Şimdi Ara

BMW 3 serisi (F30) (2864. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
70.298
Cevap
511
Favori
4.415.318
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 28622863286428652866
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: irfanmuratsrr

    Benim cinturatolar 25000 km de yol tutusuyla alakali bir sorun yasamadim su ana kadar hatta isindiktan sonra performansi gayet guzel diyebilirim. Bahsettiginiz durum gaza yuklendiginizde hafif arkayi sallamasi hepimizde olan bisey benim bildigim sifir lastik de olsa bazen guc fazla gelince esp lambasina goz kirptiriyor :)



    Cinturato nun benim degerlendirmeme gore olumsuz yani sogukken yol tutusu zayif gibi geldi bana. Kis mevsiminde ozellikle ufak tefek önden ve arkadan kaymalar yasadim.

    İste İrfan hocam lastik ilk alindiginda boyle degildi, cok cabuk tutunmayi kaybettigini dusunuyorum.



    Sogukken onden kaymayi ben bir kere yasadim, o da dar ve yokus asagi bir viraj oldugu icin cok onemsedim yani normal geldi. Bugunlerde lastik cok kolay isinmiyor zaten hava hala soguk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar bugun basima talihsiz bir kaza geldi. Sukurler olsun kimsenin canina bir sey olmadi.



    Fotografta da goruldugu gibi sol camurluk ve sol kapidan darbe aldim. Camurluk degisim olmadan duzeltilebilir gibi duruyor ama kapidan pek emin degilim. Sizce iyi bir usta camurluk ve kapiyi degistirmeden duzeltebilir mi? Yoksa kapi sacinin degismesi mi gerekir?



    Ayrica islemi yetkili serviste mi yaptirmaliyim yoksa sanayide kasko anlasmasi olan iyi bir ustaya mi gotureyim? Istanbul'da degisim yapmadan onarabilecek iyi bir usta oneriniz varsa iletisim bilgilerini paylasabilirseniz sevinirim.



    Acikcasi yetkili servis bu tip islemlerde ugrasmamak adina direkt degisim isteyecektir diye tahmin ediyorum. Haliyle degisimden dolayi tramerde hasar kaydi da bir hayli yuksek cikacaktir. Nasil bir yol izlemem hususunda onerilerinize simdiden tesekkur ederim.






    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dodiko kullanıcısına yanıt
    Öncelikle gecmis olsun. size ve karsi tarafa bisey olmadiysa sorun yok.



    Hasara gelince;



    Bana kalirsa ikisi de duzeltilebilecek durumda. Maslak Ataturk Oto Sanayi Magic Touch Center isinizi halledecektir. Kapidan ziyade camurluk icin biraz daha fazla endiselenebilirsiniz. Camurluk aerodinamik cizgisinin uzerindeki kirilma ufak ta olsa belli olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servis bunları değiştirir. Ama dışarda da yapımı kapının zor gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dodiko kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Benzer bir hasar bende var ve şuan aracım serviste.Kaskoyu bozmak mantıklı geldi lakin cepten hem kiralık araç parasını hem de 1500-2000 tl arası ücreti vermektense önümüzdeki sene en fazla 500-800 tl arası kaskoma sürprim olur diye düşündüm.



    Forumdan arkadaşlar sağolsun güzel önerilerde paylaşımlarda bulundular. Sonunda hem vakit darlığından hem de bir sorun olursa uğraşmak istemediğimden yetkili servise verdim ki kaskom bu servisle anlaşmalı olmadığı halde. Önceki sayfalarda benim hasarı görebilirsiniz. Pazartesi aracımı alıyorum ve son durumunu resimlerle paylaşacağım. Size de güzel bir referans olabilir. Bu arada benim hasarımda kapı değiştirmediler. Değişik bir macun uygulaması vs varmış çok detaylandıramadım ama gidince onu da sorarım.Sonucu merakla bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dodiko

    Arkadaslar bugun basima talihsiz bir kaza geldi. Sukurler olsun kimsenin canina bir sey olmadi.



    Fotografta da goruldugu gibi sol camurluk ve sol kapidan darbe aldim. Camurluk degisim olmadan duzeltilebilir gibi duruyor ama kapidan pek emin degilim. Sizce iyi bir usta camurluk ve kapiyi degistirmeden duzeltebilir mi? Yoksa kapi sacinin degismesi mi gerekir?



