Şimdi Ara

BMW 3 serisi (F30) (2856. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir - 9 Masaüstü
5 sn
70.298
Cevap
511
Favori
4.415.261
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 28542855285628572858
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • jonywayt J kullanıcısına yanıt
    Çifti hocam. Yani ön fren komple. Bu tutar %20 indirimli hali, kampanyadan dolayı.
  • riskos R kullanıcısına yanıt
    Hocam Zimmermann'ın Türkiye Distiribitörü Rotaş.

    Rotaş'ın yanında Topkapı'da Bilgin Oto var, oradan aldım.

    Düz 312mm ön fren diski olan Zimmermann'ın çifti 350 tl, delikli sport versiyonun çifti 580 TL.

    Maslakta standart olana 680 TL, Sport olana 1250 Tl fiyat vermişlerdi. Üstelik bu tutarlarlar %10 indirimli hali.

    Ben sport versiyonunu aldım. Ikisi de Almanya üretimi.

    Linkler aşağıda:

    Sport versiyonu:http://www.otto-zimmermann.de/en/produkte/sport-bremsscheiben.html

    Normal versiyonu:http://www.otto-zimmermann.de/en/produkte/coat-z-beschichtete-bremsscheiben.html


    @dream of ice

    Valla textar + zimmermann alıp devam ettim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali® -- 8 Mart 2017; 9:26:40 >




  • Bugün aracı Kış lastiklerini söktürüp yazlıkları taktırmak için gittim. BMW işte 4 lastik değişimi + Balans = 250TL.

    Yamyamlığın böylesi.
  • Ali® kullanıcısına yanıt
    En mantiklisini yapmissiniz diskler bu fiyata cok iyi. Benim arkalar orijinal bmw diski yeni degisti ön arka balatalarda yeni bmw balata onlar da yeni degisti. Sadece onlere zimmermann sport disk alsam olur mu hocam? Arkalar ve onler farkli disk olacak cunku.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Papaoutai

    Merhaba arkadaşım 2.el 40. yıl paketli 3.20 bulmuş bilinen sitede. Haftaya araca bakmaya gideceğiz fakat BMW nin yabancısıyız. Araçta nerelere dikkat etmemiz gerekir bindiğimizde veya dışında nerelerine bakmamız gerekir ekspertiz için. Bilenler yardımcı olursa çok sevinirim

    Ben de aynı durumdayım, konunun üstadlarından bir iki tavsiye alabilirsek süper olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • as12df34 A kullanıcısına yanıt
    Her markaya değil de bmw icin ekspertiz yapan bir yere mutlaka gösterin kendiniz de 80-100 km hizda duz yolda direksiyonu birakip titreme var mi ona bakin ama unutmayın titreme kronik olabileceği gibi disklerden de olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sportline jant ve lastiklerim satiliktir. Dusunen olursa sensorle beraber fiyat 2500.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali®

    Sorun çıkarsa 580 olmaz ki hocam, disk kısa sürede deforme olursa o balata da çöp olur.

    Dün operasyonu yaptım, balatayı Jurid ve Diski Zimmermann Sport aldım.

    Arkasından montajcıya gittim ve Jurid balatanın yanlış ölçü olduğunu öğrendik.

    Parçacı yeniden stokları kontrol etti, Jurid bulamadı, sonra 1-2 saat bekledik benim artık sabrım kalmadığında gitti Textar getirdi. Tamam dedim ve taktık.

    Dolayısıyla kader kısmet diyip Textar ve Zimmermann Sport ikilisi takarak devam ettim

    Balata da 160 lira tuttu.

    Güle güle kullanın hocam.Foto alabilir miyiz delikli disk nasıl durmuş bakalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dream of ice

    En mantiklisini yapmissiniz diskler bu fiyata cok iyi. Benim arkalar orijinal bmw diski yeni degisti ön arka balatalarda yeni bmw balata onlar da yeni degisti. Sadece onlere zimmermann sport disk alsam olur mu hocam? Arkalar ve onler farkli disk olacak cunku.

    Zimmermann en iyi OEM alternatifi gözüküyor, sizin yerinizde olsam orjinal diskler bitene kadar kullanırdım. Delikli diskler %3-5 daha avantajlıdır, belki de o kadar bile yoktur, olay sadece görüntü, o da 18 inc jant kullanıyorsunuz, çok kollu jantlarda pek gözükmüyor. Dolayısıyla bence hiç öyle bir hamlede bulunmayın şuan..
  • ecay kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler.

    Frenler otursun, bedding yapacağım 300km sonra, o zaman asıl performans ortaya çıkar, buradan da paylaşırım bilgileri, şuan sadece görüntü olarak güzel duruyor, fonksiyonunu henüz inceleyemedim Belki de titreme yapacak, problem çıkarak? Şuan hiç kestiremiyorum.

    Akşam veya yarın paylaşırım mutlaka fotoğraf, yukarıda da dediğim gibi bende çok güzel durmuyor ama 5 kollu m jantta şahane durur..
  • numberten_ank kullanıcısına yanıt
    Çok değişken ve hala oturtamadığım bir mevzu HK EQ ayarları. Herkese göre çok ciddi oranda da değişen bir mevzu ayrıca.
    Dinlediğiniz müzik türleri, karışık tip müziklerde hepsine uyacak orta ayar bulabilmek, müziklerin kalitesi, çoğunlukla kısık seste mi, yüksek seste mi müzik dinlenildiği, hangi seslerin alınmak istendiği vs. vs.

    Ben bu nedenlerle sürekli değiştiriyorum.

