerken asvaltta yarım milyonluk arabalara güzel sürprizler yapabilirsiniz. Forester XT çok özel bir araçtır. Gidin bir test sürüşü yapın, karar vermeniz çok daha kolay olacak :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    Su yagmurda arkadan itis risk diyen adamlar, acaba yagmurlu havada kac defa bmw, mercedes kullanmislar, kullanipta ne yasamislar? Ya da hic kullanmislar mi merak ediyorum cidden.

    Yahu bu araclarda neredeyse 20 yildir esp kullaniliyor. Ben 60.000 kmdir bmw kullaniyorum. Su anki hicte gucsuz denilmeyecek bi modeli hatta. Kar da gordum yagmur da. Virajlara da insan gibi girmem bazi zamanlarda. Ne tedirgin ettigini, ne de sacma sapan tepkiler verdigini gordum. En kotusu esp, siz farkina varmadan isi tatli tatli hallediyor zaten.

    Nedir su yagmurlu hava ve arkadan itis ikilisi bi aciklasaniz? Surekli esp kapali geziyorsunuz galiba...

    Sizin sorunuza gelince de, performansi yuzunden subaru alirdim. Guclu olmasinin yaninda, suv olmasi da ayri bir avantaj tabii ki.

    Dediklerinize katılıyorum, 200 beygir üzeri araçlarda arkadan itişte kayma davranışı olabilir ani gazlamalarda ancak zaten günümüzde böyle yüksek beygirli araçlar genelde 4 çeker yapılıyor. Zaten bu araçlar tamamen elektronik desteklerle(esp ve çekiş kontrol) sıkıntıya sebep olmuyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.