    Ayrica islemi yetkili serviste mi yaptirmaliyim yoksa sanayide kasko anlasmasi olan iyi bir ustaya mi gotureyim? Istanbul'da degisim yapmadan onarabilecek iyi bir usta oneriniz varsa iletisim bilgilerini paylasabilirseniz sevinirim.



    Acikcasi yetkili servis bu tip islemlerde ugrasmamak adina direkt degisim isteyecektir diye tahmin ediyorum. Haliyle degisimden dolayi tramerde hasar kaydi da bir hayli yuksek cikacaktir. Nasil bir yol izlemem hususunda onerilerinize simdiden tesekkur ederim.







    Yetkili servisi unutun, değişim diyecek, kaskonuz olmadigini soyleyerek ozel servislerden fiyat alin, kapi da, camurluk da boyanacak, camurlugu da kurtaramazsiniz,

    Cok kotu olmus, gecmis olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geng -- 11 Mart 2017; 1:37:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İyi forumlar arkadaşlar ilk mesajımı yazıyorum tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. F30 veya ülkemize gleen diğer almanlar hakkında şuna inanıyorum öncelikle sağlamlık konusunda , Almanyadaki bir f30 Türkiyedekine göre daha sağlamdır diye bir öngöeüm var yurtdışındada birçok araç kullanmış biri olarak. İkincisi bmw hala 7 ve 5 serileri hariç boş araba üretiyor yani orta konsol çok fakir duruyor sadece bende motor var diyor resmen performansı kaybolduğu an bmw nin battığı an...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok geçmiş olsun çıkma parça olarakta bir fiyat al derim bizim ülkemizde maleaef hasar kaydı takıntımız var kendin yaptırsan üzücek bi ücret çıkıcak ordan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dodiko kullanıcısına yanıt
    Çok geçmiş olsun. Ben serviste yaptırırım böyle bir durumda. Her türlü boyanacak çünkü. Değişim olayını ben şahsen çok önemsemiyorum. Hiç hasarsız diye arabalarımın kapış kapış satıldığına ben şahit olamadım ne yazık iyi. Selamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ü s t a D

    Gece gece kafaya takılan soruya bak şimdi

    Yarın, 3.20i ed 40 yıl paketi mi alsam ? Yoksa BMW 418i Gran Coupé M sport paketlisini mi ?

    Rüyasına yatayım desem hocalığımız yok

    Sabah ola hayrola , belki mesajımı okuyan iki modeli de tanıyan tecrübeli arkadaşlar bir yorum yapar bizde ona göre seçim yaparız.



    Açıkcası yerinizde olsam ve iki araç arasında kararsız kalsam 418i alırdım (kendimde kullanıyorum).

    Performans konusunda hiçte yabana atılacak türden değil emin olun, teste çıkın. Diğer yandan illa performans istiyorum diyorsanız 4serisi forumunda yazdım ve kendim uygulayacağım;

    Güvendiğim bir yazılım firmasıyla safe yazılım stage 1 172HP güç alacağız, downpipe işlemi ve çiftçıkış iskender eksoz düşünüyorum. Toplam araç 180hp olacak. Maliyeti: 5binTL'yi geçmiyor.

    Yani 4 serisinin tasarımını seviyorsanız dolu bir araç alıp, 5binTL kenara ayırıp dediklerimi yaptığınızda 180HP hayal değil. 4 forumunu takip ederseniz uygulamayı yapacağım. Daha üst performanslar için stage2'ye girip turbo intercooler vs büyütmeniz lazım ama hiç gerek yok 180hp yeterli büyükşehirlerde.

    Görüşmek üzere.




  • cnrstatham C kullanıcısına yanıt
    Hocam neticede bir otomobil üretim bantı kurulmuş ve tüm 3 serisi araclar oradan cikar. Türkiye ye göndereceği araci uretmek icin ozel bant kurulması fikri mumkun olmayacak birseydir. Ancak ayni araci almanya şartlarında kullanmakla ülkemizde kullanmak arasinda mutlaka yipranma anlaminda fark vardir. Yollarımız malum. Eskiden tek seritli kostebek cukuruydu simdi cift seritli kostebek çukuru oldu. Sifir yapilan asfaltlsrdaki mühendislik hatalarını saymıyorum bile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helpgod -- 11 Mart 2017; 11:48:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnrstatham

    İyi forumlar arkadaşlar ilk mesajımı yazıyorum tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. F30 veya ülkemize gleen diğer almanlar hakkında şuna inanıyorum öncelikle sağlamlık konusunda , Almanyadaki bir f30 Türkiyedekine göre daha sağlamdır diye bir öngöeüm var yurtdışındada birçok araç kullanmış biri olarak. İkincisi bmw hala 7 ve 5 serileri hariç boş araba üretiyor yani orta konsol çok fakir duruyor sadece bende motor var diyor resmen performansı kaybolduğu an bmw nin battığı an...

