Şimdi Ara

BMW 320 i ED mi Yeni Kasa mercedes c180 mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
2
Favori
5.498
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sizce hangisi arkadaşlar ??

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yeni kasa c180 avantgarde,fascination veya en onemlisi amg ise c180.
    Arac fena.
    Asalet akiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle bmw 3 serisi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boş kasa da olsa 3.20d

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • C180
  • C180 amg 156hp ayrica icine kullanilisli opsiyonlar ile yaklasik 170bin liraya gelip cok yakisikli bir araba oluyor.

    3.16i m paket ile beraber mercedes'te ki opsiyonlar ekletildiginde yaklasik 175bin liraya geliyor.

    Bu tabloda C180in hem motor daha guclu hem bana gore konfor ve dinamikligi bir arada sunuyor olmasi arti.

    Yeni kasa olmasi ve disaridan cok hos durmasi ikinci bir arti.

    3.16i hem agir kalacak hemde c180e kiyasla m paketin etkisinden daha sert kalip surusu baltalayacak. Bu yuzden ben siyah C180 Amg alirdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3.20d. Dostum yakarin sorun olmayacagini sanma. Devir hesap devri. Orta hatta bos dizel al. Yakmayan arabanin keyfi ayri. Ayrica performansina doyum olmuyor. Tavsiyem 20d.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hamdi0555 H kullanıcısına yanıt
    3.20D değil 320İ ED alıyor arkadaş yani 1.6 benzinli 170 hp olan motorlu 3 serisinden alıyor.Büyük ihtimalBMW C serisine göre daha dolu olacak.

    Bence C serisi fiyatına bir E180 ya da 520İ bakın derim.Şayet vergi korkunuz varsa.

    Bu 2 araç arasında 3 serisi daha performanslı bir araç.0-100 farkı 1 saniye kadar fazla değil ama yüksek hızlarda sanırım 3 serisi alır.

    3 serisi daha ağır bir araç 60 kg kadar ama motor bunu dezavantaj olmasını engelliyor.

    Güçleri çok farklı değil 14 hp fark var.Tork aynı 250nm tork var.

    Yakıt tüketimler yakın.

    Ben olsam hangisi dolu alabiliyorsam onu alırdım.

    Araçlar kağıt üstünde aynı gibi.

    Bence bir test sürüşü yapın hangisi hoşunuza giderse onu alırsınız.

    Yani kağıt üstünde aynı araçlar gibi siz hangisini beğenirseniz o olsun pişman etmez.

    Ama ufacık motor gücü bile fark ettirir derseniz tabi 3 serisi.

    Ama kalite ve prestij C serisi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkayacan

    C180 amg 156hp ayrica icine kullanilisli opsiyonlar ile yaklasik 170bin liraya gelip cok yakisikli bir araba oluyor.

    3.16i m paket ile beraber mercedes'te ki opsiyonlar ekletildiginde yaklasik 175bin liraya geliyor.

    Bu tabloda C180in hem motor daha guclu hem bana gore konfor ve dinamikligi bir arada sunuyor olmasi arti.

    Yeni kasa olmasi ve disaridan cok hos durmasi ikinci bir arti.

    3.16i hem agir kalacak hemde c180e kiyasla m paketin etkisinden daha sert kalip surusu baltalayacak. Bu yuzden ben siyah C180 Amg alirdim.

    Her ne kadar mercedes kağıt üzerinde daha iyi gibi gözüksede işler öyle değil malesef aşağıda bir önceki kasa ile karşılaştırması var ama yeni kasadada yine aynı motor şanzıman kombinasyonu bulunmakta 316i yi yabana atmayın bir önceki kasa desen tamamda f30 çok farklı ki arkadaş 320ied den bahsediyor.



    e-otodergi bu sayısında BMW 316i ve Mercedes C180 CGI'yı karşılaştıran güzel bir test hazırlamış.

    İki araçta 1.6 litre turbo beslemeli otomatik şanzımanlı.