    Şuanda;
    Bass ve Treble ortada,
    L7 kapalı,
    Sağa +1, (yanıma müzikten anlayan veya HK'yı dinlemek isteyen biri oturursa 0 yapıyorum)
    Arkaya +3,

    EQ ile sürekli oynuyorum ve şuanki ayarı hatırlayamadığım için yazamadım, sizde nasıl durum?
  • BMW sitesinde 318d fiyatları açıklanmış..Tahmin ettiğim gibi 320d ile arasında 20000 tl fark var..Gorunurde cok gibi ama bu fiyatlar indirimsiz fiyatlar..Ustelik aradaki fark yuzde olarak %10 a geliyor..Yani bu fiyat seviyelerinde bu 20bin tl cok onemli degil..320d almayı engellemez..320d alırken bir iki donanım almazsan zaten 318d ile aynı fiyata 320d alabiliyorsun...Cok komik ya..Asıl sorun vergilerde arkadaslar..Yurtdışında Ör ABD de 3000-2400 motorlar arasında fiyat farkları nerede ise sadece 1000-2000 dolar..off off..
  • Arkadaslar şimdi detaylı inceleyince fark ettim. BMW sitesinde butun fiyatlar update olmuş...Ayrıca yeni modeller eklenmiş.Merakla beklenen 5 serisi de dahil..Ayrıca kur 3,80 olmuş..Ben daha once buraya yazdım, Turkiyede araç piyasası cok karısık diye, dandik teneke arbalar bile 80-100 bin oldu..Bizim 320i ed ler altın olacak diye...Bence oldu...Araçlarınızı satmayın yoksa cok ararsınız..Su an 320i ed nin alternatifi barsa soyleyin bakalımm..Bence yok..AUDi ve mercedes te bile buna rakip model yok...320i ed 170 bg arabayı satıp daha iyi ne alınabilir bir dusunun..Fiatlar o kadar uctu ki piyasada...Ki doviz daha da artmaya devam edecek..Benden soylemesi.
  • 40.yıl tüm motorlar için geliyor artık. 3.18i 40.yıl 246.800 yazıyor. 3.18d için 299.800 isteniyor.
  • Arkadaşlar dünde yazmıştım 225/50-r 17 94 V Pirelli lastıklerımı 225/50-r17 94 W ıle degıstırdım Pirelli hız endeksı 240 km/h conti 270 km/h 29-32 hava basıyordum kapı ıcı yazanı uyguluyordum sadece hız endeksi artmış oldu aynı havayı basabılırmıyım bu durumda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba herkese;

    E90 kasa 320d 177hp kullanıcısıyım. F30'a geçmeyi planlıyorum.

    E90 320d den f30 316i 136hp veya 320i ed 170hp ye geçenler Yakıt, Performans ve e90 dan sonra ne hissettikleri hakkında yorum ve karşılaştırma yapabilir mi?

    Teşekkürler.
  • skyline334 kullanıcısına yanıt
    temmuzda ed 40 yil 155 e verdiler
    6 ayda 100 bin tl zam!!!
    ehonomi coh eyi
  • Emre baran E kullanıcısına yanıt
    Evet ayni olmali.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.Polat1905 kullanıcısına yanıt
    E90 3.16 dan f30 3.20ed ye gectim. F daha yumusak lastik ölçüleri en büyük etkenlerden biri. F direksiyon yumusak. E90 yol tutusu bir tik daha iyiydi. Diger surus hisleri bence ayni.
    Motor gücünden falan bahsetmeye gerek yok zaten atmosferik. 1.6 dan Turboya gecince geceyle gündüz kadar farklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helpgod -- 8 Mart 2017; 14:8:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.Polat1905 kullanıcısına yanıt
    Ben hemen anlatayim ne hissedildigini...



    Olumlu taraftan baslayayim;



    bir Bmw otomobiline sahip olmak bakmak her zaman icin kullanicisini mutlu eder ancak güncel bir bmw otomobiline sahip olmak cevrenizdekilerin de dikkatini cekecegi gibi sizi de gorsel olarak daha mutlu eder. Yeni kasa yeni ic dizayna ve yeni teknolojileri barindiran otomobile sahip olmak mutlaka hissiyat olarak tatmin saglayacaktir.



    Olumsuz taraftan bakarsak;



    320d ile 850-900 km gideceginiz depoyu 320iED ile 650km de bitirmeye hazirlanin. Dizelden aldiginiz 380nm torku 250nm ile degismeye hazirlanin. Kisacasi 1-1.5 boy geriden gelmeyi simdiden kabul etmeniz gerekiyor. E90 la 150-160 km/s ile 6-7 litre gibi ekonomik bir surus saglarken 7 litreyi 120-130km/s civarlarinda yakalayabilirsiniz F30la...



    E90 ile F30 arasinda net surus dinamikleri farkliliklari var. E90 daha atletik ve stabil viraj kabiliyetine sahipken F30 bi tik daha asagida kalacaktir bunu soyleyebilirim. F30 E60 5 serisinin surus dinamiklerine daha yakin bir otomobil. benim görüşüm bu yönde



    Mevcut 320d nizin km si normal duzeyde, buyuk ekrani m sport paketi falan varsa bana kalirsa degistirmeyin. Hem cebiniz hem tatmin duygunuz sizi pismanliga surukleyebilir. Ulkedeki akaryakit fiyatlarinin gelir dengesiyle alakasiz oldugu bir donemde ekonomik bir aracta kalmak daha mantikli diye dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 28542855285628572858
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.