    Acikcasi ömrümün 3 te 1 ini (yas 41) iş gereği dunyayi gezinmis biri olarak bu dediginize katiliyorum.

    Bunu bizzat ayni marka araclarda kullanilan plastigin bazi detaylarinda , kaporta aksami bilesimlerinde, ic mekandaki yer yer bazi bolgelerde gozlemledim.

    Bu ureticiler(daha dogrusu milliyetci alman, fransiz vs gibiler) kesinlikle ihrac ettikleri urunlerde kaliteyi 1 tik asagida tutuyorlar ve malesef biz tersini yapiyoruz. Iyi mallari disari ucuza satar bir alt kaliteyi kendi ic pazarimiza sunarız.

    Sunu kabul etmek gerekir ki yol sartlarimiza bagli olarak arabalar burda fazla yipraniyor. Ancak bunu göz önünde bulundurarak Sifir km araclarda da gozlemlerim de kalite farkini hissettim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ulus2102 U kullanıcısına yanıt
    Hocam bu ekranı sonradan mı taktırdınız yoksa fabrika çıkışı mı böyle? Bende de f30 var ama ekranı böyle değil. Fakat internette araştırdığım kadarıyla bu tür ekran takan tuning firmaları var. Sonradan takılanlar da orijinal bmw ürünü mü? Ne artı sağlıyor?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar merhaba,

    f30 araca sahibim. Bozuk veya hafif tırtıklı olan yollarda sağ ön kapı kilidinden ve direksiyonun altındaki kapaktan ses geliyor.

    Bu sorunu yaşayan ve çözüme ulaştıran var mı ?
  • Arkadaşlar dün son kararımı verip 40. Yıl 320i ed için kapora bıraktım. Hafta içinde teslim edeceğini söyledi satış temsilcisi. Aslında önce 418i düşünüyordum ancak fiyat avantajı + doluluk + güç olunca 320i ağır bastı.



    Teslim almadan önce öneriniz var mı? Şuna dikkat et, şunu yaptır, taktır vs.. Kaput filmi, seramik kaplama... Araç mineral beyaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer_k_izmir

    Arkadaşlar dün son kararımı verip 40. Yıl 320i ed için kapora bıraktım. Hafta içinde teslim edeceğini söyledi satış temsilcisi. Aslında önce 418i düşünüyordum ancak fiyat avantajı + doluluk + güç olunca 320i ağır bastı.



    Teslim almadan önce öneriniz var mı? Şuna dikkat et, şunu yaptır, taktır vs.. Kaput filmi, seramik kaplama... Araç mineral beyaz.

    Yerinde bir seçim olmuş bence de, hayırlı olsun hocam. Ne kadara aldınız peki?
  • omer_k_izmir kullanıcısına yanıt
    O motorla 4 dışı insnaları içi sizi yakardı zaten hocam, sakıncası yoksa kaça aldınız aracı
    eğer uzun yola çok çıkmıyorsanız kaput filmi ben yaptırdım size tavsiye etmem, seramik yaptırmayın onu yerine aralıklı boya koruma yaptırın seramik de olsa boya çizilmese de dış yüzeyde gözünüze çarpan hareler mutlaka oluyor
  • Teşekkür ederim, 40. Yıl paketli 194 bine aldık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helpgod

    Hocam neticede bir otomobil üretim bantı kurulmuş ve tüm 3 serisi araclar oradan cikar. Türkiye ye göndereceği araci uretmek icin ozel bant kurulması fikri mumkun olmayacak birseydir. Ancak ayni araci almanya şartlarında kullanmakla ülkemizde kullanmak arasinda mutlaka yipranma anlaminda fark vardir. Yollarımız malum. Eskiden tek seritli kostebek cukuruydu simdi cift seritli kostebek çukuru oldu. Sifir yapilan asfaltlsrdaki mühendislik hatalarını saymıyorum bile.

    +1
  • Gecenlerde yine yazmistim bu Snap in adapteri kullanan yokmu forumda?

    Alsam mi almasam mi karar veremedim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 28622863286428652866
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.