    Testi uzun uzun okumak istemeyenlere, bir kaç cümle ile özet geçecek olursam;

    316i: 136 hp @4350 d/d, 220 NM @1350 d/d

    C180 CGI: 156 hp @5300 d/d, 250 NM @1250-4000 d/d

    Hızlanmaları

    0-50 km/saat= 316i: 2.75 sn C180: 2.8 sn

    0-80 km/saat= 316i: 5.75 sn C180: 5.9 sn

    0-100 km/saat= 316i: 8.5 sn C180: 8.8 sn

    0-120 km/saat: 316i: 12.25 sn C180: 12.4 sn

    Ara Hızlanmaları


    60-120 km/saat: 316i: 5.0 sn C180: 5.7 sn

    80-120 km/saat: 316i: 7.0 sn C180: 6.7 sn

    Frenleme

    100-0 km/saat: 316i: 37.2 metre C180: 38.5 metre

    80-0 km/saat: 316i: 23.6 metre C180: 24.2 metre

    50-0 km/saat: 316i: 9.2 metre C180: 9.6 metre

    Tüketim

    316i: 7.5 litre/100 km şehir içi, 4.8 litre/100 km şehir dışı, 5.8 litre/100 km ortalama

    C180: 8.0 litre/100km şehir içi, 5.3 litre/100 km şehir dışı, 6.3 litre/100 km ortalama.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Genel olarak iki aracın da malzeme kalitesi beğenilmiş, 3 serisinin iç dizaynının daha sportif ve genç işi olduğuna değinilmiş.

    316i'nin motoru 20 hp ve 20Nm tork daha düşük olmasına rağmen C180'den daha performanslı olmasına dikkat çekilmiş.

    3 serisinin arka koltuklarının daha geniş olduğundan bahsediliyor, süspansiyon konforu olarak C serisi önde. 3 serisinin dinamik sürüş, yol tutuş, sürüş keyfi olarak çok başarılı olduğundan söz ediliyor.

    316i'nin en beğenilen yönleri; Performans, şanzıman, yol tutuş, tüketim

    C180'nin en beğenilen yönleri; Süspansiyon konforu, başarılı start-stop sistemi

    3 serisinin beğenilmeyen yönleri; Süspansiyon bazı darbelerde sert

    C serisinin beğenilmeyen yönleri; Rüzgar sesi, arka diz mesafesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi allstar34 -- 15 Haziran 2014; 0:58:51 >




  • 320i ED'de M paket yok. O yüzden 316i M paket + yazılım. Yeni C'nin içine bindim. Gidişi falan fena değil. Ama Mercedes hayranı olmama rağmen iç tasarım olarak M paket BMW daha güzel duruyor.


    3.16i M paket hangi opsiyonlar ile 175Bin TL oluyor? Bir tanıdığım 140 civarına aldı yakın zamanda araçta boşta değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lonely_man -- 15 Haziran 2014; 1:06:49 >
  • Her nekadar ikisinide alamayacak olsamda bmw diyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man

    320i ED'de M paket yok. O yüzden 316i M paket + yazılım. Yeni C'nin içine bindim. Gidişi falan fena değil. Ama Mercedes hayranı olmama rağmen iç tasarım olarak M paket BMW daha güzel duruyor.


    3.16i M paket hangi opsiyonlar ile 175Bin TL oluyor? Bir tanıdığım 140 civarına aldı yakın zamanda araçta boşta değil.

    Hocam dediginiz gibi 3.20i ed m paket sunmuyor o yuzden 3.16i ile C180 amg kiyaslamasi yaptim.

    3.16i de tereddut yasatan, forumdan muharrem adli kullanicinin yuksek suratte arkanin yaylanma yapmasina bagli ciddi duzeyde olmasa da sert surus seven kisilere olumsuz bir his yasattigindan soz etmisti. (Araci m paket 3.16i)

    Ben 3.20i ed kullanirken boyle bir his yasamamistim, hem kisa donem kullandigim icin hemde standart suspansiyon olmasindan kaynakli sanirim.

    3.16i m paket konfigure edip ciddi anlamda dolduruldugunda bu fiyata cikiyor. Harman kardon, adaptif far m paket.. vs yani resmen girlak yapildiginda bu fiyata ulasiyor. Yoksa daha ucuza almak mumkun her iki aracida.

    Iki aracinda kendisine gore eksi ve artilari var, zevklerini iyi tahlil eden kullanici bu araclarla uzulmez.

    Selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 3.16i ile C180 kiyaslamamin nedeni C180 amg alinacaksa bmw M paket ile kiyaslanmasi gerektigindendi(surus dinamikleri nedeni ile). 3.20d motor hacmi olarak c180in rakibi olmadigi icin 3.16i M paket demek zorunda kaldim.

    Veri paylastiginiz icin ayrica tesekkur ederim, fakat soyle bir durum var ki 3.16i nin ara hizlanma ve 0-100 hizlanmasinda ki basarisi ZF den kaynakli. 7G-TRONIC agir kaliyor.

