Şimdi Ara

BMW 3 serisi (F30) (1653. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
70.298
Cevap
511
Favori
4.415.380
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 16511652165316541655
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • civcivx C kullanıcısına yanıt
    cam tavan mercedes saçmalığı, ya beyazda üst siyah dışardan iyi duruyor diye alıyorlar yada arabayı balkondan seyretmeyi seviyorlar, ben daha yolda aval aval göğe bakan görmedim, araba dediğin kapalı bişeydir keşke 4 ün coupeuna şu 170 lik 1.6 gelse :) üstü açık araç rüzgarı hissetmedir, bunu isteyen de ya motor ya cabrio alır
  • Bugün 420i diye 1.6 170 bg. 40 yıl donanımında araç gelsin. 180-190 civarında satılsın. Bence dehşet satar.ilk müşteri ben olurum heralde. Çünkü 420d yada 428i aynı donanımda 280i bulur. O nedenle önce 136 lık gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koleksiyoner

    cam tavan mercedes saçmalığı, ya beyazda üst siyah dışardan iyi duruyor diye alıyorlar yada arabayı balkondan seyretmeyi seviyorlar, ben daha yolda aval aval göğe bakan görmedim, araba dediğin kapalı bişeydir keşke 4 ün coupeuna şu 170 lik 1.6 gelse :) üstü açık araç rüzgarı hissetmedir, bunu isteyen de ya motor ya cabrio alır

    Sizin görüşünüzdür, eleştiremem. Ben saçmalık olduğunu düşünmüyorum. Tam tersine, sac tavanlı bir arabaya bindiğimde içim daralıyor. O güneş ışığının içeriyi aydınlatması, yağmur damlalarını ve süzülmelerini görmek çok güzel. Kısacası, ferahlatıcı. Cabrio da artık mazide kaldı, 90'larda ne heves ederdik, şimdi çoğu kişinin aklına bile gelmiyor.

    Ve şunu da eklemek istiyorum, gün gelecek BMW 3 serisine cam tavan koyacak, bunun olacağını düşünüyorum. Belki de şu an yeni kasa çizimlerinde yerini almıştır bile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 13 Haziran 2015; 23:41:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2015 320ied + RaceChip vs 2007 Z4 3.0si
    =======================================================================

    Bizim su 320i ed lerin performansi hakkinda bende bir cift laf soyleyeyim.... Gerci bu performans konusu herkese gore degisiyor...

    Neyse, ogleyin atladim arabaya, bmw Z4 (3.0 motor) olan arkadasimla bulusmaya gittim... Yolda kirmizi isikta arabayi sport ta dip gaz
    yaparak kalkayim dedim... Bir baktim, arabanin kici saga sola kayiyor... Acaba lastiklerdemi bir sorun var, yoksa zeminde kaygan bir maddemi var diye suphelendim?
    Neyse sonunda arkadas ile bulustuk... Bmw muhabbetine hemen daldik tabi...

    Eski generasyon ve yeni nesil motorlari karsilastirdik, acaba gercekten 1.6, eski canavar
    3.0 kafa tutabilir mi? Bu turboda ne kadar keramet var? Hadi arabaya atlayalim bir deneyelim dedi... Yaw bu trafikte neyi deniyecegiz? dedim... oda "olsun basit bir kac test
    yapsak yeter dedi... Sonra E5 atladik Ankara yonunde hiz 80 de iken, onumuzde bostu, herseyi spora manuel alip, gazi kokledik... Aracta 3 kisi vardi... Arkadas yeter dedi,
    denemeye gerek yok dedi... Aracin performansi onu hic heyecanlandirmadi.... Bu yeni araclarin, yeni motorlarin 0-60 veya 0-100 u cok iyi fakat yuk altinda ve rolling to cok zayif
    oldugunu soyledi... Ustelik arac chip ile 210HP ustunde... Kalkis ta pati ceken bir arac, yuksek hizlarda torqu hissettirmiyor... Yaw sonucta ferrari surmuyoruz kabul ediyorum... Ama
    bu araci piyasadaki butun 1.6 benzinliler ile karsilastirsak, tartismasiz birinci gelir... Ama hala eski atmosferik canavar larin tadi tuzu yok...

    Bilmiyorum sizin ne dersiniz ? eskiler ile yenileri hic karsilastirma sansiniz oldumu?




  • Bense hala makyalı 40. yıl mı, makyajsız 40. yıl mı alsam onu düşüyorum. Her türlü yoruma ve akıl vermeye açığım. :D Turbo motor taraftarıyım performans için ama ses istersek atmosferik in üstüne tanımam :D
  • Makyajlı araç ile makyajsız araç arasında 6-7 bin fark verilebilir üstü saçma olur altındaki durumlarda düşünmeye bile değmez tabiki makyajlı olan

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • alpha2012tr kullanıcısına yanıt
    haklısınız ama vergi sistemi ve benzin fiyatları atmosferikleri yeni araçlar için hayal hale getiriyor. keşke turbo olayı dışında onları da verimlileştirebilseler, ayrıca z4 ün kasası da oldukça hafiftir diye düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: civcivx

    quote:

    Orijinalden alıntı: koleksiyoner

    cam tavan mercedes saçmalığı, ya beyazda üst siyah dışardan iyi duruyor diye alıyorlar yada arabayı balkondan seyretmeyi seviyorlar, ben daha yolda aval aval göğe bakan görmedim, araba dediğin kapalı bişeydir keşke 4 ün coupeuna şu 170 lik 1.6 gelse :) üstü açık araç rüzgarı hissetmedir, bunu isteyen de ya motor ya cabrio alır

    Sizin görüşünüzdür, eleştiremem. Ben saçmalık olduğunu düşünmüyorum. Tam tersine, sac tavanlı bir arabaya bindiğimde içim daralıyor. O güneş ışığının içeriyi aydınlatması, yağmur damlalarını ve süzülmelerini görmek çok güzel. Kısacası, ferahlatıcı. Cabrio da artık mazide kaldı, 90'larda ne heves ederdik, şimdi çoğu kişinin aklına bile gelmiyor.

    Ve şunu da eklemek istiyorum, gün gelecek BMW 3 serisine cam tavan koyacak, bunun olacağını düşünüyorum. Belki de şu an yeni kasa çizimlerinde yerini almıştır bile.

    ben arabayı belki aile vanları, yada aile 4x4 leri dışında biraz basık, içine kapalı bir şekilde algılamayı seviyorum sanırım, porsce'un targa sistemi var, o cabrio ile normal arasında şık bir alternatif, 2 tourer dışında bmw'nin o olayı yapacağını sanmıyorum, güvenlik konusundaki + - sini ise bilmiyorum cam tavanın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koleksiyoner

    haklısınız ama vergi sistemi ve benzin fiyatları atmosferikleri yeni araçlar için hayal hale getiriyor. keşke turbo olayı dışında onları da verimlileştirebilseler, ayrıca z4 ün kasası da oldukça hafiftir diye düşünüyorum

    z4 demeyünnn bölüüü. sıgamadım o arabaya ben :S

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • F30 316i'nin C180'i kalkışta geçtiği 1-2 video izledim de. Bu işin gerçeklik payı var mı acaba? 316i yeni C180'i geçebilir mi? 320ied'nin rahatlıkla geçtiğini zaten biliyoruz. Ama peki ya 316i? Tartışma başlatmak gibi bir niyetim yok. Tamamen merak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koleksiyoner

    haklısınız ama vergi sistemi ve benzin fiyatları atmosferikleri yeni araçlar için hayal hale getiriyor. keşke turbo olayı dışında onları da verimlileştirebilseler, ayrıca z4 ün kasası da oldukça hafiftir diye düşünüyorum

    Z4 ile 3 serisi ağırlıkta çok farketmez, zaten kasa harici çoğu şey ortak. 100 kg ya oynar ya oynamaz. Bir de açılır tavan durumu var tabii, o da ağırlık yapıyor.

    Onun dışında daha önce de konuşulmuştu, 2001 yılının 330'u 0-100'ü 6.5 saniyede alır, neredeyse 15 yıllık motor. Aynı şekilde 2002 model E39 530i için de 7.1'dir bu değer. Tabii bugünkü 1.6'lar güzel ama 3 litre 6 silindir ayrı bir olay. O araçların bugünkü muadili 28i ya da makyajlı adıyla yine 330i olur. Sonuçta yıllar önce 3 litreden alınan performansı, şu an turbolu 2 litreden alıyorlar.