    0-200 hizlanmasi yapilsa c180 ipi onde gogusleyecek.

    Gonderdiginiz test sonuclarinda basarili bulunan olumsuz olan kistaslara katiliyorum.

    Gonderdiginiz veriler icin tesekkurler ama dedigim gibi ara hizlanmalarda 3.16i motordan ziyade aktarma ile isi goturuyor.

    Biraz sportiflik yeni tasarim, agirlikli konfor arayanin arabasi c180amg

    Agirlikli spor surus arayanin arabasi ise 3.16i bu iki arac arasindan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkayacan

    3.16i ile C180 kiyaslamamin nedeni C180 amg alinacaksa bmw M paket ile kiyaslanmasi gerektigindendi(surus dinamikleri nedeni ile). 3.20d motor hacmi olarak c180in rakibi olmadigi icin 3.16i M paket demek zorunda kaldim.

    Veri paylastiginiz icin ayrica tesekkur ederim, fakat soyle bir durum var ki 3.16i nin ara hizlanma ve 0-100 hizlanmasinda ki basarisi ZF den kaynakli. 7G-TRONIC agir kaliyor.

    0-200 hizlanmasi yapilsa c180 ipi onde gogusleyecek.

    Gonderdiginiz test sonuclarinda basarili bulunan olumsuz olan kistaslara katiliyorum.

    Gonderdiginiz veriler icin tesekkurler ama dedigim gibi ara hizlanmalarda 3.16i motordan ziyade aktarma ile isi goturuyor.

    Biraz sportiflik yeni tasarim, agirlikli konfor arayanin arabasi c180amg

    Agirlikli spor surus arayanin arabasi ise 3.16i bu iki arac arasindan.



    Ayrica ülkemize gelen m paketlerin sürüş arti bir katkisi yok sadece iç ve dış görünümden ibaret m sport süspansiyonlar dahi sertliginden dolayi gelmiyor ülkemize.Sadece m performans paketlerde fsrkli diye biliyorum mesela 320d m performans pack 200 beygir ve 20nm daha fazla tork m süspansiyonlar m jantlar m body kit şeklinde geliyor.
    Perfornmansi sadece zf ye bağlamak olmaz tek başına şanzımanla olmaz bu iş BMW motor ve aktarmadaki uzmanliğını konuşturmuş olay bu.
    Artı olarak 136 lık motor 320i ed de kullanilan 170hp lik motorla aynı yani bir nevi güçlü ama kısıtlanmış bir motor hatta dyno testlerinde hiç birinin 136 beygir vermediği daha faza verildiği söyleniyordu.
    Mercedes paraya kıyıp ciddi bir ar-ge yapması lazım küçük hacimli benzinli ve dizel motorlari için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi allstar34 -- 15 Haziran 2014; 3:53:36 >




  • konu sahibi 3.20Ed demiş, 3.20Ed den başka ne varsa konuşulmuş yarısı dizel sanıp yorum yapmış.
    işte foruma bu tür konularda sorulduğunda ne kadar mantıklı ve yararlı cevap alınabileceğinin yanıtı.
    konuya gelince Mercedes C200 olmadıkça C serisi Performans olarak F30 Ed ye yaklaşamaz.
    hatta 0-100 den filan bahsetmiyorum günlük kullanımdaki farklılıktan bahsediyorum.
    ama 30 bin TL verir arabayı doldururum derseniz Mercedes C alır binersiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnginAKB -- 15 Haziran 2014; 3:51:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: allstar34

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkayacan

    C180 amg 156hp ayrica icine kullanilisli opsiyonlar ile yaklasik 170bin liraya gelip cok yakisikli bir araba oluyor.

    3.16i m paket ile beraber mercedes'te ki opsiyonlar ekletildiginde yaklasik 175bin liraya geliyor.

    Bu tabloda C180in hem motor daha guclu hem bana gore konfor ve dinamikligi bir arada sunuyor olmasi arti.

    Yeni kasa olmasi ve disaridan cok hos durmasi ikinci bir arti.

    3.16i hem agir kalacak hemde c180e kiyasla m paketin etkisinden daha sert kalip surusu baltalayacak. Bu yuzden ben siyah C180 Amg alirdim.

    Her ne kadar mercedes kağıt üzerinde daha iyi gibi gözüksede işler öyle değil malesef aşağıda bir önceki kasa ile karşılaştırması var ama yeni kasadada yine aynı motor şanzıman kombinasyonu bulunmakta 316i yi yabana atmayın bir önceki kasa desen tamamda f30 çok farklı ki arkadaş 320ied den bahsediyor.



    e-otodergi bu sayısında BMW 316i ve Mercedes C180 CGI'yı karşılaştıran güzel bir test hazırlamış.