  • atmosferik gelişmiyor artık. M serisi turboya geçti, 63 amg lerde geçiyor sanırım. Ferrariler var galiba ama onlar da fazla sürmez. S2000 uzun süre elinde tutmuştu litre başı 120 hp olarak. Turbo için sanırım Audi nin yeni motoru var litre başı 200 hp. Yeni tt de gelecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar 320 xd kullanan var ı normal 320 d ye göre farkı varmıdır ?

    avantajı var mı merak ediorum teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: valerio

    merhabalar ilgilenen olursa

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-borusan-cikislisportplus-paket-hatasiz-sifirdan-farksiz-6500-km-189214293/detay/

    maşallah çok güzel.

    bu arada içinin fotolarınıda koyarsanız daha iyi olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KUTTA44

    Hocalar işte borusan bu bir gün gelecek ayağına sıkacak:) 3 satamam diye 4 e 136 hp reva görürsen bizde almayıveririz, salata yeriz oh mis sağlıklı
    40 tilkiyi kuyrukları birbirine deydirmeden idare ettin ama 41. tilki de iş biraz sarpa sardı gibi he B orusannnn.
    BMW sevgimizi aldı elimizden senin pazarlama mantığın. İşin içine mıçtın derler buna bukadar kısa ve öz. Haydi kalkın gidek

    3 serisi IED olduğu için M paket yok denir,gelmeyecek denir.
    Herkese sportline plus'ı modern plus'ı 135.500'den dayarlar ardından aynı fiyata 3 ay sonra M joy diye paket yaparlar onuda 135.500'den dayarlar Levelını eklemek istedim :)
    Ha unutmadan bir level daha var oda moderline'ın artık olmayacağını söylemezler vs vs.




  • Atmosferikler maalesef emisyon değerleri yüzünden artık mazide kaldı.
    AB ''havayı kirletmiyeceksin''diyor ve bunuda üreticiler mecburen kabul ediyor(Yoksa eminim hepsi atmosferik motor için hala can atıyorlardır,ki bmw baya direndi ama olmadı)
    Ki zaten dikkat ederseniz çöğu üretici yeni motorumuz şu şekilde emisyon değerine sahip vs diye övünür,yani işin özü emisyon değerini düşürmenin en kolay yolu Oldschool sevdalılarının da dediği gibi ''Haram beygirci'' Turbo :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Devoin -- 14 Haziran 2015; 20:28:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    arkadaşlar 320 xd kullanan var ı normal 320 d ye göre farkı varmıdır ?

    avantajı var mı merak ediorum teşekkür ederim.

    Avantaj olarak bildiğiniz üzere 4 çeker olması,karda üzmemesi,daha iyi yol tutması.
    Dezavantajları : Performans olarak biraz daha düşük çünkü daha ağır, yakıt olarak biraz daha fazla yakar bir de '' yanlama '' diye tabir edilen oyunları yapamazsınız.

    Bu durumdada eğer arkadan itişin zevkine varılmayacaksa Audi Quattro'lar çok daha iyi bir karar olur.
    (Bmw'nin yeri sizde ayrı değilse)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    quote:

    Orijinalden alıntı: valerio

    merhabalar ilgilenen olursa

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-borusan-cikislisportplus-paket-hatasiz-sifirdan-farksiz-6500-km-189214293/detay/

    maşallah çok güzel.

    bu arada içinin fotolarınıda koyarsanız daha iyi olur.

    Arkadaş pilot ve ilanı yazarken keyfe keder diye yazmış :) . Yıllardır dalga geçtiğimiz şahinciler o kadar da beğenilmeyecek düzeyde değilmiş yani.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkan1zek

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    quote:

    Orijinalden alıntı: valerio

    merhabalar ilgilenen olursa

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-borusan-cikislisportplus-paket-hatasiz-sifirdan-farksiz-6500-km-189214293/detay/

    maşallah çok güzel.

    bu arada içinin fotolarınıda koyarsanız daha iyi olur.

    Arkadaş pilot ve ilanı yazarken keyfe keder diye yazmış :) . Yıllardır dalga geçtiğimiz şahinciler o kadar da beğenilmeyecek düzeyde değilmiş yani.

    pilot olunca araba uçuo mu onuda anlamış değilim saçma gelio ama satışta etkisi varmış öle diolar=))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Devoin

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    arkadaşlar 320 xd kullanan var ı normal 320 d ye göre farkı varmıdır ?

    avantajı var mı merak ediorum teşekkür ederim.

    Avantaj olarak bildiğiniz üzere 4 çeker olması,karda üzmemesi,daha iyi yol tutması.
    Dezavantajları : Performans olarak biraz daha düşük çünkü daha ağır, yakıt olarak biraz daha fazla yakar bir de '' yanlama '' diye tabir edilen oyunları yapamazsınız.

    Bu durumdada eğer arkadan itişin zevkine varılmayacaksa Audi Quattro'lar çok daha iyi bir karar olur.
    (Bmw'nin yeri sizde ayrı değilse)



    520 d leri satıp 525xd alanlar 4 çeker die alıolar bmw bnde başkada meraktan sordum fiyatları normallerine göre daha düşük gibi geldi bana rağbet pek yok sanırım




  • 
Sayfa: önceki 16511652165316541655
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.