    İki araçta 1.6 litre turbo beslemeli otomatik şanzımanlı.

    Testi uzun uzun okumak istemeyenlere, bir kaç cümle ile özet geçecek olursam;

    316i: 136 hp @4350 d/d, 220 NM @1350 d/d

    C180 CGI: 156 hp @5300 d/d, 250 NM @1250-4000 d/d

    Hızlanmaları

    0-50 km/saat= 316i: 2.75 sn C180: 2.8 sn

    0-80 km/saat= 316i: 5.75 sn C180: 5.9 sn

    0-100 km/saat= 316i: 8.5 sn C180: 8.8 sn

    0-120 km/saat: 316i: 12.25 sn C180: 12.4 sn

    Ara Hızlanmaları


    60-120 km/saat: 316i: 5.0 sn C180: 5.7 sn

    80-120 km/saat: 316i: 7.0 sn C180: 6.7 sn

    Frenleme

    100-0 km/saat: 316i: 37.2 metre C180: 38.5 metre

    80-0 km/saat: 316i: 23.6 metre C180: 24.2 metre

    50-0 km/saat: 316i: 9.2 metre C180: 9.6 metre

    Tüketim

    316i: 7.5 litre/100 km şehir içi, 4.8 litre/100 km şehir dışı, 5.8 litre/100 km ortalama

    C180: 8.0 litre/100km şehir içi, 5.3 litre/100 km şehir dışı, 6.3 litre/100 km ortalama.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Genel olarak iki aracın da malzeme kalitesi beğenilmiş, 3 serisinin iç dizaynının daha sportif ve genç işi olduğuna değinilmiş.

    316i'nin motoru 20 hp ve 20Nm tork daha düşük olmasına rağmen C180'den daha performanslı olmasına dikkat çekilmiş.

    3 serisinin arka koltuklarının daha geniş olduğundan bahsediliyor, süspansiyon konforu olarak C serisi önde. 3 serisinin dinamik sürüş, yol tutuş, sürüş keyfi olarak çok başarılı olduğundan söz ediliyor.

    316i'nin en beğenilen yönleri; Performans, şanzıman, yol tutuş, tüketim

    C180'nin en beğenilen yönleri; Süspansiyon konforu, başarılı start-stop sistemi

    3 serisinin beğenilmeyen yönleri; Süspansiyon bazı darbelerde sert

    C serisinin beğenilmeyen yönleri; Rüzgar sesi, arka diz mesafesi

    C serisinde fren mesafesi uzun arka diz mesafesi yok gitmiyor durmuyor ses alıyor. Mercedes için resmen bir hayalkırıklığı.

    5 serisindede durum böyle yeni E serisinden fersah fersah iyidir. Peki şunu sormak istiyorum mercedes alan adam neden alır. Sadece konfor için bunca yakıt tüketimi rüzgar sesi vs. gibi şeylerden vazmıgeçiliyor ?




  • MB-CLS kullanıcısına yanıt
    Her yerde yazıyordun ne oldu mercedesin bütün araçları daha kısa fren mesafesi sunuyor diye.
    Kimsenin mercedesi kötülediği yok bir daha benim mesajlarımı alıntılama zira senin gibi bir otomobil cahiliyle baş edemiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: allstar34

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkayacan

    C180 amg 156hp ayrica icine kullanilisli opsiyonlar ile yaklasik 170bin liraya gelip cok yakisikli bir araba oluyor.

    3.16i m paket ile beraber mercedes'te ki opsiyonlar ekletildiginde yaklasik 175bin liraya geliyor.

    Bu tabloda C180in hem motor daha guclu hem bana gore konfor ve dinamikligi bir arada sunuyor olmasi arti.

    Yeni kasa olmasi ve disaridan cok hos durmasi ikinci bir arti.

    3.16i hem agir kalacak hemde c180e kiyasla m paketin etkisinden daha sert kalip surusu baltalayacak. Bu yuzden ben siyah C180 Amg alirdim.

    Her ne kadar mercedes kağıt üzerinde daha iyi gibi gözüksede işler öyle değil malesef aşağıda bir önceki kasa ile karşılaştırması var ama yeni kasadada yine aynı motor şanzıman kombinasyonu bulunmakta 316i yi yabana atmayın bir önceki kasa desen tamamda f30 çok farklı ki arkadaş 320ied den bahsediyor.



    e-otodergi bu sayısında BMW 316i ve Mercedes C180 CGI'yı karşılaştıran güzel bir test hazırlamış.

    İki araçta 1.6 litre turbo beslemeli otomatik şanzımanlı.

    Testi uzun uzun okumak istemeyenlere, bir kaç cümle ile özet geçecek olursam;

    316i: 136 hp @4350 d/d, 220 NM @1350 d/d

    C180 CGI: 156 hp @5300 d/d, 250 NM @1250-4000 d/d

    Hızlanmaları

    0-50 km/saat= 316i: 2.75 sn C180: 2.8 sn

    0-80 km/saat= 316i: 5.75 sn C180: 5.9 sn

    0-100 km/saat= 316i: 8.5 sn C180: 8.8 sn

    0-120 km/saat: 316i: 12.25 sn C180: 12.4 sn

    Ara Hızlanmaları


    60-120 km/saat: 316i: 5.0 sn C180: 5.7 sn

    80-120 km/saat: 316i: 7.0 sn C180: 6.7 sn

    Frenleme

    100-0 km/saat: 316i: 37.2 metre C180: 38.5 metre

    80-0 km/saat: 316i: 23.6 metre C180: 24.2 metre

    50-0 km/saat: 316i: 9.2 metre C180: 9.6 metre

    Tüketim

    316i: 7.5 litre/100 km şehir içi, 4.8 litre/100 km şehir dışı, 5.8 litre/100 km ortalama

    C180: 8.0 litre/100km şehir içi, 5.3 litre/100 km şehir dışı, 6.3 litre/100 km ortalama.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Genel olarak iki aracın da malzeme kalitesi beğenilmiş, 3 serisinin iç dizaynının daha sportif ve genç işi olduğuna değinilmiş.

    316i'nin motoru 20 hp ve 20Nm tork daha düşük olmasına rağmen C180'den daha performanslı olmasına dikkat çekilmiş.

    3 serisinin arka koltuklarının daha geniş olduğundan bahsediliyor, süspansiyon konforu olarak C serisi önde. 3 serisinin dinamik sürüş, yol tutuş, sürüş keyfi olarak çok başarılı olduğundan söz ediliyor.

    316i'nin en beğenilen yönleri; Performans, şanzıman, yol tutuş, tüketim

    C180'nin en beğenilen yönleri; Süspansiyon konforu, başarılı start-stop sistemi

    3 serisinin beğenilmeyen yönleri; Süspansiyon bazı darbelerde sert

    C serisinin beğenilmeyen yönleri; Rüzgar sesi, arka diz mesafesi

    C serisinde fren mesafesi uzun arka diz mesafesi yok gitmiyor durmuyor ses alıyor. Mercedes için resmen bir hayalkırıklığı.

    5 serisindede durum böyle yeni E serisinden fersah fersah iyidir. Peki şunu sormak istiyorum mercedes alan adam neden alır. Sadece konfor için bunca yakıt tüketimi rüzgar sesi vs. gibi şeylerden vazmıgeçiliyor ?



    rüzgar sesi abartısı sadece şişirmeden ibaret.
    F30 düzgün lastiklerle çok sessiz ve konforlu bir araç.
    Hatta B7 passat, w203 Mercedes C kullanmış biri olarak en sessiz ve konforlusu sanılanın aksine F30 bence.
    mükemmel bir akselarasyonu var, çok sabit, sarsıntısız ve yaygarasız hızlanıyor.
    bunu yaparken bir spor araç gibi kafa şişirerek değil, D sınıfının en iyi konfor referanslarını vererek yapıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnginAKB -- 15 Haziran 2014; 3:59:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • allstar34 kullanıcısına yanıt
    neyi savunup neyi savunmadıgın önemli değil. zira bahsettiğiniz kasanın 0-100 sizinki gibi değil son kasanın 9.3 digerinin 9 saniye.

    zaten kimse mercedesi kötüleyemez de öyle bir dünya yokda. ben soru sordum size. neden mercedes alınır diye dediklerinize göre hiç bir artısı yok. konfor felan hikaye yani. c serisi alanlar parasını sokaga atmış diyebilir miyiz ?
  • MB-CLS kullanıcısına yanıt
    Seni muhatap almiyorum ve bu forumda sana verecegim son cevap üstelersen başka bir yerde farklı bir cevap alırsın şimdi uza yavaştanda ense traşını görelim.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.